Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Mfarjan

SUZUKI GSX 1250 FA

Recommended Posts

brutal
pred 1 uro, gasperX pravi:

Nope nism prevereil..... 

Sem Pa danes nalil tekocino in zadevo zalaufu mal sosedom najedu da se je zadeva ornk ogrela.... Moje mneneje prebit hladilnik verjetno Mi je nekje kak kamencek priletu direkt v hladilnik.... Upam da je Samo to. Se lepo vidi kje pusca. 

IMG_20181013_111218.jpg

Zdravo Gašper.

Na fotografiji je videti kot bi bil hladilnik malo skrivljen (poškodovan)?

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
gasperX
pred eno uro, Billibob pravi:

Jp, to je to. Zamenjaj hladilnik in teraj dalje.  :-)

 

Upam.. morm mal poguglat da vidm kolk to kj pride...... 

 

pred 35 minutami, brutal pravi:

Zdravo Gašper.

Na fotografiji je videti kot bi bil hladilnik malo skrivljen (poškodovan)?

Lp

Sm su prov zdej pogledat k na sliki je res tko mal cudn... ampak je samo na sliki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

Maš kje zunaj parkiranega in ti ga je kdo namenoma štihnil?

Drugače se ga da zalotat. Sploh če je na vidnem in dostopnem mestu. Najtežje je, če je na spoju satja s pokrovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

300+

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 16 urami, gasperX pravi:

Cene hladilnika glih niso pocen..... :( Ce kdo za kaj pocenega ve.... ;)

..pa sej počenega imaš že zdej...:huh:

...drugače se to reši tudi, da se zalepi z epoxijem.

...najceneje in najhitreje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gasperX
pred 12 urami, raza pravi:

Maš kje zunaj parkiranega in ti ga je kdo namenoma štihnil?

Drugače se ga da zalotat. Sploh če je na vidnem in dostopnem mestu. Najtežje je, če je na spoju satja s pokrovi.

Nimam garaze tako, da stoji zunaj.... 

 

pred 10 urami, Billibob pravi:

Inu, kakšna je cena ?

 

Najcenejsega sem najdu na netu 417 +12€ postnina...

 

pred 3 urami, Zivnorc pravi:

..pa sej počenega imaš že zdej...:huh:

...drugače se to reši tudi, da se zalepi z epoxijem.

...najceneje in najhitreje.

Ja upam da bi se dalo popravit zalepit..... Morm na obisk k enemu serviserju tukaj pri nas pa da vidm kaj bo on reku... 

Vozit v slovenijo je mal klinac.. razen ce bi si sposodil kje kako prikolco in avto.. ker jest nimam kljuke 

pred 3 urami, Zivnorc pravi:

..pa sej počenega imaš že zdej...:huh:

...drugače se to reši tudi, da se zalepi z epoxijem.

...najceneje in najhitreje.

pocenega-Cenejsega :D:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 5 minutami, gasperX pravi:

Nimam garaze tako, da stoji zunaj.... 

 

Najcenejsega sem najdu na netu 417 +12€ postnina...

 

Ja upam da bi se dalo popravit zalepit..... Morm na obisk k enemu serviserju tukaj pri nas pa da vidm kaj bo on reku... 

Vozit v slovenijo je mal klinac.. razen ce bi si sposodil kje kako prikolco in avto.. ker jest nimam kljuke 

pocenega-Cenejsega :D:D

 

Včasih smo v Avstriji kupovali kilerdiht, meni je na jugecu držal nekaj let do prodaje. Tekočina, ki se vlije v kiler in zapaca luknjo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

..Gašper..odtipkaj na ebay" GSX 1250 radiator cooler"

...za 110 eur + ddv = cca 150 ...in imaš novega.

...je kitajski...ampak ziher dela.

...itak je zdej vse kitajsko...

Share this post


Link to post
Share on other sites
brutal
pred 38 minutami, Zivnorc pravi:

..Gašper..odtipkaj na ebay" GSX 1250 radiator cooler"

...za 110 eur + ddv = cca 150 ...in imaš novega.

...je kitajski...ampak ziher dela.

...itak je zdej vse kitajsko...

To je cena hladilnika za GSX 650 in GSF 1250 in ne za GSX 1250 FA.

Pri Suzukijih še ni vse kitajsko ( vsaj oljni  in zračni filter vem da nista ) in upam, da tako tudi ostane. :naughty:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
gasperX
pred 23 minutami, brutal pravi:

To je cena hladilnika za GSX 650 in GSF 1250 in ne za GSX 1250 FA.

Pri Suzukijih še ni vse kitajsko ( vsaj oljni  in zračni filter vem da nista ) in upam, da tako tudi ostane. :naughty:

 

mislis da ne pase od 650 na 1250? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
brutal
pred 42 minutami, gasperX pravi:

mislis da ne pase od 650 na 1250? 

 

Mislim, da ne paše. GSX 1250 FA ima drugačen, malo večji hladilnik od GSF 1250 modela. Ima tudi dva ventilatorja za hlajenje, ki se stopenjsko vkljapljata, medtem, ko ima GSF 1250 samo en ventilator. Zaradi dodanega oklepa so morali dodati še en ventilator. Tudi med samo vožnjo (pri počasni vožnji) se pri GSX 1250 prej vkopi prvi ventilator kot pa pri GSF 1250, ki nima oklepa.

Na prvi skici je kosovnica za GSX 1250 in na drugi za GSF 1250/GSX 650.

GSX_1250.JPG

GSF_1250.JPG

Edited by brutal

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Ker na internetu nisem našel podatka o teži, oziroma se gibljejo od 255-270 kg, sem ga stehtal. Moj ima Mass izpuh. Originalni izpuh tehta 6.4kg. Vse ostalo je originalno. Bencina mi manjka cca 10l. Če komu pomaga, ali ga zanima delim...

 

IMG_20190209_083349.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 2 urami, skalar36 pravi:

Ker na internetu nisem našel podatka o teži, oziroma se gibljejo od 255-270 kg, sem ga stehtal. Moj ima Mass izpuh. Originalni izpuh tehta 6.4kg. Vse ostalo je originalno. Bencina mi manjka cca 10l. Če komu pomaga, ali ga zanima delim...

To je pa cel tank...pa še brez kovčkov verjetno?

GS je brez kovčkov igračka napram temu :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Brez kufrov. Težak je ja. Na mestu se mu pozna. Med vožnjo pa nič. Smerno stabilen kot vlak.

 GS je primerjalni standard? No če je... Dobim jest cca 1. GSXFA, pa mi pa mi še ostane za eno fajn endurco v rangu 600 ccm, pa še benza za celo leto... Pa še lep je. Kar za GS ne morš rečt. So švabi fajn potezo potegnil na koncu vojne, k so agregat od avijona dal na motor, pa fajn reklamo nardil, kok je oh in sploh :jezik:

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Je kdo slučajno menjal belanco na tem motorju? Rad bi dal eno drugačno, malo bolj odprto, pa me zanima če je na kaj posebno treba bit pozoren?

Share this post


Link to post
Share on other sites
NX650
19 hours ago, skalar36 said:

Je kdo slučajno menjal belanco na tem motorju? Rad bi dal eno drugačno, malo bolj odprto, pa me zanima če je na kaj posebno treba bit pozoren?

Ko sem še imel gsf 1250 traveler model sem menjal za malo bolj odprto in se veliko lepše pelje, lažje ga prekladaš med ovinki. Kot si sam ugotovil za prekladanja je težek kot tank pa še upira se če je zadnja guma bolj obrabljena, smerno pa zelo stabilen. Meni osebno je bilo na tem motorju najboljša mašina, vse drugo mi ni bilo všeč...

Če imaš odprt izpuh, mu odstrani še tisto gumijasto zaslonko na vstopu zraka v air box.... da zadiha, poštena razlika je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

js sm kupu gsf 650 z sirso in ravno ter nizjo belanco... pa mi ni blo ok in sem dal nazaj original, ocitno kukr komu pase...

drgac pa isto pravim .. po ravnini stabilen pri 200  kot na mestu, po ovinkih in na mestu pa mal bolj 'neroden' ampak drugace fajn motor, sploh  sovoznica ga je velik bolj hvalila kot versysa....  edin za solo daljso voznjo je bil nizek in kolena niso bla neki vesela

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
brutal
Ob 11. 3. 2019 ob 17:43, skalar36 pravi:

Je kdo slučajno menjal belanco na tem motorju? Rad bi dal eno drugačno, malo bolj odprto, pa me zanima če je na kaj posebno treba bit pozoren?

Z širšo balanco, ki sem jo dobil na gsf1250 jaz nisem bil zadovoljen in sem jo takoj zamenjal z originalno. Občutek s široko balanco je bil kot bi vozil enduro in izgubi se tudi del povratne informacije o tem kaj se dogaja s prednjim kolesom pri malo hitrejši vožnji skozi ovinke. Drugače sem pa oba gsf 1250 in gsx 1250 prelagal čez ovinke brez problema. Oba sta ma zelo pozitivno presenetila ravno s tem kako lepo motor pade v ovinek in v glavnem ne širi linije v ovinku pri hitrejši vožnji. Na vseh pa sem vozil samo Angel GT gume. Tudi agregat je zelo dober, sploh v nizkih vrtljajih. Zaradi dolgih prenosov je tudi poraba goriva lahko relativno nizka. Tudi na samo obtežitev sta bila oba modela zelo neobčutljiva saj imtaa precej trdo nastavljeno zadnje vzmetenje.Vzmetenje bi pa lahko bilo bolje nastavljeno. Ampak, ko probaš fz serijo ugotoviš, da mogoče le ni tako slabo.

 

 

 

Edited by brutal

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Mene je ta motor presenetil zelo pozitivno. Re je zelo stabilen, tudi pri višjih hitrostih. Mogoče tudi zaradi tega, ker je teža zelo usmerjena na prednji del motorja. Sem moral dati 60 kg na zadnji sedež, ko je bil na centralcu, da mi je šlo prednje kolo v zrak. Res je težak na mestu. Krmilo ima kr dosti upora na mestu, sploh na asfaltu. A ko spelješ, vsa ta teža izgine. Motor postane prav lahkoten.Navajen  sem enduro motorjev, od tod želja po bolj odprtem in širšem krmilu. Vzmetenje se mi zdi zelo dobro. 

Drugače pa hvala vsem za odgovore. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Zdej si malo ogledujem  v Louisu. Zanima me kok širine ste imel, pa da ni blo treba daljšat kable. Jaz si ogledujem 805mm.

Nekako se mi zdi tisti "rorček" od 22 mm smešnica, za tak motor. Gledam 28mm na sredi.

@NX650? @brutal? Pa tud ostali...

Share this post


Link to post
Share on other sites
brutal
pred 6 minutami, skalar36 pravi:

Zdej si malo ogledujem  v Louisu. Zanima me kok širine ste imel, pa da ni blo treba daljšat kable. Jaz si ogledujem 805mm.

Nekako se mi zdi tisti "rorček" od 22 mm smešnica, za tak motor. Gledam 28mm na sredi.

@NX650? @brutal? Pa tud ostali...

Jaz ti ne znam pomagat pri temu. Širšo balanco sem demontiral še isti dan, ko sem moped pripeljal domov in jo kmalu prodal naprej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!