Jump to content
  • Sign Up
DAMI34

Kawasaki Versys 1000 (2019)

Recommended Posts

vandrovec

Krpa ne bo dovolj, najmanj polirna pasta ali celo vodobrusni papir pred polirno pasto...sem očistil že nekaj žarometov, vedno pa je bila ta meglica na zunanji strani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear

Na drat in krpo sem tudi jaz pomislil...AMPAK....je notri "senčnik" čez žarnico....ne gre.

To je bilo bolj v smislu "kako bi da ne bi"......drugače pa GRE...sicer bolj počasi. Notri je navadna umazanija....prah.

Edited by Tedybear

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 27 minutami, Tedybear pravi:

Na drat in krpo sem tudi jaz pomislil...AMPAK....je notri "senčnik" čez žarnico....ne gre.

To je bilo bolj v smislu "kako bi da ne bi"......drugače pa GRE...sicer bolj počasi. Notri je navadna umazanija....prah.

Kaj pa če bi dal not mal čistila, pa mivko, al pa pralni prašek nalil vodo in zmučkal? Saj veš kako se pere flaše z vinsko usedlino :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Kaj pa če bi dal not mal čistila, pa mivko, al pa pralni prašek nalil vodo in zmučkal? Saj veš kako se pere flaše z vinsko usedlino :D

 

Na to nisem pomislil.....sem pa razmišljal, da luč vpnem v "šraubštok" pa iz enega metra z parnim...ni hudič, da nekaj curka ne bi šlo skozi odprtino za žarnico na pravo mesto........:slap:

 

Ajetopress

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 17 minutami, Tedybear pravi:

Na to nisem pomislil.....sem pa razmišljal, da luč vpnem v "šraubštok" pa iz enega metra z parnim...ni hudič, da nekaj curka ne bi šlo skozi odprtino za žarnico na pravo mesto........:slap:

 

Ajetopress

ne, ker jo boš rasfukal....počas pa nežno, kot bi babo kuril :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 6 minutami, Ris pravi:

😉

_20191023_173015.JPG

Do tule diši po novem :P Srečno vožnjo, pa kak vtis, kako si zadovoljen zabeleži.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Do tule diši po novem :P Srečno vožnjo, pa kak vtis, kako si zadovoljen zabeleži.

Hvala, seveda bom napisal. Že, da je v garaži sem vesel, kje je še pomlad😒

(Ein echtes GS Killer) kot je naslov enga testa na youtubu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 minutami, Ris pravi:

Hvala, seveda bom napisal. Že, da je v garaži sem vesel, kje je še pomlad😒

(Ein echtes GS Killer) kot je naslov enga testa na youtubu. 

kako si karboniziral špegle? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
Pravkar, Snečer pravi:

kako si karboniziral špegle? :)

To je hydro grafika. Sem prilimal za vzorec. Bom pa top case dal naredit tist sivi del na zeleno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 minuto, Ris pravi:

To je hydro grafika. Sem prilimal za vzorec. Bom pa top case dal naredit tist sivi del na zeleno. 

spremljamo individualizacijo :) 

res lepa zadeva za potovanja in "vsak dan"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa

Me zanima po cem bi.... ce ne bi blo bmw pa GS,se prau,ce nimas za gs kups versaceta pa reces da je GS kiler?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 8 minutami, luxsa pravi:

Me zanima po cem bi sral ce ne bi blo bmw pa GS,se prau,ce nimas za gs kups versaceta pa reces da je GS kiler?

versys SE, ki je na sliki stane v osnovni različici 17.200 eur v letu 2020... torej ima za gs... 

in je pravi gs killer

4valjni vrstni motor, ki ima cilindre lepo pospravljene, simetrična maska po vzoru čelade samuraja, lepo oblikovani kovčki, vrhunska izdelava, legendarna japonska znamka itd...v vseh pogledih gs killer

poleg tega, da s tem motorjem izstopiš iz množice in ne rabiš alarma

pravi gs killer

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 27 minutami, Kugelschreiber pravi:

Dokler se na 10 gs-jev proda en versys, tezko govorimo o kakem killerstvu. 

Glede prodaje GSa ne more premagat, to je dejstvo, ker dokler bo človeška civilizacija na tej stopnji, se bo gska prodajala za tople žemljice :) samo da bo gor pravi znak

Glede samega motorja pa ni dileme. Ko so ga predstavili 2012 so se muzali o 4valjniku v vrsti, kaj hitro se je pojavil XR (2014), ki mu je še bližje.

190202jwdr_56369jpg_bigimage.jpg

@Ris naložba v prihodnosti? :) 

pred 27 minutami, vandrovec pravi:

...me zanima, kako pašejo enduro gume na ta motor...:naughty:

Saj je le malo povišan SX, tako zgleda...

GSka je enduro? 99,99% se jih vozi pa asfaltu, tisti mikron preostalih pa še naleti na kak makadam ali drugo slabšo cesto, kjer se tudi konča "enduro" za GSko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 34 minutami, Snečer pravi:

Glede prodaje GSa ne more premagat, to je dejstvo, ker dokler bo človeška civilizacija na tej stopnji, se bo gska prodajala za tople žemljice :) samo da bo gor pravi znak

Glede samega motorja pa ni dileme. Ko so ga predstavili 2012 so se muzali o 4valjniku v vrsti, kaj hitro se je pojavil XR (2014), ki mu je še bližje.

190202jwdr_56369jpg_bigimage.jpg

@Ris naložba v prihodnosti? :) 

GSka je enduro? 99,99% se jih vozi pa asfaltu, tisti mikron preostalih pa še naleti na kak makadam ali drugo slabšo cesto, kjer se tudi konča "enduro" za GSko.

https://www.akrapovic.com/sl/moto/product/20556/Kawasaki/Versys-1000/2019/Slip-On-Line-Titanium?brandId=31&modelId=177&yearId=5209

Res je lep, ampak neke pridobitve razen manjše teže pa ni. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

a ćm ga kupt  :huh:

kje so tehnični podatki .. višina sedeža, teža in konji ... upam, da jih ima vsaj 180 konjeu, pa težek tja do 210 kil in višina sedeža največ 810 mm :huh:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 31 minutami, Snečer pravi:

2019-Kawasaki-Versys-1000-SE-LT-Review-Touring-Motorcycle-17.jpg

res lep stroj

evo "enduraše" na versys (vse za reklamo...)

518667294_Breznaslova.jpg.00e213274b2ad9a2293bc7b779a9123b.jpg

Prvič sem ga videl februarja v Münchenu na IMOB, presenečen kak je dobro zgleda. Takoj je bil konkurenca SX-u, ki je bil nekako prva izbira

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

a kdo razume tole od auspuha za versysa 1000  :huh: 

zmanjšanje moči in navora zaradi auspuha 

Versys 1000.jpg

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 1 minuto, maus pravi:

a kdo razume tole od auspuha za versysa 1000  :huh: 

zmanjšanje moči in navora zaradi auspuha 

Versys 1000.jpg

Zgoraj je link do Akrapovič strani, ne men niso jasne št. Spoštovanje do Akrapoviča, ampak mene ne prepriča. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • marincspeedshop
      Vceraj stestiral barvo v spreju. Odlicno prime. Cel dan hard enduro+vleku motor iz vlake. Grip se ni premaknil niti milimeter.
    • Mavti
      nekaj me zeza brskalnik pa je odrezalo del objave ,vglavnem za februar odlično vreme, ki ga bom verjetno pogrešal maja meseca (ker bo vsak dan dež)  Kilometri pa kar letijo na števcu spet utripa lučka za servis ,a se jo da odklopit  
    • Mavti
      V soboto proti Murski soboti v šoping v nedeljo pa čez Pavličevo sedlo najvišja točka prehoda kjer so ob normalni zimi več meterski nanosi snega danes komaj za vzorec nato Jezerski vrh nato pa proti Kranju vmes pa en čuden znak
    • Loba
      Izbira Pravege oblacila je zame najmanj tako pomembna kot motor. Najvecji filing mi je seveda v usnju, ki ga pa ne uporabljam pri nizkih temperaturah. Takrat imam tekstil, ampak komaj cakam da so pogoji za leder. Zaradi dobrega obcutka v voznji nimam rad velikih touring vizirjev  zato je prava izbira obleke se bolj vazna. Oprijet leder je ziher najboljsi in najvarnejsi ni pa tako vsestranski kot kaksni touring kompeti ki so nekako komot ampak pri bolj resni voznji so lahko moteci. Se mi pa zdi da se kakovosti usnjenin kompleti v cenovnih razredih bolj razlikujejo od tekstila. Poceni leder je skoraj vedno zanic, poceni tekstil pa se nekako gre skozi Vsekakor pa je seveda vazno pri izbiri obleke vrsta motorja in nacin voznje. Mislim da treba menjati nekaj kompetov da ugotovis kaj ti pase. Ampak dobra roba se pozna v vrocini, ma mraz ni problem, biti zasciten v vrocini in pri tem ne prevec trpeti je pa tezje.
    • twom
      Start by doing what’s necessary; then do what’s possible; and suddenly you are doing the impossible.Francis of Assisi
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!