Skoči na vsebino

TET - TRANS EURO TRAIL


Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 minutami, u-r-o-s pravi:

Vrhunsko!

Vseh 15 minut si pogledal, svaka čast. :D Sej sem se trudil mal razbit monotinijo z Die Hard citati od Johna McClana :D

 

  • Haha 1
Objavljeno
Ob 23. 8. 2024 ob 13:20, DAMI34 pravi:

Vseh 15 minut si pogledal, svaka čast. :D Sej sem se trudil mal razbit monotinijo z Die Hard citati od Johna McClana :D

 

Sm mal gulfal 😁

  • Haha 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Glede na usrano vreme bo mogoče komu zanimivo.

Laurent - Loro je bil letos v Motocamp Bolgarija takrat kot mi2.

IMG_20240709_181148.jpg.ea490fb8212f20a4d3aa1bb815f96bee.jpg

Seveda sva pokramljala o potepanjih, tehniki...

  • Všeč mi je 5
  • Hvala 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Se je kdo po zadnjih poplavah vozil po bosanskem TETu? Je približno prevozen?

  • Všeč mi je 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Letos sem se tudi jaz začel vozit po TET SLO, gledal nešteto fenomenalnih YT videov in se fino navdušil. Tudi moto sezona se zame podaljša ker v gozdu zebe precej manj in tudi drugačna dinamika je. Stanujem pa blizu kjer poteka trasa 🙂

Želim pa omeniti zelo preprosto aplikacijo "Organic maps" za uporabo GPX datotek, če bo komu uporabna ta info.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Malo pazite kaj delate in še posebno kaj objavljate, ker razni idioti s svojimi objavami in idiotizmi povzročajo škodo nam vsem.

Pred dnevi je bilo na TV ravno to. En od idiotov je na tubi razlagal kako lahko kampiraš na klužah in seveda sprožil vsesplošno zgražanje. Posledično so dosegli, da se je trasa TET morala spremeniti (tako so vsaj poročali na TV) , pa seveda enačijo TET z nezakonitimi vožnjami v naravnem okolju (za kar jim, ti idioti, dajejo obilno gradiva) .

Kot, da ne bi imeli zadosti svojih idiotov, nam sedaj delajo škodo s svojimi objavami še tuji.

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Počasi bo potrebno reči bobu bob. TET naj bi bil legalen. Zato se popravlja, spreminja itd..in ravno pred kratkim sem gledal tet slo, kje je trasa od Idrijske bele okrog klavž itd..in je ni več bilo. Ker sem jo že večkrat prevozil, tudi letos, me je prav začudilo, zakaj je ni več. No zdej vem.

Na yutubi je pa itak vse. In zakaj ne bi bilo? Poleg tega je TET skupnost zavezana naslednjemu: https://transeurotrail.org/tet-code-conduct/ seveda si vsak marsikaj lahko razlaga po svoje , sam to je že druga zgodba. Dokler se vozim legalno lahko snemam vse, žal je pa vedno več znakov prepovedi vožnje, tudi po lepih makedamskih cestah. 

Trans Euro Trail® subscribes to the following Code of Conduct:

 

  1. Use only vehicular rights of way and respect signs

  2. Motorcycles and riders must be road-legal, licensed and insured.

  3. Keep to the defined way across farmland as wheels can damage crops and grass – they are someone’s livelihood.

  4. Give way to walkers, horses and cyclists by stopping and switching off engines as necessary on narrow trails and slowing down, giving a wide berth and avoiding sending gravel and dust flying on wider ones.

  5. Leave gates as you found them so as to safeguard stock.

  6. Travel at a safe speed taking regard of conditions and visibility – the TET® is not and should never be regarded as a racetrack.

  7. Ride quietly and use the throttle with discretion as noise does offend.

  8. Do not travel in large groups – six or less is the ideal.

  9. Respect the countryside and those who live, work and play in it.

  10. Remember that trails can be fragile and susceptible to erosion especially when wet. Please consider a detour.

  11. Acknowledge the presence of other trail users with a friendly wave and a smile – it doesn’t cost anything!

  12. If you witness dangerous or irresponsible behaviour on the trails and it safe to do so, we would ask you to have the moral courage to have a chat – you might just sow a seed that will flourish.

  13. Ride within your and your bike’s capabilities.

  14. Contribute to the viability of rural communities by spending your money with local businesses.

Objavljeno
pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

Počasi bo potrebno reči bobu bob. TET naj bi bil legalen.

Ja in ne.

Zaenkrat "siva cona" (organizirane vožnje so prepovedane) .

Če bodo razni idioti nadaljevali s svojim početjem, ne bo več "sivo" ampak prepovedano. 

In bo šla še ena dobra ideja rakom žvižgat, posledice pa bodo precej bolj obsežne (tako, da bomo lahko pozabili na "enduro za okol bajte" ) .

Problem Slovenskega TET-a je tudi, da je prvi in poceni za razne zahodne bedake, ki si predstavljajo, da so že na Balkanu in lahko počnejo kar se jim zahoče.

lp

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Na zahodu se Tut veliko vozijo po tetu. Mnogo več po "njivah" in privat zemljiščih. Je pa res da je sam narod bolj motorističen kot mi in zadeve drugače kapira. Se pa strinjam s tem, da se gluposti čimmanj objavlja. Ker smo pa hudičevo foušljiv in zaplankan narod, bodo vedno zgražanja in novinarska napihovanja drame.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

jaz ga precej vozim po Franciji, in ja traso kr precej spreminjajo ravno zaradi pritoževanja folka. Stvari probajo bit legalne, ampak dostikrat pridejo prepovedi naknadno ko lokalcem dojadi.  Sem že parkrat srečal organizirane ture, folku se pač ne da dopovedat. V Franciji me je enkrat en ustavil in reku da naj ne grem naprej ker je teren fuknjen in so že dvakrat reševali motorista od tam :DDD V Španiji so odstranil cele trase etc.

   

 

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Zato je pa balkan meka za TET ovce :D 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Včeraj ali en dan prej je bilo objavljeno v medijih, kako so na Lokvah razrili travnik na smučišču, ko je zapadlo malo snega, s terenci in motorji. Gor hodi veliko Italijanov in vedno več je teh offroad vozil s katerimi na asfaltu ni zanimivo. Vem za primer v eni vasi, kjer se lastniki menijo s policijo kako preprečit vožnje po privat parcelah. V Italiji na bi pa celo s puškami nekje stražili svoje parcele, mi je danes en sodelavec pravil...

Objavljeno
pred 46 minutami, vandrovec pravi:

Včeraj ali en dan prej je bilo objavljeno v medijih, kako so na Lokvah razrili travnik na smučišču, ko je zapadlo malo snega, s terenci in motorji. Gor hodi veliko Italijanov in vedno več je teh offroad vozil s katerimi na asfaltu ni zanimivo. Vem za primer v eni vasi, kjer se lastniki menijo s policijo kako preprečit vožnje po privat parcelah. V Italiji na bi pa celo s puškami nekje stražili svoje parcele, mi je danes en sodelavec pravil...

no, zdej mi pa pokaži, kje gre TET ruta?

Če že nabijamo, dajmo operirat s pravimi podatki. Brezglava in prepovedana vožnja v naravnem okolju NI TET!!!!!!

tule gre zadnja posodobljena trasa, objavljena na netu: https://transeurotrail.org/slovenia/#7.7/45.889/14.240

image.png.fe32a4f4abbfbd30383197dbfa540c18.png

 

prav tako obstaja naslednja tema:

 

Objavljeno

@DAMI34Si se kdaj vprašal koliko ljudi loči TET od vožnje v naravi?

To, da ti veš, ne spremeni dejstva, da večina ne. 

In ko se v kombinaciji TET-a pojavijo posnetki, ki dejansko nimajo veze s TET-om, oz. to idejo, se javnost obrne proti. In potem noben ne omenja več, da TET poteka izključno po legalnih poteh (ker slike govorijo nekaj drugega) .

Razni posnetki kampiranja na črno pa samo še dodajo.

lp

Objavljeno
pred 24 minutami, franc pravi:

@DAMI34Si se kdaj vprašal koliko ljudi loči TET od vožnje v naravi?

To, da ti veš, ne spremeni dejstva, da večina ne. 

In ko se v kombinaciji TET-a pojavijo posnetki, ki dejansko nimajo veze s TET-om, oz. to idejo, se javnost obrne proti. In potem noben ne omenja več, da TET poteka izključno po legalnih poteh (ker slike govorijo nekaj drugega) .

Razni posnetki kampiranja na črno pa samo še dodajo.

lp

Spremeni, pa še kako.

Dejstvo je eno: TET je svetovno ali vsaj evropsko priznana organizacija. TET rute so LEGALNE. Če se kje pojavi nelegalen del, jebemti bedake z znaki, se spremeni tudi ruta. Vse ostalo jokcanje raznih "javnosti" ki jim je bilo kršeno bivanje, in se lahko grejo gladko jebat.

Ne mešat hrušk z jabolki. Pišite v zato primerne teme. Kar se tiče excesov posameznih naspidirancev, ki imajo zato problem (vožnja v naravnem okolju, po raznih vlakah, drčah, koritih potokov), obstajajo razne službe, al pa ena na gobec.

Vem, da so "kmetauzarji" nastavljali celo žice na določene poti...preveri kako se je končalo. Vsak odgovoren za poškodbo je tudi preganjan. Pa sploh zadeva ni TET.

Lej, se vozim po TETu in po legalnih neasfaltiranih poteh. Veliko, vsaj 2x tedensko za trening. A je to TET, ni, torej, vsaj člani MSja lahko to ločijo. Nadalje, nihče, prav nihče mi ne brani, ma niti ne kaznuje dokler se vozim tam, kjer je dovoljeno. Še bolj zanimivo je dejstvo, če se vozim tam, kjer se ne smem, je minorna kazen. Cca 40€

Torej, kdor nima pojma naj ne čveka v tej temi, naj čveka v temi, ki sem jo omenil. Še tam so znana dejstva:

1. noben kršitelj ni predviden za odstrel ali smrtno obsodbo

 

  • Všeč mi je 1
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Rikavačko jezero, najlepši del tet mne...lanski spomini

 

 

  • Všeč mi je 7
  • Hvala 2
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Tole je zapis dveh Francozov na T7 iz TET MNE:

 

Dneva 7 in 8 – TET Črna gora – Od raja do pekla

 

Zbudila sva se ob 6. Prava noč, prijetna temperatura. Odpraviva se proti prostranim planotam Sinjajevine. Prvi prelaz je zjutraj zahteven: prodniki, suha strmina, a nič naju ne ustavi. Po tednu dni na pobočjih so najina telesa in refleksi izmučeni.

 

Pokrajina tu zgoraj je nerealna. Mineralne gore, zasneženi vrhovi in obširna travnata območja, ki valovijo v vetru. Prečkava polje popolnoma novih, velikanskih vetrnic. Potem pa se prikaže mali biser: jezero Kapetanovo, mirno ogledalo sredi višav.

 

Na GPS-sledi je naslednji spust označen. Na zemljevidu je to pešpot. Malo dvomiva, a po vsem, kar sva prestala, ne dvomiva več v nič. Gremo.

 

Napaka.

 

Zelo hitro se steza spremeni v past. Prebita, razrita, razžrta od vremena. Iz tal štrlijo ogromni kamni, pot je razpokana. In že sva pregloboko, da bi se lahko vrnila – pogoltnila sva 300 višinskih metrov, povratek z najinimi 200-kilogramskimi stroji, naloženimi kot mule, je nemogoč.

 

In potem pride masaker: gigantski naliv je dobesedno odnesel pot. Štirje ovinki so izginili, ostal je le kaos nestabilnih skal in strmin. Srce razbija. Ustaviva se.

 

Spuščava se peš. Vsak korak je opozorilo: strmina, spolzka tla, zahrbtni kamni. In tu pride sodba: motor zvoziti tukaj je norost. Dovolj je ena napaka in padec. In glede na naklon to ne bi bil samo zdrs – to bi bil konec avanture. Ali huje.

 

Pregledujeva zaloge. Manj kot 48 ur hrane. Voda skoraj pošla. In potem – kot čudež – iz skale priteče mrežica čiste vode. Majhen slap, rešitelj življenja. Napolniva camelbacke, malo bolj pomirjena. A ne sproščena.

 

Nazaj ni poti. Pot je v takem stanju, da je vzpon nemogoč, tudi prazna motorja ne bi šla gor. In sklopke bi pregorele že v prvem kilometru. Ostane le ena možnost: dol… ali pa tu pustiti motorje.

 

Nesprejemljivo.

 

Postaviva bivak kar na poti. Popoldne preživiva ob preučevanju spusta, kamen za kamnom, meter za metrom. Kopljeva, premikava skale, oblikujeva prehod po terenu, ki naju noče. Povsod je strah. Utrujenost briše treznost. Celo misel, da bi najina 700-kubična Téneréja pustila tukaj, v teh gorah, ne moreva prenesti.

 

Laurent ostane miren: »Noč prinese nasvet.« Ima prav. Spim grozno, poln nočnih mor. In zjutraj ob 5:30 je misija jasna: ven od tod. Za vsako ceno.

 

Začneva. En motor naenkrat. 200 kg kovine in plastike, ki ju dva človeka držita na zahrbtni strmini. Jaz spredaj – sprednja zavora in sklopka. Laurent zadaj – drži ali potiska, odvisno od naklona. Vsak meter je zmaga. Vsak ovinek – nevarnost.

 

Prvi del je brutalen: strma klančina, preozki ovinki, pod škornji drsijo kamenčki. Drugi je krajši, a tik ob prepadnem robu. Tretji… tretji bi lahko končal vse. En napačen gib in motor – ali midva – bi končal v praznini. Stisneva zobe. Drživa se skupaj. Uspeva.

 

Četrti gre mimo po travi, izven poti. Trd, a izvedljiv.

 

Trajalo je štiri ure. Štiri ure popolnega napora. V napetosti. Prestrašena. A oba motorja sta spodaj. Cele. Tudi midva.

 

Moraš se še enkrat povzpeti po prtljago. Adrenalin naju še vedno drži pokonci. Sva umazana, izčrpana, a zmagovalna. In globoko hvaležna tistemu majhnemu slapu, brez katerega bi bilo vse izgubljeno.

 

24 ur. 100 višinskih metrov. Dva 200-kilogramska motorja. Dva človeka. Nepremagljiva volja.

 

Albanija? Drugič. Čas teče naprej. Prebijava se čez Črno goro, Bosno in Hercegovino. Tommy naju čaka tam zunaj s prikolico in vozilom. Zvest dogovoru.

FB_IMG_1745492359643.jpg.1d78c161e3e0f65c6df7faaf061bf3d4.jpg

FB_IMG_1745492354642.jpg.897a21487bc5db039c713f5f4b96194d.jpg

FB_IMG_1745492347565.jpg.9f919de0dbade021adaf7b721ab1e968.jpg

FB_IMG_1745492341639.jpg.89687802ce7681faea15a0442440a98d.jpg

FB_IMG_1745492334293.jpg.224b8932e006ea36bd01c26a7359055a.jpg

  • Všeč mi je 6
Objavljeno

sem ga lih prebral. Tale sekcija je kr diuja. Vsako zimo dodobra načne tole pot. Mi2 sva šla v začetku junija pa je bila še vedno kar težka. Dok crnogorci polako srede, je že julij :)

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno

Kje sta ta dva našla Kapetanovo jezero na Sinjajevini?

Od kod se spuščata s Sinjajevine ali od Kapetanovega? Samo moraš biti kar "pacient" , da v Črni gori ne preveriš spusta, če ga ne poznaš.

Bil oboje pa nič tako ekstremnega...

lp

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • mladench
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!