Skoči na vsebino

Husqvarna Norden 901 2021


HyperJack
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Povezave: Spletna stran NORDEN 901 klik Uporabniški priročnik: klik  FB grupa Norden901 klik

0Q0A2728.thumb.jpg.27cb49dfee9c339123ac835beb520591.jpg

 

Priporočene objave

pred 17 minutami, HyperJack pravi:

Te alu so mehke k puter, tudi jaz upam, da jih ne bom uporabljal :D. So pa lahke ko pero.

To je bolj za cunje sušit al pa kako torbico gor navesit 🤣čisto malo bolje kot nič.

Z ozirom, da se občasno zvračam na mestu, mam upanje da bo pomagalo. Če ne drgač, pa vsaj psihično 😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Situacija pa je taka:

20230106_143430_HDR.thumb.jpg.a77c1e97a3f929e73e23e7bebbb98b69.jpg

Veliko folka vozi z deflektorjem. Tudi Poskitt.

Višina voznika in s tem povezan "buffering" (vrh čelade) in šumenje pod in okrog ušes je različno

Vsak od nas ima drugačno čelado, ki se drugače obnaša (beri je glasna)

 

Moje ugotovitve, sedež normalna višina, čelada Nexx (ni slaba, s cestno je misija nemogoče vozit), višina voznika 174cm, drža nekoliko naprej (in dol). Meni glavnino problema povzroči OEM šipca, ki se proti vrhu zoža, ter dopušča vrtičenje zraka, ki mi gre preko ramen pod ušesa. Z zelo grdim deflektorjem je problem odpravljen ampak le ta mora biti postavljen točno na poziciji, kjer najširši del deflektorja prekriva zgornji del oem vizirja. V bistvu ga razširi in odrine vrtinčenje vetra bolj stran. OEM ogledala sem enjal za nižja.

Sem poskušal tudi nekaj visokih nastavitev, pa ni nekega efekta. Za poleti in v bolj toplem vremenu pa sem nabavil nižjo šipco od powerbronze proizvajalca.

Z visokim vizirjem, ki sicer lično izgleda in kjer lahko za nekih 120€ nabaviš zadevo v različnih odtenkih pa nimam uporabnih informacij (glej video). Vem pa tole, da se kar nekaj vizirijev, vključno ktm 790/890 proti vrhu razširijo in pri predpogoju, da se spodaj spusti nekoliko vstopnega zraka (odstranil sem deflektorje pod lučjo) pelje popolnoma mirno.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Če kupim omenjeni vizir, ali zanima koga, ki ima motor, da bi skupaj naredili test?

Motor mi je vizuelno tako všeč, da mu odpustim vse napake. Edino preko vetrne zaščite ne morem. Zato bi pred nakupom rad sprobal omenjeno kombinacijo...

 

Norden.jpg

Popravljeno . Popravil mato295
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem našel kandidata, zato se lahko post briše. Če bo test uspešen, pa sporočim.

Popravljeno . Popravil mato295
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, mato295 pravi:

Sem našel kandidata, zato se lahko post briše. Če bo test uspešen, pa sporočim.

s fb strani, link na vrhu.

298624897_5305504972876575_7820118873685403086_n.thumb.jpg.2a609e710d1d8400c5b816bb26a9de70.jpg

Buongiorno amici… se mi permettete, vi faccio una piccola recensione sul nuovo parabrezza Givi…
Appena montato ho pensato che fosse bruttino davvero e che fosse troppo alto tanto da interferire sulla linea della visuale (io sono alto 1,82 posizione sella bassa…).
Stamani mi metto in strada per provarlo per la prima volta e, confermo che il bordo cade proprio sulla linea degli occhi, per cui deciso di stare dentro e…dopo pochi minuti, il tempo di abituarmi alla nuova visuale e magicamente, sarà perché è molto trasparente, sarà perché non distorce la visuale, mi accorgo con stupore che non da tutto questo fastidio come credevo appena partito…
Bene, lo voglio provare in autostrada, è per quello che l’ho comprato… 130… 140…160…170… nulla!!! Non entra un filo d’aria ora sono a 170 fisso tenuti per più di 20 km senza il minimo sforzo, sembra di stare ad 80 all’ora, il vetro protegge completamente testa e busto…poi arrivo a casa e mi rendo conto con enorme stupore, che ho viaggiato tutto il tempo, senza minimamente rendermene conto, con la visiera del casco completamente aperta…
Che dire, ora che ci ho fatto anche l’occhio, non sembra nemmeno più così brutto https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t79/1.5/16/1f61c.png
Dobro jutro prijatelji........ Če mi oprostite, vam bom dal majhno oceno novega vetrobranskega stekla Givi...
Pravkar sem ga zmontiral, mislil sem, da je res grd in je bil previsok, da bi oviral vidno linijo (sem 1,82 visok nizki položaj sedla... ).
Danes zjutraj sem se odpravila na pot, da bi jo prvič poskusila in, potrdim, da mi rob pade ravno v linijo oči, zato sem se odločila ostati notri in... po nekaj minutah čas, da se navadim na novo vizualno in magično, bo, ker je zelo prozorno, bo, da ne izkrivi vizualnega, z začudenjem ugotovim, da ne moti toliko, kot sem mislil, da sem pravkar levo...
No, rad bi poskusil na avtocesti, zato sem ga kupil.. 130... 140... 160... 170... nič !!! Nobena žica zraka ne gre not zdaj so na 170 fiksno zadržani več kot 20 km brez minimalnega napora, občutek je kot da so pri 80 na uro, steklo popolnoma zaščiti glavo in prsa... potem pridem domov in z ogromnim začudenjem ugotovim, da sem ves čas potoval, ne da bi se tega zavedal, s popolnoma odprtim vizirjem čelade...
Kaj naj rečem, zdaj, ko sem ga pogledal, sploh ne zgleda več tako slabo

 

V glavnem ugotovitve so in to tudi sam potrjujem, da je za hrup krivia širina in je v tem pogledu givi verjetno boljši.

This probably looks pretty silly but it’s proof the windscreen just needs to be wider. This made a major improvement in buffeting and sound. I’ll probably grab two smaller extensions for each side.

325914247_2003950713126833_6423266375445361877_n.thumb.jpg.fc5668e0397bcabc0be26c995b80e152.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

@nejc74moje mnenje okrog 901 in metanja po tleh je, DA ni ravno primeren, ker je spredaj širši in bo brez izdatnih zaščit pač neki strošek s plastiko. Medtem ko se 790/890 veliko manj poškoduje. Res je da nisem Nordena še zabrisal po tleh, ma vse meritve in oblika tako kaže. Je pa pri 901/890/790 resnično dobra sleparija nizkega rezervarja in težišča, kar pomeni občutek med vožnjo je kot bi vozil lažji moped in pobiranje na ravnem je res enostavno. Sam ga z lahkoto poberem, preverjeno nekajkrat. Je res, da so bili padci pri zelo nizkih hitrostih in ni bilo nikakršne škode.

ko pa moraš 200kg pobrati z jarka bo pa vedno 200kg, naredi kar hočeš, ven iz jarka gredo vsi težko. Neglede na obliko in težišče. Torej neglede koliko ti je Noden lep (men je tudi), neglede, kako se dobro pelje po terenu (in se tudi preverjeno) Ostane par črnih pik, kjer bi jaz krepko premislil. 901 nočem metati po tleh, 790 z lahkoto. 901 se s stock vzmetenjem zlo dobro pelje po šodru in tudi tehnično zahtevnih delih, je pa še vedno visok sedež in še vedno sem na njem bolj neroden kot na 790 (pa mam sedež na najvišji stopnji)

Tako 901 kot 790(890 rabijo za šoder dodatni predfilter (klapa je že zaribala motor ko so vozili drug za drugim po prahu). Ni to nek strošek, je pa skoraj nujen ali smiselen za prah.

In ko smo pri težah, kar si omenil je potem bolje gledat 150kg, torej 701, 690 ali kaj drugega.

Ampak, na okroglih lučeh je še vedno zabava, le v ozadju moraš met da je 200kg pač 200kg in da ni za metat po malinah :D

 

0Q0A2571.jpg

0Q0A2620.jpg

0Q0A2668-2.jpg

0Q0A2842.jpg

0Q0A2880.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za napisano. Ja, saj v resnici sem to na nek nacin vedel, sam se nocem sprijaznit 🤣 Saj s tem metanjem gre tko, se ga da pobirat. Jebe me pobiranje ko je motor obrnjen navzol po klancu in ko ni dovolj prostora da ga zavrtiš. Saj na koncu gre, prtjlaga dol, par kamnov stran, mal ga dvigneš, mal ga rukneš, sam ce si sam, ti to vseeno pobere ful energije pa cajta.

V resnici bi res moral it na 701,  z unim dodatnim adventure tankom je v bistvu točno to :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, nejc74 pravi:

Hvala za napisano. Ja, saj v resnici sem to na nek nacin vedel, sam se nocem sprijaznit 🤣 Saj s tem metanjem gre tko, se ga da pobirat. Jebe me pobiranje ko je motor obrnjen navzol po klancu in ko ni dovolj prostora da ga zavrtiš. Saj na koncu gre, prtjlaga dol, par kamnov stran, mal ga dvigneš, mal ga rukneš, sam ce si sam, ti to vseeno pobere ful energije pa cajta.

V resnici bi res moral it na 701,  z unim dodatnim adventure tankom je v bistvu točno to :)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17627285&display=Husqvarna 701e

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noreden 901 ni motor za TET. To je motor s kateri lažje odplješ TET kot pa z Yamaho Tracer 900. Če bi Yamaha Tracer imela prednje kolo 21" bi bila ta dva motorja skoraj enako uporabna.

Huska je velika, okorna in težka za teren. Zelo dobra za makedamske ceste in asfaltirane.  Res je tale nizko postavljen rezervoar fajn zadeva, ker se ga da lepo prekladat v ovinkih. Ampak je lih tok terenska kot je BMW X5 terensko vozilo.

Tko da kdor išče motor za primarno po terenu naj išče kaj drugega. 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, skalar36 pravi:

Huska je velika, okorna in težka za teren.

 

A ni tudi prehitra in premočna? Zame je bila še Tenere 660 preveč za po slabem terenu...bolj učinkovit je bil APN 6S. Jaz bi za slabe terene nabavil nekaj od 125 do 300 ccm. Ne samo da je lažje, tudi prehitre prestave ne sme imeti ali pa bi moral imeti redote kot terenski avti 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, vandrovec pravi:

A ni tudi prehitra in premočna? Zame je bila še Tenere 660 preveč za po slabem terenu...bolj učinkovit je bil APN 6S. Jaz bi za slabe terene nabavil nekaj od 125 do 300 ccm. Ne samo da je lažje, tudi prehitre prestave ne sme imeti ali pa bi moral imeti redote kot terenski avti 🙂

Hja, premočna. Niti ne. Po določenem času se navadiš dodajat plin. Ima pa zelo lepo nastavljeno, linearno dodajanje plina.

Za vozit po terenu mora motor imeti čim manj kilogramov, da ni utrujajoč. Po dolgem času se kar utrudiš, na težkem motorju. Pade koncentracija in se zgodijo težave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, vandrovec pravi:

A ni tudi prehitra in premočna? Zame je bila še Tenere 660 preveč za po slabem terenu...bolj učinkovit je bil APN 6S. Jaz bi za slabe terene nabavil nekaj od 125 do 300 ccm. Ne samo da je lažje, tudi prehitre prestave ne sme imeti ali pa bi moral imeti redote kot terenski avti 🙂

Teoretično DA.

V praksi neizvedljivo.

Vse kar je nižje kubature, je ali slabo opremljena mestna "šminkerija" ( "podn" od vzmetenja in ostale opreme) ali pa ultra navita hard "mašina" , ki jo moraš servisirati na 10 ur.

Baje so take zahteve tržišča in se kaj takega (kar bi očitno kar nekaj ljudi imelo) ne prodaja.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, vandrovec pravi:

A ni tudi prehitra in premočna? Zame je bila še Tenere 660 preveč za po slabem terenu...bolj učinkovit je bil APN 6S. Jaz bi za slabe terene nabavil nekaj od 125 do 300 ccm. Ne samo da je lažje, tudi prehitre prestave ne sme imeti ali pa bi moral imeti redote kot terenski avti 🙂

Absolutno ne. Agregat je celo bolj obvladljiv kot pri 790. Je bolj linearen, manj nemiren spodaj. Z lahkoto ga uporabljaš tudi v nizkih obratih.

Motor ni 4x4 kjer uporabljaš reduktor. Pri motorju je izguba gibalnega momenta problem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne mislim na makadamske ceste in utrjene kolovoze...si ne predstavljam zavitih gozdnih stezic s takim motorjem, kjer ne moreš razviti hitrosti. Sem poizkusil tudi z težjimi kravami ampak to je bila muka že kratki odsek. Za počasno vožnjo tudi ne rabiš vrhunske opreme...kar je več od Honde CRF 300 ali npr., Beta Alp sam ne bi kupoval za težje terene. Po makadamu in kolovozih pa gre tudi blizu 300 kg težka krava. 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem. A ti tišiš moped vedno do konca?

Ti srednjekategorniki so ravno za to kar si omenil. Za slabe zavite razdrapane ceste. Majo odlično ciklistiko, dovolj moči spodaj in super vzmetenje, da požre vse pod tabo. Še gume majo primerne za sranje po cesti. Meni je mnogo lažje in mnogo bolj užitkarsko kruzanje s temi motorji kot pa s cestaki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, sam sem od vedno na endurah, vmes za krajši čas par cestnih. Tudi kros npr., ima precej obratov, trial je bolj obvladljiv...nekaj vmes, zame...vsak ima svoje zahteve 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, vandrovec pravi:

Se strinjam, sam sem od vedno na endurah, vmes za krajši čas par cestnih. Tudi kros npr., ima precej obratov, trial je bolj obvladljiv...nekaj vmes, zame...vsak ima svoje zahteve 🙂

ti si zapisal gozdne ceste, asfaltna podlaga, zaviti ovinki. Husa 901 in še kup drugih modelov iz tega segmenta je odličnih za takšnole drkanje. Vzemi v obzir, da s trialom pač ne boš provalil 300km ali več do destinacije, kjer se zabava sploh začne. 

Debata je itak postala brezpredmetna, namreč šofer od 190, 200ccm višine, ma veliko manj problema pri premagovanju težav, ko čvekamo o "tehnikalijah".

Kakorkol 901 je zabava. Vsaj meni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tip pravi, da ni panike po tleh metat :P

https://www.facebook.com/groups/413564019325674/permalink/1140400743308661/

 

I'm really gonna have to smoke those shit tires quickly..
Overconfidence with the good weather after weeks of rain: no jealous, everyone on the ground!
No damage except the rear indicator bracket.
I'll be able to fix it, but if there's a kit to get rid of all that for good (or deport the indicators differently), I'm very interested...
The Cycra hand guards took 90% of the hit with no problem, not the 1st heavy fall with it and it really is great material.
For the rest, nothing to say about the CrossPro crash-bars: solid!
Ah! And I confirm that on jumps, it severely hits the shock absorber.
But hey, given the budget, it will stay like that until it is out of use.
 

325930930_5550843255039053_4745117647462311873_n.jpg

325972324_1222621878364171_1749659067008825401_n.jpg

325980881_886829515841776_2552697063005848129_n.jpg

326123288_569799625187782_2671742753057722837_n.jpg

326270100_1118977492111393_2902468055469828575_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, kasti pravi:

Škoda je, če mlad fant/dekle umre, ostalo so stroški...  :)

Edina škoda je da samske punce ponoči same spijo :P

Glede Nordena. Men je motor res Top. Vrhunska zadeva. Sem zelo zadovoljen. Veliko ljudem sem ga dal za pelat, pa so bili vsi navdušeni, tko, da ni to moje subjektivno mnenje, kot lastnika. Res ga pa nekako ne vidim za po terenu vozit. Ja za slabše makedame, za raziskovanje novih poti. Za nek resni enduro pa ni. Jaz ga prodajam, pa je bilo pri meni že nekaj kupcev, kateri so zaradi "marketinga" na internetu mislili, da je to 701 z dvema cilindroma. Pa ni. To je težak motor, ki se res fajn pelje po cesti in je zmožen marsikaj na terenu, če je tudi voznik dosti dober. Ampkat te po določenem času njegova teža utrudi. Tok kt sm bil prešvisan na tem motorju nisem bil še na nobenem.

Glede padca pa. Če to malo bolj resno pade po tleh, je zabave verjetno konec. Rezervoar je tako postavljen, da prvi nasrka. Tudi zaščite mu ne pomagajo ob nekih resnih padcih. Rezervoar je plastičen, ko poči bencin odteče...

Aha pa za tiste par  lastnike BMW, k bodo mislili, da je to nek hvalospev Huski. GS se pelje Vrhunsko. Top petarda. Neki najboljšga kar sem peljal v svojem lajfu. Ampak Grdo, pa predrago. Bo OK? Se bomo pozdravljal na cesti? :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!