Jump to content
  • Sign Up
DAMI34

Kawasaki Versys 1000 (2019)

Recommended Posts

Snečer

Ja, 650 je še boljša, precej lažja z manjšo porabo :) Mana 650ke je prav dvovaljnik, ki bi ga morali zamenjati. 

Šalo na stran, zanimive ugotovitve. Lahko pa še malo argumentiraš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 urami, mladench pravi:

@Loba odlično napisano 🏆

@MitjaFvalda nis dau 18000 za to? 😲

@DAMI34 in ostali ... A Versys ima 12v in gretje ročk serijsko? Sem spregledal... Ali je tudi pri temu modelu Kawasakija dodatno? Če nima, zanimiva odločitev Kawe 😒

 

vem da SE verzija ima:

semiaktivno vzmetenje

kviki gor dol

cornering lights

Recimo to so kar drage zadeve in dvigujejo rang motocikla, oziroma to je to kar dobiš pri najboljših mopedih za 20 kek.

Vsi tureji bi pa avtomatsko morali imeti 12v vtičnico in ogrevane ročke. Kawa zna biti škrta, kar se tega tiče. (pojma nimam kaj ima/nima od teh drobnarij)

Drugače pa piše, kaj spada v opremo turer: 3x kovček, nosilec navigacije, tank zaščita in odvisno od modela še kaj, povišana šipca itd..)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris

Od dodatne opreme k Se različici sem vzel stranske kufre in tank zaščito. S tem se smatra kot Versys 1000SE LT. Dodatne luči mi niso potrebne, nosilec za GPS mi tud ni potreben(imam drugačnega), zgornji kufer pa je nadomestljiv z cenejši (jaz sem kupil Shad 48). Z popustom sem dal 17300+200 SHAD. 

Ker sem bil skeptičen glede višine sedeža sem razmišljal o nižjem a je nižji okol 300€ doplačila. (malo čudno, da morš doplačat namesto da dajo pač nižjega gor) Če mi nebo vredu me pride ceneje nižanje in morda gel vložek. 

Edited by Ris

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 19 urami, Loba pravi:

Po moje pri izbiri modela veliko vlogo igrajo subjektivni vplivi,  ki so posledica socialnega druženja, vplivi marketinga na našo zavest ter podobno in to se vidi že pri prvem izboru blagovne znamke pred izbiro modela. Motoristi, ki so šele pričeli voziti najbrž niti ne vedo, kaj bi jim "pasalo" in tako kupujejo na "oko" ali pa po "črednem nagonu", torej, tisto, česar je največ na trgu. Najbrž smo vsi v podzavesti pod določeniim vplivom okolja, družbe in informacij ki jih preberemo na netu in si tako zelo tažko ustvarimo svoje mnenje. Meni osebni recimo Versys sploh ni všeč, pa vozim vizuelno podoben motor, in Versusa sploh še nisem probal, a imam o njem svoje menenje, kar pomeni, da se itak motim, ker ne morem soditi na podlagi nekih predvidevanj. Po drugi strani pa vedno ko pogledam recimo Kawasakija Ninjo (katerokoli,  jo občudujem, še posebej sedaj to novo SX 1000, ki je pa prav tako sploh še nisem vozil, a bi jo imel.... in imam ustvarjeno neko mnenje na podlagi vizualizacije in prebranega. Čeprav sem sprobal že kar dosti motorjev, pa jih vseeno še večino sploh nisem in potem prebiram mnenja tistih, ki so jih vozili in si na podlagi tega ustvarim neko mnenje. Tako da, mogoče je ravno čar v tem , da vsega ne moremo sprobati (no, nekateri. po profesionalni poti imate te možnosti, super !), ampak najbrž se tisti, ki ne sprobamo vsega, več motimo kot imamo prav. In potem prebiramo debate dalje... bo zanimivo leto, upam da sprobam kaj od novitet. 

Versys je versatile motorno kolo, nekakšen SUV, vse v enem, tako je nakup brez probne vožnje brez tveganja.

In ta segment se danes najbolje prodaja pri motorjih.

Jaz Ninje npr. ne bi kupil, ker je to cestak in vemo kam to sodi oz od kod prihaja.

In danes ne delajo več slabih motorjev, lahko naštejem cel kup motorjev, ki bi z lahkoto nadomeščali mojega sedanjega.

Eni pač preveč komplicirate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladench
Ob 19. 1. 2020 ob 0:59, MitjaF pravi:

2016 sem prvič v življenju kupoval nov motor (hotel sem crossover in rabljenih ni bilo). Kupoval sem več kot 6mes. in probal vse v razredu :Yamaha Tracer 900, Ducati Multistrada 1200, BMW1000xr. Yamaho in BMW cca dve uri, Multistrado in Kawasaki sem vzel za weekend.

Vsi so dobri motorji, ampak jaz se vozim (20.000+ na sezono) in v tem, je Kawasaki boljši od vseh, sploh za v dvoje. Če koga zanima, lahko argumentiram.

Je pa od vseh najmanj sexsi (če se o lepoti ne sodi) in najmanj sportski. 

Jaz na žalost v 25 letni karieri nisem prišel do nivoja, da bi lahko izkoristil teh 120KM. Na cestah pa niti slučajno, že tako če prevoziš 20000km na sezono, si 5x bolj ogrožen od povprečnega slo. motorista, ki naredi 3-5 tisoč. Zato je vprašanje: ali rabim 160KM a no-braeiner kot rečejo. 

Je pa res, da je agregat praktično enak kot na 2012 modelu, ampak jaz bi se namesto dodatnih konjev, bolj razveselil 20% nižje porabe. Tudi turbo bi bil super, ampak potem bi bil zadosti 650 dvovalnik z alu okvirjem in Showa semi active vzmetenjem. Tak motor bi bil varčen z dosti navora in čez 100KM, 20kg lažji... bi bil pa gotovo predrag. 

Jaz sem probal... Tracer 900, Bmw s1000xr, BMW 1200GS in RS, Multistrado 950 in 1260... Kupil slednjo, kolega pa XRa. Oba delava 15000km na leto. V dvoje se vozim ene 35%

Tvoj nakup je pravi, mi2 falila z izbiro? 

Jaz se z MTSko čisto nič bolj ogroženega ne počutim, kot na sxu ali na starem pegasotu. No ja.. me malo strah, da nebi olja zmanjkalo.

Versys čisto ok motor ampak dati prednost porabi motorja namesto lepoti (subjektivno) 🤷‍♂️

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 15 minutami, mladench pravi:

Jaz sem probal... Tracer 900, Bmw s1000xr, BMW 1200GS in RS, Multistrado 950 in 1260... Kupil slednjo, kolega pa XRa. Oba delava 15000km na leto. V dvoje se vozim ene 35%

Tvoj nakup je pravi, mi2 falila z izbiro? 

Jaz se z MTSko čisto nič bolj ogroženega ne počutim, kot na sxu ali na starem pegasotu. No ja.. me malo strah, da nebi olja zmanjkalo.

Versys čisto ok motor ampak dati prednost porabi motorja namesto lepoti (subjektivno) 🤷‍♂️

MTS je oblikovno verjetno res najlepši in nisi falil z izbiro. Italijanski gs killer.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
50 minutes ago, mladench said:

Jaz se z MTSko čisto nič bolj ogroženega ne počutim, kot na sxu ali na starem pegasotu. No ja.. me malo strah, da nebi olja zmanjkalo.

Versys čisto ok motor ampak dati prednost porabi motorja namesto lepoti (subjektivno) 🤷‍♂️

Ce sm jez deca zastopu, se pri 20k km pocuti(s/mo) ogrozen 4x dlje,  kot pri 5k km. Pa da bi on sam, v svojem primeru,  napredek raje videl v obliki 20% manjse porabe, kot 30% vecji moci. Oboje cist stekam, ker pa prevozim samo polovico, bi zase raj  “kojne”:) 
 

@MitjaF, kje si pa vezota dobil za vikend? Ga imas se? Danes  mora imet ze blizu 100kkm, ne? 

Edited by Kugelschreiber

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

,  napredek raje videl v obliki 20% manjse porabe, kot 30% vecji moci. Oboje cist stekam, ker pa prevozim samo polovico, bi zase raj  “kojne”:) 
 

 

verjemi, z EURO normami je padla tudi poraba, pa ne na račun kojnov.

173 konjev ima povprečno porabo 5,7l/100km, v zadnjih 5ih jurjih...pa prej ni bilo nič drugače. Taki potratneži so pred časom žlempali 7 in več.

ps. kojni mojo bit, ne rabim 200, ma mal več kot 120 pri 210 suhe teže, tudi to je dejstvo, ki me od versota odvrača. Le zakaj hudiča so SXov agregat šli doungrejdat?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Fantje ne pretiravat. Moj suzuk pr 260kg in 100 konjih doseze 100km v 3s. Rukne dol skor vsak sporten avto. Na roke bi se dal preštet kerga ne. Gre noro k svina. Tud ce sta 2 gor se ne pozna. V 3 gre 190kmh. V 6. Pa 255. Verso ima boljse razmerje teža konji. Sicer ima manjso koncno, ker ni namenjen za ta namen. Ne morte me prepricat da je premal PS. Sicer pa ni to raketa. To je suv. Dost ima vsega da se da z njim cist konkretno peljat. 

Pa se neki... Slabih motorjev ne delajo več. Zdej je razlika med njimi minimalna. V cenah in performence. Men je všeč. In je na seznamu "must have".

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Men je tud 100 konjev dost, za dva pa kufre bi pa raj 150, da pac bl leti. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 4 minutami, skalar36 pravi:

Fantje ne pretiravat. Moj suzuk pr 260kg in 100 konjih doseze 100km v 3s. Rukne dol skor vsak sporten avto. Na roke bi se dal preštet kerga ne. Gre noro k svina. Tud ce sta 2 gor se ne pozna. V 3 gre 190kmh. V 6. Pa 255. Verso ima boljse razmerje teža konji. Sicer ima manjso koncno, ker ni namenjen za ta namen. Ne morte me prepricat da je premal PS. Sicer pa ni to raketa. To je suv. Dost ima vsega da se da z njim cist konkretno peljat. 

Pa se neki... Slabih motorjev ne delajo več. Zdej je razlika med njimi minimalna. V cenah in performence. Men je všeč. In je na seznamu "must have".

kdo je rekel, da koga v kaj prepričujem? Meni je premalo konjev, pa pretežak mi je, pa ADV je...verjamem da tudi SX ni vsem všeč niti drža niti karkolidrugega..

 

Ampak za nakup te mora nekaj prepričati oziroma kako se kupujejo mopedi:

 

-da ti sede u uč, ko kaka bejba da si prec slinast

-da ma prave mere in primerno držo, ki ti paše

-da ma druge atribute (oprema, teža, itd itd)

da--še vedno pišem o motorju. :P

In potem najdeš 3 recimo SUV motorje oziroma ADV. Vsi trije so ti všeč. In potem gledaš ceno, pa opremo, pa mogoče tudi konje, porabo, št valjev itd..vse to vpliva na to a boš ali ne boš kupil. Eni gledajo celo samo na blagovno znamko in bo kupili samo to in ničesar drugega, ker so prepričani, da obstaja samo ta znamka in jo bodo kovali v zvezde in oboževali (pa naj bo to kawa, Honda al pa BMW)

Tako se mopedi kupujejo..žal. 

pred 6 minutami, DinDiin pravi:

Men je tud 100 konjev dost, za dva pa kufre bi pa raj 150, da pac bl leti. :D

pazi tvojih 100 ma odstranjeno ekologijo (in se že pelje sprejemljivo), ker ko sem ga peljal kot original stanje je bil bolj kot ne "srednja žalost" :D ampak to velja samo za mene, mogoče nekomu čisto zadostuje.

pred 16 minutami, luxsa pravi:

Zarad snecerja,a nisi vedu? 😂

pa sej lahko kaj o mopedu napišeš, al pa fantaziraš. Ravno o Snečiju ni treba...fantazirat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

@DAMI34 kolikokrat izklopis pomagla na ktm- u pa odpiraš poln gas!?

Tok konjov kot uporabljaš pri svoji voznji ma zig verso vec. Jest te zastopm, fajn je met tis "mal vec". Da jih ma pa versys premal pa ne prebavim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 5 minutami, skalar36 pravi:

@DAMI34 kolikokrat izklopis pomagla na ktm- u pa odpiraš poln gas!?

Tok konjov kot uporabljaš pri svoji voznji ma zig verso vec. Jest te zastopm, fajn je met tis "mal vec". Da jih ma pa versys premal pa ne prebavim.

tudi na testih so pisali, da jih ima premalo, da "komaj" pride na vršič, ko so primerjali s konkurenco

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
Pravkar, Snečer pravi:

tudi na testih so pisali, da jih ima premalo, da "komaj" pride na vršič, ko so primerjali s konkurenco

 

Nisem vidu kater test. A je bil BMW vmes? Ce je bil to pove vse.

Motorevi in raznih testov ne berem več. Vsaj evropskih. Vse je ena slaba reklama. Ce bi verjel v teste bi moral vsako sezono kupt nov model motorja.

Sej vemo kako gre... Fenci hotel, fina papica, kksna " krača". Pol pa sinfi... Te ne bo vec zravn. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Saj za Super Tenere tudi to pisejo, ker je kao konkurenca na testih in zmeraj zadnja. Pa verjamem, da se cist kul pelje. Pri sraufanju sigurn zmaga :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 8 minutami, skalar36 pravi:

@DAMI34 kolikokrat izklopis pomagla na ktm- u pa odpiraš poln gas!?

Tok konjov kot uporabljaš pri svoji voznji ma zig verso vec. Jest te zastopm, fajn je met tis "mal vec". Da jih ma pa versys premal pa ne prebavim.

Nikoli, vozim pa občasno v SPORT modu. Ampak pomagala so itak samo potuha, da lahko obrneš gas bolj brez skrbi.

Pa spustva KTM in greva na Z900. Lahek in primerni konji. Zame, za solo vožnje. Za 2 osebi mi je premalo je recimo optimalen SX. KTM je pa ravno fajn.

In spet moram povedati konji na Sx in konji na GTju so različni, med vožnjo pa ni take razlike, ker je bolj bistvena krivulja moči in prestavno razmerje. Oba mata ugodno in primerno za "skakanje" mim avtov v dvoje, kot meni ustreza. Ampak ni nujno da drugim, nekateri rabijo več drugi manj.

Versis 1000 nikakor nima premalo konjev, ima ugoden navor in veliko konjev že spodaj (ter kratek menjalnik), ni pa ravno neka beštja, in nekateri hočemo mal več. Mene tudi H2 ne bi motil, nasprotno je hudičevo ugoden motor, brez potrebe po šaltanju in z veeeliko moči spodaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 4 minutami, skalar36 pravi:

Nisem vidu kater test. A je bil BMW vmes? Ce je bil to pove vse.

Motorevi in raznih testov ne berem več. Vsaj evropskih. Vse je ena slaba reklama. Ce bi verjel v teste bi moral vsako sezono kupt nov model motorja.

Sej vemo kako gre... Fenci hotel, fina papica, kksna " krača". Pol pa sinfi... Te ne bo vec zravn. :)

https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/moto-testi/primerjalni-test-potovalni-enduro-motocikli-2012/

ja gs razred so testirali in prvič videli 4 valjnik v tem segmentu

Štirivaljnik vleče kot elektromotor, le da ima slednji največji navor v najnižjih vrtljajih, štirivaljni motor z notranjim zgorevanjem pa ne, kar je lepo razvidno že iz tehničnih podatkov, vtis z vožnje na Vršič pa tezo le še potrdi.

Zato je s tremi kovčki in sopotnico obteženega Versysa pri vzpenjanju po serpentinasti cesti treba zavrteti v nekoliko višje vrtljaje, kot bi si motorist-turist želel. 

ni za Dolomite & co

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 minuto, Snečer pravi:

https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/moto-testi/primerjalni-test-potovalni-enduro-motocikli-2012/

ja gs razred so testirali in prvič videli 4 valjnik v tem segmentu

Štirivaljnik vleče kot elektromotor, le da ima slednji največji navor v najnižjih vrtljajih, štirivaljni motor z notranjim zgorevanjem pa ne, kar je lepo razvidno že iz tehničnih podatkov, vtis z vožnje na Vršič pa tezo le še potrdi.

sem prabral tisti test in edin kar potrdi je, da tip res ne zna vozit motorja, če 1000ccm ne zna na Vršič spravit :Din ne pozna 4valjnega motorja oz njegovih karakteristik.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

sem prabral tisti test in edin kar potrdi je, da tip res ne zna vozit motorja, če 1000ccm ne zna na Vršič spravit :D

 

ker si delita motor s sx, bi me streslo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, Snečer pravi:

ker si delita motor s sx, bi me streslo :)

sune kaj pa :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Ko mi nekdo rece, da 600 ccm 4v motor nikamor ne gre, in da je treba velik prestavljat, takoj vidim zelenca. Ce pa to napise nekdo, ki je novinar, za 1000 ccm bi blo pa bolje, da dela teste za kravje vime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      https://www.gpone.com/it/2020/02/24/motogp/honda-in-difficolta-marquez-ruba-una-rcv-2019-a-nakagami.html
    • MiNa
      Khm, lahko bi kar tele slike nalimu.... Moj rdečko je po sedmih sezonah in po malo manj kot 30Kkm zaslužil novo "kri" v sprednjih blažilnikih. Glede na to, da sem to že parkrat počel, je postala rutina... Najprej odstranim zavorne čeljusti, senzor ABS... os kolesa... nato še kolo, blatnik in mostiček, ki povezuje oba kraka... snamem oba kraka, (na "pajku" visijo zavorne čeljusti). Na obeh krakuh se vidijo sledovi spodnjega križa, po čiščenju s krpo sledov ni več... Preveril sem tudi, da kraki niso ukrivljeni in sicer na ravni površini (kosu šipe debele 1cm) z merilnimi lističi in da v pušah ni zračnosti. Tale rjava barva mi ni prav všeč, ampal po rahlem čiščenju... je zadeva precej boljša. seveda bom pred sestavljanjem še spoliral. Oringe bom menjal, so standardni tako, da nabava ni problem... Olje ni neka posebna brozga ima "le" 30Kkm ampak 7 sezon - potrebno menjave. takole, da se povsem odteče staro olje do sestavljanja... tole bo pa v razmerju 2:1 in sicer v korist 10W. Glede na to kje in kako vozim, mi takšna znes še najbolj ustreza.
    • RobiRoberto
      NE vEM
    • RobiRoberto
      Zgleda, da bo treba mojo mamo preseliti kar v "enoto" Idrija ... Moje drage seveda to ne zanima nič, ker "je padla tako globoko", da se od tam "ne more pobrati več ... Karkoli ji omenim kar je povezano z mojo mamo, je sploh ne zanima, ali pa me "zatre" še preden povem do konca ... Res ne zmorem več in zato "si želim" "počitnice" v PB Idria ...     Spoštovani! V kolikor gospa ni bila v preteklosti psihiatrično obravnavana in nima posebne psihiatrične diagnoze, bi spadala v enoto v Idriji. Situacija bo razvidna, ko boste poslali prošnjo z dokazili. Lep pozdrav,  
    • VS800
      NI ona kr tko, aNE
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!