Jump to content

Akrapovič izpušni sistemi


wowman

Recommended Posts

quote:

To tudi mene zanima ( trioval karbon ) !!!

Žal zate še ni izpuha v Wingsovi ponudbi ... niti okroglega ali ovalnega ... za Hondo dela samo za CBR 600, CBR 900 in 1100 XX ... bo treba še malo počakat !

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

quote:

kaj pa MF-power je znatno cenejši...samo ni iz karbona

Ravno MF power je razvil izpušne lonce Wings in jih izdeluje iz aluminija, kakor tudi iz karbona različnih barv ( klasična črna, temno vijolična in rumena ).

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

quote:

aja IKE, kakšen glas ima kaj lonec ? sem namreč slišal, da ker dela odprte da so zelo glasni ?

Kar se tiče samega zvoka izpuha, lahko rečem da sploh ni tako glasen in da v niskih obratih bolj doni, v visokih obratih pa lepo zapoje in ne postane zelo glasen.

Na splošno bi rekel da je po hrupu enak kot Akrapovič, oba tipa izpuhov pa pridovita na glasnosti s starostjo. Če se dela 10.000 km ali več na leto, je priporočljivo lonec obnovit pred novo sezono.

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

Miki, Aris in Matej555 vaše premišljevanje o odpiranju po domače nima ravno prave osnove. Tistih nekaj lajtng je za ekologijo in za moč ne prinesejo ničesar, ampak samo skrbijo, da del mokrih oljnih hlapov po izgorevanju še enkrat vrnejo v cilinder, da je izpuh čistejši. To nima veze z življensko dobo motorja ali močjo.

Bistvo razlike v moči je v možganih motorja, to je CDI napravi, ki uravnava celotno delovanje od vžiga naprej. Važni pa so tudi tako imenovani šiberji v vplinjačih, ki regulirajo zmesz goriva, oziroma odpirajo pretok goriva in svežega zraka.

Največja razlika je v vsakem primeru opazna z zamenjavo izpuha, saj tako motor lažje zadiha in da več od sebe, to pa se zgodi v spodnjih in srednjih obratih.

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

kaj veste če ima od Wingsa za Yamaho xj 600!

Sam jst bi rabu 2 ker mam dva izpuha!Pol bi me to pršlo 270 evrov kar je približno 60 tisoč tolarjev!!A ne??

Thundercat

Link to comment
Share on other sites

quote:Miki, Aris in Matej555 vaše premišljevanje o odpiranju po domače nima ravno prave osnove. Tistih nekaj lajtng je za ekologijo in za moč ne prinesejo ničesar, ampak samo skrbijo, da del mokrih oljnih hlapov po izgorevanju še enkrat vrnejo v cilinder, da je izpuh čistejši. To nima veze z življensko dobo motorja ali močjo.

Bistvo razlike v moči je v možganih motorja, to je CDI napravi, ki uravnava celotno delovanje od vžiga naprej. Važni pa so tudi tako imenovani šiberji v vplinjačih, ki regulirajo zmesz goriva, oziroma odpirajo pretok goriva in svežega zraka.

Največja razlika je v vsakem primeru opazna z zamenjavo izpuha, saj tako motor lažje zadiha in da več od sebe, to pa se zgodi v spodnjih in srednjih obratih.

Pa ne okol govort !

Hja, koncno en ko se ocitno dosti bolj razume v zadeve kot pa mi

ostali laiki, ki ugibamo in si mislimo svoje...

Hvala za razsvetlitev...

Matej555 Ocitno nebo nic z 10timi konji vec

ajd...

Link to comment
Share on other sites

quote:

Miki, Aris in Matej555 vaše premišljevanje o odpiranju po domače nima ravno prave osnove. Tistih nekaj lajtng je za ekologijo in za moč ne prinesejo ničesar, ampak samo skrbijo, da del mokrih oljnih hlapov po izgorevanju še enkrat vrnejo v cilinder, da je izpuh čistejši. To nima veze z življensko dobo motorja ali močjo.

Bistvo razlike v moči je v možganih motorja, to je CDI napravi, ki uravnava celotno delovanje od vžiga naprej. Važni pa so tudi tako imenovani šiberji v vplinjačih, ki regulirajo zmesz goriva, oziroma odpirajo pretok goriva in svežega zraka.

Največja razlika je v vsakem primeru opazna z zamenjavo izpuha, saj tako motor lažje zadiha in da več od sebe, to pa se zgodi v spodnjih in srednjih obratih.

Pa ne okol govort !

no kar jaz vem, je imel kolega, ko je kupil novo 6-ko blokade na vplinjacih, pa mu jih je potem mehanik ven pobral. Masina je zaprta imela okoli 98 konjev, nato pa so mu jo odprli na okoli 110 konjev. Govorim kar se je zgodilo in kar sem napisal se je zgodilo 100%.

Vem pa tudi da je bil potem kolega prav presenecen nad tem, kako bolje je motor potegnil.

Dejstvo je, da so nove masine imele blokade noter, ki jih je potem treba odstraniti (pozagati)

Aris....tvoja 6-ka pa ze tako nima vec vplinjacev?

Popravil/a - miki dne 07/05/2002 ob 14:17:58

Link to comment
Share on other sites

quote:

Koliko sem jaz slišal je tako kot pravi miki.

Bom pa itak na servisu izvedel.

LP Matej

...pa se nekaj! kolegu na pooblascenenm servisu niso odtranili komplet vseh blokad ven.

Te EKO ventile mu je potem odstranu ven nepooblascen serviser.

Link to comment
Share on other sites

quote:

EKO ventile

kaj pa naj bi to bilo

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Link to comment
Share on other sites

Ena stvar je sigurno, ce hoces imet njboljso stvar, potem moras kupit

Akrapovic izpusni sistem!

Se strinjam, da je drago, ampak je vredno denarja! Poglejte si kaksne izpusne sisteme imajo vecina pri Road racing.

Link to comment
Share on other sites

quote:

no kar jaz vem, je imel kolega, ko je kupil novo 6-ko blokade na vplinjacih, pa mu jih je potem mehanik ven pobral. Masina je zaprta imela okoli 98 konjev, nato pa so mu jo odprli na okoli 110 konjev. Govorim kar se je zgodilo in kar sem napisal se je zgodilo 100%.

Vem pa tudi da je bil potem kolega prav presenecen nad tem, kako bolje je motor potegnil.

Dejstvo je, da so nove masine imele blokade noter, ki jih je potem treba odstraniti (pozagati)

A se da zvedet kateri serviser to dela ???

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

odmetano.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Link to comment
Share on other sites

Odmetano ... počiščeno ... saj je vseeno kak se reče ... par postov fali ... metla dela.

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem sedaj da mojo R-6(ko) dal "odprt" original izpuh... Moram rect da je zvok fenomenalen, lahko bi celo rekel, da lepse zveni kot akrapovic.... Glede kaksnih pridobitev konjev pa ne vem... ali se tudi kaj pridobi ce je odprt izpuh, ali je to samo drug zvok. ???

Link to comment
Share on other sites

mozno je vse,samo je verjetnost vecja oz.velika,da masina izgubi na moci,ce serijski lonec navrtas.predvsem pri navitih masinah ala sportne 600tke.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Link to comment
Share on other sites

Danes sem poklical zastopnika za GIANNELLI izpuhe.Cena za karbon top je iz 79000sit znižana na 47000sit,če koga zanima naj pokliče 01 5883469 g.Dušan,Avtotriglav.

LP DAN

Link to comment
Share on other sites

Vprašanje:Ali mora biti izpuh razvit za določen tip motorja,ali obstaja nekaj kot univerzalni izpuh,za približno podobne tipe,jasno!?

Kaj s tem prodobiš,oziroma izgubiš?(mislim na univerzalca)

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Link to comment
Share on other sites

Določen izpuh za določen motor pomeni, da se ujemajo sistemi pritrditev. Lahko je pritrditev cev na cev ali na prirobnico, in to je dokaj pomembno, da se potem sam ne jeziš s predelavo.

Najvažneje je, da ima izpušni lonec dovolj velik volumen z ozirom na prostornino motorja. To pomeni da lonca od 600 ccm motorja ni pametno montirat na 900 ccm in obratno.

Kaj pridobiš oziroma izgubiš je dokaj relativno. V glavnem pridobiš na zvoku in v glavnem mislim, da se zgublja na končni hitrosti.

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

quote:

Določen izpuh za določen motor pomeni, da se ujemajo sistemi pritrditev. Lahko je pritrditev cev na cev ali na prirobnico, in to je dokaj pomembno, da se potem sam ne jeziš s predelavo.

Najvažneje je, da ima izpušni lonec dovolj velik volumen z ozirom na prostornino motorja. To pomeni da lonca od 600 ccm motorja ni pametno montirat na 900 ccm in obratno.

Kaj pridobiš oziroma izgubiš je dokaj relativno. V glavnem pridobiš na zvoku in v glavnem mislim, da se zgublja na končni hitrosti.

Pa ne okol govort !

Tvojo trditev bi malce razširil. Da je avspuh narejen za določen model, ne pomeni samo za montažo ampak tudi, da je prirejen točno za tvoj agregat, pri nekaterih ti tako sploh ni potrebno (Remus), se dotikati karburatorjev, pri ostalih pa dobiš navodilo od proizvajalca kaj je treba še predelati.

Z menjavo "kar nekega avspuha" lahko narediš več škode kot koristi.

Najbolje je da daš motor pred menjavo na dyno, in pa po menjavi.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Popravil/a - mat dne 11/05/2002 ob 06:30:53

Link to comment
Share on other sites

Roko na srce ... Mat ... da še malo bolj razširimo ... poseg v vplinjače je potreben pri vsaki menjavi lonca - seveda če hočemo optimalno delovanje motorja in maximalni izkoristek. Večina motoristov pa menja izpušni lonec predvsem zaradi zvika, po moji skromni oceni pa jih gre manj kot 5% na dynotest in zamenja vse ostalo, kot se to spodobi.

Testiranje pri Akrapoviču ni poceni in še motor se mi smili, da bi ga kar nekajkrat sukali tja v nebo in poiskali tistih par konjev, ki bi jih koristil samo na dirkališču za osvajanje lovorik. Motorji so dane s ža tako izpopolnjeni in močni, da le peščica ljudi dejansko že pri serijskem motorju izkoristi 90% moči.

Če pa govorimo ali se nam gre za top speed, je pa moje mnenje, da tud 70 let stara babica, fajn prvezana na motor pelje tolk, kolker motor leti.

Sam sem na motorju zamenjal samo serijski lonec z Wingsom, tako da motor lepo poje, prej zaživi in malo bolje potegne v nižjih obratih, tam do 250 gre takoj, za naprej me pa ne zanima.

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

Se strimjam z vami,vendar ko končaš poseg predelave,si revnejši za 50 do 100 jurjev,potem ti pa dyno pokaže,da nisi nič naredil.

To zna biti zelo drag šport!Tako,da tisti,ki ne grejo na dyno,imajo po svoje prav!Če ne veš ne boli!

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Link to comment
Share on other sites

Moja izkušnja z menjavo loncev in nastavitvami vplinjačev na Ducati Monster 750:

Montiran Leo Vinci lonec (brez nastavljanja vprinjačev):

Posledica = višja končna in malce slabši vlek iz nizkih obratov.

Kasneje montiran še DynoJet:

bistveno boljši vlek iz nizkih obratov, rahlo nižja končna hitrost.

Skupni rezultat:

odličen vlek po celotnem območju obratov in tovarniška končna hitrost. Poraba višja za 0,5 litra. Ampak ZVOK ... ZVOK je pa za BOGOVE.

Verjetno bi z dodatnimi nastavitvami vplinjačem lahko dobil nazaj tudi višjo končno hitrost, vendar je ne potrebujem, saj se vozim v glavnem pod 140km/h, kjer pa motor deluje točno tako kot hočem.

hotschko

Popravil/a - hotschko dne 11/05/2002 ob 12:49:47

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!