maus Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 Pravkar, Ris pravi: Zgoraj je link do Akrapovič strani, ne men niso jasne št. Spoštovanje do Akrapoviča, ampak mene ne prepriča. saj sem tudi originalni link pogledu
Snečer Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 9 minutami, maus pravi: a ćm ga kupt kje so tehnični podatki .. višina sedeža, teža in konji ... upam, da jih ima vsaj 180 konjeu, pa težek tja do 210 kil in višina sedeža največ 810 mm sedež je zaradi drugačnega sedenja (naravnega) v rangu 840, a imajo znižanega na 820 konjev ima malo, le 120, so jih omejili, da ni prenevarno, da še lepše vleče teža pa bo kar 250 v glavnem, ni zate... maus in NX650 1 1
maus Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 1 minuto, Snečer pravi: v glavnem, ni zate... aha .. očitno se bom moRRal s svojim skRRetom še napRRej vozit skalar36 in NX650 2
dlicen Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 42 minutami, maus pravi: a kdo razume tole od auspuha za versysa 1000 Očitno ne gre za povečanje maksimalne moči pri 8000+ rpm, pač pa moči pri 5450 rpm.
Snečer Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 32 minutami, maus pravi: aha .. očitno se bom moRRal s svojim skRRetom še napRRej vozit zakaj bi menjal, če je ok in ustreza? al ni ok in ne ustreza?
Ris Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 1 uro, Snečer pravi: Glede prodaje GSa ne more premagat, to je dejstvo, ker dokler bo človeška civilizacija na tej stopnji, se bo gska prodajala za tople žemljice samo da bo gor pravi znak Glede samega motorja pa ni dileme. Ko so ga predstavili 2012 so se muzali o 4valjniku v vrsti, kaj hitro se je pojavil XR (2014), ki mu je še bližje. @Ris naložba v prihodnosti? GSka je enduro? 99,99% se jih vozi pa asfaltu, tisti mikron preostalih pa še naleti na kak makadam ali drugo slabšo cesto, kjer se tudi konča "enduro" za GSko. @Snečer tak si mislil? Mavti, skalar36, Snečer in 1 other 3 1
maus Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 23 minutami, dlicen pravi: Očitno ne gre za povečanje maksimalne moči pri 8000+ rpm, pač pa moči pri 5450 rpm. zakaj pa dajo primerjavo pri 8750 pred 23 minutami, Snečer pravi: zakaj bi menjal, če je ok in ustreza? al ni ok in ne ustreza? jah sj veš .. rad imam motorje k sunejo k svina .. ampak ok .. bom tut s svojim preživu
Lipstick Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 1 hour ago, maus said: a kdo razume tole od auspuha za versysa 1000 zmanjšanje moči in navora zaradi auspuha https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer/Apim2media/Documents/20556/44a52172-ea22-4996-a045-04711c49b46f.pdf
maus Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 2 minutami, Lipstick pravi: https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer/Apim2media/Documents/20556/44a52172-ea22-4996-a045-04711c49b46f.pdf dal sem sliko iz uradne strani in (če znaš oziroma veš) komentiraj ne pa mi lepit ene druge slike ..
dlicen Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 V bistvu je propelerjev zadnji R1250RS še kar alternativa temu Versysu. Po mojem bolj kot GS.
vandrovec Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 2 urami, raza pravi: Pašejo glih tolk k na druge feltne, men vrjem! Vizuelno ne tehnično...tudi na SSu sem jih že videl?
Snečer Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 21 minutami, dlicen pravi: V bistvu je propelerjev zadnji R1250RS še kar alternativa temu Versysu. Po mojem bolj kot GS. Prej 1000 XR, povsem enak koncept kot versys, le da je agregat bolj "odprt". DAMI34 in dlicen 2
Snečer Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 10 minutami, vandrovec pravi: Vizuelno ne tehnično...tudi na SSu sem jih že videl? Saj maš za 17" spredaj, Metzeler, Pirelli, Avon... Zakaj bi to gor tišal na tak motor?
dlicen Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 (popravljeno) pred 58 minutami, Snečer pravi: Prej 1000 XR, povsem enak koncept kot versys, le da je agregat bolj "odprt". Mislil sem "bolj v primerjavi z GS", s katerim si pa RS deli mašino. Čeprav je pa XR neprimerno bolj našpičen kot Versys. Popravljeno December 13, 2019. Popravil dlicen
Kugelschreiber Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 1 hour ago, Lipstick said: https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/ImageServer/Apim2media/Documents/20556/44a52172-ea22-4996-a045-04711c49b46f.pdf Mas kak diagram tudi za 2012 letnik? In kaj se dogaja med 4600 in 5000rpm? Zakaj tak padec?
DAMI34 Objavljeno December 13, 2019 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 4 urami, vandrovec pravi: ...me zanima, kako pašejo enduro gume na ta motor... Saj je le malo povišan SX, tako zgleda... ampak samo izgleda, pa nč drugega. Hišni dizaj je valda enak, oziroma sledi neki rdeči niti. Gabariti, mere, prostornost udobje potovalnost, na koncu tudi okvir en ma cevnega, drugi alu deltabox. Cestne enduro gume komot.
Snečer Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 33 minutami, dlicen pravi: Mislil sem "bolj v primerjavi z GS", s katerim si pa RS deli mašino. Čeprav je pa XR neprimerno bolj našpičen kot Versys. Nobenega smisla nima imeti 150, 200, 300 PS, če bi bila moč problem, bi versaču vgradili kompresor... BMW 121 kW (165 PS) at 11,000 rpm 114 Nm at 9,250 rpm KAWA 88.2 kW {120 PS} / 9,000 rpm 102 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 rpm Tu je odgovor, zakaj je versač "šibkejši", ker so pač hotel, da je "vse" že prej.
DAMI34 Objavljeno December 13, 2019 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 3 urami, maus pravi: aha .. očitno se bom moRRal s svojim skRRetom še napRRej vozit da, ti lepo počaki VersisH2 pred 3 urami, Ris pravi: https://www.akrapovic.com/sl/moto/product/20556/Kawasaki/Versys-1000/2019/Slip-On-Line-Titanium?brandId=31&modelId=177&yearId=5209 Res je lep, ampak neke pridobitve razen manjše teže pa ni. s slip oni (in EURO normami) žal ni nobenih pridobitev več, razen teže pa lepote. maus 1
mato295 Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 Če denar ni problem, je GS vsekakor prva izbira. Boljši motor v vseh pogledih. Če je denar problem, je tudi ta precej predrag. Malo fame je trenutno, številke bodo pa pokazale pravo sliko.....
DAMI34 Objavljeno December 13, 2019 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 1 uro, dlicen pravi: V bistvu je propelerjev zadnji R1250RS še kar alternativa temu Versysu. Po mojem bolj kot GS. prej bi rekel da je RS alternativa SXu
Kugelschreiber Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 6 minutes ago, DAMI34 said: tudi okvir en ma cevnega, drugi alu deltabox. O, dej povej kej vec na to temo, prosim.
DAMI34 Objavljeno December 13, 2019 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2019 Pravkar, mato295 pravi: Če denar ni problem, je GS vsekakor prva izbira. Boljši motor v vseh pogledih. Če je denar problem, je tudi ta precej predrag. Malo fame je trenutno, številke bodo pa pokazale pravo sliko..... no, ko bom mel denar bom pa GSa kupil, sedaj mi je jasno, zakaj ga ne
Snečer Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 Pravkar, mato295 pravi: Če denar ni problem, je GS vsekakor prva izbira. Boljši motor v vseh pogledih. Če je denar problem, je tudi ta precej predrag. Malo fame je trenutno, številke bodo pa pokazale pravo sliko..... že na pogled je GS slabše, beri grša, izbira 4valji v vrsti so pojem zase...tak pač je
DAMI34 Objavljeno December 13, 2019 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2019 pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi: O, dej povej kej vec na to temo, prosim. nč več, ampak versač pač ni SX, dva različna motorja, različna karaterja , celo različna oprema (versač ima semiaktivno vzmetenje celo) Če na kratko: versač je cestni SUV potovalnik s opudarkom na komoditeti in vetrni zaščiti SX je še vedno športni potovalnik s poudarkom na športni In ne moreš bilivat kako je šele Z900 drugačen od sxa, pa mata celo podobne mere, pa podoben agregat..deluje pa zelo zelo drugače
Kugelschreiber Objavljeno December 13, 2019 Opozori Objavljeno December 13, 2019 (popravljeno) 5 minutes ago, mato295 said: Če je denar problem, je tudi ta precej predrag. Malo fame je trenutno, številke bodo pa pokazale pravo sliko..... Katere stevilke? Prodajne? A to je sveta resnica? Ni. Ce bi bla, bi bil mekdonelds in cocacola najbols futr na planetu. GS je ko iphone. Za popizdit dobr stroj. A je vsemogocn in nevidzen? Ne ni. A je se vedno pol drazji? Ne. Je pa, kjub konkurenci, ostal standard. 2 minutes ago, Snečer said: že na pogled je GS slabše, beri grša, izbira 4valji v vrsti so pojem zase...tak pač je Zakaj se XR prodaja tolk slabs k gs? Znacka ni problem. Denar ni vprasanje. in konc koncev, kako ti prezvis s samo dvema batoma? 2 minutes ago, DAMI34 said: nč več, ampak versač pač ni SX, dva različna motorja, različna karaterja , celo različna oprema (versač ima semiaktivno vzmetenje celo) Če na kratko versač je cestni SUV potovalnik SX je še vedno športni potovalnik s poudarkom na športni O cevnih pa alu grustih sm mislu. Popravljeno December 13, 2019. Popravil Kugelschreiber Joker 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se