Ni3ous Objavljeno Januar 10, 2018 Opozori Objavljeno Januar 10, 2018 Ahh pardon, nisem gledal owerall.
skopusnik1 Objavljeno Januar 10, 2018 Opozori Objavljeno Januar 10, 2018 Lahko bi naredili da odpreš dirkača pa piše zakaj kazen. Pa če bi se dalo kje po kategorijah pogledat, ne bi bilo tud nič narobe. Vsakič znova me preseneča, da ima tak event pomankljivo spletno stran.
Darko3g Objavljeno Januar 10, 2018 Opozori Objavljeno Januar 10, 2018 Ampak s 112. mesta po 4. etapi je napredoval na 93. po peti. Očitno jih je nekaj odstopilo.
Darko3g Objavljeno Januar 10, 2018 Opozori Objavljeno Januar 10, 2018 Pa še nekaj: piše, da nastopa v kategoriji G2.2 Marathon, vendar ga tam ne najdem, G2.1 super production pa mi ne pokaže. Kaj je menjal kategorijo? Nekaj je govoril, da ga zaradi tuje pomoči lahko prestavijo v drugo kategorijo.
gsxf750 Objavljeno Januar 11, 2018 Opozori Objavljeno Januar 11, 2018 so se nizozemci potrudli in naredili bolj pregledno http://www.trackingdakar.nl/en/stage-5/bikes/standings/?list=18
thumper Objavljeno Januar 11, 2018 Opozori Objavljeno Januar 11, 2018 meni na uradni strani pokaže skupno marčiča na 93 od 114 .. 5 etapo pa 67 od 114 . male moto pa itak ne najdem..
sesir Objavljeno Januar 11, 2018 Opozori Objavljeno Januar 11, 2018 pred 10 minutami, thumper pravi: meni na uradni strani pokaže skupno marčiča na 93 od 114 .. Ziher navija za MM...GASA MARČIČ...GOOOOOO
Ni3ous Objavljeno Januar 11, 2018 Opozori Objavljeno Januar 11, 2018 Lyndon v videu tut pride do Marčiča in si ogleda zaplet z zobnikom: Prejeli ste YouTubov videoposnetek. https://www.youtube.com/watch?v=zMA6RhCWPGc basbas, DXR16, Dimen in 2 others 4 1
jskrablin Objavljeno Januar 11, 2018 Opozori Objavljeno Januar 11, 2018 pred 12 urami, Ni3ous pravi: Haha, sem mislu, da bom crknu od smeha. To je ono ko za trenutek premišljuješ kaj bi naredil.... pol gre pa vse narobe gsxf750 1
jskrablin Objavljeno Januar 11, 2018 Opozori Objavljeno Januar 11, 2018 https://blog.ktm.com/lyndon-poskitt-malle-moto-and-the-true-spirit-of-the-dakar/ DAMI34 1
Snečer Objavljeno Januar 11, 2018 Opozori Objavljeno Januar 11, 2018 Tolko pišeš o tem Lyndonu, da sem šel pogledat, kdo to sploh je. Citiraj Lyndon Poskitt is one of the stars of the new Channel 4 TV show Escape but motorcycles and Dakar are his true loves. kr nek mcgyver al kaj ... Ni3ous 1
DAMI34 Objavljeno Januar 11, 2018 Opozori Objavljeno Januar 11, 2018 pred eno uro, Snecer pravi: Tolko pišeš o tem Lyndonu, da sem šel pogledat, kdo to sploh je. kr nek mcgyver al kaj ... poglej si njegove videe od začetka naprej. Meni deluje dokaj Mcgajversko v pozitivnem smislu. Perfekcionist, samo poglej kako je zrihtal moped. lukec 1
Dimen Objavljeno Januar 11, 2018 Opozori Objavljeno Januar 11, 2018 14 hours ago, Ni3ous said: Lyndon v videu tut pride do Marčiča in si ogleda zaplet z zobnikom: Model je res faca. Prav dopade se mi njegov odnos do Marčiča, ki je v veliki stiski. Napol ga objema, pa čeprav ni zvoka, sem prepričan, da so bile Lyndonove besede polne optimizma in spodbude za naprej. Predlagam, da nehamo šinfat in začnemo navijat za našega moto kolega. Go Simon go :-) Mavti, TakeALookAround, igc1 in 6 others 9
J.a.m.e.s Objavljeno Januar 12, 2018 Opozori Objavljeno Januar 12, 2018 Citiraj San Juan de Marcona, 9.1.2018 Simon Marčič v cilju 4. etape, ki je dirkače soočila z najdaljšo neprekinjeno sekcijo sipin v 40-letni zgodovini Dakarja In to ni bila edina posebnost te izjemno težke etape, ki je prvič letos dirkače s peščenih tras popeljala tudi na kamnite steze. Večja hitrost pomeni večjo nevarnost in zahteva večjo previdnost. A največja nevarnost današnje etape je bil pravzaprav start. Ob petih zjutraj se je četrta, krožna etapa San Juan de Marcona - San Juan de Marcona začela z množičnim motokros startom, kar pomeni, da je po dvajset dirkačev v razmaku petih minut startalo iz iste vrste. Nad Marcono se je dvignil ogromozanski oblak prahu, vidljivost je bila slaba, in vse skupaj je botrovalo nekaj usodnim navigacijskim napakam ter nesreči največjega favorita letošnjega Dakarja, lanskoletnega zmagovalca Sama Sunderlanda. Sam jo je "odnesel" z nekaj dislociranimi hrbteničnimi vretenci. Po dveh etapah, ko je imel Simon Marčič več smole, kot sreče, se je slednja danes obrnila njemu v prid. Seveda gladko ni šlo, na Dakarju ne gre nikoli, a Mariborčanu je kljub temu uspelo priti do cilja in svoj včerajšnji rezultat popraviti za kar 42 mest. Etapo je Simon tako zaključil na solidnem 89. mestu, kar pomeni 112. mesto v skupni razvrstitvi. Kakor koli, za dirkači ni niti še tretjina dirke in napovedovati, kaj se lahko izcimi iz trenutne situacije, bi bilo amatersko početje. Če že, so danes tudi največji profiji v mehkem pesku bili videti kot hobby vozniki, kot je po etapi povedal Toby Price. Etapo je dobil Adrien Van Beveren, pred Xavierjem de Soultraitom(oba Yamah) ter Matthiasom Walknerjem (KTM). "Današnji rezultat je zame popolna zmaga, saj na trenutke res nisem verjel, da mi bo uspelo. Prejšnji dan mi je organizator zamenjal kabel, ki napaja iritrack, direktno na akumulator. Očitno mi je hitro požrlo baterijo, saj me je nekaj domačinov zjutraj moralo poriniti, da sem sploh lahko startal. Skupinski start mi je bil zelo všeč, bil sem hiter in zelo sem užival, nato pa so se začele težave. Kmalu zatem se mi je pokvaril števec, nato pa, vsaj tako sem sklepal, še uplinjač, saj sem moral vse do konca etape moral imeti prižgan plin. Sto neprekinjenih kilometrov sipin se je tako zdelo kot neskončna zgodba, ki se nikoli ne konča. Izziv so bile tudi kozje stezice, polne kamenja, ki so se strmo vzpenjale na goro, in teh smo se dirkači lotili s polnim rezervoarjem. A če povzamem: bolj srečen bi težko bil, saj je bila etapa zagotovo največji zalogaj v vsej moji dakarski zgodovini. Aha, šla je gumica med uplinjačem in blokom motorja," je svojo pripoved med prvim pregledovanjem motocikla v cilju končal Simon. Sicer so se Originali ter ostali, ki so se vračali v bivak, vsi po vrsti križali in se čudili, da jim je sploh uspelo. Jutrišnja, peta etapa bo San Juan de Marcono povezala z Arequipo, zadnjo postojanko pred Bolivijo, in dirkačem poleg 266-kilometrskega brzinca naložila še 508 km dolgo povezovalno etapo po Panamerikani. Do tega trenutka so dirkači prevozili "šele" 1500 km, zdaj gre pa zares - dirkače poleg ostalih dakarskih izzivov čakajo še prave dakarske razdalje. Tina Torelli za Simon Marčič Racing Bostjan L in DAMI34 2
lukec Objavljeno Januar 12, 2018 Opozori Objavljeno Januar 12, 2018 pred 4 urami, Dimen pravi: vsaka epizoda je huj model TakeALookAround in DAMI34 2
gift Objavljeno Januar 12, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Januar 12, 2018 (popravljeno) Ob 10.1.2018 ob 14:54, lukec pravi: verjetno je hotel poenostaviti in je namesto matica zapisal vijak.drugače pa tam ni vijaka To je njegov šrauf... slike od njegoveg motorja so na strani 1 Popravljeno Januar 12, 2018. Popravil gift
Snečer Objavljeno Januar 12, 2018 Opozori Objavljeno Januar 12, 2018 Se ne morem načudit tej rešitvi na terenskem motorju povsem mimo, sploh ko pridemo do te scene namesto preproste in učinkovite rešitve, kjer se lahko pozabi na razna lepila ipd.
Snečer Objavljeno Januar 12, 2018 Opozori Objavljeno Januar 12, 2018 to ima očitno samo ktm, a ne na vseh polizdelkih
franc Objavljeno Januar 12, 2018 Opozori Objavljeno Januar 12, 2018 pred 4 minutami, Snecer pravi: Se ne morem načudit tej rešitvi na terenskem motorju povsem mimo, sploh ko pridemo do te scene Verjetno iz istega razloga kot ima F1 samo en vijak na kolesu namesto 5-tih (ali več) . "Problemi" pa so posledica šlamparije ali pretiranega varčevanja (običajno oboje, premočan mehanik in star šrauf, pa pametnejši popusti) . lp
Snečer Objavljeno Januar 12, 2018 Opozori Objavljeno Januar 12, 2018 pri f1 je tudi varovalka, tu ni pa nič... da bi mel gor barem resen ščitnik, ki bi preprečil odvitje
franc Objavljeno Januar 12, 2018 Opozori Objavljeno Januar 12, 2018 Tale slika nima veze z odvitjem. Ščitnik je za primer, če bi se strgala veriga, da ne prebije bloka... lp
Snečer Objavljeno Januar 12, 2018 Opozori Objavljeno Januar 12, 2018 pred 8 minutami, franc pravi: Tale slika nima veze z odvitjem. Ščitnik je za primer, če bi se strgala veriga, da ne prebije bloka... lp ja, pa tudi tolko je blizu matice da ne more past dol... p.s. formula 1 ima matico, eno
Dimen Objavljeno Januar 12, 2018 Opozori Objavljeno Januar 12, 2018 No nevem, men se pa vseen ne zdi tok slaba rešitev na Ktm-u. Ktm sistem ima vsaj dvakrat več navoja kot sistem na matico. Pomoje je bil vijak na zgornji sliki pretegnjen in je eventuelno popustu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se