Jump to content
  • Sign Up
  1. Tedybear

    Tedybear

  2. XTR

    XTR

  3. Joker

    Joker

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      aplikacija, ki jo moraš obvezno izpolnit preden vstopiš v Hrvaško, baje gre hitreje čez in manj dela. Če greš za en dan, pač daš odhod in prihod isti dan brez "spanja" https://entercroatia.mup.hr/Edit
    • raza
      Eni pa res znajo komplicirat. Preizkusijo vse mogoče programe, pa čeprav imajo zastonj hišni program, ki uporablja iste zemljevide kot naprava, enak algoritem izračuna poti pod pogojem, da so na PC različici enake nastavitve kot na napravi. In potem se čudijo, da navigacijska naprava ne zna izrisati načrtovano pot, ki je bila po stvarjenju par krat konvertirana iz programa v program.  MapSource 6.16.3 je zadnja verzija enostavnega programa za načrtovanje poti, ki še dandanes deluje in je zelo uporaben. Sicer kao ni več kompatibilen z novejšimi modeli Garminov ampak vseeno deluje, saj pri pošiljanju načrtovane poti v napravo pošljemo samo izbrane točke (v bistvu klike miške na zemljevid), naprava pa potem po algoritmu točke poveže v planirano pot glede na izbrane nastavitve v napravi. Naprava si potem pri izračunu sama ustvari vmesne ciljne točke zaradi hitrejšega preračunavanja, če je le ta potreben. Si pa velja zapomniti, da tako ustvarjene vmesne cilje moramo dejansko prevoziti, kajti drugače naprava prične obračati nazaj na vmesni cilj. Za te primere obstoji orodje "spreminjanje načrtovane poti" in "preskoči točko".  Ko v MapSouce kreiramo pot si jo shranimo kot xxxx.gbd ali .gpx. Za preverjanje si jo lahko odpremo z BaseCamp programom in izvedemo preračun poti, kateri bo že ustvaril vmesne cilje, katere je dobro poznati, če je pot daljša in nepoznana. To nam pride prav, če je potrebno iz bilo katerega razloga ponovno zagnati pot na napravi. Glede na lokacijo naprava hoče, da potrdimo naslednji cilj. In če ga ne vemo, nas lahko pelje nazaj, ali pa  v nadaljevanju preskoči kak cilj, ker je bil izbran eden od naslednjih ciljev in si do njega izračuna pot po nastavitvah. Seveda se da vmesne cije  ogledati tudi v predogledu poti na napravi. Upam, da sem s tem klobasanjem kateremu prihranil kak siv las.  
    • Grut
      NApredek je vidEN
    • DinDiin
      Sm su lih cez na Petrini, 2 avta pred mano, ce mas aplikacijo gre hitrej, ker sam dokumente skenira, pogleda kaj si notr vnesel in pici. Ce pa ne, pa traja par minut. 😁 Policisti prjazni, prav, da listke tala z naslovom, kjer aplikacijo najdes,da si lepo v koloni zrihtas 😁
    • MiNa
      Po zagonu ABS črpalke ostane nivo olja v sistemu enak kot pred zagonom. Logično kaj ne. Saj do enake situacije pride na cesti v primeru, da panično stisneš zavoro. Tako, da postopek, ki si ga opisal, lahko tudi simuliraš, v varnem okolju kakšno parkirišče sunkovito parkratš zaviraš in postopek menjave olja parkrat ponoviš. Vendar je problem, da trajanje aktivacije ABS modula v tem primeru ni več kot sekundo ali dve.  Je pa to edini način, da vsaj delno simuliraš pravi način s servisnim orodjem.
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!