thumper Objavljeno November 28, 2020 Objavljeno November 28, 2020 (popravljeno) pred 23 urami, MARJA pravi: Zato so pa predstavil novega Tigra sport. sam so mu namenil samo 850 ccm. to je agregat 900 detunan samo na softweru za malo manj živahnosti , manj konjev , manj elektronskih pomagal . bolj razvlečeno krivuljo navora na dol zato tudi bolj umirjeno podajanje moči in nižjo ceno od ustavljenega vstopnega modela tiger 900. zadaj 17 spredaj 19 col platišča.. trenutna pričakovana cena pri nas bi morala biti med 11490 in 11790.. sama oznaka modela nima tehnično čisto nobene veze s 1050 sport.. bi bil pa zanimiv ja .. Popravljeno November 28, 2020. Popravil thumper
thumper Objavljeno November 28, 2020 Objavljeno November 28, 2020 sta jim pa ostali še dve imeni iz zgodovine - adventurer in legend .. lahko bi pa tigra 850 za na cesto naa 17/17col poimenovali lynx (ris) ali panther.. z eno hudo masko / poloklepom pa cel naj bo črn mat po možnosti v stealth črni mat.. takega lahko zaradi mene imenujejo tudi street tiger.. 1
spartanbp Objavljeno September 22, 2021 Objavljeno September 22, 2021 (popravljeno) Tole bi pa človek imel, James Bond edition Tiger 900 Popravljeno September 22, 2021. Popravil spartanbp 5
DAN Objavljeno September 22, 2021 Objavljeno September 22, 2021 pred 8 urami, spartanbp pravi: Tole bi pa človek imel, James Bond edition Tiger 900 lep,sam 3 jurje za nalepke je mal too much
spartanbp Objavljeno September 23, 2021 Objavljeno September 23, 2021 To je motor za zbiralce, le 250 kosov jih bodo naredili.
skofk Objavljeno Maj 17, 2022 Objavljeno Maj 17, 2022 Si mogoče kdo lasti triumph tigra 900 gt, ali gt pro? 😁
Avatar Objavljeno Oktober 13, 2024 Objavljeno Oktober 13, 2024 (popravljeno) Ob 17. 5. 2022 ob 15:01, skofk pravi: Si mogoče kdo lasti triumph tigra 900 gt, ali gt pro? 😁 En teden sem testno vozil (skoraj vsak dan, vsakdanje, športno, potovalno, off road) novega (letnik 2024) Tigra 900 Rally Pro. Ima vse kar ima GT Pro, tako da kar vprašaj kaj te zanima. Popravljeno Oktober 13, 2024. Popravil Avatar 1
Zlatibor Objavljeno December 6, 2024 Objavljeno December 6, 2024 Ob 13. 10. 2024 ob 20:17, Avatar pravi: En teden sem testno vozil (skoraj vsak dan, vsakdanje, športno, potovalno, off road) novega (letnik 2024) Tigra 900 Rally Pro. Ima vse kar ima GT Pro, tako da kar vprašaj kaj te zanima. Samo eno vprašanje, ko si ga vozil, je to vredno kr zajetnega kupčka denarjev, ali so druge variante boljše. Sam se bolj nagibam k gt pro kot raččy, pa me zanima tvoje mišljenje.
Avatar Objavljeno Januar 15 Objavljeno Januar 15 (popravljeno) Ob 6. 12. 2024 ob 12:34, Zlatibor pravi: Samo eno vprašanje, ko si ga vozil, je to vredno kr zajetnega kupčka denarjev, ali so druge variante boljše. Sam se bolj nagibam k gt pro kot raččy, pa me zanima tvoje mišljenje. Če še nisi kupil motorja (in je dilema zato odveč), moje povsem osebno mnenje. Če bi zase kupoval model Tiger 900 in bi ga plačal iz svojega žepa, bi zagotovo vzel osnovno varianto: GT. Za primerjavo trenutne cene GT (14.030 eur), GT Pro (15.250 eur) in Rally Pro (16.470 eur). Glavne razlike so predvsem v vzmetenju (verjamem, da je že osnovno več kot dovolj dobro za večino uporabnikov), samodejnem menjalniku (česar osebno nočem uporabljati), ogrevanih ročicah (to zna biti uporabno, če voziš, ko je hladno) in ogrevanem sedežu (meni ni pomembno) in nekaterih nastavitvah programa vožnje. Ampak vmes je prišel ven Tiger Sport 800. Cena 11.590 eur, moč 115 KM. Resda precej cestno usmerjen, a nič zato, me prav zanima koliko motoristov zna in upa polno izkoristiti težke endure na terenu. Tako da zase bi raje vzel tega, precej močnejši kot Tiger Sport 660 in precej cenejši kot Tiger 900. Da ne bom delal reklame samo Triumphu, en tak dober kompromis bi znal biti kakšen Hondin Transalp (očitno "akcijska cena" 10.690 eur). Popravljeno Januar 15. Popravil Avatar
Zlatibor Objavljeno Januar 15 Objavljeno Januar 15 pred 1 uro, Avatar pravi: Če še nisi kupil motorja (in je dilema zato odveč), moje povsem osebno mnenje. Če bi zase kupoval model Tiger 900 in bi ga plačal iz svojega žepa, bi zagotovo vzel osnovno varianto: GT. Za primerjavo trenutne cene GT (14.030 eur), GT Pro (15.250 eur) in Rally Pro (16.470 eur). Glavne razlike so predvsem v vzmetenju (verjamem, da je že osnovno več kot dovolj dobro za večino uporabnikov), samodejnem menjalniku (česar osebno nočem uporabljati), ogrevanih ročicah (to zna biti uporabno, če voziš, ko je hladno) in ogrevanem sedežu (meni ni pomembno) in nekaterih nastavitvah programa vožnje. Ampak vmes je prišel ven Tiger Sport 800. Cena 11.590 eur, moč 115 KM. Resda precej cestno usmerjen, a nič zato, me prav zanima koliko motoristov zna in upa polno izkoristiti težke endure na terenu. Tako da zase bi raje vzel tega, precej močnejši kot Tiger Sport 660 in precej cenejši kot Tiger 900. Da ne bom delal reklame samo Triumphu, en tak dober kompromis bi znal biti kakšen Hondin Transalp (očitno "akcijska cena" 10.690 eur). Hvala za odgovore. Za transalp sem se tudi zanimal, pa me odbija, ker nima tubles variante.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se