Skoči na vsebino

Yamaha XJ6 / N / S / F Diversion


Priporočene objave

Objavljeno

Interval menjave olja je 10000km, po knjigici

Objavljeno

Aha, zdej samo še a bo Motu 5100 10w40 vredu, pa v knjigci sm najdu da gre ob menjavi notr 2.8l.... Kje pa lahko dobim filter, KMC, Primec.. ?

Objavljeno (popravljeno)

od ebay, pa kmc bi tut moral met oz vsi dilerji yamah, in serviserji

olje bo v redu

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

od ebay, pa kmc bi tut moral met oz vsi dilerji yamah, in serviserji

olje bo v redu

ok, hvala :D

Objavljeno

Aha, zdej samo še a bo Motu 5100 10w40 vredu, pa v knjigci sm najdu da gre ob menjavi notr 2.8l.... Kje pa lahko dobim filter, KMC, Primec.. ?

Ves servisni material - filtri, svečke, olje,... je v KMC-ju za vaš motor na zalogi. Samo gum ne prodajamo...V kolikor potrebujete karkoli za vašo Yamaho, dobite pri nas.

Lep pozdrav,

Matjaž Sušin

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima mogoče koga predelan orginal izpuh? Cena 50€ plus vaš orginal izpuh.

Zvok si lahko ogledate na video posnetku :

[media=]

Lahko povem iz prve roke, da paše na xj6, krivina od r6 03-05 letnik.

Objavljeno

Kdo ve kako je z akrapovič lonci za xj6, se pravi samo lonec brez krivin? Sem našel sicer tole na youtubu

Gledal sem tudi leovinche, ixill, fresco samo so vse cene tam 700-800€, kar je praktično 10% vrednosti motorja :grrr

Objavljeno (popravljeno)

Kdo ve kako je z akrapovič lonci za xj6, se pravi samo lonec brez krivin?

Gledal sem tudi leovinche, ixill, fresco samo so vse cene tam 700-800€, kar je praktično 10% vrednosti motorja :grrr

Če nimaš gnarja :lol1: nemoreš vozit z Akrapotom in nosit Seiko ure itd.itd.

Popravljeno . Popravil Coban
Objavljeno

Nesorazmerno se mi zdi glede na ceno in sploh tip motorja. Za monstra sem dal toliko pa sta bila dva rora.

Akrapota dobiš za 400-500€ samo nimajo slip ona direktno za ta model Yamahe, paše pa menda od r6. Kolikor vem ima xj6 predelan motor r6 2003 letnik, ne vem pa koliko časa je bil ta motor pri r6 potem aktualen. Tu je potem še montaža zaradi centralenga stojala... zato sprašujem.

Objavljeno

Za akrapota ki je na linku so krivine od yamahe r6 99-02(katerim je treba povečati luknje na nosilcih ki pritrdijo krivine na mašino iz m6 na m8), dušilec je akrapovic od suzuki gsx-r k6-k7. Krivine od tega letnika r6 pridejo prej skupaj in lahko natakneš gor ta dušilec(Z spasanjem dušilca ). Pašejo pa brez bilo kake predelave krivine iz r6 03-05, Vendar te krivine pridejo pozneje skupaj in odpade tale akrapovic ko je na linku(V poštev pridejo kratki dušilci ali veliki skrajšani). Pri teh predelavah nažalost ni možna "legalna" homologacija.

Drugače pa do konca tedna bom sam izvedel podobno predelavo r6 krivine in drugi dušilec.Trenutno je pri mojstru dušilec.

Še vedno pa prodam/zamenjam predelan orginal izpuh.

Objavljeno

Kot sem omenil bom do konca tedna objavil napredek na xj6.

Na prvi sliki se vidi prvi poizkus(bil je zgolj začasen) na drugi sliki se pa vidi trenutni izgled(Potrebno je še narediti par malenkosti in pritrditi gor spodnjo plastiko.

Krivine r6 03-05 letnik+ dušilec prilagojen akrapovič (brez db killeja je preglasen)

post-4575-0-62427400-1340978956_thumb.jpg

post-4575-0-81685400-1340979779_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

No po nekaj gledanja in "mučkanja" je potem padel Mass izpuh. Akrapovič nima za ta model lonca, ki bi ga lahko homologiral, Arrow in LeoVince nista imela modela, ki bi me pritegnil.

Zvok je fenomenalen, precej pa se pozna tudi na pospeških.

post-3772-0-54444300-1342913010_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil rkasteli
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kot sem omenil bom do konca tedna objavil napredek na xj6.

Na prvi sliki se vidi prvi poizkus(bil je zgolj začasen) na drugi sliki se pa vidi trenutni izgled(Potrebno je še narediti par malenkosti in pritrditi gor spodnjo plastiko.

Krivine r6 03-05 letnik+ dušilec prilagojen akrapovič (brez db killeja je preglasen)

Koliko se ti pozna na porabi sedaj, ko nimaš originalnega katalizatorja gor?

Objavljeno

Koliko se ti pozna na porabi sedaj, ko nimaš originalnega katalizatorja gor?

Jaz že na orginal izpuhu nisem imel katalizatorja. Do zadnje črtice oz. da začne utripat mi uspe narediti 200km. Poraba se pa mi giblje 5,8-6.5. (Katalizator sem imel glih 3 dni na motorju)

Škoda da nisi prej povedal da boš dal gor massa. Bi lahko pred tem zamenjala izpuhe, je le škoda tvojega bilo dol vrezat :)

Objavljeno

Jah nisem pomislil na to :) Sej če hočeš ga lahko dobiš, le zavarit bi ga moral nazaj. Pomojem bi se pa lahko tudi i Igorjem kaj zmenil, da ko dobi še kakšno diversion vpraša za menjavo.

Meni je sedajle poraba z Massom padla nenormalno. Včeraj 310km in rezerva še ni utripala. Original izpuh očitno duši mašino na polno.

Objavljeno

Jah nisem pomislil na to :) Sej če hočeš ga lahko dobiš, le zavarit bi ga moral nazaj. Pomojem bi se pa lahko tudi i Igorjem kaj zmenil, da ko dobi še kakšno diversion vpraša za menjavo.

Meni je sedajle poraba z Massom padla nenormalno. Včeraj 310km in rezerva še ni utripala. Original izpuh očitno duši mašino na polno.

:OK: Meni rata narediti okol 250-270km preden pridem do zadnje črtice, je pa odvisno od vožnje in benicna ki ga tankam (aja imam 35kw blokado). Bi pa lahko imel motorček za malenkost daljše prenose, bi bila vožnja še bolj udobna, drugače pa super zadovoljen zaenkrat :D :closedeyes:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mass je zakon...res nardi čist drug motor :notworthy: za dobro ceno, dobr narjen in homologiran :OK:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Le zakaj jo ne naredijo v literski izvedbi?

Objavljeno

Le zakaj jo ne naredijo v literski izvedbi?

Zato ker bi hodila v zelje potem spet fazerki. Tko pa imaš sedaj xj6, fz8 in fz1.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Tkole se gre pa z XJ6 na koleno :).

Kako si pa s tačkami rešil? Sicer ni to ravno motor za ne vem kakšno športno vožnjo in tistih nekajkrat, ko me je bila volja se mi zdi, da so tačke precej hitro začele brusiti po asvaltu. Nisem prišel popolnoma do roba gume, kaj šele kolena.

Objavljeno

Kako si pa s tačkami rešil? Sicer ni to ravno motor za ne vem kakšno športno vožnjo in tistih nekajkrat, ko me je bila volja se mi zdi, da so tačke precej hitro začele brusiti po asvaltu. Nisem prišel popolnoma do roba gume, kaj šele kolena.

Če tok hitro brusiš tačke, je premehak, zategni vzmet, pa ne bo tok nizek.
Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem svoje kar dobr obrusil :). tko da niso več v napoto :OK:20120929104819_asdfghjkl.jpg

Popravljeno . Popravil jozexj6
Objavljeno

Jaz sem svoje kar dobr obrusil :). tko da niso več v napoto :OK:20120929104819_asdfghjkl.jpg

dober si ni kaj js pri tem motorju še nisem uspel prit z nogo na tla pri cbr mi je ratal. kolenčka pa nikjer ni dos ja... al pa ne znam

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!