Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Ni3ous

TET - TRANS EURO TRAIL

Recommended Posts

Ni3ous
On 8/5/2018 at 10:59 PM, smukec12 said:

Zaenkrat je predviden štart 16. zjutraj nekje pri Uncu, hrvaški del, če rata še kaj bosanskega, v nedeljo 19. povratek. Če lahko pomagam..

Uhh, tole sem pa čist spregledal. 

No vseeno hvala za dobro voljo. 

Glavno da je trip uspel. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Tudi drugje jih znajo prepovedat, vsaj meni se ne zdijo higienične...plašenje divjih živali, vožnje po privat zemljiščih, narodnih parkih. Kros proge naj bi bile za taka izživljanja. Motor nikakor ne paše v hribe in neokrnjeno naravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 2 urami, vandrovec pravi:

Tudi drugje jih znajo prepovedat, vsaj meni se ne zdijo higienične...plašenje divjih živali, vožnje po privat zemljiščih, narodnih parkih. Kros proge naj bi bile za taka izživljanja. Motor nikakor ne paše v hribe in neokrnjeno naravo.

Hribov in neokrnjene narave je v Belgiji npr res veliko. Grozno škodo se dela tudi na gozdnih (kategoriziranih) cestah ker je vsem jasno, da motorji dosti bolj strašijo živali kot motorke, kamioni, traktorji in avtomobili.

Najboljše da vsi poslušamo Messnerja in začnemo hodit sam še peš. Pa še ta je kr ornk hinavec, ker verjetno ni lih pešačil do vsakega brega na katerega je plezal.

Btw, preko Balkana se razteza ogromen kras, ki je skoraj v celoti nenaseljen. Preko vodijo makedamske poti. Kako škodo točno narediš če se z mopedom prek zapelješ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

kapljica olja onesnaži kubik vode

če je tet po cestah, težav ne vidim, razen morda skozi neokrnjeno naravo, kjer je vožnja z motorjem objestna sama po sebi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Ideja TET-a je, da se uporabljajo samo legalne poti (tisto kar je v državi skozi katero poteka pot legalno) .

Drugače pa je tole z "neokrnjeno naravo" ena navadna hinavščina. En sam "gozdni traktor" uniči 1000x toliko "neokrnjenega gozda" kot vsi enduraši v tisti regiji skupaj. Komercialna raba je neproblematična (čeprav povzroča upostošenje) "hobi raba" je pa vir vsega zla...

Kdor ne verjame naj si gre enkrat pogledat, kaj ostane za enim "harvesterjem" (mene je "vrglo na rit" ) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Ne poznam, kje potekajo poti, lahko so res legalne. Mogoče je po državah bivše Jugoslavije malo drugače, ker je včasih bilo veliko državne lastnine. V Italiji vem, da so kmalu, ko zaviješ iz asfaltirane ceste, rampe in privato. Tudi ne vem, če je ravno smisel, da se z enduri dokazuje po urejenih makadamskih cestah, bolj zanimivo je verjetno po kakšnih kozjih stezicah ali pešpoteh. Pred leti sem v gozdu srečal dva Avstrijca, sta se vozila lepo po gozdu in sta bila kar daleč izven ceste. Verjetno sta si mislila, tu si lahko privoščiva. Ni čudno, da se kje najdejo kakšni razjarjeni lastniki, ki potem streljajo na kolesarje, motoriste...

Ne vem, sam se ne bi čutil ravno povabljenega kje med pastirji ovac ali podobnih odmaknjenih krajih...bi se počutil, kot, da nepovabljen vdiram na silo v neko hišo (karikiram) :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 3 urami, franc pravi:

Ideja TET-a je, da se uporabljajo samo legalne poti (tisto kar je v državi skozi katero poteka pot legalno) .

Drugače pa je tole z "neokrnjeno naravo" ena navadna hinavščina. En sam "gozdni traktor" uniči 1000x toliko "neokrnjenega gozda" kot vsi enduraši v tisti regiji skupaj. Komercialna raba je neproblematična (čeprav povzroča upostošenje) "hobi raba" je pa vir vsega zla...

Kdor ne verjame naj si gre enkrat pogledat, kaj ostane za enim "harvesterjem" (mene je "vrglo na rit" ) .

lp

verjetno je gozdni traktor tam zaradi dela, spravilo lesa, lubadar itd se ne vozi za zabavo

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

mogoče bi debato raje sem premaknili, ker v TETu nabijat je brezpredmetno in škoda mazat temo

ps. tudi vožnja po asfaltu onesnažuje okolje

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc
pred 23 minutami, vandrovec pravi:

Ne vem, sam se ne bi čutil ravno povabljenega kje med pastirji ovac ali podobnih odmaknjenih krajih...bi se počutil, kot, da nepovabljen vdiram na silo v neko hišo (karikiram) :hmm:

Ne boš verjel, ampak ti so najbolj navdušeni. Vabijo na malico, "rakijco" , če rabiš prostor za prespat, kakršno koli pomoč... Verjetno jim je hudičevo dolgčas, pa še pri "sosedih" se lahko pohvalijo, da so imeli motoriste na obisku.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 14 urami, DAMI34 pravi:

mogoče bi debato raje sem premaknili, ker v TETu nabijat je brezpredmetno in škoda mazat temo

Se strinjam.

pred 14 urami, franc pravi:

Ne boš verjel, ampak ti so najbolj navdušeni. Vabijo na malico, "rakijco" , če rabiš prostor za prespat, kakršno koli pomoč... Verjetno jim je hudičevo dolgčas, pa še pri "sosedih" se lahko pohvalijo, da so imeli motoriste na obisku.

lp

To se mi zdi podobno otročje, kot bi navihanček šel z umazanimi škornji v posteljo pa bi ga mamica, scartančka, še pohvalila.:naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dimen
18 hours ago, vandrovec said:

Ne vem, sam se ne bi čutil ravno povabljenega kje med pastirji ovac ali podobnih odmaknjenih krajih...bi se počutil, kot, da nepovabljen vdiram na silo v neko hišo (karikiram) :hmm:

No, mogoče je čas, da razširiš obzorja, naložiš TET track v navigacijo in akcija.
V podpisu maš "gs", večina TET-a je prevozna s tem strojem.
Kot rečeno, TET gre po legalnih utrjenih poteh in mogoče je čas, da se osebno prepričaš v to večkrat zapisano trditev!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Someone12
pred 2 urami, Dimen pravi:

Odpeljano

 

Ker ni bil dost knof "Všeč mi je" nujno še komentar...

Res res odličen kratek filmček za SLO TET.

Super!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 4 urami, Dimen pravi:

Odpeljano

 

tudi meni je lepo. Vmes je pa en kup nekih primorskih cestic s primorskega konca, Nanos, Trnovski gozd (lep makedam in celo asvalt), ki sem jih prevozi z "navadnim" motorjem, a tudi vse to spada pod TET SLO, namreč nisem pregledoval rut, ampak ja , je zanimivo in izredno lepo, pa čeprav je asvalt in lep makedam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Super! Poklon za trud v snemanje in montažo. Veliko časa je potrebno za to!.

A bo kaka reportažica? Občutja, doživetja, to nas zanima še :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • gasperX
      Doktorat iz fizike in kemije in matematike so nekateri naredili v vecih temah   Misls da se je se en najdu k se je zajebu al kva 
    • Darko3g
      Še vedno iščem posnetek, kjer bi kdo vozil štirikolesnika po enem kolesu (najprej nagne na stran in nato še na zadnje), če je sploh možno.
    • smasher
      Take ki se vozijo po Istri na tak način se dostikrat vozijo po Parencani in so za  , sicer zgleda zabavno ampak če si pešec ali kolesar in prišibajo mimo 3je taki s seveda malce oblj odprtimi avspuhi magari še starejši 2T, te zadimijo in oglušiš in seveda ignorirajo tablo o prepovodi vožnje z motornimi vozili.   No da ne bom jaz zašel offtopic v temi ki sem jo začel, sem upal na kakšno zgodbo v stilu, Jawa 350 ali MZ 250..... motor ki ga še vedno sanjam SR250  
    • Scarabeo 500
      Jaz sem bil vesel, če sem v tem obdobju sploh videl motor, ki je peljal mimo mene . V celi dolini je bil samo eden BMW k 100.  Imel pa sem Rogovega drkalca na 5 prestav.
    • Darko3g
      Ko sem jaz začel leta 2007 je bil Louis bistveno cenejši. Kupil sem čelado za 50 €, Bundo sem imel od Andraža (nepremočljivo, malce močnejšo), pa planinske čevlje in kavbojke. potem pa sem našel polvisoke čevlje za 30 €, pa usnjene hlače tudi za 30 €, rokavice so bile 10, poletni moto čevlji 20 in podobno. Čakal sem razprodaje in iskal določene artikle. Imeli so sedelne torbe iz pravega usnja za 50 €, pa sprednjo majhno torbico za orodje za 8 €. Občutek imam, da je danes vse vsaj dva - trikrat dražje. Leta 2009, ob krizi je še bencin stal precej pod en evro.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!