Skoči na vsebino

Elektronski pripomočki: potuha ali ne? (abs, tc, in vse ostale kratice)


ligenjček
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

1. Ali elektronska pomagala omogočajo potuho pri vožnji, ali so pomemben dodatek?

2. Ali se brez teh pomagal da voziti motor in ali je res da je zaradi njih lahko že vsak motorist?

3. tehnikalije, razprava o določenih pomagalih, delovanju, prednostih, slabostih itd...

Priporočene objave

pred 41 minutami, Snečer pravi:

to se potem vidi, da nekaj v osnovi ne štima

Kaj ne stima? Vozis kot brez pomagal, ce je treba ti pa elektronka pomaga, nima bit kej zgresen. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Otročja so tvoja vprašanja, seveda pa itak spet nisi razumel, o čem sem pisal. 

Da danes motor vozi "vsak", pomeni, da je to trend kot nakup mobilnika in potem še tekmovanje kot med znamkami mobilnikov, kaj voziš.

Vsa ta moderna pomagala dajejo potuho trendovskim motoristom, ki čez noč postanejo najjaći bajkerji, brez neke osnove, postopnosti, instant, na brzino.

Šolski primer te štale je grupa na FB. Ni greh vprašat, a kaj se tam včasih sprašuje in objavlja, je še za kakšne druge institucije.

Kot bi se strinjal @Kugelschreiber danes na trgu ni več mimosunov in zato je motor skoraj za vsakega primeren, poleg tega da so vedno zmogljivejši in je tako na cestah vedno več projektilov.

Pa je temu res tako?

Za fake objavami vetra v laseh, vrhunskih užitkih motorizma itd. se nato skriva kruta resnica.

Naj nekdo naredi raziskovalo, plačano iz kakšnih sredstev :) malo s kamero snema na odsekih projektile idr. scene iz motorizma.

p.s.

podobno kot če bi imeli v Sloveniji 70.000 pilotov in vse to v luftu...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DinDiin said:

Kaj ne stima? Vozis kot brez pomagal, ce je treba ti pa elektronka pomaga, nima bit kej zgresen. 

To pomeni de se samo vozis. Brez filozofije. Brez pravljice o tehniki, previdnosti, ultra zbranosti, kompenzaciji strojevih pomanjklivosti s svojo vrlino.....stekas? Ti se samo peles, ko en papucar u avtu....jalovo. Brez presezka. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DinDiin pravi:

Kaj ne stima? Vozis kot brez pomagal, ce je treba ti pa elektronka pomaga, nima bit kej zgresen. 

pač tvoj filozofski pogled, tudi če ti odgovarjam, ne boš niti poskušal razumet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Snečer said:

poleg tega da so vedno zmogljivejši in je tako na cestah vedno več projektilov.

Care to simpl ne drzi. Ne drzi. Sumim, da bo to lahko potrdil in utemeljil tud borutt. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

Otročja so tvoja vprašanja, seveda pa itak spet nisi razumel, o čem sem pisal. 

Da danes motor vozi "vsak", pomeni, da je to trend kot nakup mobilnika in potem še tekmovanje kot med znamkami mobilnikov, kaj voziš.

Vsa ta moderna pomagala dajejo potuho trendovskim motoristom, ki čez noč postanejo najjaći bajkerji, brez neke osnove, postopnosti, instant, na brzino.

Šolski primer te štale je grupa na FB. Ni greh vprašat, a kaj se tam včasih sprašuje in objavlja, je še za kakšne druge institucije.

Kot bi se strinjal @Kugelschreiber danes na trgu ni več mimosunov in zato je motor skoraj za vsakega primeren, poleg tega da so vedno zmogljivejši in je tako na cestah vedno več projektilov.

Pa je temu res tako?

Za fake objavami vetra v laseh, vrhunskih užitkih motorizma itd. se nato skriva kruta resnica.

Naj nekdo naredi raziskovalo, plačano iz kakšnih sredstev :) malo s kamero snema na odsekih projektile idr. scene iz motorizma.

p.s.

podobno kot če bi imeli v Sloveniji 70.000 pilotov in vse to v luftu...

 

Otročje na otročje, tak to gre.

Samo da ti pa še kdo ki ti suflira laži vse razumeta.

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Kugelschreiber pravi:

No vidis, zato jez ne bi bil dober moderator. Naj kdorkoli verjame kar hoce. Razkladat pa s tega delal debato? Ne, to ne bi slo. O neizpodbitnih dejstvih  debate ne sme bit. Nobene. Nobenga izmenjevanja nasprotnih mnenj. 

 

Zadnic sm slisal eno kruto kruto primerjavo. O nacionalni TV se je slo, pa o neznosnem uravnavanju objektivnosti z nasprotnimi mnenji. Ce bo shod proti spolnim zlorabam otrok, a se ga bo uravnavalo z nasprotnim mnenjem pedofila? Jaz na to ne pristanem. 

 

Na asfaltni cesti, kjer se odvija 99,999% prometa in motorizma, so vse kratice fajn in koristne. Konec debate.  Lahko se pogovarja komu so vsec, in komu ne. 

pozabil si bistven del, tvoj zadnji stavek,

kaj pa pomankljivosti le teh pomagal, slabosti itd... o tem se lahko pogovarja, koliko ta pomagala vplivajo na slabše znanje voznika?

Če koga moti, pač teme ne bere.

Žal je povsod tako, da v kolikor si nesposoben dokazati svoj prav velja:

da mogoče nimaš prav

ali pa nasprotnik bolj obvlada svoj posel.

Tule se ne pogovarjamo o spolni zlorabi otrok, ampak o konkretnih materialnih zadevah, ki so navešene ali ne na motor, njihovem delovanju, vplivu na voznika. Zaenkrat ni še nihče dokazal, da so škodljiva, se pa da komot dokazat da niso nujna in prav tako, da rešujejo kočljive situacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa res bi vse prosil, dajte se držat teme, pustite osebna obračunavanja, tekomovanja kdo je bajker, kdo ma daljšega, in kaj vem kaj še....na vrhu je naslov, pod njim so oporne točke razumljive tudi osnovnošolcu..

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Kmet2 pravi:

Saj sem napisal da mal karikiram, kajne.

Jaz sem se navadil vozit v začetku brez pomagal.

Sploh ne vem če lahko naštejem tri primere ko sem tak stisnil, da je abs posegel vmes.

 

Je tako. 

Tomos je in ima samo gas do konca. 

Saj večina tako vozi. Ampak meni se na zadnjem kolesu velikokrat vklaplja. Predvsem po serpentinah dol. Tudi spredaj sem že uporabil abees, ker sem pred ovinkom do konca stisnil. In ta zadeva je fajn za primere, ko ne potrebuješ razmišljati, ampak samo stisneš. Naj se abees poti namesto nas. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, DAMI34 said:

pozabil si bistven del, tvoj zadnji stavek,

kaj pa pomankljivosti le teh pomagal, slabosti itd... o tem se lahko pogovarja, koliko ta pomagala vplivajo na slabše znanje voznika?

Če koga moti, pač teme ne bere.

Žal je povsod tako, da v kolikor si nesposoben dokazati svoj prav velja:

da mogoče nimaš prav

ali pa nasprotnik bolj obvlada svoj posel.

Tule se ne pogovarjamo o spolni zlorabi otrok, ampak o konkretnih materialnih zadevah, ki so navešene ali ne na motor, njihovem delovanju, vplivu na voznika. Zaenkrat ni še nihče dokazal, da so škodljiva, se pa da komot dokazat da niso nujna. 

Kaj sm pozabu, ce je napisano u zadnjem stavku? In ce se gre ZA MOJ OKUS, je treba VEDNO POUDARIT, da gre za moj/tvoj/njen/njegov okus. 

Komot reces abs mi ni kul ker blablablabla. Napisat abs za zacetnika ni kul ker blablablabla se pa ne sme. ne sme. Ker ni res. Ker je neumno. 

U koncni fazi, so tud proizvajalci dojeli da je abs dober, in ga zaceli prodajat tud na zelo sportnih in prestiznih strojih. Po tem je prisla direktiva, da si abs zasluzijo vsi motorji. 

 

Ajd fakof jez grem na plac mal pogledat. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Je tako. 

Tomos je in ima samo gas do konca. 

Saj večina tako vozi. Ampak meni se na zadnjem kolesu velikokrat vklaplja. Predvsem po serpentinah dol. Tudi spredaj sem že uporabil abees, ker sem pred ovinkom do konca stisnil. In ta zadeva je fajn za primere, ko ne potrebuješ razmišljati, ampak samo stisneš. Naj se abees poti namesto nas. 

to je izkoriščanje oziroma zloraba pomagala mar ne. Saj isto počnem jaz.

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Kaj sm pozabu, ce je napisano u zadnjem stavku? In ce se gre ZA MOJ OKUS, je treba VEDNO POUDARIT, da gre za moj/tvoj/njen/njegov okus. 

Komot reces abs mi ni kul ker blablablabla. Napisat abs za zacetnika ni kul ker blablablabla se pa ne sme. ne sme. Ker ni res. Ker je neumno. 

U koncni fazi, so tud proizvajalci dojeli da je abs dober, in ga zaceli prodajat tud na zelo sportnih in prestiznih strojih. Po tem je prisla direktiva, da si abs zasluzijo vsi motorji. 

 

Ajd fakof jez grem na plac mal pogledat. 

Mojster na kratko:

o tem kaj se sme ali ne, bom kar jaz sodil. :P

In to dokazovanje ter nabijanje z menoj bi lahko usmeril na tistega, ki je greh zapisal, da mu pojasniš kje je zgrešil.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje da voditelji Motosvet-a organizirajo test. Srednje zahtevna proga z nepričakovanimi ovirami (pesek, listje, fizična ovira...) Na popolnoma "goli" motor posadijo izkušenega, tehnično podkovanega motorista, na motor z vsemi možnimi pripomočki pa popolnega začetnika. Oba naj prevozita progo po najboljših zmožnostih, upošteva pa se naj čas, padci in kritične situacije, pa da vidimo kaj pravi praksa :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

to je izkoriščanje oziroma zloraba pomagala mar ne. Saj isto počnem jaz.

Ni izkoriščanje, ampak zaviranje. Klanec dol, zaviranje in teža spredaj, zadaj posledično manj teže in ekola pripomoček dela. 

Brez abeesa bi driftal, kot sem z R80RT, kjer so bili pripomočki dodani kasneje.  

pred 4 minutami, ligenjček pravi:

Najbolje da voditelji Motosvet-a organizirajo test. Srednje zahtevna proga z nepričakovanimi ovirami (pesek, listje, fizična ovira...) Na popolnoma "goli" motor posadijo izkušenega, tehnično podkovanega motorista, na motor z vsemi možnimi pripomočki pa popolnega začetnika. Oba naj prevozita progo po najboljših zmožnostih, upošteva pa se naj čas, padci in kritične situacije, pa da vidimo kaj pravi praksa :hmm:

Kaj bi želel s tem dokazati? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Ni izkoriščanje, ampak zaviranje. Klanec dol, zaviranje in teža spredaj, zadaj posledično manj teže in ekola pripomoček dela. 

Brez abeesa bi driftal, kot sem z R80RT, kjer so bili pripomočki dodani kasneje.  

Brez absja bi vozil eno marčo nižje pa bolj previdno zaviral z obemi zavorami. :P

Mi je pa logično in razumljivo da se izkorišča pripomoček, ki ga imamo in s tem olajšamo vožnjo. 

 

Marsikdo bi pa napisal, da je to zloraba, recimo eno vprašanje, ker imam abs zaviram kasneje v ovinek in na polno. Zloraba ali uporaba pripomočka?

Pospeševanje iz ovinka, koriščenje pripomočka TC (nadzor zdrsa zadnjega kolesa) zloraba ali uporaba pripomočka? :P

ps. I like TC :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, DAMI34 said:

to je izkoriščanje oziroma zloraba pomagala mar ne. Saj isto počnem jaz.

Mojster na kratko:

o tem kaj se sme ali ne, bom kar jaz sodil. :P

In to dokazovanje ter nabijanje z menoj bi lahko usmeril na tistega, ki je greh zapisal, da mu pojasniš kje je zgrešil.

 

Pa to govorim. Zame ti sodis narobe. Ker sodis cist po sebi. Ja in ne stil. Mas pa debelej kozo k Snec. On kritizerske poste sprot brise.....

 

ABS TCS EBD TPMS USE JE DOBRO MET. Slabo je met STD, THC, PTSS in ziher se kej. 

 

Ne. Nimam pojma kaj je ebd. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Borutt pravi:

Kaj bi želel s tem dokazati? 

znanje>tehnologija, ..pa da bo še bolj zanimivo, bi lahko pobirali stave, tako prepričani kot so nekateri bi vrjetno brez skrbi pristavili kakšnega zelenca ali dva ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, ligenjček pravi:

Najbolje da voditelji Motosvet-a organizirajo test. Srednje zahtevna proga z nepričakovanimi ovirami (pesek, listje, fizična ovira...) Na popolnoma "goli" motor posadijo izkušenega, tehnično podkovanega motorista, na motor z vsemi možnimi pripomočki pa popolnega začetnika. Oba naj prevozita progo po najboljših zmožnostih, upošteva pa se naj čas, padci in kritične situacije, pa da vidimo kaj pravi praksa :hmm:

najbrž ne bo šlo. Ker ni bistven čas, ampak priti cel do konca. Z ali brez.

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Pa to govorim. Zame ti sodis narobe. Ker sodis cist po sebi. Ja in ne stil. Mas pa debelej kozo k Snec. On kritizerske poste sprot brise.....

 

ABS TCS EBD TPMS USE JE DOBRO MET. Slabo je met STD, THC, PTSS in ziher se kej. 

 

Ne. Nimam pojma kaj je ebd. :lol1:

lej, še bolj enostavno ti bom pojasnil:

debatiraj o temi, kolikor hočeš, do nezavesti. O moderiranju in vodenju teme pa res ne bom več debatiral ampak samo brisal. Bo šlo? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

najbrž ne bo šlo. Ker ni bistven čas, ampak priti cel do konca. Z ali brez.

saj nisem napisal kdo pride hitreje, lahko bi, kot imajo na tekmah z oldtajmerji, določili optimalen čas, zmaga tisti ki se mu najbolj približa ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ligenjček pravi:

saj nisem napisal kdo pride hitreje, lahko bi, kot imajo na tekmah z oldtajmerji, določili optimalen čas, zmaga tisti ki se mu najbolj približa ;)

nisem prepričan, če bilokatera zmaga, da kakršnokoli merilo o uporabnosti/neuporabnosti pomagal. Pa še vsak mulc na 125ccm krosu napere obadva :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Kugelschreiber said:

Pa to govorim. Zame ti sodis narobe. Ker sodis cist po sebi. Ja in ne stil. Mas pa debelej kozo k Snec. On kritizerske poste sprot brise.....

 

ABS TCS EBD TPMS USE JE DOBRO MET. Slabo je met STD, THC, PTSS in ziher se kej. 

 

Ne. Nimam pojma kaj je ebd. :lol1:

To je Electronic Brake force Distribution... elektronika opravlja popravke zaviranja oz, deli zavorno silo na vsako kolo posebej, odvisno od potrebe...

V ovinku pri avtu zelo efikasno...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

nisem prepričan, če bilokatera zmaga, da kakršnokoli merilo o uporabnosti/neuporabnosti pomagal.

pomagala so zelo uporabna, o tem mislim, da debata ni potrebna, so pa trditve, da so pomembnejša od znanja/obvladanja motorja, na kar pa pravim: put your money where your mouth is ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ligenjček pravi:

pomagala so zelo uporabna, o tem mislim, da debata ni potrebna, so pa trditve, da so pomembnejša od znanja/obvladanja motorja, na kar pa pravim: put your money where your mouth is ;)

ne niso pomembnejša, ker če ne obvladaš motorja si v malinah, s pomagali al brez :P

 

Pravkar, C eagle pravi:

To je Electronic Brake force Distribution... elektronika opravlja popravke zaviranja oz, deli zavorno silo na vsako kolo posebej, odvisno od potrebe...

V ovinku pri avtu zelo efikasno...

del ESPja ali pa ESCja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

Pa še vsak mulc na 125ccm krosu napere obadva :P 

gladko, lahko iz izkušenj povem, da izkušnje v offroad zelo pomagajo v reševanju kritičnih situacij.. meni je najbrž rešlo živlenje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, ligenjček pravi:

znanje>tehnologija, ..pa da bo še bolj zanimivo, bi lahko pobirali stave, tako prepričani kot so nekateri bi vrjetno brez skrbi pristavili kakšnega zelenca ali dva ;)

Zgrešil si bistvo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

ne niso pomembnejša, ker če ne obvladaš motorja si v malinah, s pomagali al brez :P

 

ah bejž no, če pa ko sem jaz to trdil me je 20 motosvetovcev popljuvalo kot ***** :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!