Skoči na vsebino

Triumph Tiger 900 (2020)


Priporočene objave

Objavljeno

Ja, ni mi povsem jasno, če naj bi bil to večji brat 800-tke? Ali namesto nje? Ali celo namesto 1200-ke? Ali pač neki vmesni člen, konkurenca Africi Twin? Upam na slednje.

Objavljeno
18 minutes ago, dlicen said:

Ja, ni mi povsem jasno, če naj bi bil to večji brat 800-tke? Ali namesto nje? Ali celo namesto 1200-ke? Ali pač neki vmesni člen, konkurenca Africi Twin? Upam na slednje.

Glede na precej velk prednji bicikl, bi blo lahko res bol offroad..

Objavljeno

Tole naj bi bil 850... ampak tole je tudi čista kopija bmwja... F850.

Objavljeno
pred 15 minutami, Vito23 pravi:

Tole naj bi bil 850... ampak tole je tudi čista kopija bmwja... F850.

Začenjši s trivaljnikom, kaj?

Objavljeno

ma lej čist drugi motor...BMW pa tiger meni osebno se tiger full lepše pelje...

Objavljeno
pred 20 urami, Kugelschreiber pravi:

Glede na precej velk prednji bicikl, bi blo lahko res bol offroad..

Proizvajalec natakne na motor tiste gume, ki ustrezajo podlagi za katero je bil razvit in narejen....če pogledaš še enkrat sliko....kakšen offroad?

Objavljeno
29 minutes ago, BIF said:

Proizvajalec natakne na motor tiste gume, ki ustrezajo podlagi za katero je bil razvit in narejen....če pogledaš še enkrat sliko....kakšen offroad?

Ma kaj se kurac repecins....Kaj pa ce proizvajalec testira kako bo delalo na asfaltu?  A se ti zdi mozno, de Africe niso nit enkat testirali s cestnimi gumami? 

Reci de je ta prednji bicikl primarno namenjen asfaltu? 

C02A66DD-82ED-4961-A813-0377B1BDA549.png.6719e0cd4f0bbb462b6b0bf90f05a06c.png

 

  • Hvala 2
  • Haha 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, BIF pravi:

Čemu pa je ta pecikl namenjen?

če hočeš zgledat k da BMW voziš pa nimaš dinar :)

 

na prvi sliki zgleda res pol metra od tal. luštno

Popravljeno . Popravil Xebec
Objavljeno

Hmmm...nisem sicer pričakoval odgovora od tebe, ker imam o tebi visoko mnenje. Ampak očitno pričakovani "modreci" nimajo odgovora. Tako da ta odgovor ne leti direktno na tebe..

Sicer pa...zelo priljubljen izraz "potovalni enduro" je izmišljotina ki je zrasla v glavah moto komercialistov, ki prodajajo mokre sanje zapakirane v robat izgled cestnega motorja...po domače...prodajajo muda za bubrege.

Definicija endura je namreč takšna: citat:

" Enduro is a form of motorcycle sport run on extended cross-country, off-road courses.[1] Enduro consists of many different obstacles and challenges. The main type of enduro event, and the format to which the World Enduro Championship is run, is a time-card enduro, whereby a number of stages are raced in a time trial against the clock. "

...skratka...gre za obliko moto športa, praviloma dirko po brezpotjih sestavljeno iz različnih ovir in izzivov...

Zdaj pa me zanima, kdo prosim lepo kupi "potovalni enduro", nabije gor kufre in gre na dirko po brezpotjih z ovirami in izzivi...???

Nič ne gre skupaj...razen v glavah nekaterih, ki si ustvarijo namišljeno sliko in potem "serjejo" v vseh temah svoje neumnosti.

In tako pridemo do tega, da je ta Tiger nič drugega kot cestni motor...kot bolj ali manj vsi iz kategorije "potovalni-enduro"...lahko bi rekli...videz vara.

Objavljeno

@BIF, sej ce bi bral kaj sm napisal, se ne bi zapletal. Ampak ti raj mal haklas na prvu loptu. Napisal sem, da bo s tem kolesom, po sliki sodec 90/90-21, bol offroad kot tisti s 110/80-18 ali 120/70-19. Kje si ti najdu dirke.....me ne zanima, ker tega nism omenu. tle je afrika kar pogosta izbira. https://www.facebook.com/groups/Transeurotrail.org/ 

 

In po pravici, dosadn si u 15:00. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 36 minutami, BIF pravi:

 

Definicija endura je namreč takšna: citat:

" Enduro is a form of motorcycle sport run on extended cross-country, off-road courses.[1] Enduro consists of many different obstacles and challenges. The main type of enduro event, and the format to which the World Enduro Championship is run, is a time-card enduro, whereby a number of stages are raced in a time trial against the clock. "

...skratka...gre za obliko moto športa, praviloma dirko po brezpotjih sestavljeno iz različnih ovir in izzivov...

Zdaj pa me zanima, kdo prosim lepo kupi "potovalni enduro", nabije gor kufre in gre na dirko po brezpotjih z ovirami in izzivi...???

Nič ne gre skupaj...razen v glavah nekaterih, ki si ustvarijo namišljeno sliko in potem "serjejo" v vseh temah svoje neumnosti.

In tako pridemo do tega, da je ta Tiger nič drugega kot cestni motor...kot bolj ali manj vsi iz kategorije "potovalni-enduro"...lahko bi rekli...videz vara.

Se mi zdi, da je "enduro" pri teh modelih bolj mišljen kot "izgled ter položaj sedenja" kot na pravem enduru. Ne pa "enduro" kot namen uporabe, torej na zahtevnejšem terenu. Če mene kdo vpraša kakšen motor imam (Versys) in ne pozna modela ker pač ni v teh vodah ampak ga vseeno malo bolj zanima kako izgleda mu (da mu slik ne kažem) rečem, da je pač motor za po cesti/asfaltu, malo višji, kot enduro. Pa je potem vsem nekako jasno kako približno iizgleda.

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno

hard enduro, enduro, potovalni enduro...to so trije različni pojmi:)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 18 minutami, Kugelschreiber pravi:

@BIF, sej ce bi bral kaj sm napisal, se ne bi zapletal. Ampak ti raj mal haklas na prvu loptu. Napisal sem, da bo s tem kolesom, po sliki sodec 90/90-21, bol offroad kot tisti s 110/80-18 ali 120/70-19. Kje si ti najdu dirke.....me ne zanima, ker tega nism omenu. tle je afrika kar pogosta izbira. https://www.facebook.com/groups/Transeurotrail.org/ 

 

In po pravici, dosadn si u 15:00. 

...boldano je tvoj problem...

...pač preskoči...

Objavljeno

Enduro je vse, kar je izven asfalta in tu so različne podlage, od lepega makadama do razritih grap...sam s tem nimam problemov. Še drugo je potem kros, trial....

Objavljeno (popravljeno)

Ma ja...tu gre pač za pogovorno definicijo.

Kar hočem povedat je to, da nam proizvajalci prodajajo videz (seveda za temu primerno višjo ceno) ne pa tudi dejansko namembnost motorja. To da na cestni motor spremenjenag videza mi pač nataknemo druge gume in se gremo ker se pač gremo je bolj mazanje oči. Ker če so te naše "potovalne ednure", potem ne vem kam spada recimo Husa 701, KTM 790 itd....med trial ne...med kros tudi ne...

Vse skupaj je dobro premišljen kurčev marketing.

Imam kolega ki ima Hondo Varadero, ki so mu jo prodali kot enduro motor....in ne razume da je ravno toliko enduro motor, kot je plastičen lavor dober za pohanje kure na plinskem štedilniku.

Popravljeno . Popravil BIF
Objavljeno

Ne vem.. Kaj toliko panike.. Naj vsi vsak kupi kar mu je pa vozi kjer mu paše pa tudi če z r1 offroada.. Sam vem da kupim "enduro" samo zato ker je vse stranski in za po gozdu, blatu, makadam ter tudi lep nedeljski izleti in magari po ac na morje..  Če bo kdaj tale motorčič prišel meni v roke bo probal  :) uuuse :) !  

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tale Tigrček mi je pa zelo zanimiv! Edino škoda ker Angleži se še niso navadili prižgati obeh žarometov naenkrat... 

Objavljeno

Ne vem sicer v kaj ga je proizvajalec nataknil pri novem ter kaj mu je obljubil kje se bo vozil.. Pelje me povsod 

20190501_191637.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Glede na konkurenčno AfricoTwin mi zgleda lepši...ampak japonc je pa le japonc, moraš imet že jajca, da kupiš tega eksota. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!