Skoči na vsebino

Husqvarna Norden 901 2021


HyperJack
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Povezave: Spletna stran NORDEN 901 klik Uporabniški priročnik: klik  FB grupa Norden901 klik

0Q0A2728.thumb.jpg.27cb49dfee9c339123ac835beb520591.jpg

 

Priporočene objave

kar delim Poskittovo objavo na FB:

My original Norden from 2021 is still bashing out the KM. It’s been around a bit, has 30,000km on it, has done the launch, photo and video shoots, rally training camps and lots of other adventures and events. Just thought it deserved a shout for being a solid partner 👊🤘
#HusqvarnaMotorcycles #GoRide #Norden901 #FindNewWays

 

358535448_821812215972361_4804002799356867958_n.jpg

358535632_821812222639027_6579712469805301848_n.jpg

358539580_821812229305693_6064366924027605883_n.jpg

358542570_821812235972359_5145178868339987062_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živijo,

imam nekaj robe naprodaj za Norden 901, če slučajno koga zanima:

Barkbusters zaščita rok, črne plastike-črn napis, brez padcov, poškodb / 110 EUR

Decat cev, nova zapakirana / 45 EUR

Nosilec za GPS Nice cnc + Quadlock Flat base mount / 20 EUR



info v PM

IMG-7456.jpg

IMG-7457.jpg

IMG-7463.jpg

IMG-7464.jpg

IMG-7466.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

in pol...me nekdo vpraša, in kak je to moped, kaj ti misliš? Napram drugim, al pa posebej (pa sem vozil marsikaj)?

 

Tak bom reku...neglede na vse podatke in specifikacije je:370561511_2989554214521564_1223333447607992436_n.thumb.jpg.40d20b46ab3b690e2c4d66562704c4a1.jpg

 

faking peršing :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno gledam, da imajo akcijo za 12 500€, kar se mi zdi zelo dobra cena (jurja več od npr aprilia Tuareg in yamahe tenere pa ne vem, če sem ravno taprave konkurente naštel).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akcijska cena je realna, vsaj napram Explorerju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Tarres 2 :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2024 barva

 

393253752_1774072893025806_5359472784287085791_n.jpg

393407657_1774072903025805_5201519413561123576_n.jpg

393618032_1774072933025802_5324681382773338569_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

2024 barva

 

393253752_1774072893025806_5359472784287085791_n.jpg

393407657_1774072903025805_5201519413561123576_n.jpg

393618032_1774072933025802_5324681382773338569_n.jpg

.

... mičkn bolj na rumenkasto mi je bolj jebačka 🙂

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, pik1 pravi:

.

... mičkn bolj na rumenkasto mi je bolj jebačka 🙂

 

 

 

men pa ravno obratno, tale siva mi je kar "polikana". Mogoče ker imam "kričeče" rumeno, pa se barve mal naveličaš. :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V glavnem Husa se pri modelnem letu 2024 ne šali..ful je novih bombončkov, ful napredno vse  :P (beri hahahaha)

No, da ne bom žaljiv, vse 4 žmiguce so pa vklopili, tako da vse za "sejfti" voznika :P

https://www.visordown.com/news/new-bikes/2024-husqvarna-norden-901-lands-new-colours-and-tech?fbclid=IwAR0YkSW_8Y-N6ZRM_OnAooLsz2BOQMXZy0T11IpsVN3FIHKbOfmrWJOm3JI

There’s no doubt that Husqvarna’s position within the Pierer Mobility Group structure is as the ‘retro’ brand. KTM has the over-aggressive styling and 180bhp 1290 series, while GasGas has a more enthusiastic, youthful approach to motorcycling. Husqvarna, on the other hand, has a more reserved, sensible image. 

 

 

Its sensibleness is perhaps highlighted by the Norden 901, a softer-looking adaptation of the KTM 890 Adventure that this year sports a number of significant updates.

You won’t find a new motor, a revolutionary new traction control system, or a debut for new suspension tech from WP with the ‘24 Norden 901, but the changes underneath the surface are hinted at by the new grey and yellow colour scheme.

Ordinarily, a change of exhaust design for a new model year would indicate an increase of 2.5bhp over the previous year, and a saving of 0.55kg in the overall weight of the bike. For the new Norden, though, it means Euro5+ compliance, which helps to guarantee the 2024 version’s longevity over its predecessors. 

The new hazard warning lights that come with the 2024 bike help to boost rider safety in the event of an emergency, and the traction control now features the option of an ‘Explorer Mode’, which gives access to 10 different levels of rear wheel slip.

Traction control is also present when stopping, of course, with Bosch providing Cornering ABS, while Pirelli’s Scorpion Rally STR tyres are equipped at both ends. Other features include a Power Assist Slipper Clutch (PASC), four ride modes, ride-by-wire throttle, and a two-way quickshifter. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, vandrovec pravi:

Barvno je še vedno šwoh, ...če bi pa še rilček imela, bi bila pa skoraj popolna 🙂

točno točno...mladič od bmwja..sam to ji manjka :P

 

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To imajo sedaj že skoraj vsi potovalni enduroti....brez tega ne gre, prevelika praznina je spredaj 🙂

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, vandrovec pravi:

To imajo sedaj že skoraj vsi potovalni enduroti....brez tega ne gre, prevelika praznina je spredaj 🙂

ne maram visokih kros blatnikov, prav tako ne kljuna. ampak to je sam moje mnenje...bljak

 

touratech_husqvarna-901-norden_wte-black_02.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Joker pravi:

Všeč ali ne, visok kros blatnik je kar nuja, če se po blatu voziš...

seveda. nuja je tudi: lažji motor, prave gume itd...Maus bi reku: lepota ni naklučje :P

Najprej mora bit lep moped. Kopiranje nekih kljunov (da obstajajo tudi za huso), pa montiranje visokih blatnikov, kup torb al pa celo kufrov, zaščitnega železja...je vsaj po moje zgrešena poanta, kaj naj bi načeloma počel s tem motorjem. V skrajni sili ga obrneš, pa ne greš po blatu, tisto kar se pa nas 90% turistov vozi po blatu, pa že prenese navaden blatnik.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Poskitt jo je mal opral, da ni blatna :P

 

401033422_18400406404062052_8596724631159775952_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cevna zaščita pomaga al ne? Tip zaščite crosspro

Odgovor naj si vsak sam poda. Čelno trčenje pod kotom cca 15 do 20 stopinj v mehki del (sredina ford fokus torej vezni pleh, kiler in hladilnik). Hitrost verjetno bogih 30km/h. Dopuščam možnost 10km/h gor al dol.

Prej gor 😁

Zvite vilice ter zmaknjen v križu. Komplet leva stran spredaj zdrobljena. Puščanje hladilne tekočine od udarca. Zvita feltna. 

Trčil sem direkt pod kotom in nato je motor udaril s sprednjim koncem levo v avto.

Cevna se je lepo podala , seveda je zvila uho vpetja rezervarja in zdrobila plastike leve strani mopeda, vendar je škoda minorna.

Fotke:

 

20231226_121000_HDR.jpg

20231226_120347_HDR.jpg

20231226_120339_HDR.jpg

20231226_120010_HDR.jpg

20231226_115958_HDR.jpg

20231226_115950_HDR.jpg

20231226_115627_HDR.jpg

20231226_115436_HDR.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

TC off :P

 

425478291_10231820502518782_5641270155035978989_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se dela :D

 

426986261_364685423010266_3550624635566633190_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Poskitt hvali svojega Normana (ukradeno s fb)

With almost 50,000 hard KM I figured I’d give Norman his second valve check today. Just 2 very minor shim adjustment and verything in good order so a clean bill of health. Impressed how little valve clearances move on these modern engines. A good air filter setup appropriate for the conditions you ride and maintained correctly is mostly all it takes. Dirty air dramatically increases intake valve wear and general top end engine wear. Another point I would make is how important it is to keep everything clean inside the engines while removing cams etc. Plain bearing journals don’t like any debris and the most common place for that to enter is during a service if appropriate care is not taken. I clean and blow everything off with the airline before starting and am super careful not to let any specs of dust or dirt enter while doing the service. Time to let it rip some more

428602773_18419650864062052_4139605475896414568_n.jpg

428602853_18419650846062052_8026040431143805628_n.jpg

428603044_18419650834062052_5128611295650980636_n.jpg

428603090_18419650825062052_3097281434904580152_n.jpg

428603563_18419650789062052_5232290018319318768_n.jpg

428603944_18419650855062052_446408028833958230_n.jpg

428604753_18419650807062052_1223943235071778375_n.jpg

428605215_18419650798062052_454109324901958434_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 hours ago, DAMI34 said:

Se mi pojavlamta oglas, in zakaj imam v spominu, da sta s skalarjem dala 11? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!