DAN Objavljeno Januar 28, 2020 Opozori Objavljeno Januar 28, 2020 Triumph naj bi pripravljal še baby tigra okoli 400-500 ccm za bolj hard podvige...
dlicen Objavljeno Januar 28, 2020 Opozori Objavljeno Januar 28, 2020 pred 7 minutami, DAN pravi: Triumph naj bi pripravljal še baby tigra okoli 400-500 ccm za bolj hard podvige... To bo po mojem kakšen indijski ali kitajski posvojenec...
thumper Objavljeno Januar 29, 2020 Opozori Objavljeno Januar 29, 2020 Ob 6. 12. 2019 ob 7:19, thumper pravi: če res vlagajo toliko dela v razvoj dodatkov kot na spodnjem linku potem naj razvijejo vsaj še dva enaka stranska kovčka in izpušni lonec z drugo krivino , ki bo pritrjen na nosilec kovčka..simpl .. Ob 6. 12. 2019 ob 8:26, raza pravi: Ker zaradi emisijskih norm dimniki postajajo vse glomaznejši, je na mopedu za snovalce kar zahteven projekt kam ga vtaknit in da bo še izgledalo. Z razvojem, velikostjo, njegovo vsebino ter materjali pa ni najcenejši kos sestavljanke. Dva različna modela dimnikov je sigurno prevelik strošek, nimajo pa podobnega modela motocikla od katerega bi si ga lahko izposodili. In tako je dimnik za obe verziji pač enak. Sicer pa original dimniki kaj kmalu postanejo šara in napota nekje v kotu delavnice. dejansko je lahko razlika samo v vmesni krivini od katalizatorja do lonca in podaljšan nosilec lonca - del razdalje lahko pokrije sam nosilec za kovček..
thumper Objavljeno Januar 29, 2020 Opozori Objavljeno Januar 29, 2020 pred 12 urami, DAN pravi: Triumph naj bi pripravljal še baby tigra okoli 400-500 ccm za bolj hard podvige... https://www.visordown.com/news/industry/what-could-triumph-bajaj-deal-mean-bikers bajaj ..kot piše na linku - če so dobri za ktm že 10 let so verjetno tudi za triumph-a.nalbolj važna je kvaliteta sestavljanja komponent - od agregata do končnega izdelka..
b2z25 Objavljeno Februar 10, 2020 Opozori Objavljeno Februar 10, 2020 Prvi vtisi s testiranj: DAMI34 in thumper 2
medvedr Objavljeno Februar 23, 2020 Opozori Objavljeno Februar 23, 2020 Ob 7. 8. 2019 ob 16:05, celjan89 pravi: ma lej čist drugi motor...BMW pa tiger meni osebno se tiger full lepše pelje...
gasperX Objavljeno April 9, 2020 Opozori Objavljeno April 9, 2020 Kva pa je razlika med Rally in rally Pro???
MARJA Objavljeno April 9, 2020 Opozori Objavljeno April 9, 2020 https://www.triumphmotorcycles.com/motorcycles/adventure/tiger-900 Na tej strani poglej
thumper Objavljeno April 9, 2020 Opozori Objavljeno April 9, 2020 pred 2 urami, gasperX pravi: Kva pa je razlika med Rally in rally Pro??? Cena. pa oprema..
Luka66 Objavljeno April 9, 2020 Opozori Objavljeno April 9, 2020 Ob 8. 4. 2020 ob 14:42, DAMI34 pravi: Najboljši bajk v tem razredu, že prejšnji model je bil s tem super agregatom "3 v vrsto" odličen. Imeli smo pri hiši XR in XC, krasen motorček, tako za začetnike, kot tudi za izkušene bajkerje. Sedaj so šli naprej še z opremo in ga naložili z vsem kar ne-potrebuemo, ga dodelali in uredili tudi malenkosti, ki so morda prej manjkale. Edini minus v Slo, ni generalnega uvoznika, ki bi to staro tradicionalno znamko bolje promoviral in jo postavil na mesto, ki si ga zasluži, število modelov in prodajo povečujejo.......tudi servisna mreža pri nas...... So iskali pred časom, kar po spletu angleži, generalnega uvoznika, prodajalca in serviserja za SLO, seveda so bili pogoji..... Triumph, one heart and good save the queen DAMI34 in raza 2
dlicen Objavljeno April 9, 2020 Opozori Objavljeno April 9, 2020 pred 2 urami, Luka66 pravi: So iskali pred časom, kar po spletu angleži, generalnega uvoznika, prodajalca in serviserja za SLO, seveda so bili pogoji..... Triumph, one heart and good save the queen No, jaz pa imam diametralno nasprotno informacijo in sicer, da imajo na 2 milijonskem trgu natanko takšno distribucijo/mrežo, kot je njihovo povprečje.
Luka66 Objavljeno April 9, 2020 Opozori Objavljeno April 9, 2020 pred eno uro, dlicen pravi: No, jaz pa imam diametralno nasprotno informacijo in sicer, da imajo na 2 milijonskem trgu natanko takšno distribucijo/mrežo, kot je njihovo povprečje. Pomembno je kakšna je ta distribucijska mreža in kako funkcionira.......težava je v tem, da ni generalnega uvoznika in z njegovimi dejavnostmi povezanih boljših in več storitev..... ni salona kjer je moč videti večino modelov in tudi kakšnega potestirat (ne čakat, da se avstrijci usmilijo, če slučajno imajo kakega testnega) ni na ogled dodatne opreme, ter oblačil brenda, posledično je zoprno kaj kupiti, ker ne veš kako v resnici npr, jakna izgleda, tudi za velikost nisi prepričan, če bo prava.........ob času popustov bi bila možnost bolj ugodnega nakupa opreme, motorjev.....posledično tudi ni večjega tržnega deleža in prepoznavnosti brenda pri nas......znamka s takim renomejem rabi in si zasluži precej več, ko je to v Slo......rabili bi to kar so angleži želeli z info na njihovi spletni strani, ko so vabili poslovnega partnerja iz Slo..........in ne mislim število servisov in avstrijskih po-pre-prodajalcev motorjev v Slo........servise sem pa preizkusil vse, ki so bili in so še.......pa to niti ni tema.......bajk je super in z zanimanjem čakam prenovo ta velikega raziskovalca če bodo naredili to kar pri tem malo podrli agregat in znižali težišče, zmajšali težo, izpili malenkosti bo tudi ta najboljši v klasi Bostjan L in DAMI34 2
dlicen Objavljeno April 9, 2020 Opozori Objavljeno April 9, 2020 Se strinjam. Razen Jermana ni tako rekoč ničesar. Bostjan L 1
Luka66 Objavljeno April 12, 2020 Opozori Objavljeno April 12, 2020 Ja, Jermani so res mojstri, vsi trije, so mi servisirali tudi Honde, platišča..... thumper 1
Luka66 Objavljeno Junij 30, 2020 Opozori Objavljeno Junij 30, 2020 (popravljeno) Na vrh Penner Passa je se je pripeljal en It z novim T Tigrom 900 XC, glas čist drugačen kot prej, ga nebi nikoli prepoznal, nobenega živžganja, športen hud zvok z original izpuhom......... lep motorček, dobre komponente, dva hladilnika, oba z hladilnim ventilatorjem, izgleda narejen za na konec sveta , uredili tudi detajle ......razen tistega kar mi je že na prejšnjemu šlo na živce ......za imet..... zame best in class Slika ni lih, imam povp mbt Popravljeno Junij 30, 2020. Popravil Luka66 raza, Bostjan L in GregorM 3
Luka66 Objavljeno Junij 30, 2020 Opozori Objavljeno Junij 30, 2020 Naj dodam še tisto kar mi je pri dveh T Tigrih, ki smo jih imeli pri hiši šlo na živce in žalost niso popravili tudi pri tem,......ni mi jasno zakaj, zadeva sicer nima nobene zveze s kvaliteto vožnje in marsikoga tud verjetno ne moti.......si pa tak renomiran proizvajalec kot je Triumph tega ne bi smel privoščit tako tako zvarjenega okvirja..... k da bi enga z riževega polja poklical in mu dali švas aparat v roke. Slika je sicer slaba, tako, da zvar okvirja izgleda lepši in boljši kot je v resnici .......v reali kot bi ajdove žgance nametal med dve cevi, zato mi je tudi pogled ostal na tem. Za primerjavo dodajam sliko zvara na 5 let starega Ducatija 821 Hypermotrd približno enakega cenovnega ranga in kubature. Vem, da to ni bistveno za vožnjo samo...... Bostjan L 1
Drosa Objavljeno November 24, 2020 Opozori Objavljeno November 24, 2020 Avgusta sem imel to srečo da sem probal Tigra 900 GT Pro pri Jermanu. Morem priznati da je zadeva ras bomba, vsaj zame. Motor lepo prožen, dovolj moči in navora že pri niskih obratih, zvok že original fejst, kakšen aftermarket izpuh pa bi ga še zlepšal. Ciklistika na nivoju Triumpha, stabilen in lepo pada v ovinke za to vrsto motorja. Celoten motor je lahek, sedež super za tiste nižjega rastu kot sem jaz, ker je na začetku precej ožji kot pri starem tigru. Kakovost izdelave super, razen že zgoraj omenjeni vari. TFT zaslon res lepo zgleda, velik, ogromno informacij. Drža na motorju sproščena in neutrujajoča. Skra tka vse OK razen cene seveda ki pa je kar visoka. Bostjan L, thumper, RobiRoberto in 3 others 5 1
siks Objavljeno November 24, 2020 Opozori Objavljeno November 24, 2020 pred 6 urami, Drosa pravi: Avgusta sem imel to srečo da sem probal Tigra 900 GT Pro pri Jermanu. Morem priznati da je zadeva ras bomba, vsaj zame. Motor lepo prožen, dovolj moči in navora že pri niskih obratih, zvok že original fejst, kakšen aftermarket izpuh pa bi ga še zlepšal. Ciklistika na nivoju Triumpha, stabilen in lepo pada v ovinke za to vrsto motorja. Celoten motor je lahek, sedež super za tiste nižjega rastu kot sem jaz, ker je na začetku precej ožji kot pri starem tigru. Kakovost izdelave super, razen že zgoraj omenjeni vari. TFT zaslon res lepo zgleda, velik, ogromno informacij. Drža na motorju sproščena in neutrujajoča. Skra tka vse OK razen cene seveda ki pa je kar visoka. Manjka mu agregat z 999ccm in ca. 120 lipicanci... Zelo lep je....
thumper Objavljeno November 25, 2020 Opozori Objavljeno November 25, 2020 (popravljeno) le zakaj so potem vstopni model nehali izdelovat in in ga nadomestili s tem: https://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure/tiger-850-sport isti agregat z drugačno nastavitvijo elektronike .. manj konjev in celo s ceno so šli dol v primerjavi s tiger 900.. Popravljeno November 25, 2020. Popravil thumper
Drosa Objavljeno November 25, 2020 Opozori Objavljeno November 25, 2020 Menim da je vse stvar ukusa in potreb kot tudi stila vožnje, tako z performansami kot z videzom, meni osebno je moči dovolj, pa verjetno tudi pri 850 sport mi nebi prokleto manjkalo. Samo da je s ceno primernejši. Se pa strinjam da od kakšnega lipicanca več glava ne boli. Bostjan L, RobiRoberto, MiNa in 1 other 3 1
dlicen Objavljeno November 26, 2020 Opozori Objavljeno November 26, 2020 Ob 24. 11. 2020 ob 20:41, siks pravi: Manjka mu agregat z 999ccm in ca. 120 lipicanci... Zelo lep je.... Dodaj spredaj še 17" in si praktično na Tigru 1050. Ki ga še vedno včasih pogrešam. thumper 1
siks Objavljeno November 26, 2020 Opozori Objavljeno November 26, 2020 pred 18 minutami, dlicen pravi: Dodaj spredaj še 17" in si praktično na Tigru 1050. Ki ga še vedno včasih pogrešam. Se strinjam...vendar 1050 sport je tehnično in vizualno zastarel, cena pa zelooo pretirana...drugače pa ja, če gledam samo tehnične podatke, sem takoj za.
MARJA Objavljeno November 27, 2020 Opozori Objavljeno November 27, 2020 pred 12 urami, siks pravi: Se strinjam...vendar 1050 sport je tehnično in vizualno zastarel, cena pa zelooo pretirana...drugače pa ja, če gledam samo tehnične podatke, sem takoj za. Zato so pa predstavil novega Tigra sport. sam so mu namenil samo 850 ccm.
Bostjan L Objavljeno November 27, 2020 Opozori Objavljeno November 27, 2020 Triumph Tiger sport ima zanimivo podobnost s Tigrom letnik 2000. Tiger letnik 2000 je imel prostornino 885 ccm in 85 konjev, končno je bila po števcu 210 kmh.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se