pa pridi lovit v naše konce - s kolesom? na nočno kraparijo? pa da vidimo stroške.
dejansko je vstopna investicija za motor komot 4-5000e .. malo si poglej cene ribiške opreme recimo za krapolov pa seštej..ni veliko razlike..
si kdaj pogledal cene za mini železnice??
Nasploh se mi zdi, da so policaji postali prav fanatični, kar se tiče alkotestov. Bil sem že udeležen v prometni nesreči, kjer je eden od udeležencev, za katerega je bilo očitno, da nesreče ni povzročil, kazal očitne znake po potrebi takojšnje nujne medicinske pomoči. Preden ga je rešilec odpeljal je moral opraviti alkotest, katerega je moral celo večkrat ponoviti, saj je imel zaradi poškodbe reber velike težave. V takšnih primerih lahko o življenju odločajo sekunde, ubožca pa so mučili par minut. Meni se zdi človeško življenje vredno več, kot potencialnih par sto evrov kazni, alkotest pa bi lahko opravili tudi v bolnici, ko bi človeka pokrpali in se prepričali, da njegovo življenje ni več v nevarnosti. Še najbolj žalostno pa se mi zdi, da veliko ljudi podpira takšno prakso...
Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
Prosim za pomoc.
Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?: