gsxf750 Objavljeno Avgust 4, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2017 pred 4 minutami, jskrablin pravi: Bo treba enkrat it. Po takem sam gas, pa lepo postran pa počez so mestoma kljuke kar dobro zaprte in strme, fisheye goproja uniči občutek dejanskega prostora. sayo in BIF 2
gsxf750 Objavljeno Avgust 4, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2017 (popravljeno) Pa še nekaj je za upoštevat: bože ne daj, da se kaka kostolomija zgodi gor! Na gori sem bil solo, le ti si dobil sms (oddaljen 300+ km zračne linije), kje se trenutno potepam, nikogar nisem srečal to popoldne. 900 višinskih metrov nižje je bilo sicer par vikendic, a s posadko mogoče ena ali dve. Rešilec ni variante, da se gor prpele, le heli je opcija. Ne vem sicer kakšna je dejanska praksa s heliji v Bosni. Mogoče Ni3ous razpolaga s kakimi informacijami. Zato sem bil posebej previden. Popravljeno Avgust 4, 2017. Popravil gsxf750 sayo, MiNa, jskrablin in 5 others 5 2 1
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Avgust 8, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 8, 2017 Slika iz letošnjega TET Balkans tripa. Faster than 60FPS GoPro? Janezs, BIF, urosgregorec in 10 others 9 2 2
Popularna objava gsxf750 Objavljeno Avgust 8, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 8, 2017 Ni3ous hvala za cukrčk ob AC proti Primorski. kakor ciuso in še malo po svoje "mudonja" s haremom jskrablin, Yoghurt, suntrace14 in 13 others 15 1
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Avgust 8, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 8, 2017 Lepa fura tale trasa ja. Super. Zgleda sem bil v času faksa bolj nor. Z Opel Corso l.91 sem se do vrha pripeljal tle kot si prlimal zadnjo sliko. Ko je ratal prestrmo, sem obrnil pa rikverc do vrha. Za nazaj dol sem pa sprednji odbijač pobral in naložil v prtljažnik. Že takrat sem rinil v offroad, samo motorja še nisem poznal. Če gledam za nazaj se sam sebi zdim cepec. hladov, Joker, UrošG in 11 others 1 3 10
Popularna objava gsxf750 Objavljeno Avgust 9, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 9, 2017 tole še sodi zraven k včerajšnji turi: za cesto skozi Poček Rakov Škocjan Slivnica z bližine Rakovega Škocjana v pozno popoldanskem soncu skupaj se je nabralo 215km in 11,5ur Yoghurt, dr.looney, hajoktejn in 13 others 13 3
miklavc Objavljeno Avgust 10, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2017 Tale makedam ob AC do morja bo treba enkrat probat hajoktejn in CINDAPP 2
Ni3ous Objavljeno Avgust 10, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 10, 2017 Kje je naš Dimen? So ga Albanci pohopsal? hajoktejn, gsxf750 in igc1 2 1
AJ Objavljeno Avgust 12, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2017 Jutri imam namen prevoziti slovenski del TET (ali vsaj del). Se ima kdo zeljo pridruzit? igc1 1
Biker87 Objavljeno Avgust 12, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2017 11 hours ago, AJ said: Jutri imam namen prevoziti slovenski del TET (ali vsaj del). Se ima kdo zeljo pridruzit? Žiu Imam isti plan za v torek - jutri mi pa ne bo poratal k me je oklestila bolezen. Javi kaka je steza. igc1 1
AJ Objavljeno Avgust 13, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2017 Tudi sam sem prestavil na torek, ker nisem uspel pripraviti niti motorja niti navigacije. Trenutni plan je zgodaj zjutraj po AC do Unca in nato na TET proti Z/S LP
Popularna objava Dimen Objavljeno Avgust 14, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 14, 2017 Živ družba, doma od prejšnje srede. Sem rabil tri dni da se skup sestavim. Skratka, po prečkanju meje z AL sem odpeljal NP Teth, nato pa si nesrečno zastrupil želodec z vodo. Je gospa rekla, da je izvirska voda in sem gladko nagnil (kot neštetokrat poprej). Zaradi topline vode je hitro postalo jasno, da nekaj ni vredi, a je bilo prepozno. Nekaj ur kasneje se je začelo komplicirati do te mere, da sem zaključil (beri driska in bolečine v trebuhu). Hkrati se mi je že nekje sredi MNE začela podirati časovnica, zaradi zahtevnosti trase. Enostavno nisem bil dovolj hiter, da bi se držal predvidenega plana. AL se je izkazala za še zahtevnejšo. Torej, ko boste planirali in delali časovnico, npr: dva dni bom potreboval za MNE, si jih vzemite tri, še raje štiri! Vsekakor se organizirajte tako, da ne bo vse skupaj postala tekma. Ker na tekmi, se vidni kot zoži in lepote pokrajine zbežijo mimo. Največji vtis je naredila MNE. Zaradi naravnih lepot in topline domačinov. Velik plus je, ker se razumemo. Vsak pomaha, ti skuha kavo, ponudi rakijo, spregovori besedo, povabi v hišo,... Polovica jih itak misli, da si zašel ali pa se izgubil. V AL je težava jezik. Zahtevnost tracka pa se podvoji. Ko ponovim, bo zagotovo tempo bolj v izi, padel pa bo tudi dan za regeneracijo. V kratkem sestavim film in ga objavim :-) Lp D p.s. Se pogovarjam z telim možakarjem i on men veli: Neki dan, prije mjesec dana, čujem neki zvuk u daljni. Dali je avijon? Nije! Dali je avto? Pa nije! Prije nego što sam stigao iza brda, da pogledam, on več odletio! Ko metak, doslovno! Majkemi, da je on tebe slišu Roman! Še to: Na teli planini ni vode - tudi če zavrtaš (imajo štirne). Posledično ni komarjev, muh, še čirički ponoči utihnejo. Tišina, ki je vladala zjutraj se lahko mirno kosa z Saharo. Česa podobnega v Evropi in Balkanu še nisem doživel. Zjutraj sem se poslovil od gazde, ki je kosil na nasprotnem hribu - cca 200m zračne. Pogovorila sva se, kot da bi sedela za mizo. Neverjetno! Pa še tale se je porodila na poti: Kako veš, da je za tabo vroč dan? Ko spiješ 6l vode in greš enkrat u izi scat! hladov, Janezs, Someone12 in 27 others 25 5
Popularna objava BIF Objavljeno Avgust 14, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 14, 2017 Odlično. Čestitike za odpeljano in doživeto. Vse to sodi v tisto čarobno besedo ADVENTURE... In se popolnoma strinjam s teboj....vozit na čas in "po planu" je v teh koncih res škoda. Mimo tebe bežijo stvari, ki so redko komu dane videti....zakaj bi jih izpustil?....ker si si nekja "splaniral"?... Upam, da nas razveseliš še z kakšno fotko in opisano dogodivščino.... Aja...pa dobrodošel doma....avantura je uspešna le takrat, ko se vrneš nazaj.... Mavti, Ni3ous, Biker87 in 7 others 8 2
Popularna objava GULI Objavljeno Avgust 16, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 16, 2017 Včeraj sem pa še jest po dolgem času malo taveliko krawo zapeljal po makedamih trase TET od Planine do Kobarida. Trasa je kar lepa, glede na to da mora biti legalna, pa še me je malo presenetilo nekaj ''cukerčkov'' tako da sem z nepravilno obutvijo moral narest en kratek obvoz Na trasi srečal še 2 sotrpina, tko da tut dolgčas ni blo. PS: hvala za malco in družbo BIF, Nearrain, Joker in 14 others 16 1
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Avgust 16, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 16, 2017 (popravljeno) Po obrokih se bom potrudil in upam, da tudi speljal do konca mojo letošnjo reportažo iz tripa. Malo več spodbude, kot samo lajk pa tudi ne bo škodilo, da bom motiviran v celoti spisat do konca, ker se utapljam v delu in mi kronično zmanjkuje časa. Po drugi strani pa, če imam občutek da nekoga dejansko to zanima, je veliko prijetneje nadaljevati z pisanjem. Kot del ekipe TET www.transeurotrail.org sem preko zime prebedel ogromno noči in pregledoval satelitske slike ter tudi strasiral dolgo tlečo idejo sprva imenovano transalkanska offroad tranzverzala. Idejo sem imel narediti offroad traso oz. kolikor veliko je možno izven asvalta tranzverzalo iz Slovenije do Grčije preko nacionalnih parkov, jezer, planin... skratka čimveč naravnih lepot. Glede na to da juga še nima strogih regulativ glede vožnje v naravi, lahko rečem da sem si pri izbiri poti dal duška in dobesedno preseraval ker se pač lahko voziš skoraj povsod. Za predstavo npr si vzemimo da bi lahko naredil trek podolgem in počez po Triglavskem narodnem parku. Za nameček bi se pa še peljal mimo sedmerih jezer, malo pomalical, okopal in se naprej odpeljal še malo na Veliko Planino in tako naprej čez preko Savinjskih alp... Skupaj se je nabralo 2300 km dolžine treka, ki po oceni vsebuje nekje 85% poti izven asvalta kvalitet in zahtevnosti vseh vrst.... Ta trek je tudi postal uradni del balkanske TET tranzverzale. Zato sem se odločil, da jo kot prvi prevozim ter prečistim morebitne napake.. Po dolgem času sem si spet zaželel tripa v solo. Vzel sem si 11 dni časa za potvključno z trajektom iz Igoumenitse do do Benetk in potem transfer do doma. Upal sem da bo to dovolj časa, ker trajekt vozi samo 2x tedensko v petek in soboto. In če zamudim sobotnega se mrzel in mi ne bi ostalo drugega kot da vozim po cesti še domov. V najboljšem primeru pa sem upal, da ne bo težav in da morda pridem do Igoumenitse na trajekt že v petek, kar je bilo nekoliko optimistično za pričakovat. Motor spakiran za trip: Četrek: Dan odhoda. Ob zori sem štartal po asvaltu do Delnic kjer se začne TET Hrvaška. Nekako se mi ni zdelo začet s Slovenskim trekom, ker je pač blizu in to lahko počnem tudi kak vikend med letom posebej. Torej trek se je začel v Delnicah z makadamom, sprva bolj gozdne poti, nato se je počasi začelo odpirat. Prvi občutki solo in malo bolj po odročnih krajih so mešani, ampak po kakih 20 minutah že padem v ritem. Dokaj hitro se privadim otovorjenega motorja in prav lepo ampak ne prehitro peljem. Severni del velebitskega treka ima po mojem okusu malenkost preveč zaprtih poti, kar se razgleda tiče...to se bo v sklopu TET-a uredilo v prihodnje. Sedaj ima že vsaka država na Balkanu svojega enduro guruja oz. "Linesmana", ki bo v bodoče skrbel za treke v svoji ddržavi, jih razvijal in nadgrajeval...Južneje se že začnejo odpirat razgledi... Pičim mimo Alana in naprej proti vetrnicam, kjer sem splaniral en makadamski odsek. Ko trasiraš si preko satelitskih slik vse ogledaš, splaniraš vsak ovinek in poklikaš vsako križišče, tako da nekako večino že v naprej dobiš predstavo in kak odsek odpelješ, kot da si se tam že vozil, kot da si domačin in da poznaš vsako stezico na katero je treba zavit, da te pripelje do cilja. Velik del dobre kontinuirane vožnje je tudi natančna sestava treka, ki pelje brez napak, ko postane vožnja tekoča brez upočasnjevanja in cincanja v križiščih, zadeva šele postane zanimiva in ko ujameš ritem, lahko traja ure neprekinjenega tempa, ki se stopnjuje. Dobro sem napredoval, težav ni bilo in sem v rekordnem času prišel malo nad Karlobag, kjer se odpirajo lepe zadeve. Tu sem zakrožil kar dvakrat gor in dol, posnel par filmov in slik ter zaužil momente in naravo. Bližam se gorovju Paklenice, kjer so tereni neprehodni ali pa še vedno polni pehotnih in drugih min, zato treka tu ni pametno/oz ni mogoče speljat. Prvi pogled na morje malo nad Karlobagom. Pred vzponom se mi strga zajla sklopke. Presneti bumbar. Motor sem stručno pripravljal celo zimo, zamenjal vse kar je treba plus še kup stvari preventivno, ker nisem želel, da mi motor odpove po nepotrebnem. Zajlo sem doma pregledal in je bila videti ok. Spregledal pa sem poškodbo ker se je natrgala čisto v netu na ročki in ni bilo nobenih znakov ošibitve ali popuščanja dokler se ni naekrat dovolj natrgala, da je popustila v sekundi v celoti. To mi je udarilo na ego...ker sem res mislil, da je motor pripravljen 100%, potem pa na šolskem primeru padem. V sekundi sem odmislil, obračat nisem hotel, zato nadaljujem do vrha Tulovih gred. Gre za del odseka treka iz Bendura pred leti. Lep odsek, vsa pohvala fantom, ker so mi olajšali in pomagali da je vožnja prek teh krajev še lepša. Vse lepo in prav, nadaljujem z furo, ampak poskusite vozit brez sklopke. Cela umetnost je že speljat. S tem da me je čakal en hujših in daljših filtrov na odseku in to brez sklopke. Nekako sem se prebil skozi brez padca... Slik pač ni, ker kadar sem ustavil je bla ccela jeba spet spravit motor v prvo in speljat. To mi je uspelo ali tako da sem rinil motor in ko se je že dovolj hitro premikal butnil v prvo prestavo, ali pa tako da sem motor zapeljal z zadnjim kolesom v kak razsut zrahljan peščen materijal, navil dovolj gasa, da motor ni crknil ko sem na silo butnil v prvo in je skopal iz mesta. Prestavljanje med prestavami med vožnjo brez sklopke pa je šlo kot po putru. Sem šele tako ugotovil, kako malo rabi sklopko med vožnjo. Vglavnem vsa čast manjalniku tenerejke. Je bullet proof in mislim, da nisem nobene škode povzročil menjalniku, čeprav me je bolelo, ampak druge opcije ni blo. Nadaljujem naprej in pred asvaltom nad Obrovcem še skuham eno juhco. Namreč 2 dni pred odhodom na trip sem bil še na urgenci, tako da sme precej oslabljen štartal, želodec pa mi ni sprejemal drugega kot kako juhico, kefir, prepečenec in še to vse v malih količinah. Čeprav je telo potrebovalo veliko več kalorij kot jih je dobival. Nekako sem si pred odhodom od doma zadal za cilj da poskusim odvozit TET Balkans v celoti 100%, se pravi, ne izpustim nobenega odseka. Deloma zato, ker sem se pač odločil, da pregledam in prečistim trek morebitnih napak, deloma kot osebni izziv. Tako sem nadaljeval po treku brez sklopke, dokler za cesto ne vidim parkiranega motorja. ustavim. Izkaže se da je lastnik mehanik, ki ima za hišo delavnico in jasno je spreten z rokami in ni da ni... Ogledava si škodo, in kaj hitro izdela komad, potreben za sanacijo poškodbe v katero sva verjela da bo zdržala cel trip. Po meri izdelan zatezni vijak. To je šlo po sreči, spijeva vsak pol pira, ker želodček ni stabilen. Ampak sem videl da ga pivo ni motilo. To mi je všeč si mislim. Predebatirava razne moto scene po HR in SLO, mekaničar precej pozna, bil je na legendarnih motozborih v Trbovljah še v časih Satanov itd... Kasneje pičim naprej, trek je vseboval nekaj hudih in dinamičnih odsekov, proti Kninu, podlaga je enakomerna, motor lepo slajda po ovinkih. Malo bolj sem spoznal gumo D606, ki zelo odnaša počez vendar nadzorovano. Vmes še nekaj malih lepot ujamem... Okopam se v zgornjem toku Zrmanje in malo čiliram v poznem popoldnevu. Dan zaključim v Kninu ob reki Krki. Prijetna osvežitev v poletni pripeki. Prvič sprobam tudi svoj doma izdelan šotor, ki sem ga naredil po svoji zamisli čez zimo iz par cerad in role duct tapa, za vsega skupaj 10€. Ideja je bila naredit uporaben šotor brez podpornih stebričkov, opora je motor sam. Tako sem zreduciral volumen in težo na minimum. Šotor tehta 1.3 kg, in vzame manj volumna kot šotori za 200€ plus, s tem da je primeren za luksuz 3 osebe brez problema. Naredim to zimo še nega manjšega, za solo tripe, verjeetno bo tehtal okoli 850 gramov in bo zavzel okoli 2 litra prostora, kar bo odličen dosežek. Za finiš dneva ga v pozne ure še zažuram s Srečkotom, tamkajšnjim upraviteljem EKO kafiča ob reki Krki. Spoznal sem, da še vedno ne morem zaužit normalne hrane v omembe vrednih količinah, vendar pir je telo sprejemalo odlično in to v neomejenih količinah. Ok, tudi tako se da nahraniti telo s kalorijami. Ta dan sem nacepal skupno nekaj čez 500 kilometrov in napredek je bil precej večji od pričakovanega. 20170615_162803.mp4 Popravljeno Avgust 16, 2017. Popravil Ni3ous blazzarss, BIF, DAMI34 in 30 others 27 6
Popularna objava gsxf750 Objavljeno Avgust 17, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 17, 2017 (popravljeno) HUDO, racionalno spakirano, na pravih mestih dobro pripravljen trek je nuja za neizgubljanje časa sicer sledi "lutanje". Včeraj pod SV.Gero mi je vzelo uro in 15min, da sem se skopal stran od avta in v željeno smer in to po asfaltu (Garmin GPSMAP64S za malim ekrančkom). 64tka me je hotela peljati v precej daljšem loku in po drugi strani. Je reku policaj na meji, ko sem se z enduro, on si je predstavljal krosko, pripeljal na mejni prehod Krmačina (vzhodno od Metlika, nekdaj malo obmejc): "to pa še ne!". Nč pa mu ni blo več jasno, ker sem hotel na Sv.Gero (Trdinov vrh), ki pa mi je bila fizično za hrbtom (skorajda). Meja tam je precej cikcak. Popravljeno Avgust 17, 2017. Popravil gsxf750 BIF, jskrablin, Kor13 in 14 others 15 2
hajoktejn Objavljeno Avgust 17, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2017 Ni3ous respect Prosim nadaljuj ... igc1, gsxf750, Nearrain in 2 others 4 1
BIF Objavljeno Avgust 17, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2017 pred 6 minutami, hajoktejn pravi: Ni3ous respect Prosim nadaljuj ... ....Se pridružujem.... gsxf750 in Nearrain 1 1
.... Objavljeno Avgust 17, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2017 pred 14 minutami, BIF pravi: ....Se pridružujem.... Nearrain 1
siks Objavljeno Avgust 17, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2017 (popravljeno) Ni3ous vrhunsko, le piši...za takšn solo trip moraš biti pa precej izkušen in samozavesten...kar ne dvomim, da si...kar nadaljuj... Popravljeno Avgust 17, 2017. Popravil siks
miklavc Objavljeno Avgust 17, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2017 @Ni3ous To pa je avantura Tisti tuneli nad Karlobagom so me spomnili na III. KLE meeting pred leti, smo se vozli tam okrog Super ideaja glede šotora imam pa morda samo en varnostni nasvet. Kaj ko bi motor s kakšno vrvico in klinom privezal v kontra smeri šotora (rdeče črte). Nebi blo najbol prijetno, da sred noči slučajno motor nate pade. Quest, dr.looney, BIF in 1 other 4
THOMPSON Objavljeno Avgust 17, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2017 dilca/krajnik/ploščat kamen reši problem. v skrajni sili 2 cm smrekova veja
bosa Objavljeno Avgust 17, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2017 pred 14 urami, BIF pravi: ....Se pridružujem....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se