Skoči na vsebino

Vse na temo Piaggio MP3


Priporočene objave

Objavljeno
Ob 4/30/2009 ob 17:34, RobMayth pravi:

Lep pozdrav!

Sem novopečeni lastnik Piaggio MP3 400ccm LT. Razlog za nakup je bil predvsem da je možna vožnja z B izpitom, saj nimam še izpita za A neomejeno, vendar je zadnjič prišlo do problema, kajti ustavil me je policist in mi skoraj napisal 500€ kazni zaradi vožnje brez izpita. Seveda sem mu jaz povedal vse v zvezi z motorjem ampak je on kar trdil svoje naprej in mi pokazal nekakšno knjižico z zakoni, češ da je potrebno imeti v vsakem primeru B izpit.

 

Je pa LT model zaradi tega opremljen z nožno zavoro in 5cm širši, zaradi česa spada v razred dvoslednih vozil, torej v razred štirikolesnikov. Seveda je še nekaj malenkosti, ampak pustimo sedaj to.

 

Kakšno je vaše mnenje, čigava krivda je to? Ali je kje v zakonu izrecno napisano, da dvosledna vozila, ne glede na število koles so vozna z B kategorijo ali kaj podobnega?

 

Lep pozdrav, pa prosim brez kreganja, kot je to navada na vseh forumih :D

 

P.S: Sem hotel poklicati direktno na AM, vendar nimajo na spletni strani nobene kontaktne številke, da bi jih povprašal o tem, saj so oni naredili obširen test tega motorja.

MP3 ima v prometnem oznako L5e trikolo kar pomeni da je vozen z B kategorijo.

Objavljeno

prav zanima me , kje uradni piše , zakaj dvosledno vozilo , ki je vozno z B kategorijo spada pri vinjetah med motorna kolesa..

zanima me razlaga - ne zakaj je nekdo tako odločil..

Objavljeno
pred 10 urami, thumper pravi:

prav zanima me , kje uradni piše , zakaj dvosledno vozilo , ki je vozno z B kategorijo spada pri vinjetah med motorna kolesa..

zanima me razlaga - ne zakaj je nekdo tako odločil..

V uradnem listu

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Meni je tudi lansko leto ena policistka težila da bi za mp3 lt moral imeti A izpit. Pa sem ji potem 10 minut razlagal zakaj ne rabim A izpita, potem pa še 5 min kako se vozi. Je bila potem čist navdušena in me je spustila in me še oprostila prehitre vožnje - radar.   :grupni:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Dones sem se pelu v Koper po AC brez vinjete sem prašu darsovca koko je z vinjetro za MP3 je reku,da je ne rabim ker v zakonu ni nikjer omenjeno trosledno vozilo. :lol1:

Objavljeno

SEM KUPIL MP3 500 SPORT PA ME ZANIMA KER IMA SLABO KONČNO HITROST.  DOSEŽE LE 140 KM  RES PA JE DA NI PREVEČ VOŽEN IN JE MORDA ZASTAN. PREJ SEM IMEL 2013 LETNIK BUSINES IN JE Z LAHKOTO DOSEGEL 160 KM.  ZANIMA ME ČE IMA IZKUŠNJE KDO S TEM KAKO BI GA MALO PORIHTAL DA BI BIL ŽIVAHNEJŠI. JE MODEL SPORT PA NI NEKEGA ŽIVLJENJA V NJEM. KJE JE KAKŠNA FINTA DA BI TO OŽIVIL.  HVALA LP

Objavljeno
pred 2 urami, piagio pravi:

SEM KUPIL MP3 500 SPORT PA ME ZANIMA KER IMA SLABO KONČNO HITROST.  DOSEŽE LE 140 KM  RES PA JE DA NI PREVEČ VOŽEN IN JE MORDA ZASTAN. PREJ SEM IMEL 2013 LETNIK BUSINES IN JE Z LAHKOTO DOSEGEL 160 KM.  ZANIMA ME ČE IMA IZKUŠNJE KDO S TEM KAKO BI GA MALO PORIHTAL DA BI BIL ŽIVAHNEJŠI. JE MODEL SPORT PA NI NEKEGA ŽIVLJENJA V NJEM. KJE JE KAKŠNA FINTA DA BI TO OŽIVIL.  HVALA LP

Ker sanjam,da bi prodal krawasaki in kupil gilero fuoco...variomat mislim,da isti...malosi variomat okoli 240eu in jermen malosi okoli 70eu in bolj potegne in končna se zviša!

 

Objavljeno
pred 5 urami, piagio pravi:

SEM KUPIL MP3 500 SPORT PA ME ZANIMA KER IMA SLABO KONČNO HITROST.  DOSEŽE LE 140 KM  RES PA JE DA NI PREVEČ VOŽEN IN JE MORDA ZASTAN. PREJ SEM IMEL 2013 LETNIK BUSINES IN JE Z LAHKOTO DOSEGEL 160 KM.  ZANIMA ME ČE IMA IZKUŠNJE KDO S TEM KAKO BI GA MALO PORIHTAL DA BI BIL ŽIVAHNEJŠI. JE MODEL SPORT PA NI NEKEGA ŽIVLJENJA V NJEM. KJE JE KAKŠNA FINTA DA BI TO OŽIVIL.  HVALA LP

koliko ima prevoženih ali že kaj čuješ valjčke

jaz sem menjal valjčke in gre super in jih tudi po 9000km še sploh ne slišim laufa ko urca.

 

Objavljeno
Ob ‎12‎.‎5‎.‎2017 ob 17:18, mihael61 pravi:

koliko ima prevoženih ali že kaj čuješ valjčke

jaz sem menjal valjčke in gre super in jih tudi po 9000km še sploh ne slišim laufa ko urca.

 

JA MALO JIH RES SLIŠIM PA TUDI PRI ŠTARTU KAR POTRESE POTEM SE PA UMIRI.. PREJŠNJI JE IMEL 25000 PREVOŽENIH IN JE ŠEL BOLJE KOT TA . PRECEJ JE ZAMORJEN 140 DOBIM S TEŽAVO

Objavljeno
pred 3 urami, piagio pravi:

JA MALO JIH RES SLIŠIM PA TUDI PRI ŠTARTU KAR POTRESE POTEM SE PA UMIRI.. PREJŠNJI JE IMEL 25000 PREVOŽENIH IN JE ŠEL BOLJE KOT TA . PRECEJ JE ZAMORJEN 140 DOBIM S TEŽAVO

na začetku zatrese ker je enocilinder.treslaje zmanjšaš z počasnim dodajanja plina.

Objavljeno
pred 10 urami, gusar pravi:

na začetku zatrese ker je enocilinder.treslaje zmanjšaš z počasnim dodajanja plina.

JA SEM GA ŽE NAŠTUDIRAL MALO.

 

Objavljeno
pred 3 minutami, piagio pravi:

JA SEM GA ŽE NAŠTUDIRAL MALO.

 

Pa izklopi Velike tiskane črke ker to pomeni da kričiš 

:)

Hvala. 

Objavljeno
Ob ‎16‎.‎5‎.‎2017 ob 7:43, car_freak pravi:

Pa izklopi Velike tiskane črke ker to pomeni da kričiš 

:)

Hvala. 

OK.  JE PA RES DA SE LAŽJE PIŠE.  OK  LP

Objavljeno
Pravkar, piagio pravi:

OK.  JE PA RES DA SE LAŽJE PIŠE.  OK  LP

Tuk kričiš,da se je forum stresu...sem prletu pogledat kva narobe...:ras:

Objavljeno
Ob 17. 5. 2017 ob 12:13, sesir pravi:

Tuk kričiš,da se je forum stresu...sem prletu pogledat kva narobe...:ras:

firbec:blush:

Objavljeno

Imam 500lt sport poraba je kar velika pod 4 l ne pridem a imate drugi kaj bolje ali pa je to normalno .   lp

Objavljeno
pred 12 urami, piagio pravi:

Imam 500lt sport poraba je kar velika pod 4 l ne pridem a imate drugi kaj bolje ali pa je to normalno .   lp

sicer ne poznam motorja, ampak bi pomojem moralo biti OK, pod 4l bi bila že res nizka poraba - mogoče res na kakšni "u izi" relacijski vožnji. Primerjaj z rezultati na tej strani http://www.fuelly.com/motorcycle/piaggio/mp3_500 , preračunano imajo porabo okoli 5l.

 

lp

Objavljeno
pred 13 urami, piagio pravi:

Imam 500lt sport poraba je kar velika pod 4 l ne pridem a imate drugi kaj bolje ali pa je to normalno .   lp

Pod 4 litre boš težko spravil razen če boš vozil "po jajcih"

Sicer že dolgo nisem meril ampak okoli 4-5 litrov je normalno. 

P.s. A si iz Gorenjske :)

Objavljeno

Eno malce butasto vprašanje, a je možna transformacija navadnega mp3 v mp3 LT ? Teoretično naj bi bilo malce bolj zahtevno ker ima baje LT serijsko stabilizacijo kar je navadn za A kategorijo nima, tako da teoretično bilo potrebno dodelati tudi elektroniko. Ampak mene znaima če je kdo že kdaj pomislil da bi na navadnega dogradil mehanizem za stopalko in ga homologiral in potem vozil z B kategorijo?

(Preden se usujejo kakšni arogantni komentarji, jaz imam Akateogirjo, vendar poznam ljudi ki se jim zdi da pač pri 50+ let nebi šli v avtošolo, in ker imajo nekaj moto izkušenj se jim zdi zanimiv mp3, ampak npr navaden 250 je že za 2k € LT pa okoli 4k €, govora seveda o rabljenih)

Objavljeno
pred 2 urami, smasher pravi:

Eno malce butasto vprašanje, a je možna transformacija navadnega mp3 v mp3 LT ? Teoretično naj bi bilo malce bolj zahtevno ker ima baje LT serijsko stabilizacijo kar je navadn za A kategorijo nima, tako da teoretično bilo potrebno dodelati tudi elektroniko. Ampak mene znaima če je kdo že kdaj pomislil da bi na navadnega dogradil mehanizem za stopalko in ga homologiral in potem vozil z B kategorijo?

(Preden se usujejo kakšni arogantni komentarji, jaz imam Akateogirjo, vendar poznam ljudi ki se jim zdi da pač pri 50+ let nebi šli v avtošolo, in ker imajo nekaj moto izkušenj se jim zdi zanimiv mp3, ampak npr navaden 250 je že za 2k € LT pa okoli 4k €, govora seveda o rabljenih)

Saj pa ta za 2 jurja tud ima stabilizacijo...nima zadnje bremze na nogi in malo ožji je ??

Objavljeno

Ne bo šlo. Navaden mp3 je spredaj ožji, kako ga boš pa razširil? :)

Potem pa so tukaj še drugi smerniki, nožna centralna zavora in parkirna zavora 

kaj si pa mislil s stabilizacijo? Ta ni nujna za B kategorijo

 

Objavljeno (popravljeno)

Baje da je ožji, ampak nikjer nisem videl podatka da bi bila dejansko razlika v širini na prednji osi. Kot sem prebral (govorim za sedaj 6 let stare modele oz prve gneracije mp3jev, LT naj bi imel od vedno stabilizacijo, ostali pa po želji). Ne vem točno, ker osebno se nisem nikoli tako zanimal za mp3, ker imam A kategorijo. Zanima me kako bi oseba ki ima B kategorijo plačala čim manj za prit do mp3-ja da ga legalno vozi.

 

ps: a, ravno hkrati sva pisala s car_freakom, torej ima LT večji razmak med prednjimi kolesi. OK, pol pa nič, bom pogledal kakšne cene imajo kaj sosedje, čeprav sem tudi tam zasledil precej manj LT verzij kot pa navadnih.

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno (popravljeno)
pred 3 minutami, car_freak pravi:

Ne bo šlo. Navaden mp3 je spredaj ožji, kako ga boš pa razširil? :)

Potem pa so tukaj še drugi smerniki, nožna centralna zavora in parkirna zavora 

kaj si pa mislil s stabilizacijo? Ta ni nujna za B kategorijo

 

Ni ožji le koletek in to za 2cm?

Naožne zavore tud nima

Jo ima tud un za 2jurja

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Pravkar, smasher pravi:

Baje da je ožji, ampak nikjer nisem videl podatka da bi bila dejansko razlika v širini na prednji osi. Kot sem prebral (govorim za sedaj 6 let stare modele oz prve gneracije mp3jev, LT naj bi imel od vedno stabilizacijo, ostali pa po želji). Ne vem točno, ker osebno se nisem nikoli tako zanimal za mp3, ker imam A kategorijo. Zanima me kako bi oseba ki ima B kategorijo plačala čim manj za prit do mp3-ja da ga legalno vozi.

Pač bo morala kupiti Lt-ja ker drugače ne gre. Lahko kupi 250lt ki so bolj poceni   

:)

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!