Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kmet2

KTM 1090 ADVENTURE in R 2017

Recommended Posts

Kmet2

Prihajajo nove mašine ......

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

 

 

Ob 4. 10. 2016 at 21:37, Snecer pravi:

pa druge bate not :) pa maš par novih modelov

A ni to smiselno? BMW ima 4 mašine, pa 30 motorjev. ZAKAJ kawasaki v Z1000 in v Versota 1000 ne da ZX10 motorja? Zakaj honda iz CBR ne naredi popolnoma nič? japomncem nek ne svane.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Luc pri 1290 je za navadit se grda :) 1090 je pa hvala bogu normaln....edin R se mi zdi pust graficno....pa navadn bi loh meu orange okvir.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukec

to bo vrhunski stroj.že sedanji 1050 je prva liga,zelo vsestranki moped.Včerajšni potep od 180na uro,ozke asfaltne srpentine+makadamske,dokaj hitri ravni mak odseki,pa še mal kolovoza za češnjo na torto...da bi pa še imel bolj primerno obutev....noro.1050 je en mix vseh lastnosti in to zelo dobrih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Zanimivo. motor je še vedno 1050, na cesto pa pljune 125kavalov. Se pravi da je v 1050 še precej skritega. Kar je @Kmet2 celo nekje opisal, ma jaz ne najdev več. 13500€ 

 

http://www.moto.it/prove/ktm-1090-adventure-2017-che-botta-di-cavalli.html

 

fino nažiga pr 5 celzijeh. 

 

 

Edited by Cartman

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Škoda da KTM-u ne potegne, da bi naredili 17" prednje kolo. Razen GT-ja , SD in 690 ccm linije sploh nima več takih modelov?

Jest še vedno čakam naslednjika SMT-ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

se popolnoma strinjam, po drugi strani, pa gledam kako ga plajhajo, pa kako nagnejo....a tak kot je res ni dost cesten? Bi blo pa lepo ja, met 1090GT

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, skalar36 pravi:

Škoda da KTM-u ne potegne, da bi naredili 17" prednje kolo. Razen GT-ja , SD in 690 ccm linije sploh nima več takih modelov?

Jest še vedno čakam naslednjika SMT-ja.

Pa kaj te moti 19 col? Jaz sem se z 1050 peljal qul. Sicer pa en 1050 je na netu, sam cena je slana. Za ta denar dobim novga SXa, katerega brez razmišljanja vzamem. Če pa hočeš mal terena, potem je 1050 ta prava zadeva. Več človek ne rabi.

pred eno uro, Cartman pravi:

se popolnoma strinjam, po drugi strani, pa gledam kako ga plajhajo, pa kako nagnejo....a tak kot je res ni dost cesten? Bi blo pa lepo ja, met 1090GT

GT je sam eden, vse kar je manj je brezveze. 1290 nima nč preveč konjev, pa še obvladljivi so u nulo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Glej Dami sam praviš, da če ti motor ni lep na oko , da ti ne potegne. Pač meni ne potegnejo motorji, ki so narejeni za na cesto in imajo 19" ali 21". Jest verjamem, da je motor z 19" prednjim kolesom bolj sposoben peljati po ovinkih, kot jaz. Vem, da se pelje fenomenalno. Meni pač ne potegne. Jaz se palim na SM koncept z pridihom potovalnika. Takega motorja, kot je 1090, jaz nikoli ne bi imel za teren. Verjetno tudi ostali. Ga je škoda po tleh metat. Za tistih 5-10% makedama, bi pa komot odvozil tudi z 17", kar si ti dami že večkrat dokazal, in tudi jaz ne šparam moje TRA, vem, da se marsikaj da.

Danes za teren in na cesto skoraj rabiš 2 motorja. Razen če maš full keša, in ti ni škoda motorja.

Jaz pa še vedno upam da mi naredijo naslednjika SMT!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 47 minutami, skalar36 pravi:

Glej Dami sam praviš, da če ti motor ni lep na oko , da ti ne potegne. Pač meni ne potegnejo motorji, ki so narejeni za na cesto in imajo 19" ali 21". Jest verjamem, da je motor z 19" prednjim kolesom bolj sposoben peljati po ovinkih, kot jaz. Vem, da se pelje fenomenalno. Meni pač ne potegne. Jaz se palim na SM koncept z pridihom potovalnika. Takega motorja, kot je 1090, jaz nikoli ne bi imel za teren. Verjetno tudi ostali. Ga je škoda po tleh metat. Za tistih 5-10% makedama, bi pa komot odvozil tudi z 17", kar si ti dami že večkrat dokazal, in tudi jaz ne šparam moje TRA, vem, da se marsikaj da.

Danes za teren in na cesto skoraj rabiš 2 motorja. Razen če maš full keša, in ti ni škoda motorja.

Jaz pa še vedno upam da mi naredijo naslednjika SMT!

pa kup mojga GTja :P

ps. Adventurjev ne boš nikoli dobil s 17 colskim prednjim kolesom :P

Torej bo potrebno iskati v drugem segmentu. Pa še to, če ti neb napisal jaz ne bi niti vedel, da ma 1050 19 col spredaj,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
1 hour ago, DAMI34 said:

GT je sam eden, vse kar je manj je brezveze. 1290 nima nč preveč konjev, pa še obvladljivi so u nulo.

:) S konji neb mel tezav. Pac neb dal gasa. Gt je premium+ motor. Premium+ cena.....pa tud rablene jebe.  1050 na drugi strani dobis za manj kot 9000€+stroski uvoza. Glede na to da je konje samo treba poiskat u mashini in de je cifra 120 zame cist zadost .... 

 

http://m.moto.it/mercato/usato/annuncio/6658399

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
1 hour ago, DAMI34 said:

pa kup mojga GTja :P

ps. Adventurjev ne boš nikoli dobil s 17 colskim prednjim kolesom :P

Torej bo potrebno iskati v drugem segmentu. Pa še to, če ti neb napisal jaz ne bi niti vedel, da ma 1050 19 col spredaj,

1. Tvoj GT je men grd-luč. Pa lih v vsako temo tud ne paše.

2. Zato pa pravim, da čakamo na SMT, na kar je KTM čist pozabil. Lahko bi bil en od teh modelov...

3. Znam brati, tko da sem pred tvojo superznanostjo o 19" kolesih že poznal ta podatek.

4. Skalar36 1 : DAMI34 0 :ras:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 6 minutami, skalar36 pravi:

1. Tvoj GT je men grd-luč. Pa lih v vsako temo tud ne paše.

2. Zato pa pravim, da čakamo na SMT, na kar je KTM čist pozabil. Lahko bi bil en od teh modelov...

3. Znam brati, tko da sem pred tvojo superznanostjo o 19" kolesih že poznal ta podatek.

4. Skalar36 1 : DAMI34 0 :ras:

Ne razumem, kaj mi hočeš povedat, a jaz tebi hočem to, da se 19 col sploh ne vidi na 1050, vsaj meni ne in če mi ti neb napisal, jaz spljoh ne bi vedel. Če pa misliš, da boš dobil advenčerja z road performasami superduka se pa motiš :ras:

 

pred 48 minutami, Cartman pravi:

:) S konji neb mel tezav. Pac neb dal gasa. Gt je premium+ motor. Premium+ cena.....pa tud rablene jebe.  1050 na drugi strani dobis za manj kot 9000€+stroski uvoza. Glede na to da je konje samo treba poiskat u mashini in de je cifra 120 zame cist zadost .... 

 

http://m.moto.it/mercato/usato/annuncio/6658399

Rabljeni ja, mogoče v italiji, še vedno so pa izredno dragi za to kar nudijo (+ stroški predelave, da mašina pokaže svoj karakter, ker v defolt stanju so nekam medli, vsaj meni). Če poenostavim, vsem mopedom v par letih pade cena na pol. Kar pomeni da bodo superadvenčerji kmal po 10k€ in superduki tudi.

Je pa res, da 1050 gre vn iz proizvodnje in nadomestil ga bo 1090, mogoče bo zato cena še nižja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks

dami, men je sicer 1050 adv še najbolj všeč od adv motorjev, a bi veliko raje imel motor v sm oziroma smt stilu, kot pravi skalar. sam praviš za 1050 da je prava zadeva in da človek več ne rabi...potem pa malo nižje, da je zate malo medel...točno tega bi se bal tudi zase...da mu malo manjka, ko ga želiš stisnit, kar pa vidim v 1090 mašini in 125 vrancih...enakega mnenja je tudi cartman...le še "dizajn" in uporabnost približno v stilu smt, pa bi se mi cedile sline...

na 1090 adv me najbolj zmoti, da zadaj nima praktičnega gumba za nastavljanje poseda, nenastavljive prednje vilice bi mu še oprostil...:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 3 urami, skalar36 pravi:

Glej Dami sam praviš, da če ti motor ni lep na oko , da ti ne potegne. Pač meni ne potegnejo motorji, ki so narejeni za na cesto in imajo 19" ali 21". Jest verjamem, da je motor z 19" prednjim kolesom bolj sposoben peljati po ovinkih, kot jaz. Vem, da se pelje fenomenalno. Meni pač ne potegne. Jaz se palim na SM koncept z pridihom potovalnika. Takega motorja, kot je 1090, jaz nikoli ne bi imel za teren. Verjetno tudi ostali. Ga je škoda po tleh metat. Za tistih 5-10% makedama, bi pa komot odvozil tudi z 17", kar si ti dami že večkrat dokazal, in tudi jaz ne šparam moje TRA, vem, da se marsikaj da.

Danes za teren in na cesto skoraj rabiš 2 motorja. Razen če maš full keša, in ti ni škoda motorja.

Jaz pa še vedno upam da mi naredijo naslednjika SMT!:cool:

Na 990ADV je bila 21" pa vrjam da me po km ali dveh ovinkov sploh njeb več videl .......in to z Hindenau:cool:

 

pred 2 urami, Cartman pravi:

:) S konji neb mel tezav. Pac neb dal gasa. Gt je premium+ motor. Premium+ cena.....pa tud rablene jebe.  1050 na drugi strani dobis za manj kot 9000€+stroski uvoza. Glede na to da je konje samo treba poiskat u mashini in de je cifra 120 zame cist zadost .... 

 

http://m.moto.it/mercato/usato/annuncio/6658399

Vrjem da bi ti bilo zadosti tudi 98hp ,to so drugačni konji kot na Japoncih .....pojdi zapeljat 990ADV pa mi povej če mu manjka kakšen hp .....

 

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Ne razumem, kaj mi hočeš povedat, a jaz tebi hočem to, da se 19 col sploh ne vidi na 1050, vsaj meni ne in če mi ti neb napisal, jaz spljoh ne bi vedel. Če pa misliš, da boš dobil advenčerja z road performasami superduka se pa motiš :ras:

 

Rabljeni ja, mogoče v italiji, še vedno so pa izredno dragi za to kar nudijo (+ stroški predelave, da mašina pokaže svoj karakter, ker v defolt stanju so nekam medli, vsaj meni). Če poenostavim, vsem mopedom v par letih pade cena na pol. Kar pomeni da bodo superadvenčerji kmal po 10k€ in superduki tudi.

Je pa res, da 1050 gre vn iz proizvodnje in nadomestil ga bo 1090, mogoče bo zato cena še nižja.

A ven gre :cool:, poglej oba , če boš imel možnost ......to je isti motor  in vsi deli pašejo na njega . Ven gre samo za ovce:D , marketing jim dela , podpora ne ......

 

pred 17 minutami, siks pravi:

dami, men je sicer 1050 adv še najbolj všeč od adv motorjev, a bi veliko raje imel motor v sm oziroma smt stilu, kot pravi skalar. sam praviš za 1050 da je prava zadeva in da človek več ne rabi...potem pa malo nižje, da je zate malo medel...točno tega bi se bal tudi zase...da mu malo manjka, ko ga želiš stisnit, kar pa vidim v 1090 mašini in 125 vrancih...enakega mnenja je tudi cartman...le še "dizajn" in uporabnost približno v stilu smt, pa bi se mi cedile sline...

na 1090 adv me najbolj zmoti, da zadaj nima praktičnega gumba za nastavljanje poseda, nenastavljive prednje vilice bi mu še oprostil...:-)

Ja , za ta denar bi lahko to imel , imel je to že stari 990ADV za katerega trdim ,da je imel boljše vzmetenje kot 1050ADV !

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
10 hours ago, Kmet2 said:

 1.Na 990ADV je bila 21" pa vrjam da me po km ali dveh ovinkov sploh njeb več videl .......in to z Hindenau:cool:

 

2.Vrjem da bi ti bilo zadosti tudi 98hp ,to so drugačni konji kot na Japoncih .....pojdi zapeljat 990ADV pa mi povej če mu manjka kakšen hp .....

 

1. Sej to sem jaz napisal, samo ti nisi prebral. Ni pojnt, kok si hiter z njim, point je da mi je všeč. ADV 990 je bil tudi v  izvedbi 990 SMT. Danes SMT-ja ni. In ga tudi ni na vidiku. Glej BMW je imel GS-a, pa je u XR-om dobil dodatne kupce, take kot sem jaz, ki pač ne maramo "enduro" koles na cestnih motorjih.

2. A tvoj po vseh predelavah sploh še ima samo 98hp? Vidu si pa sam, da mi je moja Yamahca z 200ccm manj in 12 hp več šla bolje od tvojega in to v STD mode. Toliko o japonskih konjih.

10 hours ago, DinDiin said:

Kaj pa recimo adv R in set 17 supermoto koles?

Hm, jaz mislim, da če bi na enduro model samo prestavil 17" kolesa, bi verjetno Woblal pri višjih hitrostih. Vzmetenje je ponavadi bolj za teren-recimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 20 minutami, skalar36 pravi:

1. Sej to sem jaz napisal, samo ti nisi prebral. Ni pojnt, kok si hiter z njim, point je da mi je všeč. ADV 990 je bil tudi v  izvedbi 990 SMT. Danes SMT-ja ni. In ga tudi ni na vidiku. Glej BMW je imel GS-a, pa je u XR-om dobil dodatne kupce, take kot sem jaz, ki pač ne maramo "enduro" koles na cestnih motorjih.

2. A tvoj po vseh predelavah sploh še ima samo 98hp? Vidu si pa sam, da mi je moja Yamahca z 200ccm manj in 12 hp več šla bolje od tvojega in to v STD mode. Toliko o japonskih konjih.

Hm, jaz mislim, da če bi na enduro model samo prestavil 17" kolesa, bi verjetno Woblal pri višjih hitrostih. Vzmetenje je ponavadi bolj za teren-recimo.

Ne , zdaj jih ima cca 112 hp , in ja super motor imaš , nadpovprečen z vrhunskimi komponentami :OK: če ti igra vlogo da si šel mimo na AC pri 205kmh potem izvoli ......;)

Kaj ti maraš pa kaj ne , jaz ne vem , vem pa da ste se pritoževali nad 19" ,sploh pa sem veliko neumnosti slišal o 21" kako to ne gre v ovink in ostale bedarije ......

Vzmetenje je takšno kot ga nastaviš , če se da nastavljat seveda .....1050 je glede tega osiromašen saj nima nastavljivih prednjih vzmeti , pa mi je sedel tako na cesti kot na Bjelašnici .

P.S. pa saj ni treba v vsako temo vlačit Tracera nooo ;)

Edited by Kmet2

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
4 minutes ago, Kmet2 said:

Ne , zdaj jih ima cca 112 hp , in ja super motor imaš , nadpovprečen z vrhunskimi komponentami :OK: če ti igra vlogo da si šel mimo na AC pri 205kmh potem izvoli ......;)

Kaj ti maraš pa kaj ne , jaz ne vem , vem pa da ste se pritoževali nad 19" ,sploh pa sem veliko neumnosti slišal o 21" kako to ne gre v ovink in ostale bedarije ......

 

Tega kar si ti napisal, jaz pa boldal nisem nikoli rekel. Itak, da je tvoj KTM boljši, sej cena in komponente ne lažejo. Sem se pa obregnil ob konje, za katre trdiš, da so japonski podhranjeni. 

Neumnosti o 21 col, jaz nikoli nisem pisal, mi je kristalno jasno, da me boš ti na 21" jaz pa na 17" pustil zadaj, brez dvoma. Sam meni (pa precej ljudem, ki jih poznam) ni VIZUALNO všeč tak motor. Zato NO GO. Čakam SMT-ja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 6 minutami, skalar36 pravi:

Tega kar si ti napisal, jaz pa boldal nisem nikoli rekel. Itak, da je tvoj KTM boljši, sej cena in komponente ne lažejo. Sem se pa obregnil ob konje, za katre trdiš, da so japonski podhranjeni. 

Neumnosti o 21 col, jaz nikoli nisem pisal, mi je kristalno jasno, da me boš ti na 21" jaz pa na 17" pustil zadaj, brez dvoma. Sam meni (pa precej ljudem, ki jih poznam) ni VIZUALNO všeč tak motor. Zato NO GO. Čakam SMT-ja

Sej veš ,da te hecam :D nisem trdil nikjer ,da si ti rekel ,sem pa prebral tu na MS kar nekaj brihtnih okrog col .

Navijam ,da pride čim prej SMT , bom vsaj videl , ker kupit ne mislim več nobenega KTM , zaključil !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
pred 50 minutami, skalar36 pravi:

Tega kar si ti napisal, jaz pa boldal nisem nikoli rekel. Itak, da je tvoj KTM boljši, sej cena in komponente ne lažejo. Sem se pa obregnil ob konje, za katre trdiš, da so japonski podhranjeni. 

Neumnosti o 21 col, jaz nikoli nisem pisal, mi je kristalno jasno, da me boš ti na 21" jaz pa na 17" pustil zadaj, brez dvoma. Sam meni (pa precej ljudem, ki jih poznam) ni VIZUALNO všeč tak motor. Zato NO GO. Čakam SMT-ja

Men so pa ravno Razni tracerji in smt in podbni - tako neuravnovešeno zgledajo. Motor če je višji mu za moje pojme pašejo 19,21 col gume... kake mitaske s štofeljci po možnosti. Verjemi da se tudi s takimi gumami da peljati presneto hitro, brez woblanja. Drugače pa ne verjamem da KTM wobla saj ima šasijo precej bolj togo kot yamaha ki ima že cevi same po sebi bolj kot repo in ne kot jeklene cevi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
56 minutes ago, Kmet2 said:

Sej veš ,da te hecam :D nisem trdil nikjer ,da si ti rekel ,sem pa prebral tu na MS kar nekaj brihtnih okrog col .

Navijam ,da pride čim prej SMT , bom vsaj videl , ker kupit ne mislim več nobenega KTM , zaključil !!

to sm parkat prebral, zakaj so se ti uprli?

 

 

12 minutes ago, Kawl said:

Men so pa ravno Razni tracerji in smt in podbni - tako neuravnovešeno zgledajo. Motor če je višji mu za moje pojme pašejo 19,21 col gume... kake mitaske s štofeljci po možnosti. Verjemi da se tudi s takimi gumami da peljati presneto hitro, brez woblanja. Drugače pa ne verjamem da KTM wobla saj ima šasijo precej bolj togo kot yamaha ki ima že cevi same po sebi bolj kot repo in ne kot jeklene cevi.

:D

eno je forma drugo je funkcija. men so tkc80 tako hude za videt de bi jih zmontiral na use! Ampak.....za 99,95% asfalta bi mel cestne gume tud na adventure 1050 ali 1090. Pri teh dveh mi je zelo všeč, da imata lita kolesa.  Pa ne de se nebi dalo pelat s TKC, amapk če je tim  izobraženih inžinirjev projektiral in testiral..verjetnost ke verjetnost da imajo bistveno večja kot če bom stvar izbolšal "s kmečko pametjo". Isto mnenje mam o menjavah koles, supermotizaciji velikih endur etc etc....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Cartman sami motorji so tops in tako kot mi sedejo mi še ni noben motor,vse drugo je pa v qrcu ....   mal preberi težave uporabnikov,veliko so napisali že Dami,Nemo  pač tisti ,ki podamo kritiko kljub temu ,da si jih lastimo ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      v zimskem času je več pasti na cesti. Samo to, torej večja pozornost in koncentracija je potrebna pri skeniranju podlage. Od mrzlega asvalta in posledično slabšega oprijema, do vlage, mastnih in umazanih delov, več je senc, sol v kombinaciji z vlago naredi tudi lepo drsečo podlago, slana, listje itd..Ni isto kot poleti, a se da. Vse ostalo je pa predhodnik povedal. Sicer pa smo zašli od naslova teme. Če malo pobrskaš po MSju je nekaj tem od nasvetov za začetnika, do nakupa motorja, do pasti na cesti itd..
    • Kugelschreiber
      Mi gre mal na qurc njegovo obnasanje, ampak zadeva se je vmes ful spremenila.  Podpisoval je bol z Ducatijem kot z Avintio. Ekipa je napredovala iz customer statusa v satelite team, dobi sodobnejse stroje ki jih bodo tudi med sezono nadgrajevali, nekaj Ducatijevih inzinirjev in dostop direkt do reparto corse. Do sedaj so Ducatiju odkartali za opremo, in snadžite se. 
    • Snečer
      če imaš pravo motoriko, očitno jo imaš, bo vožnja netežavna danes ni prenevarno, je pa neprijetno  nizke temperature pač niso prijetne, te prezebe do kosti ipd., vse živo je treba oblečt, debele rokavice za astronavte (če nimaš gretja), rosenje pod čelado... se boš pol ure oblačil in pripravljal, da se pripelješ do kafiča, tam spet malo slečeš in nazaj   mogoče ti je na začetku še zanimivo in imaš celo leto sezono, ko je suho, a kaj kmalu spoznaš, da je vreme kar odločujoč faktor pri motorizmu, ne glede na gostilniške nauke, da ni slabega vremena, samo slabo oblečen motorist tako je poleti, ko je nad 30+sonce+čelada itd. vse prej kot prijetno za vožnjo in enako ko padejo temperature in še dodatno drsi + kakšen dež motor je praviloma za hobi, razen za tistih par fanatikov in mazohistov, ki kao uživajo v slabem vremenu  
    • twom
      Delamo za dva, plačani smo za pol, davkov plačamo za štiri, zmatrani smo za pet. Kle neki ne štima.
    • Fadil
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!