Jump to content

Triumph Tiger 900 (2020)


celjan89

Recommended Posts

pred 8 minutami, vandrovec pravi:

...ampak japonc je pa le japonc, moraš imet že jajca, da kupiš tega eksota. :)

Najpametnejši so vedno tisti, ki dotičnega motorja nimajo...

Link to comment
Share on other sites

Tega še nihče nima in ja, mi je všeč. Ampak ob primerjanju z AfricoTwin pač prevaga marsikaj drugega. Kot sem rekel, če bi imel jajca ali pogum bi izbral tega....:naughty:

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, dlicen pravi:

Tale Tigrček mi je pa zelo zanimiv! Edino škoda ker Angleži se še niso navadili prižgati obeh žarometov naenkrat... 

Pri obeh sedanji Tigrih gorita obe luči, tako kratka kot dolga.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

 

Ob 11. 8. 2019 ob 15:54, dlicen pravi:

Očitno bo namesto 800-tke. 

https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-tiger-/

Imaš prav. Upam, da je temu novemu na videu samo žarnica pregorela.

800 ostane zaenkrat .

Link to comment
Share on other sites

pred 24 minutami, nordkapp pravi:

Cena bo pa itak u višave

cena .. tudi duceti niso poceni pa se prodajajo..  xr 800 primerjati z nc750x pač ne gre.. vsi tigra 800 že leta tlačijo k AT..

sicer pa poglej nortona 650 pa bomo rekli kakšno o ceni..

mene zanima kakšen bo "GT".. sem pa mnenja , da bi vseeno lahko naredili cestno različico s 765 mašino , da bi vsaj pri performansah zaprli usta yamahini 900..

Link to comment
Share on other sites

pred 12 urami, thumper pravi:

 

 sem pa mnenja , da bi vseeno lahko naredili cestno različico s 765 mašino , da bi vsaj pri performansah zaprli usta yamahini 900..

Uf... To bi bilo pa res hudo (pod pogojem, da bi bila tudi ciklistika primerna).

Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami, dlicen pravi:

Uf... To bi bilo pa res hudo (pod pogojem, da bi bila tudi ciklistika primerna).

nekih 108 - 115 konjev bi bilo optimalno ... ciklistika načeloma pri triumphih ni problem ...

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, thumper pravi:

nekih 108 - 115 konjev bi bilo optimalno ... ciklistika načeloma pri triumphih ni problem ...

Jaz bi komot še na 125 konjev. No, moral bi napisati vzmetenje, to je bilo pri prvi serije Tigra 1050 res bogo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
pred 53 minutami, dlicen pravi:

pr***t* k***i blesavi a res ne znajo naredit gt verzije s horizontalnim loncem pa dva kufra čist ob motor?? j**o jih tak grandturismo..

 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, thumper said:

horizontalnim loncem

Ravn, u štric z nihajko?
 

Men se zdi zelo šik, pač desn kufr ima 5-7l manj. Ni big dil. važno de ne šlajsa po tleh. Ravn dimnik bi 100% brusil. 
 

edit, takole zgleda, 8n je supr. IMO seveda. 

922A0939-BD40-4EAB-A391-7EEF4406B396.jpeg

Edited by Kugelschreiber
Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami, Kugelschreiber pravi:

Ravn, u štric z nihajko?
 

Men se zdi zelo šik, pač desn kufr ima 5-7l manj. Ni big dil. važno de ne šlajsa po tleh. Ravn dimnik bi 100% brusil. 
 

edit, takole zgleda, 8n je supr. IMO seveda. 

922A0939-BD40-4EAB-A391-7EEF4406B396.jpeg

na katerem motorju že brusi po tleh? potegni črto od spodnjega kota kovčka do roba platišča..potem povej , da ni prostora za lonec.. pri mojem t100 ni šlajsalo z dvema in prtljago.

Rezultat iskanja slik za triumph bonneville t100 2009

in to je slika tigra 800 s takimi kovčki kot na tvoji  - bljak -  ej lep motor je s kovčki pa zgleda kot trike (še moj ni tako ogaben s tistim grdim uporabnim kovčkom zadaj )  :

T800_EVO_System_3-500x500.jpg

pred 4 urami, dlicen pravi:

Tudi jaz sem fen dimnika v zgornjem štuku. Je pa res, da nisem hud popotnik.

na zgornji sliki se lepo vidi v čem je problem - v izpušnem loncu.če ga nebi bilo . bi šla lahko kovčka nižje in veliko bolj noter , kar bi polepšalo zadnji pogled na motor , kovčka bi bila lahko širša a obenem bi bila skupna širina ožja..

tistih 5-7l na desnem več + na vsakem kovčku še + 4cm  (2x + 6l)v širino (sedanja odmaknjenost je na cca.10 cm) pa skupna širina bi se zožala za nekih6-8 cm.  vsaj 18l več ??? to je več kot ena moja stranska torba (17l) !! 

Link to comment
Share on other sites

...bodo mogoče Romuni naredili lepše kovčke, drugače pa brusilko v roke in porezat dolge nosilce pa še kovček prilagodit izpuhu...pri takem motorju mora biti izpuh dvignjen, drugače ne bi bil ne "tič ne miš" :naughty:

Pri tem so se bolj potrudiliAshampoo_Snap_2019_12.04_15h23m02s_001_.png.4034c4950c24bfe1225c7955ba3fcd3f.png

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, vandrovec pravi:

...bodo mogoče Romuni naredili lepše kovčke, drugače pa brusilko v roke in porezat dolge nosilce pa še kovček prilagodit izpuhu...pri takem motorju mora biti izpuh dvignjen, drugače ne bi bil ne "tič ne miš" :naughty:

ej - a ti mogoče veš , da se pogovarjam o cestnem modelu? temu :

 

TIGER 900 GT

Built specifically for road-going

ok.mogoče pa ti veš več o namembnosti gt-ja kot v  triumphu ..

Edited by thumper
Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, thumper pravi:

ej - a ti mogoče veš , da se pogovarjam o cestnem modelu? temu :

 

TIGER 900 GT

...kot bi bil GS cestni motor, ok saj cestni so vsi, za izven jih je manj in Tiger si je po moje pridobil sinonim za širše uporaben motor?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, thumper said:

ej - a ti mogoče veš , da se pogovarjam o cestnem modelu? temu :

 

TIGER 900 GT

Built specifically for road-going

ok.mogoče pa ti veš več o namembnosti gt-ja kot v  triumphu ..

U bistvu, ti je vandrovec ponudil edino pravo resitev. Kupi bmw gs. 

Link to comment
Share on other sites

Kaj vse ljudi moti... Nazadnje se mi bodo oblikovalci in konstruktorji še zasmilili..

Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami, Joker pravi:

Kaj vse ljudi moti... Nazadnje se mi bodo oblikovalci in konstruktorji še zasmilili..

ok.pa ponovimo kaj razmišljam - to , da so šli z 900 eno stopnjo bolj na cesto in drugo stopnjo bolj na off road.razen velikosti prednjega platišča je recimo primerjava podobna kot yamaha mt07 in tenere- ok mal manj hard.. 

pri off roadu je jasno zakaj je izpuh višje - zaradi prečkanja vode.

GT verzija pomeni točno to - gran tourismo ..največkrat v dvoje .tu se podrazumeva prtljažni prostor in udobje za dva.

če res vlagajo toliko dela v razvoj dodatkov kot na spodnjem linku potem naj razvijejo vsaj še dva enaka stranska kovčka in izpušni lonec z drugo krivino , ki bo pritrjen na nosilec kovčka..simpl ..

 

Link to comment
Share on other sites

Ker zaradi emisijskih norm dimniki postajajo vse glomaznejši, je na mopedu za snovalce kar zahteven projekt kam ga vtaknit in da bo še izgledalo. Z razvojem, velikostjo, njegovo vsebino ter materjali pa ni najcenejši kos sestavljanke. Dva različna modela dimnikov je sigurno prevelik strošek, nimajo pa podobnega modela motocikla od katerega bi si ga lahko izposodili. In tako je dimnik za obe verziji pač enak. Sicer pa original dimniki kaj kmalu postanejo šara in napota nekje v kotu delavnice.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!