Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
RobMayth

Vse na temo Piaggio MP3

Recommended Posts

RobMayth

Lep pozdrav!

Sem novopečeni lastnik Piaggio MP3 400ccm LT. Razlog za nakup je bil predvsem da je možna vožnja z B izpitom, saj nimam še izpita za A neomejeno, vendar je zadnjič prišlo do problema, kajti ustavil me je policist in mi skoraj napisal 500€ kazni zaradi vožnje brez izpita. Seveda sem mu jaz povedal vse v zvezi z motorjem ampak je on kar trdil svoje naprej in mi pokazal nekakšno knjižico z zakoni, češ da je potrebno imeti v vsakem primeru B izpit.

Je pa LT model zaradi tega opremljen z nožno zavoro in 5cm širši, zaradi česa spada v razred dvoslednih vozil, torej v razred štirikolesnikov. Seveda je še nekaj malenkosti, ampak pustimo sedaj to.

Kakšno je vaše mnenje, čigava krivda je to? Ali je kje v zakonu izrecno napisano, da dvosledna vozila, ne glede na število koles so vozna z B kategorijo ali kaj podobnega?

Lep pozdrav, pa prosim brez kreganja, kot je to navada na vseh forumih :D

P.S: Sem hotel poklicati direktno na AM, vendar nimajo na spletni strani nobene kontaktne številke, da bi jih povprašal o tem, saj so oni naredili obširen test tega motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

naj bi bil vozen ja z B kategorijo,... sem tud govoril z enim, ki ga je ravno zato kupil...sicer pa tud tricikle so vozni z B, to pa ni čist nič drugega kot to

Problem je v tem, da v naši državi ne znajo al nočejo dorečt nekaterih stvari in jih napisat v zakonu smiselno :rolleyes:

recimo tud gospodem v modrem je težko razložit da za Tomos Flexer 25 ne rabiš reg. in čelada ni obvezna, sam to oni težko zastopjo

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobMayth

Ja problem je, ker je bil drag motor in se jaz zdaj zaradi tega naj ne bi vozil. Ker če bi mi bilo v interesu se nelegalno vozit bi ziher nekaj divjega nabavo, kaki KTM supermoto ali kaj takega, ampak sem se hotel legalno vozit, več kot 100, kot letijo določene 125ccm prdalice.

Še kdo ima kakšne informacije? Ali me je policaj lepo povedano na suho "nategnil" oz. mu to ni uspelo? Ker v zakonu piše, da vozilo ki je širše od 50cm spada med dvosledna vozila in s tem je posledično potreben B izpit in ne A, v tem je "catch".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miha27
Ja problem je, ker je bil drag motor in se jaz zdaj zaradi tega naj ne bi vozil. Ker če bi mi bilo v interesu se nelegalno vozit bi ziher nekaj divjega nabavo, kaki KTM supermoto ali kaj takega, ampak sem se hotel legalno vozit, več kot 100, kot letijo določene 125ccm prdalice.

Še kdo ima kakšne informacije? Ali me je policaj lepo povedano na suho "nategnil" oz. mu to ni uspelo? Ker v zakonu piše, da vozilo ki je širše od 50cm spada med dvosledna vozila in s tem je posledično potreben B izpit in ne A, v tem je "catch".

Povsod piše da MP3 lahko voziš s kategorijo B. Ali si dobil sodnika za prekrške?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jakATV

Stari model MP 3 je spadal med enosledna vozila, torej vozen z A kategorijo, novi modeli (ne vem točno od katerega datuma) pa že spadajo pod dvosledna vozila, torej so vozni z B kategorijo. In še opozorilo voznikom dvo slednih MP-jev, ki se vozijo tam, kjer so obvezne vinjete. Imeti morate vinjete za avto in ne za motorna kolesa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobMayth

Je bil policaj razumen in na koncu po dolgotrajnem pogovoru ni napisal nič, ampak mi je zaželel samo srečno vožnjo, ter dejal naj pospravim motor, dokler ne naredim izpita za neomejeno oz. ga pridobim. Zato sem se tudi obrnil na vas, ker eni pravijo eno, drugi drugo in ne vem več komu verjeti. Potem ko sem mu povedal da jih prodajajo kot vozilo vozno z B kategorijo mi je dejal da je to samo trgovska poteza in da je vseeno potreben izpit za A.

Sem pa gledal zakone in piše, da če je sled širša kot 50cm spada v razred dvoslednih vozil, tudi tam ko jih prodajajo so mi to zatrdili.

Torej če me policaj ustavi mi ne preostane drugega, kot da se pritožim na kazen. Ali kako mu naj dokažem to? Ker na homologaciji piše samo tricikel in nič drugega. V zakonu pa piše, da je tricikel motorno kolo, katerega delovna prostornina presega 49ccm in ima 3 kolesa, ne piše pa v kateri razred vozil spada.

Blah pa naši zakoni :unsure:

Edited by RobMayth

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77
Je bil policaj razumen in na koncu po dolgotrajnem pogovoru ni napisal nič, ampak mi je zaželel samo srečno vožnjo, ter dejal naj pospravim motor, dokler ne naredim izpita za neomejeno oz. ga pridobim. Zato sem se tudi obrnil na vas, ker eni pravijo eno, drugi drugo in ne vem več komu verjeti. Potem ko sem mu povedal da jih prodajajo kot vozilo vozno z B kategorijo mi je dejal da je to samo trgovska poteza in da je vseeno potreben izpit za A.

Sem pa gledal zakone in piše, da če je sled širša kot 50cm spada v razred dvoslednih vozil, tudi tam ko jih prodajajo so mi to zatrdili.

Torej če me policaj ustavi mi ne preostane drugega, kot da se pritožim na kazen. Ali kako mu naj dokažem to? Ker na homologaciji piše samo tricikel in nič drugega. V zakonu pa piše, da je tricikel motorno kolo, katerega delovna prostornina presega 49ccm in ima 3 kolesa, ne piše pa v kateri razred vozil spada.

Blah pa naši zakoni :unsure:

naslednjič mu reč naj kar napiše..

pa vprašaj ga po imenu in priimku pa na kateri postaji dela..

itak da je vozen z B

sej je tok širok kot atv-ji, ki se jih vozi z B kategorijo..

veš, policaji včasih pri nas ne vejo kaj bi..

sam tko pač je..

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobMayth

Ja sej največji problem je da nisem taki tip da bi se delal frajerja pred policaji, ampak eni policaji imajo pik na mlade. Zaradi tega, ker sem mlad in star komaj 18 let sem dobil kazen 250€ ker se je on tak odločil, ker je pač videl mladega voznika in je bil celi masten da bo lahko položnico napisal.

Imaš prav, bom mu rekel naj kar napiše položnico pa pove priimek in ime pa bom lepo napisal pritožbo pa bo problem rešen. Tećno je samo to če se mi bo to večkrat zgodilo oz. če mi pritožbe ne bodo potrdili. Potem pa bodo problemi :trance_33_sleep:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobiboss
Je bil policaj razumen in na koncu po dolgotrajnem pogovoru ni napisal nič, ampak mi je zaželel samo srečno vožnjo, ter dejal naj pospravim motor, dokler ne naredim izpita za neomejeno oz. ga pridobim. Zato sem se tudi obrnil na vas, ker eni pravijo eno, drugi drugo in ne vem več komu verjeti. Potem ko sem mu povedal da jih prodajajo kot vozilo vozno z B kategorijo mi je dejal da je to samo trgovska poteza in da je vseeno potreben izpit za A.

Sem pa gledal zakone in piše, da če je sled širša kot 50cm spada v razred dvoslednih vozil, tudi tam ko jih prodajajo so mi to zatrdili.

Torej če me policaj ustavi mi ne preostane drugega, kot da se pritožim na kazen. Ali kako mu naj dokažem to? Ker na homologaciji piše samo tricikel in nič drugega. V zakonu pa piše, da je tricikel motorno kolo, katerega delovna prostornina presega 49ccm in ima 3 kolesa, ne piše pa v kateri razred vozil spada.

Blah pa naši zakoni :unsure:

a ti ločiš kaj je dvosledno in kaj enosledno vozilo?tricikel ki ga imaš je torej ........ vozilo!kje si našel 50cm mi ni jasno,širina česa je to???tricikel pa za moje pojme ni motorno kolo pa naj stručkoti pišejo kar hočejo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobMayth

Dvosledno je vozilo, ki pušča za sabo 2 sledi, spada pa avtomatično v tak razred, kadar je širina med dvemi vzporednimi kolesi minimalno 50cm, pri MP3 LT znaša ta okoli 52cm.

V zakonu pa je napisano:

-dvosledno vozilo je vozilo, katerega sled je širša kot 50 cm.

V homologaciji piše tip vozila L5e, kar v zakonu pomeni:

-motorna trikolesa, tj. vozila s tremi simetrično nameščenimi kolesi (kategorije L5e), opremljena z motorjem z delovno prostornino večjo od 50 cm3, če je to motor z notranjim zgorevanjem, in/ali z največjo konstrukcijsko določeno hitrostjo, ki presega 45 km/h;

P.S: bobiboss ni se treba razburjati, ker se tako tudi razumemo .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobiboss

torej je vse jasno,zadeva je dvosledno vozilo vozno z B kategorijo.samo ni mi jasno če pa je ožje od določenega je pa kar enosledno ali kaj :rolleyes: hm zanimivo nikdar nisem pomislil kam pa uvrščajo "trike",da ne slučajno tudi med motorje :headbang::rolleyes:

P.S.-nič se ne razburjam ampak vedno je tako da policisti zadnji dobijo v roke papirje o nečem kar lahko vozi po cestah tačas pa raja kasira kazni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobMayth

Še ena bistra naših zakonopiscev: Piše, da kadar je sled širša od 50cm je to dvosledno vozilo---> Kam je potem treba uvrstiti čoperje z zadnjo gumo širšo od 50cm (če ta ne obstaja, mogoče po naročilu narejena)?

Najboljše da se zapeljem do policijske postaje in vprašam iz prve roke, mogoče pa oni kaj več vedo :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hornet

Gume večine čoperjev so nekje do max 350 širine, tudi če so delani po naročilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PiaggioNRGPower

Glej sej še na vseh reklamah od MP3 400 LT ti poudari, da za je ta motor vozen z B kategorijo in zgleda da škifi res vse zadnji izvejo. Jas sem mel skuter, ki je letel 25 km/h in ko me je ustavo je pol ure gledal tisto homologacijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobMayth

Sem mu omenil to, da je celo na reklamah in vse ampak je bil njegov odgovor: "Ja, veste trgovci bi vse naredili samo da izdelek prodajo" Mislim ali smo mi budale in nasedamo trgovcem ali pa so oni budale, ker so tako nerazgledani. Ampak če je človek tako nerazgledan ne vem zakaj opravlja tako odgovorno službo.

Svašta :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
aselak

glede zakonovb i se dalo govorit...sam sem pred leti kupil skuterja, ki je sel 25/km/h se pravi si ga lahko vozil brez čelade reg. V homoligacijskem kartončku je pisalo max hitrost 25 kmh. In seveda kolo z motorjem... vsakič ko sem se peljal so me ustavili policaji grozili s kaznijo, komentarji kot so a si frajer brez čelade...ne glede na to da sem jim kazal homoligacijski karton kazal reklamo za vozilo in pisni odgovor ministrstva za promet na katerega sem poslal svoj problem, so mi vseeno hoteli pisati kazen. Ko je odprl zakon je pisalo, da se brez čelade lahko vozi samo kolo s pomožnim motorjem, ki ne presega 25kmh. A problem je bil v tem ker v mojem homoligacijskem je pisalo kolo z motorjem pa neka oznaka zraven. Tista oznaka naj bi pomenila da je kolo s pomoznim motorjem. Vglavnem point zgodbe po 150 prevozenih km so me 8x ustavili grozili s kaznijo itd..nakoncu se mi ni dalo več ukvarjat in sem motor prodal...toliko o naših vrlih policajih...pri mp3 je pa ista zgodba treba bo počakat kakšen mesec al i2 da se navadijo da dobijo informacije potem bo pa vse ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SONCE
...

Imaš prav, bom mu rekel naj kar napiše položnico pa pove priimek in ime pa bom lepo napisal pritožbo pa bo problem rešen. Tećno je samo to če se mi bo to večkrat zgodilo oz. če mi pritožbe ne bodo potrdili. Potem pa bodo problemi :trance_33_sleep:

Ostani pri tem, da ne iščeš dodatnih težav. Poskušaj se izogniti kakršnemukoli pisanju pritožb. Najbolje je, če ti policist ne napiše nič.

Naša sodišča so preveč slaba, da bi se zanašal na njih. :unsure:

...

Najboljše da se zapeljem do policijske postaje in vprašam iz prve roke, mogoče pa oni kaj več vedo :unsure:

ODLIČNA IDEJA! :worship:

Pridobi pisno pojasnilo. Če ti ga ne bodo hoteli napisati, jim pisno napiši prošnjo za razlago in jim tudi razloži zakaj potrebuješ pisno razlago. Istočasno pošlji tudi v vednost Generalni policijski upravi v Ljubljano na naslov Štefanova 2. V tem primeru boš zagotovo dobil pisni odgovor, ki ga potem lahko voziš s seboj oz. ga uporabiš kot prilogo za morebitne pritožbe.

Sem mu omenil to, da je celo na reklamah in vse ampak je bil njegov odgovor: "Ja, veste trgovci bi vse naredili samo da izdelek prodajo" Mislim ali smo mi budale in nasedamo trgovcem ali pa so oni budale, ker so tako nerazgledani. Ampak če je človek tako nerazgledan ne vem zakaj opravlja tako odgovorno službo.

Svašta :worship:

Na reklame se nima smisla izgovarjati, ker tam res v večini primerov lažejo zaradi interesov trgovcev in proizvajalcev.

Policisti ne vedo, da so neizobraženi, saj jim tega nihče ne pove. Celo nasprotno. Na podlagi nekajmesečnega obiskovanja tečajev, jim dajo izkaznice in uniforme, kot potrdilo, da so usposobljeni za delo policista. Na žalost so le premalo samokritični. Seveda je največji problem v vodilnih... :alien1:

Vprašanje za policista: "Kaj je slabše, neznanje ali nezanimanje?"

Odgovor slovenskega policista: "Ne vem in ne zanima me.

:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
RobMayth

Hvala za odgovore. Bom jutri poklical pa Generalno policijsko postajo v Ljubljano in povprašal. Seveda poročam dalje, ko bom izvedel kaj novega :D

Hvala za odgovore in mnenja :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maliP
glede zakonovb i se dalo govorit...sam sem pred leti kupil skuterja, ki je sel 25/km/h se pravi si ga lahko vozil brez čelade reg. V homoligacijskem kartončku je pisalo max hitrost 25 kmh. In seveda kolo z motorjem... vsakič ko sem se peljal so me ustavili policaji grozili s kaznijo, komentarji kot so a si frajer brez čelade...ne glede na to da sem jim kazal homoligacijski karton kazal reklamo za vozilo in pisni odgovor ministrstva za promet na katerega sem poslal svoj problem, so mi vseeno hoteli pisati kazen. Ko je odprl zakon je pisalo, da se brez čelade lahko vozi samo kolo s pomožnim motorjem, ki ne presega 25kmh. A problem je bil v tem ker v mojem homoligacijskem je pisalo kolo z motorjem pa neka oznaka zraven. Tista oznaka naj bi pomenila da je kolo s pomoznim motorjem. Vglavnem point zgodbe po 150 prevozenih km so me 8x ustavili grozili s kaznijo itd..nakoncu se mi ni dalo več ukvarjat in sem motor prodal...toliko o naših vrlih policajih...pri mp3 je pa ista zgodba treba bo počakat kakšen mesec al i2 da se navadijo da dobijo informacije potem bo pa vse ok.

Zakva pa čelade nis raj na glavo nataknu, sej ta ni zaradi zakonodaje, ampak zaradi trdote buče, :headbang: ki je manjša od asfalta, tud pr 25 na uro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoyla

Pozdravljeni,

na forumu sem nov in imam namen kupiti "Piaggio MP3 250 LT" in me zanima,če ima kdo izkušnje s tem skuterjem, glede na to, da se ga lako vozi z izpitom "B" kategorije. Odločil sem se zato, ker, kot prvo se mi ne da iti delat izpit kategorije "A", kot drugo sem ga pa že nekaj časa nazaj opazil na slovenski obali in mi je bil takoj všeč.

LP

hoyla

Pripeta datoteka

PIAGGIO MP3 LT.bmp

Edited by hoyla

Share this post


Link to post
Share on other sites
multitron

Pozdravljen

Sam imam Piaggio mp3 250 in zaenkrat sem kar zadovoljen. Prevoženih imam okoli 8.000km v enem letu in do sedaj nisem imel nikakršnih problemov.

Narejeni so bili redni servisi in to je to. Če kupuješ kupi vsaj 400 kubičnega, ker 250 je bolj za mestno vožnjo pri kakšnem prehitevanju pa zmanjka konjenice, čeprav sem sam prevozil z njim tudi že Vršič in Mangartsko sedlo in vse bp.

lp Rajko

Share this post


Link to post
Share on other sites
revival

Pozdravljeni,

na forumu sem nov in imam namen kupiti "Piaggio MP3 250 LT" in me zanima,če ima kdo izkušnje s tem skuterjem, glede na to, da se ga lako vozi z izpitom "B" kategorije. Odločil sem se zato, ker, kot prvo se mi ne da iti delat izpit kategorije "A", kot drugo sem ga pa že nekaj časa nazaj opazil na slovenski obali in mi je bil takoj všeč.

LP

hoyla

Pripeta datoteka

Zadeva je super,vsaj po testih,probal ga še nisem.Bo pa slej ko prej prišel zakon,ko zadeva nebo več vozna z B in boš moral opravit izpit za trikolesnik(isto bo za štirikolesnike),drugače pa menim,da je 250 ccm premalo,če bi sam kupoval bi vzel 400 ccm.Me je dolgo časa imelo da bi ga kupil,samo so predragi in sem raje naredil izpit :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoyla

Pozdravljen

Sam imam Piaggio mp3 250 in zaenkrat sem kar zadovoljen. Prevoženih imam okoli 8.000km v enem letu in do sedaj nisem imel nikakršnih problemov.

Narejeni so bili redni servisi in to je to. Če kupuješ kupi vsaj 400 kubičnega, ker 250 je bolj za mestno vožnjo pri kakšnem prehitevanju pa zmanjka konjenice, čeprav sem sam prevozil z njim tudi že Vršič in Mangartsko sedlo in vse bp.

lp Rajko

Pozdravljen

saj razmišljam, da bi vzel 400 kubičnega, ker sem po raznih forumih in primerjanih testih zasledil, da je 250 malo prešvoh, ravno pri prehitevanjih.

lp

hoyla

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoyla

Zadeva je super,vsaj po testih,probal ga še nisem.Bo pa slej ko prej prišel zakon,ko zadeva nebo več vozna z B in boš moral opravit izpit za trikolesnik(isto bo za štirikolesnike),drugače pa menim,da je 250 ccm premalo,če bi sam kupoval bi vzel 400 ccm.Me je dolgo časa imelo da bi ga kupil,samo so predragi in sem raje naredil izpit :naughty:

Pa zdaj ravno zato tudi kupujem, da prehitim kakšen hitri zakon o spremembah v CPP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
-diablo-

Pozdravljen.

Sam sem ga tudi prevozil kar dosti sicer ne svojega ampak vseeno, tako da same pozitivne izkušnje. Če si gledal 250 kubičnega ga je nadomestil 300ccm bratec tako da je malenkost več navora bi pa vsekako priporočal 400ccm ko se boš vozil v dvoje in pri prehitevanjih naprimer bo zelo prau prišel. Glede zakona pa mislim da za nazaj če kupiš nekaj nemorejo kar tako spremeniti kvečem za naprej. Lahko se ga pa tudi probajo imajo tudi testne tako v kopru kot v lj piaggo centru.

lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ligenjček
      ON je res pravi atlET
    • jskrablin
      No sej to. Imajo not en trial moped že lep čas... 2015 letnik, nerabljen. Piše kliči za ceno. Kličem in kličem... in na koncu sem slovenskemu zastopniku za Sherco oddal povpraševanje za mojega trenutno rahlo znucanega 2010. Odzivni čas 20 min preko FB (potrditev da je videl povpraševanje. cene bojo čez kak dan). Pol pa se ubadaj z onimi tam.
    • nejc74
      samo za razmislek: vsaka zadrga ali odprtina je potencialna možnost za pronicanje vode v notranjost. Sistemi vrec z zapiranjem kjer naviješ odprti konec je sicer precej zanesljiv in trpežen, ce ga seveda izvedes pravilno. Imas vodo nepropustne zadrge, ki se nekoliko težje zapirajo od običajnih, prav tako se s časom (v kombinaciji s peskom) izrabi kovinski del ki jih zapira. Zepki so v osnovi sicer fajn, vendar se lahko hitro spremenijo v breme. Jaz osebno bi izbral čimbolj enostavno tubo, oni sistem od Molle se mi zdi cisti overkill. p.s.: nisem uporabnik tube, pac pa Kriega soft bags ampak koncept je podoben
    • bobi1001
    • bobi1001
      A Še zmeraj to gON
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!