Skoči na vsebino

Elektronski pripomočki: potuha ali ne? (abs, tc, in vse ostale kratice)


ligenjček
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

1. Ali elektronska pomagala omogočajo potuho pri vožnji, ali so pomemben dodatek?

2. Ali se brez teh pomagal da voziti motor in ali je res da je zaradi njih lahko že vsak motorist?

3. tehnikalije, razprava o določenih pomagalih, delovanju, prednostih, slabostih itd...

Priporočene objave

pred 39 minutami, Kričač pravi:

Dobro je da so, ampak ne, da se zlorabljajo!

@The Lakl, meni se tudi večkrat to zgodi. Na lepi odprti cesti peljem nad omejitvijo, pa ne preveč .... mimo mene pa projektili ... zvis-zvis, potem pa se vprašam, ali sem jaz tako počasen ali so oni tako hitri. :ras:
Ko ga pa vidiš daleč naprej, ko se približa ovinku, pa ne hudemu, pa si želi bremze skurit. Na ravnini so pa vsi MM.

ja, ker imajo ABS in lahko na polno zavirajo s pomagali, ti pa moraš malo razmišljat kak boš pripeljal

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Snečer pravi:

In eni tudi nimajo ročice za sklopko, ja marsikaj obstaja.

To je verjetno kar fajn pripomoček in potuha, da ne rabiš šaltat?

Zame najboljši  pripomočekB)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Mavti pravi:

Zame najboljši  pripomočekB)

ko bo enkrat vse na elektriko, bo šalter zgodovina

že sedaj se je začelo pri nekaterih nagibat v klik, klik

se pa strinjam, iz tehnološkega vidika je ročni/nožni menjalnik brezveze...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pretiravat ni kul, ce mas pa moznost, da te resi, pa zakaj ne... Ne gres s tem namenom na zic :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Snečer pravi:

ko bo enkrat vse na elektriko, bo šalter zgodovina

že sedaj se je začelo pri nekaterih nagibat v klik, klik

se pa strinjam, iz tehnološkega vidika je ročni/nožni menjalnik brezveze...

MV Agusta ima že v ponudbi Turismo Veloce SCS. Se ustaviš v prvi pa ni treba sklopke stisniti, potema pa samo spelješ. Najprej je prišel "quicki", zdaj to....ne vem kaj bodo porekli tisti zagriženi"pravi motoristi"...tisti, ki pravijo, da (maxi)scooter ni motor, ker nima sklopke. Honda ima tudi že lep čas svojo rešitev "avtomatskega" menjalnika. Pa še kdo, pa jaz ne poznam.

 

Ne dolgo nazaj je bila podobna pesem pri avtomobilih. Če si imel avtomatski menjalnik nisi bil pravi šofer, to je treba na roke šaltat!! 15let kasneje....če nimaš avtomatskega menjalnika z dvojno sklopko to ni več dober avto. Hja trendi se spreminjajo..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, Rey said:

....če nimaš avtomatskega menjalnika z dvojno sklopko to ni več dober avto.

...pa ravno dvojna sklopka je zadnje, kar bi imel... ...no, takoj pred PSAjevem "robotskim" mjenjaćem, ki ni niti komot, niti udoben, niti zanesljiv, se manj pa hiter. ?

Mi je pa danes prvic sploh prednja ContiSportAttack konkretno blokirala. Ne tako grdo kot Michelin Pilot Power, ki je blokirala na vsakem vogalu, ta je vseeno ohranila precejsnjo mero kontrole. Nekaj metrov crne crte je nastalo. Brez rjave crte. :P ABSa se vedno ne pogresam (tako zelo mocno). :jezik:

viber_image_2019-08-31_13-09-16.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 30. 8. 2019 ob 11:44, DAMI34 pravi:

Če imaš posebej opcijo nastavitve TCja, si lahko samo slajdanje celo nastaviš. Lahko celo tako občutljivo da ne bo moped niti trznil, pa boš pri 170 konjskem mopedu na polno odpiral iz ovinka kot butl, nau neč, ker bodo lučke pobrale ves višek :D

 

Ali je opcija,da doticne zadeve popolnoma izklopis?

Kar se mene tice je ABS zadaj sanjsko,spredaj pa mi zelo ni vsec in ga ne bi imel...

TC gre popolnoma izklopit,da gas in power direkt?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, sesir said:

Kar se mene tice je ABS zadaj sanjsko,spredaj pa mi zelo ni vsec in ga ne bi imel...

Ce ze, bi imel raje ravno obratno... Aprilia RS4 125 ima tako, ce se ne motim? Enokanalna ABS pumpa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Zok pravi:

Ce ze, bi imel raje ravno obratno... Aprilia RS4 125 ima tako, ce se ne motim? Enokanalna ABS pumpa...

Zadaj ne bi mel abs??? Z njim je na cestnem ali nakedu vsaj uporabna zadnja zavora...

Spredaj bi ga mel?

Zato,da vec metrov rabis,da se ustavis pri nizki hitrosti?

Al ker se ob tako obupnem osebnem pocutju vsedes na motor in to po moznosti se v dezu,da pozabis met kontrolo nad svojo roko?

Al si menis,da si po sposobnosti laik,zacetnik,ki bo pac to vecno,hehe

Jz ko/ce kdaj mp3 z abs...prva,prva stvar je izklop prednjega ABS!...Zakaj? Ker na mp3 bolane bremze...zadnjo prvo stisnes in ko zadrsi lohk prednje do 50km/h zablokiras in bolano hitro ko zabetoniran obstojis..tudi na mokrem so bremze odlicne...

 

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, sesir pravi:

Ali je opcija,da doticne zadeve popolnoma izklopis?

Kar se mene tice je ABS zadaj sanjsko,spredaj pa mi zelo ni vsec in ga ne bi imel...

TC gre popolnoma izklopit,da gas in power direkt?

Odvisno od map in blagovne znamke motorja. RACE mape omogočajo vse izklopiti, neketari mopedi pa imajo user opcijo.

Moj Ktm ima supermoto opcijo, izklopi ABS zadaj in race opcijo, Advencerja imajo pa offroad opcije.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, sesir said:

Zadaj ne bi mel abs??? Z njim je na cestnem ali nakedu vsaj uporabna zadnja zavora...

Spredaj bi ga mel?

Zato,da vec metrov rabis,da se ustavis pri nizki hitrosti?

Al ker se ob tako obupnem osebnem pocutju vsedes na motor in to po moznosti se v dezu,da pozabis met kontrolo nad svojo roko?

Al si menis,da si po sposobnosti laik,zacetnik,ki bo pac to vecno,hehe

Jz ko/ce kdaj mp3 z abs...prva,prva stvar je izklop prednjega ABS!...Zakaj? Ker na mp3 bolane bremze...zadnjo prvo stisnes in ko zadrsi lohk prednje do 50km/h zablokiras in bolano hitro ko zabetoniran obstojis..tudi na mokrem so bremze odlicne...

 

Izjemno redko blokiram prednje kolo - odkar imam Conti na Falcotu, sem blokiral 3x ali 4x - pa se to s Futuro, ki ima Michelin. ? Zadnja gre pa povprek pri moji voznji prakticno samo s prednjo zavoro, zadnja je itak neuporabna - izgubi stik preden sploh ponudi kaj zavornega ucinka, zato je niti ne uporabljam. :P MP3 je pa seveda glede zaviranja (oz. stabilnosti ob zaviranju in staticnega oprijema) povsem drugi svet. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Zok pravi:

Izjemno redko blokiram prednje kolo - odkar imam Conti na Falcotu, sem blokiral 3x ali 4x - pa se to s Futuro, ki ima Michelin. ? Zadnja gre pa povprek pri moji voznji prakticno samo s prednjo zavoro, zadnja je itak neuporabna - izgubi stik preden sploh ponudi kaj zavornega ucinka, zato je niti ne uporabljam. :P MP3 je pa seveda glede zaviranja (oz. stabilnosti ob zaviranju in staticnega oprijema) povsem drugi svet. ;)

Glih iz tega vzroka bi ga jaz imel le zadaj...Prednja kot si opisu a z abs zadaj uporabljas tudi zadnjo...

Ja bremze na mp3 so debilne...ko stisnu iz 45 na nulo...po nacrtovanem preizkuso sem se sleku,dal dol celado in vsedu poleg in prizgal cigaret...premocne,ko zablokiras,saj se zabetonira a nobene nevarnosti ali nestabilnosti...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Zok pravi:

...pa ravno dvojna sklopka je zadnje, kar bi imel... ...no, takoj pred PSAjevem "robotskim" mjenjaćem, ki ni niti komot, niti udoben, niti zanesljiv, se manj pa hiter. ?

Mi je pa danes prvic sploh prednja ContiSportAttack konkretno blokirala. Ne tako grdo kot Michelin Pilot Power, ki je blokirala na vsakem vogalu, ta je vseeno ohranila precejsnjo mero kontrole. Nekaj metrov crne crte je nastalo. Brez rjave crte. :P ABSa se vedno ne pogresam (tako zelo mocno). :jezik:

viber_image_2019-08-31_13-09-16.jpg

V ovinku, kajne. In bočno drsenje :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Borutt said:

V ovinku, kajne. In bočno drsenje :naughty:

Nop. 1,6 bar. :P Moped ni sel bocno. Samo prednje kolo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Zok pravi:

Nop. 1,6 bar. :P Moped ni sel bocno. Samo prednje kolo.

Prednja guma je šla bočno. Je videti na sliki. In vrtela se je. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40 minutes ago, Borutt said:

Prednja guma je šla bočno. Je videti na sliki. In vrtela se je. 

Da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, Borutt pravi:

Zadnjo uloviti je eno, prednjo pa drugo in bolj zajebano.

Tocno iz tega vzroka imel prednjo gumo vedno top in soft...

Vecina men znanih je zadaj se mela kaj popravljat...spredaj pa le maline nabirat...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Multištrudl na tleh. Zaviranje v nagibu pol pa v nagibu obdrži stoječ nagnjen motor. 

20190901_101451.jpg

20190901_101448.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedel sem na koffetku v bližnjem lokalu. Zavijal je levo in vzel avtu prednost, ustrašil zavrl na polno in ustavil v nagibu. Neibežno na tleh...

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lesen ko drva. Ce ne bi imel elektronike, bi se prav tako ustavil na tleh, le da meter vstran.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Zok pravi:

Lesen ko drva. Ce ne bi imel elektronike, bi se prav tako ustavil na tleh, le da meter vstran.

če si neroden na mestu, ali imaš previsok sedež , ti prav nobena elektronika ne pomaga, preverjeno na lastni koži. :D

Kvečjemu , če bi imel eletronska stranska koleščka :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

če si neroden na mestu, ali imaš previsok sedež , ti prav nobena elektronika ne pomaga, preverjeno na lastni koži. :D

Kvečjemu , če bi imel eletronska stranska koleščka :P

 

...jaz sem pa mislil, da je elektronika vsemogočna...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, The Lakl pravi:

Multištrudl na tleh. Zaviranje v nagibu pol pa v nagibu obdrži stoječ nagnjen motor. 

20190901_101451.jpg

20190901_101448.jpg

Vse lepo in prav, če ne bi pozabil zravnati motor, preden je ustavil. Ker motor postaja z vsako stopinjo od navpičnice težji in težji. Zajebi tiste kile v prometnem, v nagibu ima tono. 

pred eno uro, vandrovec pravi:

...jaz sem pa mislil, da je elektronika vsemogočna...?

Za opice, da vozijo naravnost. Vprašaj ga, koliko kratic ima njegov motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!