Jump to content
  • Sign Up
  1. vandrovec

    vandrovec

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • izibajker
      Ja, tam prek ceste je kamp... Pa dni smo bili v Puli locirani... 
    • DAMI34
      Medveja. V tem času običjano vse polno, včeraj: 10 turistov  
    • izibajker
      Pa točno na tej plaži sva se lani enkrat julija za par uric ustavila, na relaciji Ri-Pu. 
    • smasher
      Teoretično se da marsikaj, praktično pa so pri nas precej nesposobni ali pa neusposobljeni. Ko sem imel še visoko leteče plane in idejo da bom nekega dne sestavil "ki car" (okvir, malo fajbrglasa in ostanki enega avta...) sem zvedel da se tega praktično v Zlo ne da, vse ki sem vprašal so peljali tako vozilo v nemčijo na Eu homologacijo in potem pri nas.  No, ampak teoretično je postopek sledeč: https://www.avp-rs.si/vozila/postopki/posamicna/ Praktično je kršenje zakona, ampak na cross motor daš vse kar si olupil iz hard endurota vključno z identifikacijskimi številkami... 
    • boulala
      Lahko obdržim vigobox in funkcionalnost aplikacije po izteku zavarovanja? 
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!