SF Objavljeno Julij 7, 2017 Opozori Objavljeno Julij 7, 2017 (popravljeno) pred 3 urami, motolover pravi: Slovenija s to potjo izgubi veliko, kljub potencialu, ki ga taka pot preko naše dežele ima. Zopet bo postala samo transfer za priti do boljših odsekov v tujini, kot je itak že v turističnem smislu. Ne razumem, kako lahko izgubiš nekaj, kar nikoli nisi imel... Je v Sloveniji do sedaj bila izražena kakšna pripravljenost po sobivanju enduro populacije z ostalimi uporabniki teritorija RS? Je kdo s področja turizma javno pokazal zgražanje ob postavljanju žic in posipanju žebljev ter pozval državljane, naj bodo strpni, ker gre v primeru voznikov enduro motorjev za veliko, neizkoriščeno priložnost turističnega zaslužka, ki je precej bolj dobičkonosna od kolesarskih poti, ker kolesarjem prodaš samo sobo in toplo vodo za izdelavo raznih napitkov iz vrečk, ki jih prinesejo s seboj, embalažo pa odmetavajo kjerkoli? (v Dolomitih naprimer se kolesarje ne jemlje kot turistično priložnost, ampak nujno zlo, ki povzroča velike stroške) Je kdo s podrocja slovenskega turizma prispeval kak "bencinski cent" za tistega, ki se je trudil poiskat primerne poti? Si nenazadnje sam za ta namen kaj "pljunil iz tošla", ki že tako veselo kritiziraš? Popravljeno Julij 7, 2017. Popravil SF Nearrain, Someone12 in bzk 2 1
jskrablin Objavljeno Julij 7, 2017 Opozori Objavljeno Julij 7, 2017 Hja, ob delu tracka med Rakitno in Rakekom se da najti marsikaj. Je pa ta marsikaj v marsikakem delu na lastno (prekrškovno) odgovornost. In tu je pač tako... če javno objavljaš in promoviraš tracke na tem nivoju, morejo biti legalni. Drugače so lahko (in bojo) problemi. Problem je lokalna zakonodaja, bolj papeška od papeža in še Vatikana obenem. Glede na debate v FB skupini, nismo edini s takim problemom. Nemčija ima očitno tudi zelo restriktivno zakonodajo. Avstrija mislim da tudi. Seveda se pa lahko vedno predlaga kak krak poti v kak bolj zanimiv konec Slovenije. Kako je pol formalno s tem pa bo @Ni3ous povedal. SF 1
BIF Objavljeno Julij 7, 2017 Opozori Objavljeno Julij 7, 2017 (popravljeno) Iz mojega preteklega obdobja imam "bogate" izkušnje z inšpektorji oz.prekrškovnimi organi, kakor tudi z aktivnostmi, da se bi kaj v tej smeri spreminilo. Zadeva z objavljanjem privatnih posnetkov je naslednja. V kolikor prekršovni organ zanesljivo identificira kršitelja (reg. tablica, slike obrazov oseb itd.), je to prva točka, nato potrbuje čas dogodka (najmanj zanesljiv datum...še bolje čas), in pa lokacijo, ki jo bo potem "varuh narave", če jo prepozna, osebno obiskal, poslikal in jo v postopku priložil objavljeni fotografiji kot dokazilo. Če so ti elemeti zbrani, sledi poziv na zaslišanje s strani organa, ki vodi postopek in izrek ukrepa (običajno globa...od najnižje proti najvišji). Pritožiš se lahko. Sicer obstaja zelo velika verjetnost, da bo postopek padel, vendar že potrbuješ veščega odvetnika, a je postopek pač povezan s stroški, ki so običajno višji, kot izrečena globa ( v mojem primeru 400eur), seveda pa ni nujno, da boš z pritožbo zmagal...preprost izračun je pokazal, da je bolje plačat polovičko in šola za prihodnje. Po zadnji dopolnjeni uredbi v zvezi z vožnjo v naravnem okoolju, se tudi preganja, reklamiranje ali promoviranje takšne vožnje....oglobi se lahko fizično osebo....še bolje pravno osebo, ker je tam globa bistveno višja. Kar pa se tiče posluha institucij za to dejavnost, ne glede na to, da bi bila lahko zelo dobičkonosna (mi smo nudili celo nakup nekakšnih letnih vinjet)....pa je slovenski lovsko-paličarski lobij tako močan, da je škoda vsakega atoma energije vloženega v to debato...ker te "razprave" služijo le teatru s figami v žepu. Verjetno ni potrebno dajati posebnih namigov kaj in kako za tiste, ki se vozijo in se bodo vozili v prihodnje. Upoštevajte pa da je t.i. "varuhov narave"...še posebaj tistih, ki se čez teden vsled nezaposlenosti, kot prejemniki raznih socialnih transferjev, valjajo po kavčih v svojih zatohlil gajbah, sredi mestnega betona....vse več in več. Ti se čez vikend zelo radi transformirajo v zelene Batmane in ker ima danes vsak tak zarukanec (socialni podpiranci pa sploh), že telefone z kar zmogljivimi kamerami, se njihova vikend dejavnost spremni v lov na čarovnice, kjer tako zadovoljujejo svoje fetiše in tešijo svoje frustracije. Zato v Sloveniji tudi ni potrebe po razvoju številčnejših inšpekcijskih služb. Slovenija je namreč DDR v malem, kar se tega tiče. Sam sem nekoč užival v tej smeri, zato zadevo dobro razumem in jo v duši globoko podpiram, čeprav priznam, da sem se sam naveličal vožnje z očmi na hrbtu, ker to preprosto ni bil več užitek in sem se vdal....in pač pristal, kjer sem zdaj. Vožnje torej potekajo vsaj 3 leta nazaj (zastaralni rok za obravnavo prekrška), praviloma na Hrvaškem, največkrat pa v Romuniji... Popravljeno Julij 7, 2017. Popravil BIF SAR-Solo Adventure rider, franc, Kor13 in 5 others 5 3
Dimen Objavljeno Julij 9, 2017 Opozori Objavljeno Julij 9, 2017 Se poigravam z mislijo, da bi v prvi polovici avgusta odpeketal do Albanije (osnova bi bil track TET-a), mogoče celo do Igumenitse (7 do 10 dni). V vsakem primeru grem/-o nazaj s trajektom. Kakšen interesent? Prosim na zs, tnx. Lp, D p.s. Odgovarjam z zamikom, ker sem na dopustu. BIF 1
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Julij 11, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 11, 2017 (popravljeno) On 7. 7. 2017 at 8:53 AM, motolover said: Večino Slo tracka sem odpeljal in ni kaj posebnega, z drugimi besedami dolgčas skozi gozdove, brez razgledov in kakih posebno lepih poti. Par povezav bo tudi treba urediti, ker poti ne peljejo nikamor. Nasploh ni dobro, da dela pot ena oseba, moralo bi jih biti recimo vsaj pet iz različnih koncev Slovenije, z različnimi motorji in različnimi znanji enduro vožnje in potem sestaviti neko res zanimivo pot. Ker je pri nas toliko gozdnih poti, se da sestaviti težje, kakor tudi lažje odseke okoli za tiste z večjimi in otovorjenimi motorji. Slovenija s to potjo izgubi veliko, kljub potencialu, ki ga taka pot preko naše dežele ima. Zopet bo postala samo transfer za priti do boljših odsekov v tujini, kot je itak že v turističnem smislu. Motolover TET program ni neka vaška liga ampak postaja zelo organiziran portal nudenja brezplačnih trekov, ki morajo biti legalni. Če meniš da ni potrebno da so legalni, potem sam sestavi predlog treka in ga bom vložil na www.transeurotrail.org pod TET Slovenija, ob treku pa bodo tudi tvoji podatki ime priimek, da se ve kdo ga je sestavil in kdo stoji za trekom, mislim da bi sem in tja tudi malo pocvikal da se ne znajdeš v večernih poročili z kakim medijskim linčem, kot to znajo pri nas z enduro sceno narediti tko na vsake 2 leti. Zaenkrat po navalu, kljub temu da stvar še ni uradno zunaj vse kaže, da bodo dobre TET enduro tranzverzale postale enduro avtoceste, zato previdnost ne škodi. Boljše treke bomo lahko še ponudili, v kolikor se pokaže da bi bilo to varno dejanje, vendar zaenkrat ne. Prelistaj malo nazaj celo temo Grand Enduro in se prepričaj po slikah kaj vse smo že prevozili. Eno je vožnja solo ali v dvoje ob slabem vremenu med tednom - "under radar", drugo so uradno ponujeni treki. Verjemi da lahko sestavim cel kup zelo dobrih trekov, prave slatkiše, ki niso nikakor dolgočasni, vendar v tej fazi tega iz previdnosti nisem pripravljen narediti. In bodo servirani samo legalni treki, tudi stran od pohodniških destinacij kjer znajo pohodniki tudi zatežiti, pa čeprav neutemeljeno. Na koči pri Nanosu nas je enkrat birt okaral, pa čeprav smo pili pri njemu, niti nismo šli mimo kake table za prepoved. Tko pač je pri nas v SLO. Nemci sploh niso pripravljeni ponuditi trekov za TET, ker je pri njih vse še veliko strožje in kot prvo nočejo objaviti svojih "under radar" trasic in kot drugo se nihče ne upa izpostavljat. On 9. 7. 2017 at 10:56 AM, motolover said: Očitno si zamešal pojme kaj je cesta in kaj so travniki, njive in gozdovi. Po gozdnih cestah se je povsod dovoljeno voziti. Te lahko mirno vnesemo v enduro poti po Sloveniji in tega ni potrebno skrivati pred nikomer. To sem pa naredil pa si ravno to izpostavil kot dolgočasen trek. On 7. 7. 2017 at 8:56 PM, BIF said: Iz mojega preteklega obdobja imam "bogate" izkušnje z inšpektorji oz.prekrškovnimi organi, kakor tudi z aktivnostmi, da se bi kaj v tej smeri spreminilo. Zadeva z objavljanjem privatnih posnetkov je naslednja. V kolikor prekršovni organ zanesljivo identificira kršitelja (reg. tablica, slike obrazov oseb itd.), je to prva točka, nato potrbuje čas dogodka (najmanj zanesljiv datum...še bolje čas), in pa lokacijo, ki jo bo potem "varuh narave", če jo prepozna, osebno obiskal, poslikal in jo v postopku priložil objavljeni fotografiji kot dokazilo. Če so ti elemeti zbrani, sledi poziv na zaslišanje s strani organa, ki vodi postopek in izrek ukrepa (običajno globa...od najnižje proti najvišji). Pritožiš se lahko. Sicer obstaja zelo velika verjetnost, da bo postopek padel, vendar že potrbuješ veščega odvetnika, a je postopek pač povezan s stroški, ki so običajno višji, kot izrečena globa ( v mojem primeru 400eur), seveda pa ni nujno, da boš z pritožbo zmagal...preprost izračun je pokazal, da je bolje plačat polovičko in šola za prihodnje. Po zadnji dopolnjeni uredbi v zvezi z vožnjo v naravnem okoolju, se tudi preganja, reklamiranje ali promoviranje takšne vožnje....oglobi se lahko fizično osebo....še bolje pravno osebo, ker je tam globa bistveno višja. Kar pa se tiče posluha institucij za to dejavnost, ne glede na to, da bi bila lahko zelo dobičkonosna (mi smo nudili celo nakup nekakšnih letnih vinjet)....pa je slovenski lovsko-paličarski lobij tako močan, da je škoda vsakega atoma energije vloženega v to debato...ker te "razprave" služijo le teatru s figami v žepu. Verjetno ni potrebno dajati posebnih namigov kaj in kako za tiste, ki se vozijo in se bodo vozili v prihodnje. Upoštevajte pa da je t.i. "varuhov narave"...še posebaj tistih, ki se čez teden vsled nezaposlenosti, kot prejemniki raznih socialnih transferjev, valjajo po kavčih v svojih zatohlil gajbah, sredi mestnega betona....vse več in več. Ti se čez vikend zelo radi transformirajo v zelene Batmane in ker ima danes vsak tak zarukanec (socialni podpiranci pa sploh), že telefone z kar zmogljivimi kamerami, se njihova vikend dejavnost spremni v lov na čarovnice, kjer tako zadovoljujejo svoje fetiše in tešijo svoje frustracije. Zato v Sloveniji tudi ni potrebe po razvoju številčnejših inšpekcijskih služb. Slovenija je namreč DDR v malem, kar se tega tiče. Sam sem nekoč užival v tej smeri, zato zadevo dobro razumem in jo v duši globoko podpiram, čeprav priznam, da sem se sam naveličal vožnje z očmi na hrbtu, ker to preprosto ni bil več užitek in sem se vdal....in pač pristal, kjer sem zdaj. Vožnje torej potekajo vsaj 3 leta nazaj (zastaralni rok za obravnavo prekrška), praviloma na Hrvaškem, največkrat pa v Romuniji... On 8. 7. 2017 at 7:09 AM, BIF said: To je tvoja odločitev. Verjemi pa, da vedo za njega in ga spremljajo....kot tole, kar je tukaj napisano. Mi (bilo nas je več) smo sami sebi nataknili zanko, z objavami na YouTubu in forumu. Le čas so si vzeli in vse skupaj sestavili. YouTube kanal lahko recimo narediš tudi zaseben in posnetek deliš s komer ti želiš. V vsakem primeru pa svetujem veliko previdnosti pri objavljanju posnetkov, slik, opisov itd. On 8. 7. 2017 at 1:13 PM, The Lakl said: Spremljajo sigurno. V našem primeru so si vzeli precej časa. Vse posnetke so analizirali z GPSom, zabeležili koordinete, poslikali traso tako da je bil viden posnetek filma na prenosniku za primerjavo, slike na računalniku, sprintane slike A4 velikosti za cel fascikel... Res so si vzeli čas- inšpektorca, trije pomočniki, lokalni gozdar in varuh narave. Bojda cel teden in nato še eden dan za obravnavo petih grešnikov. Obravnavali so vsak posnetek posebaj in nato sankcijonirali iz vsakega posnetka eno kršitev. Dobro, da ni bilo več posnetkov. Splača se jim, ker itak imajo svojo državno plačo in stroške iz davkoplačevalske blagajne jim ne nadzirajo. Imajo pa statistične podatke, da so uspešno opravili svoje delo @motoloverzaradi takih izkušenj je TET track SLO tak kot je. Ampak še vedno lahko ti sestaviš boljšega, ampak naj bo zahtevnejši od nečesa kar se bo dalo odvozit z GS in tremi kufri. Tudi meni je v interesu da Slovenijo predstavimo čimbolj zanimivo in ne kot tranzit. Boš pa tudi ti vidno podpisan pod trekom kot kontributor. Popravljeno Julij 11, 2017. Popravil Ni3ous SF, Kor13, dr.looney in 9 others 7 5
motolover Objavljeno Julij 11, 2017 Opozori Objavljeno Julij 11, 2017 TET naredi po gozdnih cestah in bo čisto legalen. Večino si ga, tista dva odseka, ki sta bolj za vas "profesionalce" daj ven in ne boš imel problemov z zakonodajo in domačini!
Ni3ous Objavljeno Julij 11, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Julij 11, 2017 Torej se ti zdi trek čisto oz. 99% super. Sem te očitno narobe razumel prej.
BIF Objavljeno Julij 11, 2017 Opozori Objavljeno Julij 11, 2017 Gozdne ceste so čisto legal....kategorizirane. Kjer je označba, da jo smejo uporabljati le za gospodarjenje z gozdovi je NE-legal...običajno je opremljena še z znakom za prepoved prometa z motornimi vozili. Kjer pa piše recimo "Gozdna cesta, vožnja na lastno odgovornost"...pa je vožnja dovoljena....vendar omejena na hitrost 40km/h....čeprav tam (Za zdaj) še nisem srečal radarja... motolover, gsxf750, siks in 2 others 5
motolover Objavljeno Julij 11, 2017 Opozori Objavljeno Julij 11, 2017 4 hours ago, Ni3ous said: Torej se ti zdi trek čisto oz. 99% super. Sem te očitno narobe razumel prej. Seveda je dober. Dodal bi še pot na Nanos, vse gozdne ceste tam so odprte za promet. igc1 1
Popularna objava Dimen Objavljeno Julij 24, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 24, 2017 Nov "ugiz" za nove izzive. Osnova je bil SLO TET z občasnimi obvozi. Track pošljem prek zs. DXR16, hajoktejn, mladench in 23 others 20 6
FreeBird Objavljeno Julij 26, 2017 Opozori Objavljeno Julij 26, 2017 Tet so končno zagnal. http://www.transeurotrail.org/ Navali narode Nearrain, igc1, pik1 in 3 others 4 2
Ni3ous Objavljeno Julij 26, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Julij 26, 2017 Dela zdaj. Je bilo za pričakovat zamrznitev ker so vsi subskriberji dobili naenkrat mail in je bilo napovrečno naval v prvih minutah. Naprej bi moralo it brez težav. franc, celjan89, hajoktejn in 1 other 4
hajoktejn Objavljeno Julij 26, 2017 Opozori Objavljeno Julij 26, 2017 @Ni3ous a "zadnji del" tracka čez hrvaško je možno odpeljat čez velebit al je tam kšna posebna prepoved?
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Julij 26, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 26, 2017 Vuhuuu! Iz previdnostnih razlogov je zaenkrat TET track čez Slovenijo manj zanimiv, kot bi si vsi mi želeli. Moram priznati konstruktivno kritiko nekaterih tu prisotnih. Deloma tudi zato, ker sem pri TET projektu skoraj od začetka in sem do nedavnega pokrival cel balkan, kar se je izkazalo za čisto preveč dela tako s trasiranjem kot pri postavitvi (tekst, slike... ne morete si misliti koliko enega dela je bilo še v ozadju in uporabniku nikoli ne bo vidno... ) na spletni strani, vendar prej nismo našli primernih ljudi za zamenjavo. Posledično sem premalo pozornosti namenil slovenskemu treku, ki bi vseeno kljub zakonu o vožnji v naravnem okolju lahko bil boljši in v prihodnje tudi bo boljši. Pred lansiranjem smo uspeli najti druge Linesmene za bivšo jugo in sem sedaj razbremenjen z vodenjem le še Slovenije in Albanije, kar je dosti lažje za dihat in furat. Albanija je kvalitetno poštimana in tudi trek nekaj časa ne potrebuje izboljšav. Tako je sedaj moj fokus lahko usmerjen le na SLO, za katero sedaj lažje najdem čas. Torej plan je do naslednje pomladi izdelati in preveriti povsem nov trek, ki bo veliko bolj zanimiv in povsem legalen. Kljub majhnosti Slovenije to ni tako enostavno, predvsem zaradi zakonov, zato vabim vse grandenduraše tule, da v kolikor imate na lagru kak zanimiv odsek, ki ponuja kako skrito lepoto, kak hud razgled, lep slap, prečkanje kakega lušnega potoka,pelje mimo kakega jezera, znamenitosti... in menite da je zadeva legalna, prosim, da mi posredujete trek, morda pa bo primeren, da ga vključimo v TET SLO track. Skrb da bo kdo oskrunil vašo lokalno stezo je odveč, v kolikor je odsek legalen. Trek se začne v Posočju in nadaljuje preko Banjške planote, in preko Trnovskega gozda južno na Kras. To je tudi odsek kjer bi najbolj potrebovali dodatne treke ali kako lokalno pomoč. Vse ostalo je manj zakomplicirano in že precej bolj raziskano...vendar noben trek ne bo odveč. Predvidoma bi nov trek TET SLO lansirali na spletni strani transeurotrail.org na začetku naslednje sezone, oz. ko bo pripravljen res dober trek. Mislim, da je tale tema na forumu najbolj dopolnjena skupina istomislečih endurašev, ki vozi najraje točno to in na takih motorjih, kot je najbolj zaželeno za TET - middleweight, zato sem prepričan da skupaj lahko sestavimo nekaj kvalitetnega. Prosim ne pošiljat vse mogoče dolge shranjene treke ki jih kdo poseduje, rabimo prečiščene odseke, kjer je točno jasno kaka je pot tudi po kvaliteti. Treke pošiljajte samo na PM. BIF, SAR-Solo Adventure rider, hladov in 15 others 12 6
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Julij 27, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 27, 2017 (popravljeno) Končno našel malo časa in pregledal vaše reporte in objave! @igc1, @Dr.SPEED, @gsxf750 Respect za odvoženo! Hvala tudi za vložen trud v reportažo, slike, video... Vemo da vzame to kar nekaj časa in ni nič mimogrede. Še sam sem dolžan nekaj sestavit iz moje TET balkan avanture, vendar zadnje čase ne najdem časa... Malo za gušt dodam prej vsaj še en video, nič posebnega, le malo več vpogleda v to kake poti in poglede ponuja TET Balkans: Lepo je podoživljat ta naš balkan. Vsako leto ga drgnemo znova in znova, podolgem in počez in še zmer je the best in še se bomo vračal. @hajoktejn imaš morda v mislih del južnega velebit TET tracka, ki gre ob obali namesto čez planine? Če si to mislil, tam preprosto ni povezave preko planine iznad Paklenice. Po drugi strani, pa je to območje z zelo zelo močno infestacijo min, ki tudi niso povsem jasno označena, in je prenevarno riniti na vlake. Smo se trudili vendar povezave tam čez zaenkrat nismo uspeli narest. Zato je trek speljan ob obali, i je vseeno boljša kot dolgočasni tranziti znotraj južno od Gospiča. Če si mislil kaj drugega, pojasni bolj natančno, da ne bom klatil prazne slame Popravljeno Julij 27, 2017. Popravil Ni3ous Janezs, gsxf750, Yoghurt in 10 others 9 4
Popularna objava Dimen Objavljeno Avgust 3, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 3, 2017 Jutranji napad na TET balkan. Sejusoon SAR-Solo Adventure rider, Ni3ous, Nearrain in 15 others 17 1
Ni3ous Objavljeno Avgust 3, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2017 Rana ura - zlata ura ! BIF 1
Popularna objava imaging Objavljeno Avgust 4, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 4, 2017 (popravljeno) @Dimen uživaj! Tukaj pa naš vzpon na Velež pri Mostarju po TET ruti. Popravljeno Avgust 4, 2017. Popravil imaging Ni3ous, DXR16, jskrablin in 18 others 18 3
BIF Objavljeno Avgust 4, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2017 pred 4 urami, imaging pravi: @Dimen uživaj! Tukaj pa naš vzpon na Velež pri Mostarju po TET ruti. Respektabilno....res. Glede na grušč pod kolesi je to treba znat odpeljat... Nearrain, igc1 in Yoghurt 2 1
Popularna objava gsxf750 Objavljeno Avgust 4, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 4, 2017 Tudi del TET po Bosni. Vzpon na Pločno 2.262 mnm (v sklopu Nacinalnega parka Blidinje). Dejansko 3/4-tina vzpona, zaključek filma je nekje na 2.100 mnm. MiNa, hladov, AJ in 8 others 9 2
gsxf750 Objavljeno Avgust 4, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2017 Ves dan nisem nikogar srečal (Pločno) sayo 1
jskrablin Objavljeno Avgust 4, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2017 pred 3 urami, gsxf750 pravi: Tudi del TET po Bosni. Vzpon na Pločno 2.262 mnm (v sklopu Nacinalnega parka Blidinje). Bo treba enkrat it. Po takem sam gas, pa lepo postran pa počez
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se