danci1973 Objavljeno Februar 20, 2009 Opozori Objavljeno Februar 20, 2009 Recte a majo izpuhi od akrapoviča kakšno serijsko št., kodo, karkol? Ali ima vsak izpuh svojo št. ali so recimo za R6 l.2006 številke enake. PR.: Recimo da imam R6 l.2006 in kolega isti motor. Oba kupva akrapovičev izpuh in ali so številke na njegovem izpuhu iste kot moje ali drugačne? Če sm malo nejasen se opravičujem. Mislim, da so to homologacijske številke in so enake za določen tip izpuha. D.
pero79 Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 zanima me, če mi lahko kdo da kako informacijo kje dobit zadni dva lonca akrapoviča za ducatija 1098 in kje dobit po ugodni ceni. hvala za odg. že vnaprej in lep pozdrav, alen. pri nas jih dobiš pri Elisa Domžale in servis Šeter
pero79 Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 tiskarski škrat: servis Šteren
xyznanixyz Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 Mene pa samo zanima kakšne so kaj izkušnje s karbonskimi dušilci ? Nekje sem zasledil, da sčasoma karbon izgubi lesk, se začne luščiti ? Se torej gledano dolgoročno bolj splača vzeti lonec iz Titana? Morebiti kakšne izkušnje, priporočila?
Guest Brumer Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 Mene pa samo zanima kakšne so kaj izkušnje s karbonskimi dušilci ? Nekje sem zasledil, da sčasoma karbon izgubi lesk, se začne luščiti ? Se torej gledano dolgoročno bolj splača vzeti lonec iz Titana? Morebiti kakšne izkušnje, priporočila? Jaz imam že tri leta karbonskega in je še vedno tak kot je bil nov.Priporočam ti karbon je veliko lažji in se negreje,sploh če voziš sopotnika in ima hlače goretex ali dežni kombimezon na titan izpuhu jih z najmanjšim dotikom sežge! Razmisli to je pač moje mnenje z večletnimi izkušnjami. :hmm:
Spider™ Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 Jaz mislim da imam titanovga akrapota, pa se ne greje toliko kot recimo original, ob dokaj normalni vožnji se nanj ne moreš spečt, al je to potem kir drug material, ni titan?
DaJoker Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 Lastim si Akrapota za Z750 '05 pa me zanima, če je gromozanska razlika med Akrapotom in LeoVincijem GPstyle? Hvala za odgovor!
RVT Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Mene pa samo zanima kakšne so kaj izkušnje s karbonskimi dušilci ? Nekje sem zasledil, da sčasoma karbon izgubi lesk, se začne luščiti ? Se torej gledano dolgoročno bolj splača vzeti lonec iz Titana? Morebiti kakšne izkušnje, priporočila? To, da je karbon hitro izgubil lesk, se začel luščiti in po večji kilometrini tudi "izhlapela" smola in si z prsti ali nohti že čutil tkanino je več ali manj preteklost saj je sedaj postopki in materiali izboljšani. Po večji kilometrini se seveda tudi danes karbonskemu dušilcu pozna starost na izgledu, samo po določeni kilometrini tudi titanov dušilec porumeni in kaže znake kilometrine, tako, da se mirno lahko odločiš za dušilec, ki ti je najbolj všeč. Preizkusil kar nekaj vrst dušilcev od Akrapoviča in ti dajem informacije iz lastnih izkušenj.
Jure Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Recte a majo izpuhi od akrapoviča kakšno serijsko št., kodo, karkol? Ali ima vsak izpuh svojo št. ali so recimo za R6 l.2006 številke enake. PR.: Recimo da imam R6 l.2006 in kolega isti motor. Oba kupva akrapovičev izpuh in ali so številke na njegovem izpuhu iste kot moje ali drugačne? Če sm malo nejasen se opravičujem. Številke istega tipa izpuhov so iste. Torej v tvojem primeru imata oba s kolegom enake št. Jaz mislim da imam titanovga akrapota, pa se ne greje toliko kot recimo original, ob dokaj normalni vožnji se nanj ne moreš spečt, al je to potem kir drug material, ni titan? Nene, je kar titan. Titan se greje precej manj od inoxa in tudi ni bistveno težji od karbona. Tako, da kdor izbira titan vs karbon, teža ne igra bistvene vloge, prav tako pa se boš pri obeh manj spekel kot pri originalu :) Najbolje je izbrat tistega, ki ti je bolj všeč in to je to :)
xyznanixyz Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 (popravljeno) Hvala vsem za te odgovore. Glede na rečeno, bo potem kar karbonski. Kot je bilo prvotno tudi mišljeno. LP Popravljeno Februar 22, 2009. Popravil xyznanixyz
EAST Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Številke istega tipa izpuhov so iste. Torej v tvojem primeru imata oba s kolegom enake št. Nene, je kar titan. Titan se greje precej manj od inoxa in tudi ni bistveno težji od karbona. Tako, da kdor izbira titan vs karbon, teža ne igra bistvene vloge, prav tako pa se boš pri obeh manj spekel kot pri originalu :) Najbolje je izbrat tistega, ki ti je bolj všeč in to je to :) Točno tako, osebno mi je všeč titan (ga mam tud sam).
Dolenc™ Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Sej veliko teh karbonskih rorov je ubistvu iz titana, potem pa samo oblečeno v karbon, tako da lonc drži in je vizualno zanimiv :)
jhribar1 Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Mene pa v bistvu sedaj samo nekaj zanima . Gledal sem slike motorjev KTM 525 smr, ki imajo montirane akrapoviče in opazil, da imajo pri nekaterih motorjih akrapoviči lepo "modro" obarvano krivino (npr. tale http://p1.bikepics.com/pics/2008/03/26/bik...230981-800.jpg) MEDtem, ko so pri nekaterih krivine bolj "rjave" na pogled in mi ni všeč kot na primr tale slika: http://images.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2649723/2.jpg ali pa tale http://www.supermotard.co.nz/images-4sale/KTM450.JPG 1. kaj narediti, da bo krivina z plavimi lisami, kar je meni lepo( pa verjetno je to pol pregreto in slabo?) 2. je velik problem, če je spredaj krivina že malo prežgana pri rabljenem akrap.,lahko luknja rata čez čas? 3. se da kupiti samo prednji del kolektorja pri motorjet ali je opcija samo komplet krivine za 600 eur? hvala za pomoč LP Jure
mkosir Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Torej! Kupujem lonca za ZZR 1400 letnik 08. lahko sta rabljena ali pa nova. Mora pa se zadeva homologirat. Zaželjeno je da sta karbonska. Če obstajajo kakšne veze oz. poznanstva pri akrapoviču se priporočam oz. nudim lepo nagrado. Zakaj? Zato ker je cena novega 1500€. predlogi na PM.
Piksna Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Mene pa samo zanima kakšne so kaj izkušnje s karbonskimi dušilci ? Nekje sem zasledil, da sčasoma karbon izgubi lesk, se začne luščiti ? Se torej gledano dolgoročno bolj splača vzeti lonec iz Titana? Morebiti kakšne izkušnje, priporočila? Karbon se nič ne lušči. Če se slučajno začne, reklamiraj. Je pa še vedno problem karbona in vezalnih smol - UV svetloba. Zaradi nje zadeva pogrobi/porumeni/ ... skratka dobi s časom tak mal "wintage look". A tako pač je. Titan, pač ostane približno skos enak. Če boš vzel Igorja, potem si lahko brez skrbi, da bi ti z leti porumenel zaradi npr. pregretja (kot nekaj berem..). Lepota pa je še vedno v očeh opazovalca. Mene pa v bistvu sedaj samo nekaj zanima . Gledal sem slike motorjev KTM 525 smr, ki imajo montirane akrapoviče in opazil, da imajo pri nekaterih motorjih akrapoviči lepo "modro" obarvano krivino...MEDtem, ko so pri nekaterih krivine bolj "rjave" na pogled in mi ni všeč .....: 1. kaj narediti, da bo krivina z plavimi lisami, kar je meni lepo( pa verjetno je to pol pregreto in slabo?) 2. je velik problem, če je spredaj krivina že malo prežgana pri rabljenem akrap.,lahko luknja rata čez čas? 3. se da kupiti samo prednji del kolektorja pri motorjet ali je opcija samo komplet krivine za 600 eur? hvala za pomoč LP Jure 3 situacije so: -lahko je krivina modra že na novih rorih - to se da narediti s pregrevanjem in pravilnim ohlajanjem materiala (primeri so micron,2brothers,...). Zadeva je predvsem namenjena, da ugaja očesu. -lahko modrina nastane tudi zaradi pregretja na motociklu (lahko namenoma ali pa nehote!). Lepi primeri so vidni na kromu chopperjev ipd. Kakorkoli že - v takem primeru, če so prisotni dvomi, je ponavadi bolj na mestu vprašanje, kaj je z agregatom... Nikakor pa ne vsemi tovrstni "pojav" kot indikator. -lahko pa so krivine porjavele. Posledično to pomeni, da je ror najverjetneje iz inoxa, ki porumeni/porjavi, ko se material toliko(krat) pregreje in ukali (pljuski vode, blato,...) ter zato površinsko oksidira. Zadevo se da očistit a zaradi lastnosti baznega materiala, je rešitev bolj kratkotrajne narave. Iz zgoraj napisanega sklepaj o odgovorih na vrašanji 1 & 2. Za odgovor na vprašanje št. 3 pa ti dam bister namig, da morda pokličeš v Motorjet.... ?! :wacko:
jhribar1 Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Karbon se nič ne lušči. Če se slučajno začne, reklamiraj. Je pa še vedno problem karbona in vezalnih smol - UV svetloba. Zaradi nje zadeva pogrobi/porumeni/ ... skratka dobi s časom tak mal "wintage look". A tako pač je. Titan, pač ostane približno skos enak. Če boš vzel Igorja, potem si lahko brez skrbi, da bi ti z leti porumenel zaradi npr. pregretja (kot nekaj berem..). Lepota pa je še vedno v očeh opazovalca. 3 situacije so: -lahko je krivina modra že na novih rorih - to se da narediti s pregrevanjem in pravilnim ohlajanjem materiala (primeri so micron,2brothers,...). Zadeva je predvsem namenjena, da ugaja očesu. -lahko modrina nastane tudi zaradi pregretja na motociklu (lahko namenoma ali pa nehote!). Lepi primeri so vidni na kromu chopperjev ipd. Kakorkoli že - v takem primeru, če so prisotni dvomi, je ponavadi bolj na mestu vprašanje, kaj je z agregatom... Nikakor pa ne vsemi tovrstni "pojav" kot indikator. -lahko pa so krivine porjavele. Posledično to pomeni, da je ror najverjetneje iz inoxa, ki porumeni/porjavi, ko se material toliko(krat) pregreje in ukali (pljuski vode, blato,...) ter zato površinsko oksidira. Zadevo se da očistit a zaradi lastnosti baznega materiala, je rešitev bolj kratkotrajne narave. Iz zgoraj napisanega sklepaj o odgovorih na vrašanji 1 & 2. Za odgovor na vprašanje št. 3 pa ti dam bister namig, da morda pokličeš v Motorjet.... ?! :wacko: sem pisal na akrapovič firmo in kot si že ti rekel so mi odgovorili, da so porjavele krivine iz inoxa, tiste plave pa iz titana hvala za pomoč lp inox je pa verjetn tud cenej kot titan in so tiste krivine iz titana gotovo mal drajže
sesir Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 Mam za prodat popolnoma nov akrapovič z krivinami za Hondo crf 250?Kolk je pa to kaj vredno? :hmm:
INFINITI Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 (popravljeno) Kaj se je pa zgodilo z akrapovičemi carbon dodatki - na njihovi strani jih nikjer več ni? :headbang: Popravljeno Marec 12, 2009. Popravil INFINITI
Ice Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 "nov" akrapovicev logo........ stiliziran skorpijon........ ajme...... :doze: prevec stiliziran. :BUA: prejsnji je nekako blagohotneje deloval na uci.
TOM3 Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 Kaj se je pa zgodilo z akrapovičemi carbon dodatki - na njihovi strani jih nikjer več ni? :headbang: Program carbon dodatki so ukinili, verjetno ni donosno tko kot legendarni izpuhi. Razne dele (nosilci, ščitniki, plašči... ), pa razvijajo oziroma izdelujejo za svoje potrebe. Vprašaj mogoče imajo kakšno zadevco še na zalogi! LP
INFINITI Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 Program carbon dodatki so ukinili, verjetno ni donosno tko kot legendarni izpuhi. Razne dele (nosilci, ščitniki, plašči... ), pa razvijajo oziroma izdelujejo za svoje potrebe.Vprašaj mogoče imajo kakšno zadevco še na zalogi! LP Sem klical - nema ništa - sam par zadev se še vala naokoli v kakšni trgovini. Oh well - 1carbontech bo treba pogledat :whistle:
jupek Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 l.p mene zanima kaj narediti za bolsi zvok auspuha imam na motorju 2 akrapovica in rad bi da se malo bolje dere,najraj bi jih otpru,ima kdo iskusnje s tem?
simonsi Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 a maš katalizator pa ventil v izpuhu še kar namontiran? Če to ven vržeš, bi moral biti direkt pretok, pa če so lonci brez db-killerjev.
jupek Objavljeno Marec 19, 2009 Opozori Objavljeno Marec 19, 2009 a maš katalizator pa ventil v izpuhu še kar namontiran? Če to ven vržeš, bi moral biti direkt pretok, pa če so lonci brez db-killerjev. katalizator imam se vedno gor ventila v izpuhu nimam se pravi katalizator dol in bo bolje?l.p
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se