Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 1000 (2019) in ostali starejši modeli


Priporočene objave

Objavljeno
Pravkar, Ris pravi:

Zgoraj je link do Akrapovič strani, ne men niso jasne št. Spoštovanje do Akrapoviča, ampak mene ne prepriča. 

saj sem tudi originalni link pogledu ;)

 

Objavljeno
pred 9 minutami, maus pravi:

a ćm ga kupt  :huh:

kje so tehnični podatki .. višina sedeža, teža in konji ... upam, da jih ima vsaj 180 konjeu, pa težek tja do 210 kil in višina sedeža največ 810 mm :huh:

 

 

sedež je zaradi drugačnega sedenja (naravnega) v rangu 840, a imajo znižanega na 820

konjev ima malo, le 120, so jih omejili, da ni prenevarno, da še lepše vleče

teža pa bo kar 250

v glavnem, ni zate... :) 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

v glavnem, ni zate... :) 

aha .. očitno se bom moRRal s svojim skRRetom še napRRej vozit :dry: 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 42 minutami, maus pravi:

a kdo razume tole od auspuha za versysa 1000 
 

Očitno ne gre za povečanje maksimalne moči pri 8000+ rpm, pač pa moči pri 5450 rpm.

Objavljeno
pred 32 minutami, maus pravi:

aha .. očitno se bom moRRal s svojim skRRetom še napRRej vozit :dry: 

zakaj bi menjal, če je ok in ustreza? al ni ok in ne ustreza? :) 

Objavljeno
pred 1 uro, Snečer pravi:

Glede prodaje GSa ne more premagat, to je dejstvo, ker dokler bo človeška civilizacija na tej stopnji, se bo gska prodajala za tople žemljice :) samo da bo gor pravi znak

Glede samega motorja pa ni dileme. Ko so ga predstavili 2012 so se muzali o 4valjniku v vrsti, kaj hitro se je pojavil XR (2014), ki mu je še bližje.

190202jwdr_56369jpg_bigimage.jpg

@Ris naložba v prihodnosti? :) 

GSka je enduro? 99,99% se jih vozi pa asfaltu, tisti mikron preostalih pa še naleti na kak makadam ali drugo slabšo cesto, kjer se tudi konča "enduro" za GSko.

@Snečer tak si mislil? 

FB_IMG_1576228944092.jpg

Objavljeno
pred 23 minutami, dlicen pravi:

Očitno ne gre za povečanje maksimalne moči pri 8000+ rpm, pač pa moči pri 5450 rpm.

zakaj pa dajo primerjavo pri 8750 :huh: 

pred 23 minutami, Snečer pravi:

zakaj bi menjal, če je ok in ustreza? al ni ok in ne ustreza? :) 

jah sj veš .. rad imam motorje k sunejo k svina .. ampak ok .. bom tut s svojim preživu :P 

Objavljeno

V bistvu je propelerjev zadnji R1250RS še kar alternativa temu Versysu. Po mojem bolj kot GS.

Objavljeno
pred 2 urami, raza pravi:

Pašejo glih tolk k na druge feltne, men vrjem!

Vizuelno ne tehnično...tudi na SSu sem jih že videl?

Objavljeno
pred 21 minutami, dlicen pravi:

V bistvu je propelerjev zadnji R1250RS še kar alternativa temu Versysu. Po mojem bolj kot GS.

Prej 1000 XR, povsem enak koncept kot versys, le da je agregat bolj "odprt".

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 minutami, vandrovec pravi:

Vizuelno ne tehnično...tudi na SSu sem jih že videl?

Saj maš za 17" spredaj, Metzeler, Pirelli, Avon...

Zakaj bi to gor tišal na tak motor?

Objavljeno (popravljeno)
pred 58 minutami, Snečer pravi:

Prej 1000 XR, povsem enak koncept kot versys, le da je agregat bolj "odprt".

Mislil sem "bolj v primerjavi z GS", s katerim si pa RS deli mašino. 

Čeprav je pa XR neprimerno bolj našpičen kot Versys.

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno
pred 4 urami, vandrovec pravi:

...me zanima, kako pašejo enduro gume na ta motor...:naughty:

Saj je le malo povišan SX, tako zgleda...

ampak samo izgleda, pa nč drugega. Hišni dizaj je valda enak, oziroma sledi neki rdeči niti.

Gabariti, mere, prostornost udobje potovalnost, na koncu tudi okvir en ma cevnega, drugi alu deltabox.

Cestne enduro gume komot.

Objavljeno
pred 33 minutami, dlicen pravi:

Mislil sem "bolj v primerjavi z GS", s katerim si pa RS deli mašino. 

Čeprav je pa XR neprimerno bolj našpičen kot Versys.

Nobenega smisla nima imeti 150, 200, 300 PS, če bi bila moč problem, bi versaču vgradili kompresor...

BMW

121 kW (165 PS) at 11,000 rpm  

114 Nm at 9,250 rpm    

KAWA

88.2 kW {120 PS} / 9,000 rpm

102 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 rpm

Tu je odgovor, zakaj je versač "šibkejši", ker so pač hotel, da je "vse" že prej.

Objavljeno
pred 3 urami, maus pravi:

aha .. očitno se bom moRRal s svojim skRRetom še napRRej vozit :dry: 

da, ti lepo počaki VersisH2

pred 3 urami, Ris pravi:

s slip oni (in EURO normami) žal ni nobenih pridobitev več, razen teže pa lepote.

Objavljeno

Če denar ni problem, je GS vsekakor prva izbira. Boljši motor v vseh pogledih.

Če je denar problem, je tudi ta precej predrag. Malo fame je trenutno, številke bodo pa pokazale pravo sliko.....

 

 

Objavljeno
pred 1 uro, dlicen pravi:

V bistvu je propelerjev zadnji R1250RS še kar alternativa temu Versysu. Po mojem bolj kot GS.

prej bi rekel da je RS alternativa SXu

Objavljeno
6 minutes ago, DAMI34 said:

tudi okvir en ma cevnega, drugi alu deltabox.

O, dej povej kej vec na to temo, prosim. 

Objavljeno
Pravkar, mato295 pravi:

Če denar ni problem, je GS vsekakor prva izbira. Boljši motor v vseh pogledih.

Če je denar problem, je tudi ta precej predrag. Malo fame je trenutno, številke bodo pa pokazale pravo sliko.....

 

 

no, ko bom mel denar bom pa GSa kupil, sedaj mi je jasno, zakaj ga ne :P

 

Objavljeno
Pravkar, mato295 pravi:

Če denar ni problem, je GS vsekakor prva izbira. Boljši motor v vseh pogledih.

Če je denar problem, je tudi ta precej predrag. Malo fame je trenutno, številke bodo pa pokazale pravo sliko.....

 

 

že na pogled je GS slabše, beri grša, izbira

4valji v vrsti so pojem zase...tak pač je

Objavljeno
pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

O, dej povej kej vec na to temo, prosim. 

nč več, ampak versač pač ni SX, dva različna motorja, različna karaterja , celo različna oprema (versač ima semiaktivno vzmetenje celo)

Če na kratko:

versač je cestni SUV potovalnik s opudarkom na komoditeti in vetrni zaščiti

SX je še vedno športni potovalnik s poudarkom na športni

In ne moreš bilivat kako je šele Z900 drugačen od sxa, pa mata celo podobne mere, pa podoben agregat..deluje pa zelo zelo drugače

Objavljeno (popravljeno)
5 minutes ago, mato295 said:

Če je denar problem, je tudi ta precej predrag. Malo fame je trenutno, številke bodo pa pokazale pravo sliko.....

 

 

Katere stevilke? Prodajne? A to je sveta resnica? Ni.  Ce bi bla, bi bil mekdonelds in cocacola najbols futr na planetu. GS je ko iphone. Za popizdit dobr stroj. A je vsemogocn in nevidzen? Ne ni. A je se vedno pol drazji? Ne. Je pa, kjub konkurenci, ostal standard. 

2 minutes ago, Snečer said:

že na pogled je GS slabše, beri grša, izbira

4valji v vrsti so pojem zase...tak pač je

Zakaj se XR prodaja tolk slabs k gs? Znacka ni problem. Denar ni vprasanje. 
 

in konc koncev, kako ti prezvis s samo dvema batoma? 

2 minutes ago, DAMI34 said:

nč več, ampak versač pač ni SX, dva različna motorja, različna karaterja , celo različna oprema (versač ima semiaktivno vzmetenje celo)

Če na kratko versač je cestni SUV potovalnik

SX je še vedno športni potovalnik s poudarkom na športni

O cevnih pa alu grustih sm mislu. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!