bagio Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 Za . Auspuh je 10% cene motorja, potem pa tako razpade! Sem že imel namen nabavit karbonca, zdej pa že tuhtam ali ja ali ne! Kar kupi in se ne boj da bo raspadel prej kot motor,ampak samo v primeru da ga ne poškoduješ,je pa dober vsakih 30.000 km menjat volno,to pa stane 50€ po loncu z delom Jaz sem za svojega že nabavil,samo motorja še ni
bikez Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 Predno Kar kupi in se ne boj da bo raspadel prej kot motor,ampak samo v primeru da ga ne poškoduješ,je pa dober vsakih 30.000 km menjat volno,to pa stane 50€ po loncu z delom Jaz sem za svojega že nabavil,samo motorja še ni Predno bom jaz naredil 30kkm, bo moj moped oldtimer .
ludiluka Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 Ah ne rabiš volne nepotrebna teža na motorju
bikez Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 Ah ne rabiš volne nepotrebna teža na motorju Res je, samo ropota pa tako, kot da bi lonce za seboj vlekel, pa še p... so se imeli čas postaviti v zasedo. Tega nisem verjel, dokler ni kolega peljal moj prejšnji motor. Po tistem smo razdrli izpuh, ga obložili z volno in je spet lepo predel.
Urban K. Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 (popravljeno) Sej zt pa smo tam kjer smo, samo kompliciranje Vsi bi kar vse menjali, al pa vse kar novo kupovali, očitno mate viška denarja... :grim Urban, če bi se lotil popravila, ti lahko kaj svetujem, ali pa celo pomagam pri obnovi.... prideš pa z 100€ komplet obnovljena oba lonca, pa še ostane ti za plato pira. (govorimo tukaj o kompozitih), da ne bo ker površno bral, pa mislil, da mu zrihtam volno pa nevem kaj še vse za 100€ .. Oba tulca sta počena pri objemkah. Povej mi kje dobiš temu primerna karbonska vlakna in smolo, ker s poliestrom sem že laminiral, tukaj pa tako ali tako nimam kaj izgubiti, ker drugače bi tako ali tako moral kupiti oba nova tulca in kape iz karbona, kar pa na žalost precej stane... Ko bom dobil vse kose za motor, bom zaenkrat samo segrel zvit izpuh z brenerjem in ga poravnal, tako da bo pasal na motor. Se bom pač vozil s počenimi izpuhi... Popravljeno Junij 15, 2012. Popravil Urban K.
ludiluka Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 En dobronameren nasvet razdri avspuh namesto tiste karbonske cevi naredi pozitiv iz stirodurja ali kakšnega bolj trdnega materiala in laminiraj na na pozitiv ali pa si izdelaj kalup stalo te bo manj kot če bi kupil pri akrapoviču eno novo cev plus tega boš lahko še kakšno prodal komu ki ima podoben problem kot ti. Če boš šel te popravljat ne boš dosegel kvalitete izdelka na katerega bi bil lahko bil ponosen. Lp Luka
pero79 Objavljeno Junij 16, 2012 Opozori Objavljeno Junij 16, 2012 In dodaš še 150€ in maš nove glede na poškodbo res najbolš
GDII Objavljeno Julij 8, 2012 Opozori Objavljeno Julij 8, 2012 živjo! Kupujem Akrapovič izpuh (40% ceneje), zdaj ne vem ali vzet slip on ali komplet. Komplet se ne da homologirat, noben kolker sem gledal? Gre se mi predvsem da zamenjam zvok originalnega...
sax46 Objavljeno Julij 8, 2012 Opozori Objavljeno Julij 8, 2012 živjo! Kupujem Akrapovič izpuh (40% ceneje), zdaj ne vem ali vzet slip on ali komplet. Komplet se ne da homologirat, noben kolker sem gledal? Gre se mi predvsem da zamenjam zvok originalnega... Za kateri motor to gledaš? Nekateri imajo tudi pri celotnem sistemu na loncu homologacijsko številko, sam se pozanimaj, če za tvojga tudi velja.
GDII Objavljeno Julij 8, 2012 Opozori Objavljeno Julij 8, 2012 Za kateri motor to gledaš? Nekateri imajo tudi pri celotnem sistemu na loncu homologacijsko številko, sam se pozanimaj, če za tvojga tudi velja. kupujem za R1 08. Za komplet gledam sam zaradi popusta, ki ga dobim, ampak vseen bi bil zadovoljen z slip on sistemom, če bi bla dobra štima.
BeniNorc47 Objavljeno Julij 9, 2012 Opozori Objavljeno Julij 9, 2012 kupujem za R1 08. Za komplet gledam sam zaradi popusta, ki ga dobim, ampak vseen bi bil zadovoljen z slip on sistemom, če bi bla dobra štima. pol si kupi samo lonec (slip-on).. brezveze kaj drugega.. jaz mam moor za tekmovat, pa mam tud sam ror, pa brez katalizatorja.. in gre zadovoljivo. za moje pojme največ konjev in odzivnosti pobere katalizator.. če nimaš glih prirojene 2 leve in kakega poznaš ko ti zavari rostfrei skupaj, pol snemi komplet auspuh dol, al pa kolektorje gor lahk pustiš, pa prežagaš čez katalizator (najbolše po kakem varu), počupaš vse ven, in potem ti nekdo potegne var nazaj čez.. tak sem si jaz naredil na cbr 1000 '04 in je blo odlično. prav tak sem dal na suzukija k7 1000 gor slip on on kolektorja (da odpade še katalizator) in motor je čisto drugi.. zvok in moč..
GDII Objavljeno Julij 9, 2012 Opozori Objavljeno Julij 9, 2012 sedaj naroču Slip On in Y optional pipe! A je treba pol kj na računalnik prklopit, vbrizg goriva.......?
GDII Objavljeno Julij 16, 2012 Opozori Objavljeno Julij 16, 2012 (popravljeno) Komplet namontiran in kljub nepopolni montaži oz. izdelavi komponent stvar zelo dobro funkcionira v vsakem pogledu. Prilagam slike katere kažejo očitno opitost odgovornih pri izdelavi Y cevi (akrapovič) in predvidevam da zaradi te napake, ki sem jo odpravil tako da sem cev premaknil 0.5cm nazaj tudi slip on-a oz. desni ni čisto v liniji in ga vleče proti notranji strani ( levega demferja ne)! Popravljeno Julij 16, 2012. Popravil GDII
GDII Objavljeno Julij 16, 2012 Opozori Objavljeno Julij 16, 2012 dušilci grejo pa juter nazaj not, ker sem se še pol ure po furi počutu kot da sem glih iz paty-ja pršu:)
TBoxer Objavljeno Julij 16, 2012 Opozori Objavljeno Julij 16, 2012 dušilci grejo pa juter nazaj not, ker sem se še pol ure po furi počutu kot da sem glih iz paty-ja pršu:) Preden jih daš noter, moraš it obvezno še v Avstrijo, drugače nisi naredil nič... Lencdo in Cartman 2
birdybirdy Objavljeno Julij 18, 2012 Opozori Objavljeno Julij 18, 2012 Tudi sam sem jih po prvi vožnji dal nazaj. Drugače too much boli. Z dušilci mi je ravno prav. Je pa res, da je racing line 4-2-2. Bi prilepil tudi kako sliko samo ne znam več. Meter so zakomplicirali ali pa sem jaz tak tumast.
HyperJack Objavljeno Julij 18, 2012 Opozori Objavljeno Julij 18, 2012 Tudi sam sem jih po prvi vožnji dal nazaj. Drugače too much boli. Z dušilci mi je ravno prav. Je pa res, da je racing line 4-2-2. Bi prilepil tudi kako sliko samo ne znam več. Meter so zakomplicirali ali pa sem jaz tak tumast. shrani.si! Pa hitro objavi, da vidimo "lepote" dolenjske
birdybirdy Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 (popravljeno) Evo ene slike. Popravljeno Julij 19, 2012. Popravil birdybirdy RobiRoberto, DINAMIK, HyperJack in 5 others 8
GDII Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 nekaj sem že prebiral pa me vseen zanima če lahko karbonski slip on očistim z WD-jem?
rosse20 Objavljeno Julij 22, 2012 Opozori Objavljeno Julij 22, 2012 Zdravo! Mene zanima, če morda vozi kdo takšen kos dodatne opreme na svojem motorju ali kaj zelo podobnega:
norc 16 Objavljeno Julij 30, 2012 Opozori Objavljeno Julij 30, 2012 Zdravo, zanima me, če komu hodi odveč kakšna nalepka akrapovič. Oz. kje bi se dalo do nje prit?(okvirna cena)
HyperJack Objavljeno Julij 30, 2012 Opozori Objavljeno Julij 30, 2012 Zdravo, zanima me, če komu hodi odveč kakšna nalepka akrapovič. Oz. kje bi se dalo do nje prit?(okvirna cena) Toplotno odporna?
norc 16 Objavljeno Julij 31, 2012 Opozori Objavljeno Julij 31, 2012 Toplotno odporna? Ja za na ror gor jo rabim, je stara odslužla.
ELO Objavljeno Julij 31, 2012 Opozori Objavljeno Julij 31, 2012 Preden jih daš noter, moraš it obvezno še v Avstrijo, drugače nisi naredil nič... kako je s to avstrijo zdaj? recimo, da imaš opcijski kolektor ter slipone z originalnimi inserti. si preglasen, toda inserti so notri. te odpeljejo, al kako? pri italijanih ni problema, če je tuja tablica in da je motor registriran si s tem ne delajo posla...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se