Lantus_ Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 z brisalci na vetrobranu ter posodo za tekočino za čiščenje le tega Ivo I. in Andrejcer 2
Andrejcer Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 Zadnji kovček mi ni všeč, bi pračakoval kaj boljšega, večjega in z naslonjalom za sopotnika. Drugače pa lep.
mihael61 Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 Zadnji kovček mi ni všeč, bi pračakoval kaj boljšega, večjega in z naslonjalom za sopotnika. Drugače pa lep. Ja,res kovček zadaj nefunkcionalen,kje dobit te nosilce za stranske kovčke
Lantus_ Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 Ja,res kovček zadaj nefunkcionalen,kje dobit te nosilce za stranske kovčke se strinjam za zadnji kovček,morda za male pice prevažati je ok nosilce bo verjetno piaggio oz. zastopnik prodajal....sklepam glede na to,da je na sejmu predstavljen.....
hoyla Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Evo mene nazaj,včeraj sem zaaral mp3 400lt in glede na vaše odgovore upam,da sem se pravilno odločil.Dejstvo je,da je treba kar nekaj vaje ,da se ga privadiš,ker je prednji del pri počasni vožnji ali na mestu kar solidno težak,drugače med samo vožnjo pa lepo okreten in vodljiv.Način vožnje v primerjavi z motorji je drugačen sploh pri vstopih v ovinek,ko vsaj po moji oceni ni zadosti samo nagib ampak moraš obrniti tudi krmilo,pač vaja naredi mojstra ,tako da na motor in gasa.Zanima me pa samo še to,če mora v homologaciji ali v prometnem dovoljenju ekstra pisati,da je vozen z B kategorijo ali je kakšna posebna oznaka razen oznake lt na motorju in nožne zavore oziroma kolikšna je razdalja med prvimi kolesi,da ustreza zakonskim predpisom(saj vem,da to v temi že nekje opisujete,samo ne bi rad še enkrat prebiral cele teme,pa prosim za pomoč), ne želim namreč kakršnih koli problemov s policaji.Hoyla,hvala za link,bom z veseljem preletel teme,ko pa bo Mp3 doma,prilimam kakšno fotko ženinega lepotca. Ni panike, ti kar vpraš, če te bo še kaj zanimalo. Dober nakup ti želim.......
vindi Objavljeno Maj 9, 2015 Opozori Objavljeno Maj 9, 2015 Ni panike, ti kar vpraš, če te bo še kaj zanimalo. Dober nakup ti želim....... Juhuhu,nakup uspel,iz Ljubljane sem šel po stari cesti in parkrat zalutal ,ampak je bila vožnja odlična,ženkica pridno trenira in ji gre dobro od rok in nog,tako da zaenkrat super.Zdajle opravim servis z zamenjavo prednjih gum,olja,pregled zavor ipd,kar je potrebno,da bom mirno spal.Zanima me ,če se še komu občasno prižge rumena lučka v kotu(označen motor ali menjalnik,kot pri avtu,je pa na desni strani v kotu),ki potem hitro ugasne ,je pa to po malo bolj živahni vožnji,potem,ko se ustaviš in motor teče pod "štantgasom",bom videl,kaj mi bo povedal v Trgomotu v Krškem.Montirana je večja šipa in jo bom zamenjal za originalno manjšo,ki mi deluje rahlo zatemnjena,ker se mi zdi,da zdaj močnejši sunki vetra kar ponagajajo,res pa je,da je lahko zdaj čelada vseskozi odprta .Je pa hec,ko preklopim na svojega kwaka,ker se moram kar opomniti,da je leva ročka na krmilu sklopka in ne zavora,sploh po hribu navzdol .Drugače pa ja,vožnja zaenkrat super,sem zadovoljen ,upam ,da ne bo večjih problemov z vzdrževanjem :grim . Mavti, builder in Scarabeo 500 3
hoyla Objavljeno Maj 10, 2015 Opozori Objavljeno Maj 10, 2015 Juhuhu,nakup uspel,iz Ljubljane sem šel po stari cesti in parkrat zalutal ,ampak je bila vožnja odlična,ženkica pridno trenira in ji gre dobro od rok in nog,tako da zaenkrat super.Zdajle opravim servis z zamenjavo prednjih gum,olja,pregled zavor ipd,kar je potrebno,da bom mirno spal.Zanima me ,če se še komu občasno prižge rumena lučka v kotu(označen motor ali menjalnik,kot pri avtu,je pa na desni strani v kotu),ki potem hitro ugasne ,je pa to po malo bolj živahni vožnji,potem,ko se ustaviš in motor teče pod "štantgasom",bom videl,kaj mi bo povedal v Trgomotu v Krškem.Montirana je večja šipa in jo bom zamenjal za originalno manjšo,ki mi deluje rahlo zatemnjena,ker se mi zdi,da zdaj močnejši sunki vetra kar ponagajajo,res pa je,da je lahko zdaj čelada vseskozi odprta .Je pa hec,ko preklopim na svojega kwaka,ker se moram kar opomniti,da je leva ročka na krmilu sklopka in ne zavora,sploh po hribu navzdol .Drugače pa ja,vožnja zaenkrat super,sem zadovoljen ,upam ,da ne bo večjih problemov z vzdrževanjem :grim . Srečno vožnjo in varne kilometre
vindi Objavljeno Maj 10, 2015 Opozori Objavljeno Maj 10, 2015 Srečno vožnjo in varne kilometre Hvala,enako želim tudi tebi in vsem ostalim,srečno
vindi Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Lep pozdrav vsem,servis sem opravil,cena 156eur(menjava obeh prednjih gum,menjava svečke,olje,oljni filter,zavorno olje,pregled stanja jermena,čiščenje zračnega filtra),meni se zdi v redu,zanima pa me,če ima kdo od vas montiran alarm e -lux,original od piaggio,ker pri nakupu motorja za alarm nisem dobil navodil,pri pvg pa nekako niso preveč za to,da bi mi skenirali ali poslali navodila.Če je alarm že montiran se mizdi škoda,da ga ne bi uporabljal,tako da prosim,če ima kdo navodila ali pa mi vsaj na kratko razloži,kako se ga vklopi in izklopi.Zraven ključa je daljinec z dvema gumboma in še nekašen mali "ključek" z dvema konektorjema,ki na bi ju nekako približal k senzorju alarma ali kako že???Zaoranžno lučko,ki se občasno prižiga pri prostem teku motorja,pa moram še enkrat na servis ,ker mehanik danes ni imel s seboj testerja,ima kdo od vas kakšno idejo?lep pozdrav
vindi Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Pa še to,ali pri sprednjih lučeh svetijo tudi žarnice v kotu zgoraj(so modre barve in ne vem,ali so kot pozicija ali kot dolga in kratka luč),v navodilih nikjer ne najdem opisa ,ne vem,se mi zdi da so navodila slabo prevedena ali pa "šlampasto"napisana.lp
mihael61 Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 Lep pozdrav vsem,servis sem opravil,cena 156eur(menjava obeh prednjih gum,menjava svečke,olje,oljni filter,zavorno olje,pregled stanja jermena,čiščenje zračnega filtra),meni se zdi v redu,zanima pa me,če ima kdo od vas montiran alarm e -lux,original od piaggio,ker pri nakupu motorja za alarm nisem dobil navodil,pri pvg pa nekako niso preveč za to,da bi mi skenirali ali poslali navodila.Če je alarm že montiran se mizdi škoda,da ga ne bi uporabljal,tako da prosim,če ima kdo navodila ali pa mi vsaj na kratko razloži,kako se ga vklopi in izklopi.Zraven ključa je daljinec z dvema gumboma in še nekašen mali "ključek" z dvema konektorjema,ki na bi ju nekako približal k senzorju alarma ali kako že???Zaoranžno lučko,ki se občasno prižiga pri prostem teku motorja,pa moram še enkrat na servis ,ker mehanik danes ni imel s seboj testerja,ima kdo od vas kakšno idejo?lep pozdrav LP, alarm vklopiš ali izklopiš z daljincem zgornji gumb,ključek za alarm pa vtakneš v vtičnico od alarma da ti zapiska in prižgejo žmigavci. Popolnoma enostavno,če ti pa ne dela je pa nekaj narobe.Montiran je na zadnjem levem boku. imam tudi navodila.
vindi Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 LP, alarm vklopiš ali izklopiš z daljincem zgornji gumb,ključek za alarm pa vtakneš v vtičnico od alarma da ti zapiska in prižgejo žmigavci. Popolnoma enostavno,če ti pa ne dela je pa nekaj narobe.Montiran je na zadnjem levem boku. imam tudi navodila. Super,sem preizkusil in deluje,tako,pa spet vem nekaj več,hvala za pomoč,lp
car_freak Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 Pozdravljeni, Sem novi lastnik mpe 400. Zanima me kje se odmontia zadnji smernik, ker se je snel iz navoja kje je matica. Hvala za odgovore.
car_freak Objavljeno Maj 16, 2015 Opozori Objavljeno Maj 16, 2015 Sem že uredil, da sem prišel do smernika, ki je pritrjen z notranje strani. Podre se isto, kot bi želel zamenjati zadnjo luč.
vindi Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Še enkrat prosim za pomoč.Razdrl sem prednje luči,ker sem mislil,da sta pregoreli modri žarnici,ki sta v zgornjem kou luči,vendar na baterijo delujeta,tako da nista zanič,kljub temu pa ne gorita.Mogoče kdo ve ,v čemu bi bil problem?Sploh ne vem,na kakšen način gorita,ali sta kot pozicijski luči ali se prižgeta istočasno z dolgo in kratko lučjo,nikjer v navodiih ni nič zabeleženo,mi je pa čudno,da je šlo normalno skozi tehnični pregled.V kolikor mogoče kdo ima kakšno idejo,prosim za pomoč,aja,motor je 400lt,hvala in lp.
hoyla Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Še enkrat prosim za pomoč.Razdrl sem prednje luči,ker sem mislil,da sta pregoreli modri žarnici,ki sta v zgornjem kou luči,vendar na baterijo delujeta,tako da nista zanič,kljub temu pa ne gorita.Mogoče kdo ve ,v čemu bi bil problem?Sploh ne vem,na kakšen način gorita,ali sta kot pozicijski luči ali se prižgeta istočasno z dolgo in kratko lučjo,nikjer v navodiih ni nič zabeleženo,mi je pa čudno,da je šlo normalno skozi tehnični pregled.V kolikor mogoče kdo ima kakšno idejo,prosim za pomoč,aja,motor je 400lt,hvala in lp. Te pozicijske lučke je potrebno posebej priklopiti. Če te zanima kako se priklopi mi sporoči tvoj gsm na ZS. LP hoyla
vindi Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Te pozicijske lučke je potrebno posebej priklopiti. Če te zanima kako se priklopi mi sporoči tvoj gsm na ZS. LP hoyla Hvala,Hoyla,sem se spravil k sebi in prebral ves forum,tako,da sem že opazil tvoje opise postopka priklopa luči,ker pa sem v elektriki bolj slab,verjetno nebom sam riskiral,da kaj ne zaj.....em,me pa zanima,če so se v teh letih priklopa pojavile kakšne težave,ali kako to,da to ne priklopijo v tovarni?Ali imaš mogoče izkušnjo z prižigajočo oranžno lučko motorja v prostem teku motorja,je možno,da bi bila kriva loputa za zrak,ker predvidevam,da še ni bila očiščena,hvala in lp
tezno Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Hvala,Hoyla,sem se spravil k sebi in prebral ves forum,tako,da sem že opazil tvoje opise postopka priklopa luči,ker pa sem v elektriki bolj slab,verjetno nebom sam riskiral,da kaj ne zaj.....em,me pa zanima,če so se v teh letih priklopa pojavile kakšne težave,ali kako to,da to ne priklopijo v tovarni?Ali imaš mogoče izkušnjo z prižigajočo oranžno lučko motorja v prostem teku motorja,je možno,da bi bila kriva loputa za zrak,ker predvidevam,da še ni bila očiščena,hvala in lp Stoprocentno je loputo potrebno očistit , ker sem sam imel enak problem na Gileri GP 800. Ko daš gas pa ugasne in motor gre normalno. Lp
vindi Objavljeno Maj 25, 2015 Opozori Objavljeno Maj 25, 2015 Stoprocentno je loputo potrebno očistit , ker sem sam imel enak problem na Gileri GP 800. Ko daš gas pa ugasne in motor gre normalno. Lp Pa je kakšen poseben postopek čiščenja ali lahko to opravi tudi manj vešč uporabnik,sam namreč poservisiram in popravim kakšne malenkosti pri kosilnicah in manjših strojih,pa tudi sinovo yamaho dt50 in pw80 sem vedno porihtal sam,če pa je preveč zakomplicirano,pa bom raje prepustil servisu,upam samo,da ni fuč kaj drugega,hvala in lp
hoyla Objavljeno Maj 28, 2015 Opozori Objavljeno Maj 28, 2015 (popravljeno) Če ti motor samo ugaša probaj za začetek očistiti ali zamenjaj zračni filter (cena novega filtra cca 7€). Za lučko pa ne vem kaj narest. Lahko pa daš sem gor kakšno sliko, da vidim za katero lučko gre. Popravljeno Maj 28, 2015. Popravil hoyla
vindi Objavljeno Junij 18, 2015 Opozori Objavljeno Junij 18, 2015 Lep pozdrav vsem,danes sem uredil prižiganje kontrolne lučke in sicer na servisu.Napaka je bila v sondi lambda,loputa za zrak pa je bila v redu,sicer jo je mehanik očistil,vendar je imela zelo malo oblog,tako,da sem napačno predvideval.Pozicijske luči zgoraj v vogalih so mi priklopili in meni deluje lepše kot prej,vse skupaj me je stalo 104eur,od tega je cena sonde 80eur.Motor zdaj lepše teče,zdi se mi tudi,da bolj enakomerno pospešuje in se v prostem teku ne "zaganja",pa tudi iz izpuha ni več tako močnega vonja po gorivu,predvidevam,da bo tudi poraba nekaj manjša.Drugače zadovoljen,draga uživa v vožnji in pridno nabira kilometre.Uživajte in srečno na cesti☺
DUCATI_RIDER Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 Ima morda kdo rabljen izpušni lonec-akrapovič za prodat, to za mp3 500? lp
DrSaso Objavljeno Julij 10, 2015 Opozori Objavljeno Julij 10, 2015 Prodajam MP3, če koga zanima. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9883868&show=1 Razlog: Izpit je že doma. Lp; Sašo
53č Objavljeno Avgust 12, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2015 Za vse, ki vas zanima. Piaggio MP3 LT na Hrvaškem NI dovoljeno voziti z B katrgorijo. Pisal sem na PU Istarska PU istarska <istarska@policija.hr> Vprašanje: Pitanje u vezi sa vožnjom Piaggio MP3 LT v Hrvatskoj sa vozačkom dozvolom B kategorije Pozdrav Pišem vam iz Slovenije. Zanima me, dali mogu kako Slovenac voziti svoj u Sloveniji registriran tricikl Piaggio Mp3 400 LT u Hrvatskoj isto kao u Sloveniji sa vozačkom dozvolom B kategorije. Tehnički podaci: Piaggio MP3 400 tricycle Y Tip: M642-00 L5E tricikl http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2012models/2012-Piaggio-Mp3TouringLT400IE.htm Unaprijed se zahvaljujem za vaš odgovor. Odgovor: PU istarska <istarska@policija.hr> 10:54 (pred 1 uro) Za meni Poštovani, vezano za Vaš upit upućen Policijskoj upravi istarskoj, a koji se odnosi na uvjete koji su potrebni za upravljanje triciklom na području Republike Hrvatske, izvješćujemo vas da je; - čl. 2. st. 1. toč. 40 Zakona o sigurnosti prometa na cestama (NN 64/15), propisano: "motorni tricikl" je motocikl na tri simetrično postavljena kotača čiji je radni obujam motora veći od 50 cm3 i/ili koji na ravnoj cesti može razviti brzinu veću od 45 km/h". Temeljem važećih zakonskih propisa u Republici Hrvatskoj, "motornim triciklom", na teritoriju Republike Hrvatske može se upravljati s položenom A1, A2 ili A kategorijom, ovisno o snazi vozila i starosnoj dobi vozača. S poštovanjem, Odjel za izvještajnu analitiku i odnose s javnošću
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se