Skoči na vsebino

12 in 5 V vtičnice


Dry

Priporočene objave

Tudi jaz sem namontiral vtičnico na mojo hondo vfr pod sedež,vmes je 10a varovalka,priklopljena direkt na aku.

post-45183-0-42516100-1390647455_thumb.jpg

post-45183-0-22732100-1390647505_thumb.jpg

post-45183-0-14959900-1390647542_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem namontiral vtičnico na mojo hondo vfr pod sedež,vmes je 10a varovalka,priklopljena direkt na aku.

Če je kabel 1,5 kvadrat daš lahko 15A varovalko plavo,če boš uporabljal kak kompresor, sicer pa je tudi 10 A rudeča dovolj za manjše porabnike npr.GPS,luč-osvetljitev,polnenje telefona itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni, zanima me ali ima mogoče kdo kakšno tole vodo tesno vtičnico za prodat? 

 

Hvala

Popravljeno . Popravil Keltek20
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz gledam, da bi si jo naročil iz ebay-a (Anglija):
http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-12v-20A-Fuse-Handlebar-Mount-Cigarette-1-5M-Cable-Power-Socket-Q135-/181336983135?pt=UK_Sound_Vision_Other&hash=item2a3886c65f

Cena je slabih 14€. So tudi cenejše iz Kitajske, samo se čaka tudi do 1 mesca, da dobiš paket.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz kitajske so res skor zastonj, se pa res čaka po en mesc 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala :), sem iskal pri Condradu, pa očitno preveč površno :). Hvala še enkrat :).

Jaz ti lahko pošljem po povzetju eno od teh dveh.Obe sta vodotesni cena po komadu 7€ + porto !post-27744-0-90389200-1393880288_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Mene zanima kako se obnese tale zadeva: https://www.louis.de/_1012c509e0c808a0d9fec667fa5f9533b6/index.php?topic=artnr&artnr=10032867

Nimam prostora na balanci za navadno 12V vtičnico in ta je ravno pravšnja. Zanima me predvsem kako je z direkt vezavo na baterijo? Je možno, da mi jo zadeva izprazni glede na to, da ima pretvornik na 5V 1A?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima kako se obnese tale zadeva: https://www.louis.de/_1012c509e0c808a0d9fec667fa5f9533b6/index.php?topic=artnr&artnr=10032867

Nimam prostora na balanci za navadno 12V vtičnico in ta je ravno pravšnja. Zanima me predvsem kako je z direkt vezavo na baterijo? Je možno, da mi jo zadeva izprazni glede na to, da ima pretvornik na 5V 1A?

Zadeva je super, saj se znebiš dodatnega pretvornika (polnilca). Pod sedežem pa le imej eno navadno 12v vtičnico za vsak slučaj.

Po mojem bo brez priklopljenega porabnika bolj malo porabila(nekaj mili A). V moto sezoni se ni za bat izpraznjenega accu zaradi tega. Čez zimo bi pa jaz osebno odklopil.

Pa vseeno bi raje dal preko kontakta kot pa direkt. Kar se tiče varovalke jo verjetno ima integrirano. Če pa ne, pa jo le daj med plus pol in napravo. Ene 1-1,5A bo vrhglave.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva je super, saj se znebiš dodatnega pretvornika (polnilca). Pod sedežem pa le imej eno navadno 12v vtičnico za vsak slučaj.

Po mojem bo brez priklopljenega porabnika bolj malo porabila(nekaj mili A). V moto sezoni se ni za bat izpraznjenega accu zaradi tega. Čez zimo bi pa jaz osebno odklopil.

Pa vseeno bi raje dal preko kontakta kot pa direkt. Kar se tiče varovalke jo verjetno ima integrirano. Če pa ne, pa jo le daj med plus pol in napravo. Ene 1-1,5A bo vrhglave.

LP

Da se znebim dodatnega polnilca je tudi en od razlogov zakaj bi to montiral. Preko kontakta ne bi dajal. Najbolj se bojim, da mi baterijo izprazni res, da ni ni velik porabnik ko ni nič prikljopljeno ampak vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se znebim dodatnega polnilca je tudi en od razlogov zakaj bi to montiral. Preko kontakta ne bi dajal. Najbolj se bojim, da mi baterijo izprazni res, da ni ni velik porabnik ko ni nič prikljopljeno ampak vseeno.

Ni panike! Ti bom jutri izmeril tok na kakem povprečnem polnilniku brez porabnika. Po mojem ne bo presegalo 5-10mA, kar v sezoni ne sme biti problem tudi če zadeva nekaj tednov stoji(kar dvomim)

 

Tu je en dokument polnilca ki ima naveden tudi standby napajalno porabo: http://media.digikey.com/pdf/Data%20Sheets/Active-Semi%20PDF%27s/ACT4501%205V%201A.pdf

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni potrebno nič meriti. Sem dobil piše v letaku, ki je bil zraven :slap: . Zadeva porabi 3mA ko je samo priklopljena.

Popravljeno . Popravil alen1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni potrebno nič meriti. Sem dobil piše v letaku, ki je bil zraven :slap: . Zadeva porabi 3mA ko je samo priklopljena.

E vidiš nič panike. Samopraznjenje baterije je večje kot pa tale škatla porabi :OK: .  26Ah na leto... :P  Če ne boš nič vozu celo leto, bo treba odklopit :D

LP in veselo polnjenje.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Pozdravljeni. Mene pa zanima ena zadeva.

Na motorju že imam vtičnico ki zgleda nekako TAKOLE. Problem je v tem, da ko vštekam notri pretvornik v USB in še kabl, pride zadeva tako visoko da rahlo drsam z delom balance po kablu, kar pa se mi ne zdi ravno varno, pa še moti me. Ko sem malo googlal kako bi zadevo rešil sem našel zelo simpatične vtičnice ki imajo direktem USB priklop. Zadevo bi tako znižal za cca 3 cm kar je pa že luksuz. No sedaj pa nisem več siguren kaj naj naredim ker sem opazil na tem dotičnem polnilcu da ima pri prvem USB izhodu oznako 5V - 1A in pri drugem 5V - 2.1A. Sam bil siguren, da je pri teh zadevah vse isto a sem se očitno motil. Torej a mi lahko nekdo prosim razloži kaj to pomeni zame kot uporabnika če bi uporabljal za polnjenje telefona in navigacije???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pomeni, da lahko eno vtičnico obremeniš z 1A, drugo pa z 2,1A ali drugače 1A*5V=5W enak izračun velja za drugo vtičnico. Spodaj v opisu je tudi napisano za kaj se lahko uporablja.

Ne bom prevajal. "Application: most phones, including BlackBerry, Apple iPhone, LGENV and Motorola Razr (charging cable). Garmin's GPS, Apple iPod, or any other device using 1A, 2.1A or less by USB power charge."

 

Nekateri dobijo "ošpice", ko omeniš poceni kitajsko robo iz Ebay-a. Včasih so zadeve res slabše kot jih oglašujejo.

Jaz uporabljam DIY pretvornik, pa v petih letih uporabe še ni zaj.....al. Polnim telefon, napajam GPS po potrebi pa tudi 4xAA akumulatorčke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej lahko mirno uporabljam kerokoli vtičnico za telefon in GPS. Razlika bo če se ne motim le v tem, da se bo na 1A počasneje filalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Mene pa zanima ena zadeva.

Na motorju že imam vtičnico ki zgleda nekako TAKOLE. Problem je v tem, da ko vštekam notri pretvornik v USB in še kabl, pride zadeva tako visoko da rahlo drsam z delom balance po kablu, kar pa se mi ne zdi ravno varno, pa še moti me. Ko sem malo googlal kako bi zadevo rešil sem našel zelo simpatične vtičnice ki imajo direktem USB priklop. Zadevo bi tako znižal za cca 3 cm kar je pa že luksuz. No sedaj pa nisem več siguren kaj naj naredim ker sem opazil na tem dotičnem polnilcu da ima pri prvem USB izhodu oznako 5V - 1A in pri drugem 5V - 2.1A. Sam bil siguren, da je pri teh zadevah vse isto a sem se očitno motil. Torej a mi lahko nekdo prosim razloži kaj to pomeni zame kot uporabnika če bi uporabljal za polnjenje telefona in navigacije???

Imel enak problem, dokler sem uporabljal starega Garmina....Zdaj uporabljam telefon (Navigon) za navigacijo in še Sony kamero priklapljam na tole...iz Louisa

 

https://www.louis.de/en/artikel/usb-cig-lighter-plug-duo-usb-adapter/10032978?list=13072313

 

.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če porabnik rabi večji tok kot 1A (2,1A) bo pretvornik preobremenjen (pri "pocenških" je vprašanje kakšno zaščito pred preobremenitvijo imajo) lahko pogori, tudi naprava ki jo polniš, napajaš.

Pazljivost ni odveč.

V osnovi pa vse napravice, ki se polnijo preko USB vmesnika, rabijo manj kot 1A za normalno polnjenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej lahko mirno uporabljam kerokoli vtičnico za telefon in GPS. Razlika bo če se ne motim le v tem, da se bo na 1A počasneje filalo.

 

Poglej v navodila od naprave, koliko potrebuje.

 

Problem je premajhna amperaža.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Telefon ima na polnilcu napisano 1.8A. Za garmina nikjer ne najdem  :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst uporabljam tole:

http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-12V-1A-USB-5V-Waterproof-Cigarette-Lighter-Power-Port-Outlet-Socket-/281577132816?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item418f4e1310

Stvar dihta BP, nobenega kondenza, še manj vode. Navigacija se ne pritožuje, telefon se fila (če je treba), navadna 12V vtičnica pa tudi opravlja svoje delo. Vezano imam na original instalacijo predvideno za napajanje roadbook-a, na original varovalko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Telefon ima na polnilcu napisano 1.8A. Za garmina nikjer ne najdem  :blush:

 

Popravljam površnost. Gledal sem podatke na polnilcu od tablice. Na polnilcu telefona piše 2.0A. Torej je TALE polnilec idealen za moje trenutne razmere. GPS na 1A in telefona na 2.1A. Mislim da tistih 0.1A viška ne bo naredilo neke "škode". Ali pač?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!