Jump to content
  • Sign Up
  1. skalar36

    skalar36

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      bolje bi bilo , če bi podal procent maksimalnih možnih obratov(zgornje meje blokade obratov) agregata .. ta tvoj zapis je namenjen izključno visoko turažnim motorjem , ki imajo blokado nekje 13500 in 14000o/min. z izjemo bmw 1000rr - tam ob tvojih podatki baje že izgubiš garancijo (vsaj pri prvi seriji je bilo tako - na začetku nekih 6500?)..  
    • thumper
      ona je en zelo dober pridobitniški projekt .. in čista statistika po letih pravi , da je od trenutka , ko se je pojavila ,šlo z vsakim letom na slabše..  eh brezveze..letos smo premal smrdel k so bla suha drva.. za drugo leto pa lahko tako malo nesramno po kakih podtalnih vezah nahecajo greto , da obišče slovenijo in ima v nedeljo "open press " tam v lokalčku ob reki v celju pa uletimo ..da bo imela bit od česa solzna. kakšn potrpleje? herc je bil na 170 skoz , stresno kot na nortwest tt ..  saj je bilo tudi nekaj bmw motorjev in triumph , pa benelli , goldwing , cbr xx, nekaj kar je po temeljitem strokovnem ogledu dajalo vtis po vfr ,kawazuki pa še kaj , mimo česar sem šel pač v trenutkih zmanjšane vidljivost..  nobenega bmflarja ..nič pogrešal..
    • LunaticFringe
      Z mize na tla... :((
    • Shillien
      ali pa naprimer ninja 400. vse 600ccm+ ss motorje lahko pozabiš ker je moč/kg prevelika. tudi če uvoziš blokirano r6 na 35kw je NE smeš voziti legalno. oziroma zanjo nimaš izpita kljub 35kw.
    • Zok
      ...en Griso 8V je tud bil tam, ce sem prav videl... 
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!