DAMI34 Objavljeno Julij 7, 2022 Opozori Objavljeno Julij 7, 2022 ko tole vidiš v FB grupi TET..potem ti postaja jasno, da ratuje zadeva "turistična" , al pa se tip znajde..lažje vleč tovor kot tovorit Bostjan L, Loba, IF7 in 5 others 2 2 2 2
Popularna objava FrenkH Objavljeno Avgust 14, 2022 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 14, 2022 (popravljeno) V začetku avgusta sva se s kolegom odpravila upoštevajoč TET kartografijo preko Bosne, Črne Gore in Albanije, skupaj se je tako nabralo 3100 km v devetih dneh vožnje po balkanu. Časovnica po državah upoštevajoč TET rute je šla nekako takole – 3 dni Bosna, 2dni in pol Črna Gora, ter 3dni in pol Albanija (do konca prve sekcije oz Elbasana) z vštetim transferjem do bosne in potem nazaj iz Albanije do doma. S seboj sva sicer vzela kamping opremo (šotor, spalka, stolček, podloga) ki je na koncu nisva potrebovala, nekaj malega hrane, orodje za motor in krpanje pnevmatik, nekaj obleke, superge, elektroniko (powerbanki, rezervna navigacija, kabli) itd... S torbo vred je pri meni vaga pokazala 21kg prtljage kar pomeni skupno cca 231kg teže motorja (s polnim tankom) za pobiranje 😊 Vreme je bilo prvem tednu Avgusta temu primerno, BiH in ČG povprečno 34 stopinj, sončno, nad 1500m če sva imela srečo se je temperatura podnevi spustila nekje do 24 stopinj, v večerih pa celo do 18 stopinj. Ozračje torej razmeroma znosno, če izvzamem primer ko nama je v centru Mostarja na makedamskem parkiršču indikator zunanje temperature pokazal 43 stopinj. Bosanska TET trasa je glede na moja pričakovanja postala zanjimiva pri mestu Kupres, kjer so se začeli zabavnejši in zahtevnejši odseki in s tem razgledi... Vzpon na Zahum je prvi resnejši test odločnosti voznika, tehnike, prtljage (količine in pritrjenosti) in telesne pripravljenosti... Zlitje motorja z okolico v barvnem tihožitju: ...ko sem končno spremenil throtle response iz Rally na offroad (slip sem pustil na 5) so zdrsi zadnje gume na razrahljanem kamenju postali obvladljivejši Vzponu primerno tudi spust ni bil nič enostavnejši, zaradi pozne ure vzpona naju je ujela noč, ki je poskrbela za dodatno izkušnjo nočnega offroad-a. Ker sem že imel rezervirano prenočišče sem možnost šotoriranja odmislil, ob prihodu v trdi temi ob cca 22:30 naju je pričakal gostitelj Marko z lokalnim okrepčilom in družabnostjo (steklenice niso v kadru 😉) in zjutraj še s bogatim zajtrkom. Priporočam ga vsem, ki se boste klatili po TETu ali okoli Ramskega jezera – Eko klanac Rama, ni manjkalo veliko, da bi pri njem ostala dodaten dan saj nudi poleg zaloge domače hrane in pijače tudi prevažanje s čolnom po jezeru, opremo za ribolov, štirikolesnike itd... Zaradi vročine in mačka naslednji dan smo očitno popili tretjino vode iz Ramskega jezera... ...da sva lahko nadaljevala pot proti Mostarju in naprej... V črno Goro sva vstopila na Ščepan Polju, ker gre TET ruta med obema mejnima prehodoma sva se v izogib nezakonitemu/nezabeleženemu prehodu meje najprej vseeno pofočkala pri črnogorcih na meji in nato obrnila nazaj na TET traso. Lahko rečem da je Črnogorska narava najlepša od vseh prevoženih držav, neverjetni razgledi, odročnost, majhnost nekaterih krajev in prostranost pokrajine vzbujajo zdravilen občutek samote... Zaradi osebnega obiska v Andrijevici in potrebnega obvoza sva se s kolegom namesto backtrackinga do preostale TET rute odločila izkoristiti bližino albanske meje in se zapeljala do Skadra po znameniti cesti SH20... Nižinska Albanija naju je za razliko od poprej pričakala s 39 stopinjami ob spremljavi vročega vetra kot bi pihal iz fena, s suhimi strugami ter gozdnimi požari, ki so dodatno segrevali in dimili že tako prašno okolico. 20220810_104848.mp4 TET ruta preko doline Theth je takoj po končanem novem asvaltu na SH21 pokazala realno stanje povezav med kraji in podlago tal ki naju je spremljala naslednje 3 dni. Večinoma fiksne skale štrleče iz peščenih tal, jame, brazde in šoder... Lahko rečem, da so slovenski kolovozi in makadami v gozdovih pista v Silverstone-u v primerjavi s skalovjem, jamami in odtočnimi kanali, ki jih albanci kategorizirajo kot cesto oz pot. Pred potjo v Nacionalni park Lure sva v Rreshenu, kjer sva prenočila, ob pripovedovanju gostitelja sva zmotno dobila vtis da naju čaka prijeten turistični kraj s prenočišči in ostalo počitniško infrastrukturo in večjim številom obiskovalcev lepot sedmih jezer... Resnica ne bi mogla biti bolj drugačna, kajti od vasi Fushe Lure do jezer in nazaj dol po drugi strani sva opazila enega samega človeka, ta je kampiral ob enem izmed jezer (brez vozila) in vneto v kopalkah v njem nekaj iskal (slika ni uspela ker je bil možak predaleč)... ...delovni dopust... Za dvig morale na albanskih makedamih ob vročini, prahu, padcih, vzponih in spustih so poskrbeli nevpadljivi »barčki« na trasi sredi ničesar, kljub pomanjkanju vozil pred njimi je bilo notri vedno precej ljudi in pestre ponudbe pijač... Preprostost življenja ljudi v težko dostopnih krajih ti da misliti o lastnih prioritetah in samoumevnosti modernih dobrin ki nas obkrožajo... Za zadostne kalorije sva se oslanjala na lokalno kulinariko kjer je prevladovala zelenjava in jagnje... Če na hitro povzamem vožnjo po Albaniji - vsi, ki se jim smilijo motorji oz dvomijo v sposobnosti le teh bodo na albanskem TETu doživeli katarzo ob spoznanju kaj morajo tu vsakodnevno premagovati lokalci s 40+ let starimi kombiji, mopedi in tovornjaki... Nemalokrat sem v mimovozečih terenskih vozilih od vsega zibanja, rukanja, nabijanja in vročine opazil blede obraze lokalcev, ljudje so med pavzami ležali ob poti na travi s pokritimi glavami in si z vodo ter senco lajšali mučnino majavih poti. TETovcev razen v Albaniji v okolici Thetha nisva srečala veliko, glede na videno in slišano se večina tujih riderjev loti BiH, CG in AL trase po sekcijah oz nič kaj avanturistično, to pomeni da nekje v hotelu odložijo prtljago ter odvozijo izbran del v skupinah s čim manj balasta na motorjih, nekateri celo pridejo na lokacijo z adventure motorji v kombijih in prikolicah... Žal s kolegom nisva uspela priti do grške meje zaradi slabšanja vremena in časovne stiske, pri vračanju domov sem v okolici Skadra v kombinaciji od dežja pravkar namočenega asvalta, obrabljenosti gum in še vedno vključenega rally načina z offroad ABSom izvedel še padec v stilu moto gp aka highside... KTM uber stroju razen nekaj prask na zaščitah in plastiki ni bilo nič, mene pa je razmetalo po cesti pristal v betonski škarpi, hvala bogu za vso zaščitno opremo (body armour, škornji, zaprt vizir čelade in rokavice)... Kljub splošni potolčenosti in bolečinam po celem telesu nisem imel namena testirati albanskih zdravstvenih uslug in znanja lingvistike tj tujih jezikov, mislil sem si da če že nisem uspel »muški« ujeti motorja v mokrem zdrsu, lahko vsaj »muški« potrpim in pripeljem do doma... No, v UKC na urgenci se je izkazalo, da sem poleg modric po rokah, nogah, hrbtu in rami uspel odvoziti cca 900km iz Albanije do doma z zlomljenim zapestjem... Nekako sem pred tem vseeno upal da je samo močno natolčeno, četudi sem roko zaradi natečenosti s težavo spravil v rokavico in jo zato imel oblečeno cel čas do doma... Za dodatne težavnostne točke na poti domov je poskrbel še veter na Hrvaških AC in krotenje belance, sklopko sem v bolečinah lahko vlekel iz komolca s prsti na mejnih prehodih, cestninah in v mestih kjer je bilo pač potrebno ustavljanje Za animacijo otroka sem si omislil okrasitev in dodelavo gipsa v stilu sponzorskega, v smislu »...dogodek so posredno omogočili...«, nalepke albanske zastave žal nisem našel... Popravljeno Avgust 14, 2022. Popravil FrenkH popravek Kaldu, Loba, raza in 32 others 21 11 1 1 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 14, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2022 kapo dol za trplenje in pogum in pa lep zapis z norimi fotkami. FrenkH in Mavti 1 1
Satao Objavljeno Avgust 16, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2022 @FrenkH…bravo..👏👏👏…jaz bi tudi šel….sam, sam glede na videno bi zmrznil v Albaniji…upam, da si ze celil rane..🙏 FrenkH 1
FrenkH Objavljeno Avgust 17, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2022 pred 17 urami, Satao pravi: @FrenkH…bravo..👏👏👏…jaz bi tudi šel….sam, sam glede na videno bi zmrznil v Albaniji…upam, da si ze celil rane..🙏 Glede na to koliko BiH si že preplužil (po slikah sodeč) ti je Albanija naslednja logična izbira, da se na GSju izvede quality check ... Meni ostane sedaj še južni del AL, pa Srbija, Makedonija... da nas ne bo strah gremo skupej ob prvi priliki lahko Če bi bilo po moje bi gips že po treh dneh dol vzel, dohtarji pa še gledajo ali bo treba še kej operirat... upam vseeno, da konc septembra oz začetek oktobra še kako dinaric rally ruto iz prejšnjih let odvozim... DAMI34, MiNa, Satao in 1 other 4
Satao Objavljeno Avgust 18, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2022 19 hours ago, FrenkH said: da se na GSju izvede quality check ... Meni ostane sedaj še južni del AL, pa Srbija, Makedonija... da nas ne bo strah gremo skupej ob prvi priliki lahko si kar predstavljam dva KTM-a, pa vsiljivec F850GSA….😉.. hude fotke v stilu prilepljene..💪 mladench, MiNa, FrenkH in 1 other 4
FrenkH Objavljeno Avgust 19, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2022 Ob 18. 8. 2022 ob 9:20, Satao pravi: si kar predstavljam dva KTM-a, pa vsiljivec F850GSA….😉.. hude fotke v stilu prilepljene..💪 Glej glej, redka slika brez kufrov drgač pa, važno je srce riderja 🤠... brend motorja - da le služi svojemu namenu, če pa posamezniku za zraven zarad imena, znamke in izgleda še par kocin dodatno požene pa toliko bolje... Joker, DAMI34, hribuc in 1 other 1 3
Satao Objavljeno Avgust 19, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2022 (popravljeno) 1 hour ago, FrenkH said: Glej glej, redka slika brez kufrov drgač pa, važno je srce riderja 🤠... brend motorja - da le služi svojemu namenu, če pa posamezniku za zraven zarad imena, znamke in izgleda še par kocin dodatno požene pa toliko bolje... ja pac z kufri je “next level”…sam ves kok se pozna met polne kufre gor na terenu…kaj mas pa ti za eno znamko torb..?? ce si dobil obcutek, da sem neki full nastrojen proti drugim znamkam…in da zagovarjam samo svojega…napacna presoja…jaz sem pomoje zadnji, ki bi lahko nekomu solil pamet o motorjih…jaz drugega kot svojega nisem fural…🤷🏼♂️ Popravljeno Avgust 19, 2022. Popravil Satao celjan89 1
FrenkH Objavljeno Avgust 19, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2022 pred 2 urami, Satao pravi: ja pac z kufri je “next level”…sam ves kok se pozna met polne kufre gor na terenu…kaj mas pa ti za eno znamko torb..?? ce si dobil obcutek, da sem neki full nastrojen proti drugim znamkam…in da zagovarjam samo svojega…napacna presoja…jaz sem pomoje zadnji, ki bi lahko nekomu solil pamet o motorjih…jaz drugega kot svojega nisem fural…🤷🏼♂️ ne, nisem te dojel kot nastrojenega proti drugim znamkam, narobe si me razumel, mišljeno je bilo posplošeno za vse nas v smislu nima veze kaj kdo vozi, oz da to ni razlog da se ne bi skupaj vozili v sranja in avanture... S pripadnostjo avto/moto izdelkom je podobno kot z religijo ali športnimi klubi, vsak ima svojega favorita za vse drugo na glas ali potiho mislimo da so nesmisli, šrot oziroma napačne odločitve, kar pa je vsekakor dobrodošlo če ne celo nujno za gostilniške debate, podjebavanja med prijatelji, sosedi, sodelavci okoli prtljage - mene na trenenu že 10kg prtljage hitro zmoti pri drsenju skozi ovinke, ozke prehode in prelete čez udarne jame in kucle, veliko raje vozim brez prtljage na offoadu če imam izbiro, bolj zabavno, osvobajajoče... Imel sem Enduristan Blizzard saddlebag-e na 690E, na 890R uporabljam Kriega OS24 adventure in 21brothers XL Rogal za večjo količino prtljage (kopija Giant Loop Coyote saddlebag-ov, z boljšim pritrjevanjem). Vse našteto je nepremočljivo, trpežno in nevsiljivo do voznika pri vožnji, če jih pritrdiš kot treba ne lezejo nikamor... Po moji izkušnji ima Kriega z modelu motorja namenjenim osnovnim sedlom za torbe najbolj "fiksirano" rešitev v spektru mehkih torb z enostavnim odstranjevanjem... Vse naštete torbe so tudi oblikovane tako da se teža prtljage pomakne proti sredini motorja torej med sprednjo in zadnjo os... V Rogal XL pa sem npr. spravil boga in pol prtljage na zadnjem TET-u - šotor, spalka, napihljiva podloga, stolček, cerada, 14inch prenosnik, "rambo" nož, dilco za rezanje salame, zložljiva ročna žaga, 21inch heavy duty zračnica, cca 3kg orodja, oblek za 1 teden, superge in japanke št. 45, dežni komplet, tubeless set za flikanje, pa še cca 8 litrov volumna v elektroniki, rezervnih gurtnah, špagi, kablih, kozmetiki, prvi pomoči, plus nekaj hrane itd... Od lokalcev sem dobil celo dve steklenici domače žganice "za slovo", ki sem ju cca en teden vozil sabo okoli, kljub nekaj offroad zdrsom in padcu na asvaltu so tako steklenice kot torbe in vsebina prišle do doma brez sledov poškodb... Naslednjič vzamem 30l max, orodja ne rabim ker očitno se KTM ne kvari čeprav pravijo da moraš biti zanj R2R - ready to repair Tako zaradi varnosti (poškodbe nog ob morebitnem padcu s trdo prtljago), trpežnosti in tesnem prilagajanju sem torej pristaš mehkih saddle bag torb za offroad (brez laguage rackov), njihovo velikost lahko s stiskanjem prilagajaš glede na volumen prtljage, ne štrlijo ven med slalomiranjem med vozili v kolonah pri transferjih in prehitevanju na offroadu, težko jih boš preluknjal na kamnih, v primeru ko jih kam zatakneš se dovolj premaknejo, upognejo da jih ne odtrgaš iz motorja.. mladench, MiNa, DAMI34 in 2 others 5
Satao Objavljeno Avgust 19, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2022 jaz gledam moskomoto ali pa https://przezswiat.eu/…no opcija je tudi https://shop.bumot.eu/en/catalog/id/295.html Kriega sem pa ze fural na svojem..😆 pa sam ne vem za kaj bi se odlocil…🤷🏼♂️
Ragezor Objavljeno Avgust 20, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2022 uni poljaki prodajajo red mamut izdelke. lahko poguglas se za uradno red mamut stran pa preveris kje je ceneje stvari + postnina sem kupil od njih tank torno expedition. kvaliteta vredu. featurji so tud okej. mas naprimer te gumice na vrhu, pa par zepkov in predalckov. vodotesna je na ta nacin, da ma noter rollbag zasit. torej zadrga ni vodotesna. tudi luknjice za polnilni kabel nima, ce primerjam npr z enduristanom. edino kar me pa zelo moti. nacin pritrjevanja torbe je s plasticnimi zaponkami (ne vem izraza za to). sej ce se pogleda slika na uradni strani se vidi. to pomeni, da ti ta plastika riba po tanku in pusca odrgnine. zdaj mene povecini boli rit za motor in mi je vseeno. si pa predstavljam, da folk, ki lima nalepke na tank, da ga zasciti, bi pa cist popenil. torej cez kvaliteto nimam kaj rect je pa zgresen design pritrjevanja FrenkH, Satao in MiNa 2 1
FrenkH Objavljeno Avgust 20, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2022 pred 21 urami, Satao pravi: jaz gledam moskomoto ali pa https://przezswiat.eu/…no opcija je tudi https://shop.bumot.eu/en/catalog/id/295.html Kriega sem pa ze fural na svojem..😆 pa sam ne vem za kaj bi se odlocil…🤷🏼♂️ Do danes še nisem videl Kiega OS36 kot dodatek k trem trdim kufrom Težko rečem kaj je najprimernejše zate oz tvoj motor, vse je odvisno brez česa vsega ne moreš od doma in kako komplicirano pripenjanje in modularnost si pripravljen prenašat... Lahko pogledaš še 21Brothers, predvidevam da se nagibaš k prtljagi z uporabo stranskih nosilcev? P.S. : zadnjih nekaj zapisov lahko admin komot prestavi v prtljagi primerno temo... Satao 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 21, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2022 Težko je karkoli kamorkoli prestavljat, ker ko kdo vpraša, kako prtljago rabim za tet: je prava tema, ko kdo čveka bolj na široko, kake probleme ma s tank torbico in kako bi, će bi, je že druga tema. Ni mi lahko Je pa res, da TET ali advenčr rajdanje ali lahki ali težji ofroad, je v osnovi vedno ista ali podobna pašta. Od light pakiranja, do vsega živega vključno s šotorjem in stoli. moje iskušnje skozi leta voženj 1. stranski nosilci mehkih torb prihranijo motor, mehke torbe delujejo kot blazine 2. kreši spredaj so nujni 3. Več kot maš prtljage, bolj se boš jebal, ampak bolj boš komot, ko se ustaviš 4. pravilno radeljena prtljaga po motorju (po celi dolžini in čimnižje) je zakon Trenutno ni ene pametne teme o" enduriranje in prtljaga", lahko pa temo odpremo. (pravzaprav bi bilo koristno) MiNa, Satao in Loba 3
Popularna objava greg570 Objavljeno Avgust 25, 2022 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 25, 2022 Vsak teden na kros progi, par odpeljanih dirk za pokalno prvenstvo, mislis da nekaj znas...pol te pa ena pof... rampa ustav... Quest, kaizer, DAMI34 in 7 others 6 4
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Avgust 26, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2022 (popravljeno) On 8/19/2022 at 8:12 PM, FrenkH said: ne, nisem te dojel kot nastrojenega proti drugim znamkam, narobe si me razumel, mišljeno je bilo posplošeno za vse nas v smislu nima veze kaj kdo vozi, oz da to ni razlog da se ne bi skupaj vozili v sranja in avanture... S pripadnostjo avto/moto izdelkom je podobno kot z religijo ali športnimi klubi, vsak ima svojega favorita za vse drugo na glas ali potiho mislimo da so nesmisli, šrot oziroma napačne odločitve, kar pa je vsekakor dobrodošlo če ne celo nujno za gostilniške debate, podjebavanja med prijatelji, sosedi, sodelavci okoli prtljage - mene na trenenu že 10kg prtljage hitro zmoti pri drsenju skozi ovinke, ozke prehode in prelete čez udarne jame in kucle, veliko raje vozim brez prtljage na offoadu če imam izbiro, bolj zabavno, osvobajajoče... Imel sem Enduristan Blizzard saddlebag-e na 690E, na 890R uporabljam Kriega OS24 adventure in 21brothers XL Rogal za večjo količino prtljage (kopija Giant Loop Coyote saddlebag-ov, z boljšim pritrjevanjem). Vse našteto je nepremočljivo, trpežno in nevsiljivo do voznika pri vožnji, če jih pritrdiš kot treba ne lezejo nikamor... Po moji izkušnji ima Kriega z modelu motorja namenjenim osnovnim sedlom za torbe najbolj "fiksirano" rešitev v spektru mehkih torb z enostavnim odstranjevanjem... Vse naštete torbe so tudi oblikovane tako da se teža prtljage pomakne proti sredini motorja torej med sprednjo in zadnjo os... V Rogal XL pa sem npr. spravil boga in pol prtljage na zadnjem TET-u - šotor, spalka, napihljiva podloga, stolček, cerada, 14inch prenosnik, "rambo" nož, dilco za rezanje salame, zložljiva ročna žaga, 21inch heavy duty zračnica, cca 3kg orodja, oblek za 1 teden, superge in japanke št. 45, dežni komplet, tubeless set za flikanje, pa še cca 8 litrov volumna v elektroniki, rezervnih gurtnah, špagi, kablih, kozmetiki, prvi pomoči, plus nekaj hrane itd... Od lokalcev sem dobil celo dve steklenici domače žganice "za slovo", ki sem ju cca en teden vozil sabo okoli, kljub nekaj offroad zdrsom in padcu na asvaltu so tako steklenice kot torbe in vsebina prišle do doma brez sledov poškodb... Naslednjič vzamem 30l max, orodja ne rabim ker očitno se KTM ne kvari čeprav pravijo da moraš biti zanj R2R - ready to repair Tako zaradi varnosti (poškodbe nog ob morebitnem padcu s trdo prtljago), trpežnosti in tesnem prilagajanju sem torej pristaš mehkih saddle bag torb za offroad (brez laguage rackov), njihovo velikost lahko s stiskanjem prilagajaš glede na volumen prtljage, ne štrlijo ven med slalomiranjem med vozili v kolonah pri transferjih in prehitevanju na offroadu, težko jih boš preluknjal na kamnih, v primeru ko jih kam zatakneš se dovolj premaknejo, upognejo da jih ne odtrgaš iz motorja.. Se popolnoma strinjam z opisanim. Jaz sem prtljago zminimiliziral do skrajnega minimuma. Dve vodotesni vreči na strani motorja po 10l vsaka, razširljiva zadnja torba 20l ko je razširjena, tank torba za snemalno tehniko in na sedež pripnem še 25l vodotesen rollbag. Za dva tedna imam dovolj in ne pogrešam dodatnega prostora. Z leti se naučiš optimizirati stvari. Motor se pelje prazen in naložen praktično enako saj je težišče nizko in lepo porazdeljena. Popravljeno Avgust 26, 2022. Popravil SAR-Solo Adventure rider kaizer, MiNa, RobiRoberto in 3 others 5 1
mladench Objavljeno Avgust 27, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2022 Montenegro... kapetanovo jezero asfaltirano. 😏 Satao, pik1, RobiRoberto in 5 others 3 2 2 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 28, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2022 Pa okoli Ramskega jezera v BIH bo tudi kmalu asfalt
Satao Objavljeno Avgust 28, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2022 @mladench…muld ni…bom pa tam pelov…🤦🏻…katastrofa…to ni nikakvo…🤮
mladench Objavljeno Avgust 28, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2022 zdj k moped nabavu za v blat mi bojo pa vse pooasfaltiral MiNa in Satao 2
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Avgust 28, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2022 1 hour ago, mladench said: zdj k moped nabavu za v blat mi bojo pa vse pooasfaltiral Pridi do mene! Je bližje in šodra v izobilju😜😜😜pa še Štajerski konec boš dodobra zpoznal. Tako šodratne ceste kot tudi kulinariko🤣 mladench in pik1 1 1
mladench Objavljeno Avgust 28, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2022 Tnx, vas bom vse ponucal 😃... tebe gor, enga dirkača v kočevju, eno skalo na gorenjskem 😆 SAR-Solo Adventure rider 1
Joker Objavljeno Avgust 28, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2022 pred 3 urami, Satao pravi: @mladench…muld ni…bom pa tam pelov…🤦🏻…katastrofa…to ni nikakvo…🤮 Boš pa z vzhodne strani uletu! Tam ne bodo asfaltirali... DAMI34, Satao in FrenkH 1 1 1
FrenkH Objavljeno Avgust 29, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2022 pred 21 urami, Joker pravi: Boš pa z vzhodne strani uletu! Tam ne bodo asfaltirali... tam pa zihr ne... Satao 1
Satao Objavljeno Avgust 29, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2022 1 hour ago, FrenkH said: tam pa zihr ne... hvala…me je ze hotu nafukat @Joker…sam, da bi kufre zjebal…😝😆🤦🏻 Joker in FrenkH 2
pik1 Objavljeno Avgust 29, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2022 Ob 28. 8. 2022 ob 19:41, SAR-Solo Adventure rider pravi: Pridi do mene! Je bližje in šodra v izobilju😜😜😜pa še Štajerski konec boš dodobra zpoznal. Tako šodratne ceste kot tudi kulinariko🤣 . ... pridem 🤣
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se