spartanbp Objavljeno Oktober 4, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2021 Tole pa ne izgleda slabo...Kawasaki bo za prihodnje leto ponudil zopet osnovno različico, pored S in SE. Cena se bo tako drastično znižala https://www.motorradonline.de/tourer/kawasaki-versys-1000-2022/ Edino kar me na Versysu moti, je teža. Težak je kot svinec.
spartanbp Objavljeno Oktober 4, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2021 Torej bo osnovna verzija Versysa 1000 kar 5.000 € cenejša od Versysa SE (vsaj v Nemčiji). Torej bi se ga dalo dobiti konec sezone pri nas (če malo predvidevam) za malce več kot 11.000 €
DAMI34 Objavljeno Oktober 4, 2021 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2021 saj je bilo že tako. SE je cepla ceno okrog 16kek, s tem da je mel semiaktivno vzmetenje, barvno tv pa še kako glupost, oskubljena verzija pa brez tega nekih 12 kek. uradne cene 2022 https://www.dks.si/ Versys 1000SE-17.394 Versys 1000S - 15.388 Versys 1000 - 12.651 doplačila: turer 934 turer+ 1620 grand turer 2107 o modelih in opremi: https://www.kawasaki.eu/en/products
3nity Objavljeno Avgust 25, 2023 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2023 Kawa ima pri 65k še kar nekaj fore 300.000 pogon 350.000 zobnik 4. prestave 430.000 vilice + redno vzdrževanje (olje na 12k, filtri, svečke, 3×tesnila vilic, nekaj ležajev, nekaj verižnih setov, 3×zav.diski, 2×zadnji amortizer) XTR, vandrovec, MiNa in 5 others 8
Kugelschreiber Objavljeno Avgust 28, 2023 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2023 On 8/25/2023 at 4:25 PM, 3nity said: 300.000 pogon Zaganjac? Avviamento? in ne zgleda strasno unicen.
Snečer Objavljeno Avgust 28, 2023 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2023 Ob 25. 8. 2023 ob 16:25, 3nity pravi: Kawa ima pri 65k še kar nekaj fore 300.000 pogon 350.000 zobnik 4. prestave 430.000 vilice + redno vzdrževanje (olje na 12k, filtri, svečke, 3×tesnila vilic, nekaj ležajev, nekaj verižnih setov, 3×zav.diski, 2×zadnji amortizer) to 1000ccm, 650 pa zdrži še malo več, tam okoli 500.000 je treba že malo poservisirat gift in 3nity 2
3nity Objavljeno Avgust 28, 2023 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2023 pred 10 urami, Kugelschreiber pravi: Zaganjac? Avviamento? in ne zgleda strasno unicen. On je napisal samo distribuzione. Najbrž je mislil na verigo odmičnih gredi, jaz sem pa slabo prevedla. Seveda ni nič uničen, dd MiNa in Kugelschreiber 2
Ris1 Objavljeno Januar 2 Opozori Objavljeno Januar 2 Ob 4. 10. 2021 ob 16:52, DAMI34 pravi: saj je bilo že tako. SE je cepla ceno okrog 16kek, s tem da je mel semiaktivno vzmetenje, barvno tv pa še kako glupost, oskubljena verzija pa brez tega nekih 12 kek. uradne cene 2022 https://www.dks.si/ Versys 1000SE-17.394 Versys 1000S - 15.388 Versys 1000 - 12.651 doplačila: turer 934 turer+ 1620 grand turer 2107 o modelih in opremi: Dobro, da si dopisal cene, ker se cen od prej ne najde. So pa mi zanimive cene na avtonetu. SE za 18.000€ plus oprema? Neee, ali jaz kaj ne razumem🤔
DAMI34 Objavljeno Januar 2 Avtor Opozori Objavljeno Januar 2 pred 3 minutami, Ris1 pravi: Dobro, da si dopisal cene, ker se cen od prej ne najde. So pa mi zanimive cene na avtonetu. SE za 18.000€ plus oprema? Neee, ali jaz kaj ne razumem🤔 cene so ponorele pik1 1
Ris1 Objavljeno Januar 2 Opozori Objavljeno Januar 2 pred 19 minutami, DAMI34 pravi: cene so ponorele Po ceniku DKS od 1.1.24 sodeč SE model 16.500€ + dodatna oprema
pik1 Objavljeno Januar 2 Opozori Objavljeno Januar 2 pred 21 minutami, DAMI34 pravi: cene so ponorele . ... no to je to .... tle pa nastopijo kitajčki ps. ... ma jebeš kvaliteto
DAMI34 Objavljeno Januar 2 Avtor Opozori Objavljeno Januar 2 pred eno uro, Ris1 pravi: Po ceniku DKS od 1.1.24 sodeč SE model 16.500€ + dodatna oprema no, potem sem pa slabo razumel, očitno na anetu mal nategujejo al pa upajo. 16.500 je nekje tam. konkurenčno suzukiju GSXs GXu. pred eno uro, pik1 pravi: . ... no to je to .... tle pa nastopijo kitajčki ps. ... ma jebeš kvaliteto kje pa so kitajčki v tem rangu? Jurčka agregat, semiaktivno itd..aja jih še ni
Ris1 Objavljeno Januar 2 Opozori Objavljeno Januar 2 pred eno uro, DAMI34 pravi: no, potem sem pa slabo razumel, očitno na anetu mal nategujejo al pa upajo. 16.500 je nekje tam. konkurenčno suzukiju GSXs GXu. kje pa so kitajčki v tem rangu? Jurčka agregat, semiaktivno itd..aja jih še ni Versys kliče po spremembah...konkurenca ne spi. Moral bo shujšat in pridobit na moči... DAMI34 1
Popularna objava Ris1 Objavljeno Januar 19 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 19 Iz refuze v mojo garažo Joker, GoBobi, raza in 14 others 15 1 1
DAMI34 Objavljeno September 30 Avtor Opozori Objavljeno September 30 ha..en deci več in isti šit...kawi dogaja Hytech 1
Snečer Objavljeno Oktober 1 Opozori Objavljeno Oktober 1 po eni strani lahko rečemo, da ni kaj za izboljšat in jih ulica prisili, da postružijo valje ... MiNa 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 1 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 1 problem je "ulica" ki je šla naprej. Versač je tak dober, da nimajo kaj popravljat, ni pa tolko "in" v stilu kar se sedaj nudi kot premium. Ne razumem sicer zakaj ne vržejo not 140konjski sx agregat. Še bolje bi bilo, da bi ga mal oskubili teže, mogoče dali verzijo z 19 col spredaj... skalar36 in MiNa 2
Tedybear Objavljeno Oktober 30 Opozori Objavljeno Oktober 30 https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/vozili-smo/vozili-smo-kawasaki-versys-1100-sportni-turizem-2024/ Kugelschreiber 1
Snečer Objavljeno Oktober 31 Opozori Objavljeno Oktober 31 pred 19 urami, Tedybear pravi: https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/vozili-smo/vozili-smo-kawasaki-versys-1100-sportni-turizem-2024/ Edino kar bi gostilno prepričalo, je H2 motor v versysu... to bi bilo nekaj posebnega. Tako pa vrtanje pomeni samo dodatno težo.
Gricko Objavljeno Oktober 31 Opozori Objavljeno Oktober 31 Ma ja, samo 140+ hp je za lepo vožnjo z nalozenim zelo dobro imeti, da lahko tudi kaj prehitiš....ne samo na AC ali sredi noči 😜 Pa shujšat bi mogu vsaj za ene 20 kg....raje več.....drugače pa luštnen DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 31 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31 problem je: kje se nahaja teža. sam SX ni bil problematičen s svojimi 230kg+, razen ko je bilo potrebno na silo bremzat pred wawinkom H2 agregat iz H2sx je absolutno primeren za Versača. Z vso opremo, od semiaktivnega, kvalitetnih zavor, komoditete je definitivno konkurenčen v rangu kravam tipa gs1300, ktm adv 1390 in bla bla.... Pa vendar H2ji in izpeljanke so prekleto dragi. niso slabi, ne crkujejo, velik zmorejo, vlečejo kot obsedeni, pa vendar stanejo 25 kek in dalje...... SXov agregat s 140konji je vrh glave za versis 1000 (in ostalo imensko bižuterijo), se pa morajo vprašat, ali bi bilo smiselno kravo malce ogliti teže, spremeniti mesto teže, dodati agilnost, sexy look... nisem prepričan, če bo pol deci dvihgnil prodajne rezultate, zanesljivemu motorju, ki z lahkoto preseže 200kkm, je pa dolgočasen, mogoče mal okoren in ne posega po presežkih.
Gricko Objavljeno Oktober 31 Opozori Objavljeno Oktober 31 @DAMI34 ti govoriš o 230kg....ta "svija" v se jih ima 260!! 230 je za tak motor ok..... Je pa itak kot vsi vemo....kje jih nosi in kako je okreten.... DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 31 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31 pred 1 minuto, Gricko pravi: @DAMI34 ti govoriš o 230kg....ta "svija" v se jih ima 260!! 230 je za tak motor ok..... Je pa itak kot vsi vemo....kje jih nosi in kako je okreten.... 230 al 260..ni razlike, je pa tak kot praviš, odvisno kje in kako jih nosi. Pa kolk ga še otovoriš. Baba od 80kg, dva polna stranska kufra vsak po 20, zadnji itak vsaj 30 in če ma hudič še premal, tut tank torba od 20l in dve stranske torbice na cevni zaščiti Shujšanje pa mu ne bi škodilo, se absolutno strinjam.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se