Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 8 minutami, Kugelschreiber pravi:

Samo maxi.  Tisti brez max kar letijo.  

Po tem, ko je ameriška zvezna uprava za letalstvo zaradi varnostnih pomislekov prizemljila letala tipa Boeing 737 Max 9, se je na seznamu za dodatna preverjanja znašel tudi starejši model letala 737-900ER. Kot so pojasnili, imajo namreč letala tega tipa enak stranski panel vrat kot novejša različica.

Objavljeno
1 minute ago, ftp said:

Moja in tvoja realnost pač nista enaki. Prej kot to sprejmeš lažje bo.

Vozim katrco iz leta 1991, kurim na drva ker imam gozd in to je realnost. Pa še cena katrci raste kolikor sem videl nazadnje.

Ne oporekam tvoji realnosti.  Tvoja realnost ni merilo. S tem se mors ti sprijaznt.  Po staliscih si blizje narobe kot prav. Ampak kot sm 500x napisal. Nase je treba gledat. Folk z BEV nima vse narobe.  Je vedno bol realna/smiselna opcija.  

Objavljeno
3 minutes ago, ftp said:

Po tem, ko je ameriška zvezna uprava za letalstvo zaradi varnostnih pomislekov prizemljila letala tipa Boeing 737 Max 9, se je na seznamu za dodatna preverjanja znašel tudi starejši model letala 737-900ER. Kot so pojasnili, imajo namreč letala tega tipa enak stranski panel vrat kot novejša različica.

Saj ni samo 737-900? V EU niso prizemljeni, ker je "navadn" 737,  problematicnih ni.  Ryan vozi, njihova flota je 99% 737

747, 787, 777....

 

Objavljeno
pred 14 minutami, Kugelschreiber pravi:

Tvoja realnost ni merilo. S tem se mors ti sprijaznt.

Jaz nobenemu nič ne vsiljujem, se pa meni vedno več.

pred 15 minutami, Kugelschreiber pravi:

Po staliscih si blizje narobe kot prav.

Po stališčih politike in ekonomskih interesov ??  Ja.

Ker s starim vozilom ne pripomorem bogatenju industrije in enako z mojo samooskrbo s katero nihče ne zasluži. In to je največji kamen spotike "modernizacije".

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

In veš v čem je največja težava peči na drva?? PM delci??? Ne

Prodaja drv kmet - porabnik, ali pa jaz kot samooskrben in brez da država davek pobere. To je največja težava.

Konec koncev so drva vedno bila in so obnovljiv vir. Toliko kot pobere ko raste, toliko spusti ko gori. Nevtralno.

Objavljeno (popravljeno)

Če še to dodam proti okoljški ozaveščenosti.

Za ekološko vozilo velja, da je čim manjše, čim lažje, za manjšo prabo, pa vendar električni avti vse večji in težji.

Avtov, kot so jih nekoč imenovali mestni malčki s ceno do 10k€ jih ni več. Zakaj??? Ker ne prinašajo (dovolj) dobička. Tako ti avto industrija v navezi s politiko prodaja velik, težek in drag "ekološki" avto, čeprav ga ne bi rabil. Včasih je bil golf manjši od sedaj polota, cliota in to so trenutno najmanjši avti, ki bodo z nadaljnimi euro normami izginili zaradi ... nedobičkonosnosti.

Lahko vrtiš kolikor hočeš, dejstvo je da se vrtiš okoli kapitala in dobičkov in ne ekologije.

 

Kdor verjame da se dela predvsem zaradi zdravja in ekologije, potem verjetno tudi verjame sindikatu zdravnikov, ko je rekel da stavkajo v dobro bolnikov  :eek:

Popravljeno . Popravil ftp
Objavljeno

https://novice.najdi.si/novica/16cf360cd33079913db6233f1b434338/avto-magazin/kaksna-je-dejanska-zanesljivost-elektricnih-avtomobilov-to-pravijo-raziskave

Po podatkih Consumer Reports imajo električna vozila 79 odstotkov več težav z zanesljivostjo kot avtomobili s termičnimi motorji

 

Po splošno razglašeni modrosti zagovornikov električne mobilnosti je vzdrževanje električnih vozil lažje in cenejše kot avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje.

Zdi se logično, kajti električna vozila imajo veliko manj gibljivih delov kot avtomobili. Toda podatki tega v resnici ne potrjujejo, tako vsaj izhaja iz raziskave Consumer Reports, kjer so ugotovili, da so električna vozila bistveno manj zanesljiva kot avtomobili na konvencionalni pogon...........

  • Zmeden 2
Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

https://novice.najdi.si/novica/16cf360cd33079913db6233f1b434338/avto-magazin/kaksna-je-dejanska-zanesljivost-elektricnih-avtomobilov-to-pravijo-raziskave

Po podatkih Consumer Reports imajo električna vozila 79 odstotkov več težav z zanesljivostjo kot avtomobili s termičnimi motorji

 

Po splošno razglašeni modrosti zagovornikov električne mobilnosti je vzdrževanje električnih vozil lažje in cenejše kot avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje.

Zdi se logično, kajti električna vozila imajo veliko manj gibljivih delov kot avtomobili. Toda podatki tega v resnici ne potrjujejo, tako vsaj izhaja iz raziskave Consumer Reports, kjer so ugotovili, da so električna vozila bistveno manj zanesljiva kot avtomobili na konvencionalni pogon...........

To pa je katastrofalno.  

Objavljeno
pred 26 minutami, Kugelschreiber pravi:

To pa je katastrofalno.  

.. to se pravi, da zdej, ko imamo še avte na bencin, imamo v gepeku za vsak slučaj e-skiro, da smo bolj "mobilni"...

... ko pa imaš e-avto, pa moraš imeti za vsak slučaj v gepeku skirco na mašino od motorke...da prideš do doma..  :P 

Objavljeno
pred 55 minutami, Kugelschreiber pravi:

To pa je katastrofalno.  

ne bi rekel katastrofa, prej ni vse zlato kar se sveti. v sedanjem času, če si pri denarju, maš fotovoltaiko in dober polnilec, ter znane in konstantne razdalje je verjetno zmaga. torej v prehodnem času. Za vsesplošno rajo...khm, lahko nardimo izračun, koliko investiraš in kdaj pokriješ investicijo.

Da je elektromotor čista zmaga napram notranjemu izgorevanju vsi vemo. Da nas bo država slej ko prej lupila za najbolj rabljene energente najbrž tudi vemo. Četudi sedaj kdo izzumi "zastonj " energijo al pa jedersko v velikosti ene čokolade bomo plačali. Država se denaeju ne odreče....žal.

Tak da, kar se mene tiče, je eko bla bla bla ena čista izmišljotina, prednosti elektropogona pa so, žal tudi slabosti.

 

pred 34 minutami, Zivnorc pravi:

.. to se pravi, da zdej, ko imamo še avte na bencin, imamo v gepeku za vsak slučaj e-skiro, da smo bolj "mobilni"...

... ko pa imaš e-avto, pa moraš imeti za vsak slučaj v gepeku skirco na mašino od motorke...da prideš do doma..  :P 

pa še fajn zvok ima :D

 

Objavljeno

Pri E avtih verjetno ni problem pogonski sklop, ampak vsa ostala "navlaka" , ki je dejansko ne potrebuješ in viša ceno. Pa če kaj od te "navlake" (smiselne ali nesmiselne) odpove se avto ustavi.

lp

Objavljeno
pred eno uro, franc pravi:

Pri E avtih verjetno ni problem pogonski sklop, ampak vsa ostala "navlaka" , ki je dejansko ne potrebuješ in viša ceno. Pa če kaj od te "navlake" (smiselne ali nesmiselne) odpove se avto ustavi.

lp

Ne samo pri E, ampak pri vseh. Sam imam recimo v (v dveh vozilih skupaj) gretje sedežev nikoli uporabljeno, vzvratna kamera še nikoli pogledal, park senzorji ne vozim po njih, tampomat morda 1-2x na mesec, pa še to le v naselju, glasovno upravljanje nikoli rabljeno, pa še je te šare brez katere bi šlo, ne da bi opazil. Če pa bi bil avto brez tega samo 1000€ cenejši, potem,... . Recimo, zame je to teden izleta z motorjem po Balkanu in to v dvoje

Objavljeno

FB:   Detroit Model D električni avto iz leta 1910 je imel doseg 100 milj in dosegel 25 km/h.

elektro.jpg.afeb1050d88f33f41ba46c3445d05922.jpg

Objavljeno
Ob 1. 2. 2024 ob 11:58, RobiRoberto pravi:

FB:   Detroit Model D električni avto iz leta 1910 je imel doseg 100 milj in dosegel 25 km/h.

elektro.jpg.afeb1050d88f33f41ba46c3445d05922.jpg

Menda je bil hibrid. 😂

image.png.f52b24cf0e5c6bef621ad7c2c380edaa.png

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

434157136_818948833593218_4238323770860394898_n.jpg

Objavljeno

Hitra kalkulacija:

Atlantik od NY do Lisbone ima cca 5000km.

...če vozi s cca 45 km/h, pride na cilj v cca 5ih dneh...oz. cca 120 ur.

Poraba velike kontejnerske ladje je recimo od 8-10m3 goriva na uro... torej 1000-1200m3 goriva, da pride na cilj. Milijon do milijon dvesto tisoč litrov goriva porabi ladja, da pripelje Tesle samo preko oceana. To je 20.000 60-litrskih avtomobilskih rezervoarjev goriva.

... zdej ne vem, na kakšnih ladjah prevažajo Tesle, če so to na teh največjih ladjah, ampak, če so ladje manjše, mora biti pa toliko več prevozov, pa ne vem glih, če je kaj bolj ekonomično... po moje je še bolj potratno....

Objavljeno
Znamka Citroën
Baterija 21700
Model Ami
Življenjska doba baterije 2000 ciklov
Moč 6 kW (8 hP)
Razpon 70 km     😞
Hitrost 25 km/h in 45 km/h
Čas polnjenja 180 minut
 
 

4citroen-ami-1.jpg

5citroem-ami-2.jpg

Objavljeno
pred 11 urami, Zivnorc pravi:

Hitra kalkulacija:

Atlantik od NY do Lisbone ima cca 5000km.

...če vozi s cca 45 km/h, pride na cilj v cca 5ih dneh...oz. cca 120 ur.

Poraba velike kontejnerske ladje je recimo od 8-10m3 goriva na uro... torej 1000-1200m3 goriva, da pride na cilj. Milijon do milijon dvesto tisoč litrov goriva porabi ladja, da pripelje Tesle samo preko oceana. To je 20.000 60-litrskih avtomobilskih rezervoarjev goriva.

... zdej ne vem, na kakšnih ladjah prevažajo Tesle, če so to na teh največjih ladjah, ampak, če so ladje manjše, mora biti pa toliko več prevozov, pa ne vem glih, če je kaj bolj ekonomično... po moje je še bolj potratno....

Kok si pa ti neučakan, Musk je komaj avto naredu, ti bi pa imel že "ekološke" ladje na štrom, tko hitr pa tud ne gre.....:naughty:.....vse to je en bullshit

  • Haha 2
Objavljeno
pred 21 urami, RobiRoberto pravi:
Znamka Citroën
Baterija 21700
Model Ami
Življenjska doba baterije 2000 ciklov
Moč 6 kW (8 hP)
Razpon 70 km     😞
Hitrost 25 km/h in 45 km/h
Čas polnjenja 180 minut
 
 

4citroen-ami-1.jpg

5citroem-ami-2.jpg

Oblika pa od vraga...če bi vsaj auspuh imel da bi se vedelo kaj je spredaj in kaj zadaj

  • Haha 3
Objavljeno
pred 1 uro, omek pravi:

Oblika pa od vraga...če bi vsaj auspuh imel da bi se vedelo kaj je spredaj in kaj zadaj

Ja, pa kitajci take prodajajo za 2K.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!