Jump to content
  • Sign Up
  1. DAMI34

    DAMI34

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Andrej P
      1. Defnitivno flip-up. Je že zgoraj napisanih dovolj prednosti. 2. Mora biti kompozitna. Plastiki ne zaupaj. Nolan mislim, da ima samo 105ko kompozitno 3. Teža 4. Mora biti tiha 5. Pasat mora na glavo. Ne glej na firmo, ampak kako ti paše. Ko jo daš gor, ne sme sedeti na samo nekaj točkah, ampak po celi glavi. 6. V trgovini jo daj na galvo in hodi z njo eno uro. Če te kje malenkost tiši, bo se na motorju samo potenciralo in bo ful slabše. Številke ne odražajo vrstnega reda po pomebnosti.
    • Nja
      ok mal me heca s telefonom., sem hotla popravit prispevek..... v glavnem dezinformacija, tista spletna stran ima mal čudno napisano. N90-2 ostaja v proizvodnji... se pa barve menjajo najbrž... vzela sem n100-5, se občuti, da je tezja, ampak po 1h je še OK. kako bo med vožnjo bom pa ta vikend sprobala 😛  
    • XTR
      500€+ je še dodatne opreme (trije kovčki z nosilci, cevne zaščite). To bo kar 20% manj od novega (ne samo tvojih 650€), ker cena ni fiksna. 
    • Thundercat
      pri avtih je čist druga. Če prodajaš avto leto in pol star ga lahko prodaš za kaj -20% od cene novga? Pri avtih takoj zgubiš, v trenutku ko ga kupiš Pri motorjih: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15080237&display=Yamaha MT-07 TRACER leto in pol star tracer 650 Eur manj kot nov: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15049465&display=Yamaha TRACER 700 2019
    • thumper
      imam x-1003 ..prej n-103 .. med servisom pri compiju sem se zapeljal z 100-5 .. pa sem jo že prej gledal , ko sva izbirala za mojo - c3 je podn od notranjega oblazinjenja .. ji je pa najbolj všeč zunanjost .. tko da zaenkrat še zmeraj fura n-85.. ok takole - na mojem motorju je x-1003 vsaj 15% glasnejša.. in malo manjše vidno polje od n-103 .. ima pa boljše zračenje - mogoče ne več temveš bolj prijetno in očem manj moteče..  moti me , ker pri x-1004 ni več številk M1 in M2 ..samo M .. zdajle res ne grem gledat v garažo a dejansko je bila ena od teh številk odločujoča za nakup x-1003 - boljšega oprijema , oblike in počutja si nebi mogel želet pri izbiri.. škoda da tega niso obdržali..  n100-5 : oblazinjenje 3 klase boljše kot schubert c3 .. pravzaprav je skoraj vsako boljše od c3..podn za tako ceno.. to še za polcaje ni dobro kaj šele za policiste..  
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!