Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdrav

 

Imama hondo nc 750x in bi rad montiral v prostor za čelado vtičnico 12v za garmina. Zanima me kakšna je razlika med originalhondino , ki ima ogromno nekih konektorjev,relejev,kabelčkov in tisto univerzalno za 25 euro

je morda bolj varna original hondina, da ne povzroča kakšnih nevšečnosti na električnem sistemu

Ali lahko montira univerzalno samo povežem s kabli na baterijo?

 

Original pa tako zgleda

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/12332681/Honda%20Install%20Instructions/12V%20socket.pdf

Kolko pa košta tale original zadeva? Ker če ni neka astronomska cena, imej rajši to. Pride varovana preko varovalke, preko kontakta, pa še lepo vsi kabli in konektorji na svoje mesto pašejo. Če se ti da igrat, pa itak lahko po priloženem dokumentu in pregledu konektorjev sam narediš zadevo preko releja in kontakta, ali pa direkt. Glavno da imaš varovalko blizu baterije(na + seveda).

Objavljeno

Mene te 12V "navtične" vtičnice na motorju niso prepričale in so pred časom v navalu besa letele v njivo.

Ogromne dimenzije bi še prebolel,nikakor pa pogosto izgubo kontakta.

Sedaj imam vtičnice/vtikače kot se uporabljajo za mikrofone pri radio postajah,le da so samo dvopolne.Pri neuporabi je vtičnica zaprta z ustreznim čepom.Ker je pri 12V voda nevarna le če bi popolnoma zalila kontakte,sem na dnu vtičnice zavrtal za vsak slučaj še luknico.

Ker so te vtičnice/vtikači z navojem,se NIKOLI ne snamejo oz. izgubijo kontakt.Cena za samca+samico 4.5 eur,velikost precej manjša od ročaja šrafcigerja.Estetika naj bo mopedu primerna...

Tu je že vse lepo in prou zate, kaj pa če se nekje srečava in jaz glih nujno potrebujem polnjenje moje vokitoki naprave, da se bom z ženo lahko pogovarju??? :whistle:  Mi neboš mogu pomagat!!! :jezen  Ker imam avtopolnilec s seboj, vtičnico(konvencionalno) mi je pa voda scvrla. :wallbash:

Aha, Boš mojo ženko ti odpelal, jaz pa sam s sabo debata? :D

Objavljeno

Tale vtičnica, čeprano od "Honde" je kar standard, pa še kontakt je sigurnejši kot na "večji" avtomobilski vtičnici. Za priključitev standardnih napravic pa uporabiš tak adapter.

Objavljeno

Tu je že vse lepo in prou zate, kaj pa če se nekje srečava in jaz glih nujno potrebujem polnjenje moje vokitoki naprave, da se bom z ženo lahko pogovarju??? :whistle:  Mi neboš mogu pomagat!!! :jezen  Ker imam avtopolnilec s seboj, vtičnico(konvencionalno) mi je pa voda scvrla. :wallbash:

Aha, Boš mojo ženko ti odpelal, jaz pa sam s sabo debata? :D

 

Mogoče diši po egoizmu ampak običajno najprej rešujem moje probleme.Če bi se hudo obremenjeval s tujimi,bi imel mobilni servis.

Si pa lahko miren za zgornji črn scenarij:poskrbel  bi tako za tvoj voki-toki kot za ženo..

čisto hipotetično valda :yea1:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni.

Na motor Yamaha XVS-950 Midnight Star, bi si rad namontiral USB vtičnico za polnenje telefona in navigacije, pa me zanima sledeče:

-v navodilih piše, da naj se priklopi preko ključavnice , da ne bo stalni tok, kaj vi mislite in kje naj bi se to priklopilo, kajti do ključavnice se sploh ne da priti.

-ali je dovoljeno oz. pravilno tudi priklop direkt na akumulator (nekje zasledil, da je možno da ga izprazni v mirovanju)

 Hvala in LP!!

 

Objavljeno

Napajanje dodatne vtičnice naj bo iz akumulatorja. Za priklopom na akumulator obvezno daj varovalko. Za vklop napajanja dodaj rele, ki ga veži nekam kjer je elektrika samo takrat ko motor deluje, na primer luč. 

Če nisi vešč, pusti to raje elektrikarju ;)

Objavljeno

Hvala za odgovor, me pa zanima kakšen rele se naj doda in kje se ga da dobit in  ali je možno, da priklopim na glavni vod do črpalke in merilnika vrtljajev, kajti ta kabel mi je najbolj pri roki, za luči je pa nkje skrit , in tudi ne bi rad globoko posegal v elektriko motorja.

Objavljeno

mislim, da tudi brez releja direkt akumulator-vtičnica, okej z varovalko nebi praznilo aku,

razen če pustiš nevem kaj uštekano.Polnilci mobitelov in navigacij so mali mali porabnik

in na usb polnilec itak nemoreš nevem kaj vštekat

Če vežeš na rele pol bo filal sam k laufa moped.

 

moje mnenje

Objavljeno

Upoštevajte nasvet @ID-ja, da se komu ne zgodi tole.

post-7865-0-49162100-1434799692_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kakšen rele in kje se ga da dobit.

V navodilih piše da je treba priklopit preko klučavnice,  ker je možnost praznenja  akumulatorja....

Objavljeno

Če že vztrajaš takle rele rabiš. Kupiš ga v trgovinah z automaterialom ali pri kakšnem avtoelektrikarju.

Moj predlog je, da mu prepustiš tudi vgradnjo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
Releji so krmiljena stikala, pri katerih je krmilni tokokrog galvansko ločen od delovnih kontaktov. To pomeni, da rele, ko dobi komando v milisekundah preklopi brez iskrenja kontaktov.
Popravljeno . Popravil lukabogo
Objavljeno

Kaj je funkcija releja ?

oz. bolj po domače....na stikalu za luči na balanci imaš zelo fine žičke, katere ne bi zdržale velikega toka kot ga potrebujejo luči za delovanje (55W/12V=4,6A), zato s stikalom daš releju signal, da on naredi vklop luči namesto tistega stikala na balanci, na releju pa so žice pravih presekov, ki zdržijo višje tokove, razlog pa je, čisto po kmečki logiki, kakšno bi pa bilo krmilo če bi imel par 10kom. debelih žic na njem??? 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Mogoče butasto vprašanje... Kako priklopim Garmin (za v avto), ali telefon na obstoječi 12V vtič na motorju? Ta je manjši od tistega v avtu... Se da to sploh, ali rabim prov moto navigacijo oz.tudi telefona ne morem priklopiti?

Objavljeno

Rešitev za tvoje probleme...

post-7865-0-13890500-1435054148_thumb.jpg

post-7865-0-75515800-1435054166_thumb.jpg

post-7865-0-38081200-1435054206_thumb.jpg

 

Tale dva adapterja sem sestavil sam. Najdeš pa v trgovinah že narejene.

Posebej uporabna je zadeva z dvema vičnicama.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pred kratkim sem na motor namestil 12v 2x USB vtičnico, za polnjenje telefona in navigacije med vožnjo.
Ko priklopim kako napravo gor, mi par sekund polni, par sekund ne polni. In tako se to ponavlja cel čas, kot da ni konstantne napetosti v polnilcu. 

Je možno da je baterija proti koncu? Ali je problem čisto kje drugod? :)

Objavljeno

Po moje je vzrok slab akumulator, ki ne akumulira zadostne napetosti.

Scarabeo

Objavljeno

Bi se dalo kaj rešit z polnjenjem al ga bo treba znucat do kraja pa zamenjat? :)

Objavljeno

a je polnilec kvaliteten? ali se morda zelo trese polnilec? ker če ti luči delajo, pa motor normalno štarta, je mogoče prej kej kakšen slab kontakt ali pa slaba komponenta v konverterju 5V v napajalniku.

Objavljeno

Jaz sem malo Googlal za te USB "vtičnice". Zaključek je takle: če USB vtičnica nima vsaj 2,1A po vtikaču, je "zanič" , ker ni zmožna polniti/vzdrževati kakšnih bolj potratnih porabnikov (Iphone npr) . Pri nas tako močnih še nisem našel (največ je 2,1/1A pri dveh priključkih) .

lp

Objavljeno
pred 15 urami, smasher pravi:

a je polnilec kvaliteten? ali se morda zelo trese polnilec? ker če ti luči delajo, pa motor normalno štarta, je mogoče prej kej kakšen slab kontakt ali pa slaba komponenta v konverterju 5V v napajalniku.

Reku bi da je soliden no, vsaj tak občutek mam po kvaliteti izdelave. Je pa tudi možno da je kaj z polnilcem narobe, ker mi tudi ledica na polnilcu ne sveti konstantno ampak mi zelo zelo hitro utripa, ampak res skoraj neopazno. Bom preveril še enkrat kontakte.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!