ftp Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 pred 8 minutami, Kugelschreiber pravi: Samo maxi. Tisti brez max kar letijo. Po tem, ko je ameriška zvezna uprava za letalstvo zaradi varnostnih pomislekov prizemljila letala tipa Boeing 737 Max 9, se je na seznamu za dodatna preverjanja znašel tudi starejši model letala 737-900ER. Kot so pojasnili, imajo namreč letala tega tipa enak stranski panel vrat kot novejša različica.
Kugelschreiber Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 1 minute ago, ftp said: Moja in tvoja realnost pač nista enaki. Prej kot to sprejmeš lažje bo. Vozim katrco iz leta 1991, kurim na drva ker imam gozd in to je realnost. Pa še cena katrci raste kolikor sem videl nazadnje. Ne oporekam tvoji realnosti. Tvoja realnost ni merilo. S tem se mors ti sprijaznt. Po staliscih si blizje narobe kot prav. Ampak kot sm 500x napisal. Nase je treba gledat. Folk z BEV nima vse narobe. Je vedno bol realna/smiselna opcija.
Kugelschreiber Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 3 minutes ago, ftp said: Po tem, ko je ameriška zvezna uprava za letalstvo zaradi varnostnih pomislekov prizemljila letala tipa Boeing 737 Max 9, se je na seznamu za dodatna preverjanja znašel tudi starejši model letala 737-900ER. Kot so pojasnili, imajo namreč letala tega tipa enak stranski panel vrat kot novejša različica. Saj ni samo 737-900? V EU niso prizemljeni, ker je "navadn" 737, problematicnih ni. Ryan vozi, njihova flota je 99% 737 747, 787, 777....
ftp Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 pred 14 minutami, Kugelschreiber pravi: Tvoja realnost ni merilo. S tem se mors ti sprijaznt. Jaz nobenemu nič ne vsiljujem, se pa meni vedno več. pred 15 minutami, Kugelschreiber pravi: Po staliscih si blizje narobe kot prav. Po stališčih politike in ekonomskih interesov ?? Ja. Ker s starim vozilom ne pripomorem bogatenju industrije in enako z mojo samooskrbo s katero nihče ne zasluži. In to je največji kamen spotike "modernizacije". MiNa, Mavti in dr.looney 3
ftp Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 In veš v čem je največja težava peči na drva?? PM delci??? Ne Prodaja drv kmet - porabnik, ali pa jaz kot samooskrben in brez da država davek pobere. To je največja težava. Konec koncev so drva vedno bila in so obnovljiv vir. Toliko kot pobere ko raste, toliko spusti ko gori. Nevtralno.
ftp Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 (popravljeno) Če še to dodam proti okoljški ozaveščenosti. Za ekološko vozilo velja, da je čim manjše, čim lažje, za manjšo prabo, pa vendar električni avti vse večji in težji. Avtov, kot so jih nekoč imenovali mestni malčki s ceno do 10k€ jih ni več. Zakaj??? Ker ne prinašajo (dovolj) dobička. Tako ti avto industrija v navezi s politiko prodaja velik, težek in drag "ekološki" avto, čeprav ga ne bi rabil. Včasih je bil golf manjši od sedaj polota, cliota in to so trenutno najmanjši avti, ki bodo z nadaljnimi euro normami izginili zaradi ... nedobičkonosnosti. Lahko vrtiš kolikor hočeš, dejstvo je da se vrtiš okoli kapitala in dobičkov in ne ekologije. Kdor verjame da se dela predvsem zaradi zdravja in ekologije, potem verjetno tudi verjame sindikatu zdravnikov, ko je rekel da stavkajo v dobro bolnikov Popravljeno Januar 24. Popravil ftp vandrovec, franc, MiNa in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 https://novice.najdi.si/novica/16cf360cd33079913db6233f1b434338/avto-magazin/kaksna-je-dejanska-zanesljivost-elektricnih-avtomobilov-to-pravijo-raziskave Po podatkih Consumer Reports imajo električna vozila 79 odstotkov več težav z zanesljivostjo kot avtomobili s termičnimi motorji Po splošno razglašeni modrosti zagovornikov električne mobilnosti je vzdrževanje električnih vozil lažje in cenejše kot avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje. Zdi se logično, kajti električna vozila imajo veliko manj gibljivih delov kot avtomobili. Toda podatki tega v resnici ne potrjujejo, tako vsaj izhaja iz raziskave Consumer Reports, kjer so ugotovili, da so električna vozila bistveno manj zanesljiva kot avtomobili na konvencionalni pogon........... Kugelschreiber in ftp 2
Mavti Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 pred eno uro, Kugelschreiber pravi: Saj ni samo 737-900? V EU niso prizemljeni, ker je "navadn" 737, problematicnih ni. Ryan vozi, njihova flota je 99% 737 747, 787, 777.... ko je govor že ravno o letalih https://www.24ur.com/novice/tujina/boeingu-757-tik-pred-vzletom-odpadlo-nosno-kolo-in-se-odkotalilo.html Kugelschreiber 1
Zivnorc Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 pred eno uro, Mavti pravi: ko je govor že ravno o letalih https://www.24ur.com/novice/tujina/boeingu-757-tik-pred-vzletom-odpadlo-nosno-kolo-in-se-odkotalilo.html ... eh... pa to ni kriv avijon... ... Fadil ni dobr pršravfu kolesa, ko so zimske gume menal... MiNa, Kawasaki_rider in Mavti 3
Kugelschreiber Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 1 hour ago, DAMI34 said: https://novice.najdi.si/novica/16cf360cd33079913db6233f1b434338/avto-magazin/kaksna-je-dejanska-zanesljivost-elektricnih-avtomobilov-to-pravijo-raziskave Po podatkih Consumer Reports imajo električna vozila 79 odstotkov več težav z zanesljivostjo kot avtomobili s termičnimi motorji Po splošno razglašeni modrosti zagovornikov električne mobilnosti je vzdrževanje električnih vozil lažje in cenejše kot avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje. Zdi se logično, kajti električna vozila imajo veliko manj gibljivih delov kot avtomobili. Toda podatki tega v resnici ne potrjujejo, tako vsaj izhaja iz raziskave Consumer Reports, kjer so ugotovili, da so električna vozila bistveno manj zanesljiva kot avtomobili na konvencionalni pogon........... To pa je katastrofalno.
Zivnorc Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 pred 26 minutami, Kugelschreiber pravi: To pa je katastrofalno. .. to se pravi, da zdej, ko imamo še avte na bencin, imamo v gepeku za vsak slučaj e-skiro, da smo bolj "mobilni"... ... ko pa imaš e-avto, pa moraš imeti za vsak slučaj v gepeku skirco na mašino od motorke...da prideš do doma.. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 pred 55 minutami, Kugelschreiber pravi: To pa je katastrofalno. ne bi rekel katastrofa, prej ni vse zlato kar se sveti. v sedanjem času, če si pri denarju, maš fotovoltaiko in dober polnilec, ter znane in konstantne razdalje je verjetno zmaga. torej v prehodnem času. Za vsesplošno rajo...khm, lahko nardimo izračun, koliko investiraš in kdaj pokriješ investicijo. Da je elektromotor čista zmaga napram notranjemu izgorevanju vsi vemo. Da nas bo država slej ko prej lupila za najbolj rabljene energente najbrž tudi vemo. Četudi sedaj kdo izzumi "zastonj " energijo al pa jedersko v velikosti ene čokolade bomo plačali. Država se denaeju ne odreče....žal. Tak da, kar se mene tiče, je eko bla bla bla ena čista izmišljotina, prednosti elektropogona pa so, žal tudi slabosti. pred 34 minutami, Zivnorc pravi: .. to se pravi, da zdej, ko imamo še avte na bencin, imamo v gepeku za vsak slučaj e-skiro, da smo bolj "mobilni"... ... ko pa imaš e-avto, pa moraš imeti za vsak slučaj v gepeku skirco na mašino od motorke...da prideš do doma.. pa še fajn zvok ima Zivnorc 1
franc Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 Pri E avtih verjetno ni problem pogonski sklop, ampak vsa ostala "navlaka" , ki je dejansko ne potrebuješ in viša ceno. Pa če kaj od te "navlake" (smiselne ali nesmiselne) odpove se avto ustavi. lp Zivnorc 1
matjaz67 Objavljeno Januar 24 Opozori Objavljeno Januar 24 pred eno uro, franc pravi: Pri E avtih verjetno ni problem pogonski sklop, ampak vsa ostala "navlaka" , ki je dejansko ne potrebuješ in viša ceno. Pa če kaj od te "navlake" (smiselne ali nesmiselne) odpove se avto ustavi. lp Ne samo pri E, ampak pri vseh. Sam imam recimo v (v dveh vozilih skupaj) gretje sedežev nikoli uporabljeno, vzvratna kamera še nikoli pogledal, park senzorji ne vozim po njih, tampomat morda 1-2x na mesec, pa še to le v naselju, glasovno upravljanje nikoli rabljeno, pa še je te šare brez katere bi šlo, ne da bi opazil. Če pa bi bil avto brez tega samo 1000€ cenejši, potem,... . Recimo, zame je to teden izleta z motorjem po Balkanu in to v dvoje Mavti, smasher, Kugelschreiber in 4 others 7
RobiRoberto Objavljeno Januar 25 Opozori Objavljeno Januar 25 / F I Č O Rocky, Zivnorc, smasher in 1 other 2 2
RobiRoberto Objavljeno Februar 1 Opozori Objavljeno Februar 1 FB: Detroit Model D električni avto iz leta 1910 je imel doseg 100 milj in dosegel 25 km/h. Mavti 1
Frenk 67 Objavljeno Februar 2 Opozori Objavljeno Februar 2 Ob 1. 2. 2024 ob 11:58, RobiRoberto pravi: FB: Detroit Model D električni avto iz leta 1910 je imel doseg 100 milj in dosegel 25 km/h. Menda je bil hibrid. 😂 Scarabeo 500, RobiRoberto, Quest in 5 others 8
Kugelschreiber Objavljeno Februar 7 Opozori Objavljeno Februar 7 Kawasaki_rider, Mavti, MARE 65 in 5 others 8
Popularna objava snela Objavljeno Marec 26 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 26 EV-ji so super, dokler niso Zgleda bodo EV-ji bolj orodje, da se posesa denar in zakreditira rajo... Grčija je bila poligon. Pa da bo bolj komunističen pristop, vsaj na kratke razdalje - carsharing Na dolge razdalje pa samo še bogati. Upamo seveda, da Kanadski scenarij ne bo, da ti bo "demokratična" vlada "prepovedala" uporabo EV-ja za 1 teden, ker si "poreden", ker "protestiraš" proti Nacetu Jaz bi rabil 50.000 EUR za Teslo Y, kot družinski avto (2 otroka). Pa ne vidim veliko ICE avtov za več kot 20.000 EUR kaj šele za 50.000. Ne vem kdo si lahko to privošči 2/3 EV-jev je poslovnih, ne privat. Pnevmatike 5x dražje, zavarovanje 1x dražje + kasko nujno. Ne vem koliko stane hiša, če se ti baterija vžge v garaži pod bajto. Verjetno zavarovalnice ne bodo krile take škode. Cena elektrike v SLO raste med 17-44% na leto. Mogoče se zato ustvarja konflikte, da je cena nafte visoka, da se lažje EV-je proda.... ljubim neokapitalizem. Na Norveškem se zdaj učijo kako so drage EV dajatve za ceste ko ni več davkov od benza - so na kWh. Tesla 3 stane 100k, kar je še za njih drago. Pa ker so EV-ji težji več škode naredijo. Prius ima škodni efekt na cestišče 5.600, Tesla S pa 10x več. Ker so avti težji, žrejo več pnevmatik, ki so trše in ti delčki pnevmatik končajo v vodnih kanalih in onesnažujemo reke in morje. Materiali za EV-je so dragi ko žafran. Podvodni el. kabel med UK in DE zamuja že 4 leta pred začetkom, ker ni bakra. Pa ne vem, če sem za to, da otroci kopljejo cobalt po rudnikih... Vode kao zmanjkuje ampak 2.2mio litrov vode za 1 tono litija je ok porabiti. Ker pa rabiš 1.100 Litrov vode za pogasiti en EV, gasilcu kar pustijo da zgori. Kaj pa če se mi baterija vžge med vožnjo na AC? Good luck, da prideš ven in zbašeš še otroka iz lupinice CO2 zgodba pade v vodo, ko zveš, da je v atmosferi 0,05% CO2. Če to ni dovolj, samo 7% CO2 povrzočijo avti, medtem ko tovornjaki, busi, kombiji 43%, 50% pa avioni in ladje. In to je "transport Co2" samo cca 25%, ostalih 70% pa proizvodnja elektrike. Neka zvezda se enkrat pelje s privat avionom, jahto in povzroči več CO2 kot jaz v celem lajfu... ampak navaden človek je kriv Pa če že kupiš EV, je to kot da bi imel 3. otroka 1.5 let starega - non-stop neki Moraš biti paraoničen za baterijo med vožnjo, pred in po vožnji... Če ti avto ne vžge, ti ga sosed ne bo popravil - samo uradni servis, ki ima nelojalno konkurenco, tudi skupnih baz za dele ni. Zaradi uporabe aluminija in ker ni več švasanja karoserije pa vseh senzorjev in kamer, raje ne bodi vpleten v nesrečo, tudi I kategorije ne. Ker so pnevmatike občutljive na pritisk moraš non-stop pumpati, če ne hitro poči na naših lepih luknjastih cestah. Če je zunaj mrzlo in nimaš garaže, segrevaš okolico ker moraš EV imeti priklopljenega, če ne, zjutraj ne bo poln. Idealna temp. za baterije je 15-27 stopinj. Vse ostalo zmanjša kapaciteto in doseg - to moraš vedeti in računati, še dobro da je matematika za nekatere enostavna. Kje boš polnil, ko ne polniš doma? Piše na netu da dela, pripelješ in polnilnica ne dela? Ali pa dežuje medtem, ko kličeš support če lahko remote uredijo... Če si invalid pozabi, da boš polnil karkoli... sploh pozimi ko niti splužijo javnih polnilnic. Kako je s korozijo v baterijah, ki so pri tleh? Potem EV producerji lahko bankrotirajo, ne bodo vsi preživeli - kako boš po tem servisiral ali prodal avto? Pa tudi pred nakupom moraš biti dober matematik Če hočem narediti 320km v enem šusu, je to 80% kapacitete, ker pod 20% ni dobro pogosto biti. Če upoštevam 30-50% manj kapacitete pod 0 stopinj, kar je pozimi v Slo kar pogosto. Je to cca 800km dosega. Pa če upoštevam 30% degradacijo na 8 let. Je to cca 1.100 km dosega na prvi dan nakupa LFP vs NMC/NCA je kusur razlika - ali polniš do 80-85% in imaš boljši domet pozimi, ali pa polniš do 100% in imaš manjši domet pozimi. Če sem pa v rovtah doma, kjer je elektrika bolj švoh, pa temperature pogosto nižje in ko sosed žago požene moram računati da kakšen dan niti polnil ne bom Ampak hej, od države dobiš par čukov da se ne sekiraš - finančni apaurin Mogoče se zato 50% lastnikov EV-jev vrne ne ICE vozila... MARE 65, maxxa, Najots in 9 others 9 1 2
Zivnorc Objavljeno Marec 27 Opozori Objavljeno Marec 27 Hitra kalkulacija: Atlantik od NY do Lisbone ima cca 5000km. ...če vozi s cca 45 km/h, pride na cilj v cca 5ih dneh...oz. cca 120 ur. Poraba velike kontejnerske ladje je recimo od 8-10m3 goriva na uro... torej 1000-1200m3 goriva, da pride na cilj. Milijon do milijon dvesto tisoč litrov goriva porabi ladja, da pripelje Tesle samo preko oceana. To je 20.000 60-litrskih avtomobilskih rezervoarjev goriva. ... zdej ne vem, na kakšnih ladjah prevažajo Tesle, če so to na teh največjih ladjah, ampak, če so ladje manjše, mora biti pa toliko več prevozov, pa ne vem glih, če je kaj bolj ekonomično... po moje je še bolj potratno....
RobiRoberto Objavljeno Marec 27 Opozori Objavljeno Marec 27 Znamka Citroën Baterija 21700 Model Ami Življenjska doba baterije 2000 ciklov Moč 6 kW (8 hP) Razpon 70 km 😞 Hitrost 25 km/h in 45 km/h Čas polnjenja 180 minut
MARE 65 Objavljeno Marec 27 Opozori Objavljeno Marec 27 pred 11 urami, Zivnorc pravi: Hitra kalkulacija: Atlantik od NY do Lisbone ima cca 5000km. ...če vozi s cca 45 km/h, pride na cilj v cca 5ih dneh...oz. cca 120 ur. Poraba velike kontejnerske ladje je recimo od 8-10m3 goriva na uro... torej 1000-1200m3 goriva, da pride na cilj. Milijon do milijon dvesto tisoč litrov goriva porabi ladja, da pripelje Tesle samo preko oceana. To je 20.000 60-litrskih avtomobilskih rezervoarjev goriva. ... zdej ne vem, na kakšnih ladjah prevažajo Tesle, če so to na teh največjih ladjah, ampak, če so ladje manjše, mora biti pa toliko več prevozov, pa ne vem glih, če je kaj bolj ekonomično... po moje je še bolj potratno.... Kok si pa ti neučakan, Musk je komaj avto naredu, ti bi pa imel že "ekološke" ladje na štrom, tko hitr pa tud ne gre..........vse to je en bullshit Zivnorc in RobiRoberto 2
omek Objavljeno Marec 28 Opozori Objavljeno Marec 28 pred 21 urami, RobiRoberto pravi: Znamka Citroën Baterija 21700 Model Ami Življenjska doba baterije 2000 ciklov Moč 6 kW (8 hP) Razpon 70 km 😞 Hitrost 25 km/h in 45 km/h Čas polnjenja 180 minut Oblika pa od vraga...če bi vsaj auspuh imel da bi se vedelo kaj je spredaj in kaj zadaj RobiRoberto, Rocky in Mavti 3
franc Objavljeno Marec 28 Opozori Objavljeno Marec 28 pred 1 uro, omek pravi: Oblika pa od vraga...če bi vsaj auspuh imel da bi se vedelo kaj je spredaj in kaj zadaj Ja, pa kitajci take prodajajo za 2K. DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se