Skoči na vsebino

Vse na temo Piaggio MP3


Priporočene objave

Objavljeno

z brisalci na vetrobranu ter posodo za tekočino za čiščenje le tega

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zadnji kovček mi ni všeč, bi pračakoval kaj boljšega, večjega in z naslonjalom za sopotnika.

Drugače pa lep.

Objavljeno

Zadnji kovček mi ni všeč, bi pračakoval kaj boljšega, večjega in z naslonjalom za sopotnika.

Drugače pa lep.

Ja,res kovček zadaj nefunkcionalen,kje dobit te nosilce za stranske kovčke

Objavljeno

Ja,res kovček zadaj nefunkcionalen,kje dobit te nosilce za stranske kovčke

se strinjam za zadnji kovček,morda za male pice prevažati je ok ;):P

nosilce bo verjetno piaggio oz. zastopnik prodajal....sklepam glede na to,da je na sejmu predstavljen.....

Objavljeno

Evo mene nazaj,včeraj sem zaaral mp3 400lt in glede na vaše odgovore upam,da sem se pravilno odločil.Dejstvo je,da je treba kar nekaj vaje ,da se ga privadiš,ker je prednji del pri počasni vožnji ali na mestu kar solidno težak,drugače med samo vožnjo pa lepo okreten in vodljiv.Način vožnje v primerjavi z motorji je drugačen sploh pri vstopih v ovinek,ko vsaj po moji oceni ni zadosti samo nagib ampak moraš obrniti tudi krmilo,pač vaja naredi mojstra ,tako da na motor in gasa.Zanima me pa samo še to,če mora v homologaciji ali v prometnem dovoljenju ekstra pisati,da je vozen z B kategorijo ali je kakšna posebna oznaka razen oznake lt na motorju in nožne zavore oziroma kolikšna je razdalja med prvimi kolesi,da ustreza zakonskim predpisom(saj vem,da to v temi že nekje opisujete,samo ne bi rad še enkrat prebiral cele teme,pa prosim za pomoč), ne želim namreč kakršnih koli problemov s policaji.Hoyla,hvala za link,bom z veseljem preletel teme,ko pa bo Mp3 doma,prilimam kakšno fotko ženinega lepotca.

Ni panike, ti kar vpraš, če te bo še kaj zanimalo. Dober nakup ti želim....... :OK:  :quad:

Objavljeno

Ni panike, ti kar vpraš, če te bo še kaj zanimalo. Dober nakup ti želim....... :OK:  :quad:

Juhuhu,nakup uspel,iz Ljubljane sem šel po stari cesti in parkrat zalutal :kva1: ,ampak je bila vožnja odlična,ženkica pridno trenira in ji gre dobro od rok in nog,tako da zaenkrat super.Zdajle opravim servis z zamenjavo prednjih gum,olja,pregled zavor ipd,kar je potrebno,da bom mirno spal.Zanima me ,če se še komu občasno prižge rumena lučka v kotu(označen motor ali menjalnik,kot pri avtu,je pa na desni strani v kotu),ki potem hitro ugasne ,je pa to po malo bolj živahni vožnji,potem,ko se ustaviš in motor teče pod "štantgasom",bom videl,kaj mi bo povedal v Trgomotu v Krškem.Montirana je večja šipa in jo bom zamenjal za originalno manjšo,ki mi deluje rahlo zatemnjena,ker se mi zdi,da zdaj močnejši sunki vetra kar ponagajajo,res pa je,da je lahko zdaj čelada vseskozi odprta :OK: .Je pa hec,ko preklopim na svojega kwaka,ker se moram kar opomniti,da je leva ročka  na krmilu sklopka in ne zavora,sploh po hribu navzdol :kva2: .Drugače pa ja,vožnja zaenkrat super,sem zadovoljen ,upam ,da ne bo večjih problemov z vzdrževanjem :grim .

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Juhuhu,nakup uspel,iz Ljubljane sem šel po stari cesti in parkrat zalutal :kva1: ,ampak je bila vožnja odlična,ženkica pridno trenira in ji gre dobro od rok in nog,tako da zaenkrat super.Zdajle opravim servis z zamenjavo prednjih gum,olja,pregled zavor ipd,kar je potrebno,da bom mirno spal.Zanima me ,če se še komu občasno prižge rumena lučka v kotu(označen motor ali menjalnik,kot pri avtu,je pa na desni strani v kotu),ki potem hitro ugasne ,je pa to po malo bolj živahni vožnji,potem,ko se ustaviš in motor teče pod "štantgasom",bom videl,kaj mi bo povedal v Trgomotu v Krškem.Montirana je večja šipa in jo bom zamenjal za originalno manjšo,ki mi deluje rahlo zatemnjena,ker se mi zdi,da zdaj močnejši sunki vetra kar ponagajajo,res pa je,da je lahko zdaj čelada vseskozi odprta :OK: .Je pa hec,ko preklopim na svojega kwaka,ker se moram kar opomniti,da je leva ročka  na krmilu sklopka in ne zavora,sploh po hribu navzdol :kva2: .Drugače pa ja,vožnja zaenkrat super,sem zadovoljen ,upam ,da ne bo večjih problemov z vzdrževanjem :grim .

Srečno vožnjo in varne kilometre  :quad:

Objavljeno

Srečno vožnjo in varne kilometre  :quad:

Hvala,enako želim tudi tebi in vsem ostalim,srečno
Objavljeno

Lep pozdrav vsem,servis sem opravil,cena 156eur(menjava obeh prednjih gum,menjava svečke,olje,oljni filter,zavorno olje,pregled stanja jermena,čiščenje zračnega filtra),meni se zdi v redu,zanima pa me,če ima kdo od vas montiran alarm e -lux,original od piaggio,ker pri nakupu motorja za alarm nisem dobil navodil,pri pvg pa nekako niso preveč za to,da bi mi skenirali ali poslali navodila.Če je alarm že montiran se mizdi škoda,da ga ne bi uporabljal,tako da prosim,če ima kdo navodila ali pa mi vsaj na kratko razloži,kako se ga vklopi in izklopi.Zraven ključa je daljinec z dvema gumboma in še nekašen mali "ključek" z dvema konektorjema,ki na bi ju nekako približal k senzorju alarma ali kako že???Zaoranžno lučko,ki se občasno prižiga pri prostem teku motorja,pa moram še enkrat na servis ,ker mehanik danes ni imel s seboj testerja,ima kdo od vas kakšno idejo?lep pozdrav

Objavljeno

Pa še to,ali pri sprednjih lučeh svetijo tudi žarnice v kotu zgoraj(so modre barve in ne vem,ali so kot pozicija ali kot dolga in kratka luč),v navodilih nikjer ne najdem opisa ,ne vem,se mi zdi da so navodila slabo prevedena ali pa "šlampasto"napisana.lp

Objavljeno

Lep pozdrav vsem,servis sem opravil,cena 156eur(menjava obeh prednjih gum,menjava svečke,olje,oljni filter,zavorno olje,pregled stanja jermena,čiščenje zračnega filtra),meni se zdi v redu,zanima pa me,če ima kdo od vas montiran alarm e -lux,original od piaggio,ker pri nakupu motorja za alarm nisem dobil navodil,pri pvg pa nekako niso preveč za to,da bi mi skenirali ali poslali navodila.Če je alarm že montiran se mizdi škoda,da ga ne bi uporabljal,tako da prosim,če ima kdo navodila ali pa mi vsaj na kratko razloži,kako se ga vklopi in izklopi.Zraven ključa je daljinec z dvema gumboma in še nekašen mali "ključek" z dvema konektorjema,ki na bi ju nekako približal k senzorju alarma ali kako že???Zaoranžno lučko,ki se občasno prižiga pri prostem teku motorja,pa moram še enkrat na servis ,ker mehanik danes ni imel s seboj testerja,ima kdo od vas kakšno idejo?lep pozdrav

LP,

 

alarm vklopiš ali izklopiš z daljincem zgornji gumb,ključek za alarm pa vtakneš v vtičnico od alarma da ti zapiska in prižgejo žmigavci.

Popolnoma enostavno,če ti pa ne dela je pa nekaj narobe.Montiran je na zadnjem levem boku.

imam tudi navodila.

Objavljeno

LP,

 

alarm vklopiš ali izklopiš z daljincem zgornji gumb,ključek za alarm pa vtakneš v vtičnico od alarma da ti zapiska in prižgejo žmigavci.

Popolnoma enostavno,če ti pa ne dela je pa nekaj narobe.Montiran je na zadnjem levem boku.

imam tudi navodila.

Super,sem preizkusil in deluje,tako,pa spet vem nekaj več,hvala za pomoč,lp
Objavljeno

Pozdravljeni,

Sem novi lastnik mpe 400.

Zanima me kje se odmontia zadnji smernik, ker se je snel iz navoja kje je matica.

Hvala za odgovore.

Objavljeno

Sem že uredil, da sem prišel do smernika, ki je pritrjen z notranje strani. Podre se isto, kot bi želel zamenjati zadnjo luč.

Objavljeno

Še enkrat prosim za pomoč.Razdrl sem prednje luči,ker sem mislil,da sta pregoreli modri žarnici,ki sta v zgornjem kou luči,vendar na baterijo delujeta,tako da nista zanič,kljub temu pa ne gorita.Mogoče kdo ve ,v čemu bi bil problem?Sploh ne vem,na kakšen način gorita,ali sta kot pozicijski luči ali se prižgeta istočasno z dolgo in kratko lučjo,nikjer v navodiih ni nič zabeleženo,mi je pa čudno,da je šlo normalno skozi tehnični pregled.V kolikor mogoče kdo ima kakšno idejo,prosim za pomoč,aja,motor je 400lt,hvala in lp.

Objavljeno

Forum ima iskalnik. Uporabi ga!

Objavljeno

Še enkrat prosim za pomoč.Razdrl sem prednje luči,ker sem mislil,da sta pregoreli modri žarnici,ki sta v zgornjem kou luči,vendar na baterijo delujeta,tako da nista zanič,kljub temu pa ne gorita.Mogoče kdo ve ,v čemu bi bil problem?Sploh ne vem,na kakšen način gorita,ali sta kot pozicijski luči ali se prižgeta istočasno z dolgo in kratko lučjo,nikjer v navodiih ni nič zabeleženo,mi je pa čudno,da je šlo normalno skozi tehnični pregled.V kolikor mogoče kdo ima kakšno idejo,prosim za pomoč,aja,motor je 400lt,hvala in lp.

Te pozicijske lučke je potrebno posebej priklopiti. Če te zanima kako se priklopi mi sporoči tvoj gsm na ZS.

LP

hoyla

Objavljeno

Te pozicijske lučke je potrebno posebej priklopiti. Če te zanima kako se priklopi mi sporoči tvoj gsm na ZS.

LP

hoyla

Hvala,Hoyla,sem se spravil k sebi in prebral ves forum,tako,da sem že opazil tvoje opise postopka priklopa luči,ker pa sem v elektriki bolj slab,verjetno nebom sam riskiral,da kaj ne zaj.....em,me pa zanima,če so se v teh letih priklopa pojavile kakšne težave,ali kako to,da to ne priklopijo v tovarni?Ali imaš mogoče izkušnjo z prižigajočo oranžno lučko motorja v prostem teku motorja,je možno,da bi bila kriva loputa za zrak,ker predvidevam,da še ni bila očiščena,hvala in lp
Objavljeno

Hvala,Hoyla,sem se spravil k sebi in prebral ves forum,tako,da sem že opazil tvoje opise postopka priklopa luči,ker pa sem v elektriki bolj slab,verjetno nebom sam riskiral,da kaj ne zaj.....em,me pa zanima,če so se v teh letih priklopa pojavile kakšne težave,ali kako to,da to ne priklopijo v tovarni?Ali imaš mogoče izkušnjo z prižigajočo oranžno lučko motorja v prostem teku motorja,je možno,da bi bila kriva loputa za zrak,ker predvidevam,da še ni bila očiščena,hvala in lp

 Stoprocentno je loputo potrebno očistit , ker sem sam imel enak problem na Gileri GP 800. Ko daš gas pa ugasne in motor gre normalno.

 

Lp

Objavljeno

Stoprocentno je loputo potrebno očistit , ker sem sam imel enak problem na Gileri GP 800. Ko daš gas pa ugasne in motor gre normalno.

 

Lp

Pa je kakšen poseben postopek čiščenja ali lahko to opravi tudi manj vešč uporabnik,sam namreč poservisiram in popravim kakšne malenkosti pri kosilnicah in manjših strojih,pa tudi sinovo yamaho dt50 in pw80 sem vedno porihtal sam,če pa je preveč zakomplicirano,pa bom raje prepustil servisu,upam samo,da ni fuč kaj drugega,hvala in lp
Objavljeno (popravljeno)

Če ti motor samo ugaša probaj za začetek očistiti ali zamenjaj zračni filter (cena novega filtra cca 7€). Za lučko pa ne vem kaj narest. Lahko pa daš sem gor kakšno sliko, da vidim za katero lučko gre.

Popravljeno . Popravil hoyla
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav vsem,danes sem uredil prižiganje kontrolne lučke in sicer na servisu.Napaka je bila v sondi lambda,loputa za zrak pa je bila v redu,sicer jo je mehanik očistil,vendar je imela zelo malo oblog,tako,da sem napačno predvideval.Pozicijske luči zgoraj v vogalih so mi priklopili in meni deluje lepše kot prej,vse skupaj me je stalo 104eur,od tega je cena sonde 80eur.Motor zdaj lepše teče,zdi se mi tudi,da bolj enakomerno pospešuje in se v prostem teku ne "zaganja",pa tudi iz izpuha ni več tako močnega vonja po gorivu,predvidevam,da bo tudi poraba nekaj manjša.Drugače zadovoljen,draga uživa v vožnji in pridno nabira kilometre.Uživajte in srečno na cesti☺

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima morda kdo rabljen izpušni lonec-akrapovič za prodat, to za mp3 500?

 

lp

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Za vse, ki vas zanima. Piaggio MP3 LT na Hrvaškem NI dovoljeno voziti z B katrgorijo.

 

Pisal sem na PU Istarska  PU istarska <istarska@policija.hr>

 

Vprašanje:

 

Pitanje u vezi sa vožnjom Piaggio MP3 LT v Hrvatskoj sa vozačkom dozvolom B kategorije
 
 

Pozdrav

 

 

Pišem vam iz Slovenije. Zanima me, dali mogu  kako Slovenac voziti svoj u Sloveniji registriran tricikl Piaggio Mp3 400 LT u Hrvatskoj isto kao u Sloveniji sa vozačkom dozvolom B kategorije.  

 

Tehnički podaci: Piaggio MP3 400 tricycle Y Tip: M642-00   L5E tricikl

 

http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2012models/2012-Piaggio-Mp3TouringLT400IE.htm

 

Unaprijed se zahvaljujem  za vaš odgovor.

 

 

Odgovor:

 

 
PU istarska <istarska@policija.hr> 10:54 (pred 1 uro)cleardot.gif  
cleardot.gif
cleardot.gif
Za meni
cleardot.gif
 

Poštovani,

 

vezano za Vaš upit upućen Policijskoj upravi istarskoj, a koji se odnosi na uvjete koji su potrebni za upravljanje triciklom na području Republike Hrvatske, izvješćujemo vas da je;

 

- čl. 2. st. 1. toč. 40 Zakona o sigurnosti prometa na cestama (NN 64/15), propisano: "motorni tricikl" je motocikl na tri simetrično postavljena kotača čiji je radni obujam motora veći od 50 cm3 i/ili koji na ravnoj cesti može razviti brzinu veću od 45 km/h".

 

Temeljem važećih zakonskih propisa u Republici Hrvatskoj, "motornim triciklom", na teritoriju Republike Hrvatske može se upravljati s položenom A1, A2 ili A kategorijom, ovisno o snazi vozila i starosnoj dobi vozača.

 

S poštovanjem, 

Odjel za izvještajnu analitiku i odnose s javnošću

 

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!