Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ahh pardon, nisem gledal owerall.

 

Objavljeno

Lahko bi naredili da odpreš dirkača pa piše zakaj kazen. Pa če bi se dalo kje po kategorijah pogledat, ne bi bilo tud nič narobe. Vsakič znova me preseneča, da ima tak event pomankljivo spletno stran.

Objavljeno

Ampak s 112. mesta po 4. etapi je napredoval na 93. po peti. Očitno jih je nekaj odstopilo.

Objavljeno

Pa še nekaj: piše, da nastopa v kategoriji G2.2 Marathon, vendar ga tam ne najdem, G2.1 super production pa mi ne pokaže.

Kaj je menjal kategorijo? Nekaj je govoril, da ga zaradi tuje pomoči lahko prestavijo v drugo kategorijo.

Objavljeno

meni na uradni strani pokaže skupno marčiča na 93 od 114 .. 5 etapo pa 67 od 114 .

male moto pa itak ne najdem..

Objavljeno
pred 10 minutami, thumper pravi:

meni na uradni strani pokaže skupno marčiča na 93 od 114 ..

Ziher navija za MM...GASA MARČIČ...GOOOOOO

Objavljeno
pred 12 urami, Ni3ous pravi:

Haha, sem mislu, da bom crknu od smeha. 

To je ono ko za trenutek premišljuješ kaj bi naredil.... pol gre pa vse narobe :slap:

Objavljeno

Tolko pišeš o tem Lyndonu, da sem šel pogledat, kdo to sploh je.

Citiraj

Lyndon Poskitt is one of the stars of the new Channel 4 TV show Escape but motorcycles and Dakar are his true loves.

kr nek mcgyver al kaj ... :) 

 

Objavljeno
pred eno uro, Snecer pravi:

Tolko pišeš o tem Lyndonu, da sem šel pogledat, kdo to sploh je.

kr nek mcgyver al kaj ... :) 

 

poglej si njegove videe od začetka naprej. Meni deluje dokaj Mcgajversko v pozitivnem smislu. Perfekcionist, samo poglej kako je zrihtal moped.

Objavljeno
14 hours ago, Ni3ous said:

Lyndon v videu tut pride do Marčiča in si ogleda zaplet z zobnikom:

Model je res faca. Prav dopade se mi njegov odnos do Marčiča, ki je v veliki stiski. Napol ga objema, pa čeprav ni zvoka, sem prepričan, da so bile Lyndonove besede polne optimizma in spodbude za naprej. Predlagam, da nehamo šinfat in začnemo navijat za našega moto kolega. Go Simon go :-)

Objavljeno
Citiraj

San Juan de Marcona, 9.1.2018

Simon Marčič v cilju 4. etape, ki je dirkače soočila z najdaljšo neprekinjeno sekcijo sipin v 40-letni zgodovini Dakarja

In to ni bila edina posebnost te izjemno težke etape, ki je prvič letos dirkače s peščenih tras popeljala tudi na kamnite steze. Večja hitrost pomeni večjo nevarnost in zahteva večjo previdnost. A največja nevarnost današnje etape je bil pravzaprav start. Ob petih zjutraj se je četrta, krožna etapa San Juan de Marcona - San Juan de Marcona začela z množičnim motokros startom, kar pomeni, da je po dvajset dirkačev v razmaku petih minut startalo iz iste vrste. Nad Marcono se je dvignil ogromozanski oblak prahu, vidljivost je bila slaba, in vse skupaj je botrovalo nekaj usodnim navigacijskim napakam ter nesreči največjega favorita letošnjega Dakarja, lanskoletnega zmagovalca Sama Sunderlanda. Sam jo je "odnesel" z nekaj dislociranimi hrbteničnimi vretenci.

Po dveh etapah, ko je imel Simon Marčič več smole, kot sreče, se je slednja danes obrnila njemu v prid. Seveda gladko ni šlo, na Dakarju ne gre nikoli, a Mariborčanu je kljub temu uspelo priti do cilja in svoj včerajšnji rezultat popraviti za kar 42 mest. Etapo je Simon tako zaključil na solidnem 89. mestu, kar pomeni 112. mesto v skupni razvrstitvi. Kakor koli, za dirkači ni niti še tretjina dirke in napovedovati, kaj se lahko izcimi iz trenutne situacije, bi bilo amatersko početje. Če že, so danes tudi največji profiji v mehkem pesku bili videti kot hobby vozniki, kot je po etapi povedal Toby Price. Etapo je dobil Adrien Van Beveren, pred Xavierjem de Soultraitom(oba Yamah) ter Matthiasom Walknerjem (KTM).

"Današnji rezultat je zame popolna zmaga, saj na trenutke res nisem verjel, da mi bo uspelo. Prejšnji dan mi je organizator zamenjal kabel, ki napaja iritrack, direktno na akumulator. Očitno mi je hitro požrlo baterijo, saj me je nekaj domačinov zjutraj moralo poriniti, da sem sploh lahko startal. Skupinski start mi je bil zelo všeč, bil sem hiter in zelo sem užival, nato pa so se začele težave. Kmalu zatem se mi je pokvaril števec, nato pa, vsaj tako sem sklepal, še uplinjač, saj sem moral vse do konca etape moral imeti prižgan plin. Sto neprekinjenih kilometrov sipin se je tako zdelo kot neskončna zgodba, ki se nikoli ne konča. Izziv so bile tudi kozje stezice, polne kamenja, ki so se strmo vzpenjale na goro, in teh smo se dirkači lotili s polnim rezervoarjem. A če povzamem: bolj srečen bi težko bil, saj je bila etapa zagotovo največji zalogaj v vsej moji dakarski zgodovini. Aha, šla je gumica med uplinjačem in blokom motorja," je svojo pripoved med prvim pregledovanjem motocikla v cilju končal Simon.

Sicer so se Originali ter ostali, ki so se vračali v bivak, vsi po vrsti križali in se čudili, da jim je sploh uspelo. Jutrišnja, peta etapa bo San Juan de Marcono povezala z Arequipo, zadnjo postojanko pred Bolivijo, in dirkačem poleg 266-kilometrskega brzinca naložila še 508 km dolgo povezovalno etapo po Panamerikani. Do tega trenutka so dirkači prevozili "šele" 1500 km, zdaj gre pa zares - dirkače poleg ostalih dakarskih izzivov čakajo še prave dakarske razdalje.

Tina Torelli za Simon Marčič Racing

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, Dimen pravi:

 

vsaka epizoda je huj model:grupni:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
Ob ‎10‎.‎1‎.‎2018 ob 14:54, lukec pravi:

verjetno je hotel poenostaviti in je namesto matica zapisal vijak.drugače pa tam ni vijaka

To je njegov šrauf... slike od njegoveg motorja so na strani 1 :)

20171116_160831_resized_thumb_jpg_12d212c12e62b085cb86b6d8df8dbecd.jpg

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

Se ne morem načudit tej rešitvi na terenskem motorju :)

povsem mimo, sploh ko pridemo do te scene

KTM_2010_450XCW_broken_countershaft_sprocket_bolt_01.jpg.f8c98e713790c052e1f198918f754883.jpg

namesto preproste in učinkovite rešitve, kjer se lahko pozabi na razna lepila ipd. :) 

countershaft-sprocket.jpg.479efa3b937d62f2d4aca40b4727e4f3.jpg

Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

Se ne morem načudit tej rešitvi na terenskem motorju :)

povsem mimo, sploh ko pridemo do te scene

KTM_2010_450XCW_broken_countershaft_sprocket_bolt_01.jpg.f8c98e713790c052e1f198918f754883.jpg

 

 

Verjetno iz istega razloga kot ima F1 samo en vijak na kolesu namesto 5-tih (ali več) .

"Problemi" pa so posledica šlamparije ali pretiranega varčevanja (običajno oboje, premočan mehanik in star šrauf, pa pametnejši popusti) .

lp

Objavljeno

pri f1 je tudi varovalka, tu ni pa nič...

da bi mel gor barem resen ščitnik, ki bi preprečil odvitje

s543992250637192290_p1_i17_w1008.jpg

Objavljeno

Tale slika nima veze z odvitjem. Ščitnik je za primer, če bi se strgala veriga, da ne prebije bloka...

lp

Objavljeno
pred 8 minutami, franc pravi:

Tale slika nima veze z odvitjem. Ščitnik je za primer, če bi se strgala veriga, da ne prebije bloka...

lp

ja, pa tudi tolko je blizu matice da ne more past dol...

p.s.

formula 1 ima matico, eno :) 

Objavljeno

No nevem, men se pa vseen ne zdi tok slaba rešitev na Ktm-u.
Ktm sistem ima vsaj dvakrat več navoja kot sistem na matico. Pomoje je bil vijak na zgornji sliki pretegnjen in je eventuelno popustu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!