Skoči na vsebino

Yamaha XJ6 / N / S / F Diversion


Atron

Priporočene objave

Ja ko pa pišem pa zdraven razmišljam še od 10drugih stvareh... uglavnem, da še dopolnim listo, manjka zavorna tekočina DOT4 cirka 8€

Motonavtika Maribor me je lansko leto stal 95€ (Brez menjave zračnega filtra). Motul 5100

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce pa menjas se zavorno tekocino in svecke (ce ze odstranjujes tank), potem pa bo 2 uri.

Ali res pride papirnat zracni filter 40€. Pri tej ceni se zagotovo bolj splaca vgradit kakega nepapirnatega za vzdrzevat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce pa menjas se zavorno tekocino in svecke (ce ze odstranjujes tank), potem pa bo 2 uri.

Ali res pride papirnat zracni filter 40€. Pri tej ceni se zagotovo bolj splaca vgradit kakega nepapirnatega za vzdrzevat...

 

 

YAMAHA XJ6N XJ6S DIVERSION 2009 - 2012

INCL F MODEL (FULLY FAIRED )

OE PART NUMBER 20S-14451-00

 

36gbp...kar znese 42€ 

Vsekakor priporočam redno spremljanje ebay.co.uk predvsem zaradi kakšnih akcij, ki jih pripravljajo prodajalci moto delov...tako me je recimo za mojega Z.ja K&N filter stal s poštnino ne več kot 40€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zadnje čase ugotavljam, da bremze na mojem čmrlju niso take, kot bi si želel. Sepravi, zamenjal bom prednje zavorne ploščice in me zanima kaj mi priporočate. Ali naj vzamem originalne, ali katere aftermarket? Katere se najbolje odnesejo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa mislis, da je problem v ploscicah ?

 

Hja pomoje, kaj pa naj bi blo? Majo tut kr neki km za sabo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa zavorno olje menjat, tut ne bi bilo slabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In tu so se lajtunge

 

Pomoje so glavni krivec ploščice, majo kr neki km za sabo... 

Popravljeno . Popravil Roky994
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni !

 

Zanima me sledeče o menjavi motornega olja. Interval je predpisan na 10.000 km, v knjižici pa je označeno tudi letno preverjanje. Kot letno preverjanje sam razumem kontroliranje nivoja, na servisih pa pravijo da je menjava olja priporočljiva tudi letno. Od moje zadnje menjave je minilo leto dni, kilometrov pa nažalost ni zneslo 10.000. Ali menjate olje letno v kolikor ne dosežete kilometrine ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni !

 

Zanima me sledeče o menjavi motornega olja. Interval je predpisan na 10.000 km, v knjižici pa je označeno tudi letno preverjanje. Kot letno preverjanje sam razumem kontroliranje nivoja, na servisih pa pravijo da je menjava olja priporočljiva tudi letno. Od moje zadnje menjave je minilo leto dni, kilometrov pa nažalost ni zneslo 10.000. Ali menjate olje letno v kolikor ne dosežete kilometrine ?

Olje se naj bi menjavalo po intervalih ali enkrat letno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni !

 

Zanima me sledeče o menjavi motornega olja. Interval je predpisan na 10.000 km, v knjižici pa je označeno tudi letno preverjanje. Kot letno preverjanje sam razumem kontroliranje nivoja, na servisih pa pravijo da je menjava olja priporočljiva tudi letno. Od moje zadnje menjave je minilo leto dni, kilometrov pa nažalost ni zneslo 10.000. Ali menjate olje letno v kolikor ne dosežete kilometrine ?

Kot so že omenli letno ali po intervalu, vendar če boš eno olje fural leto in pol nebo nič narobe. Ne pa recimo 3-4 leta isto. Bolj ti priporočam da servisni interval iz 10000 zmanjšaš 6-8 (odvisno od stila vožnje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

Sem na moji XJ6-ki menjal original filter za K&N pa se mi je poraba zvišala za dober liter   :BUA:  :BUA:  :BUA:  :BUA:

Pospeški nič boljši, glas skoraj nič drugačen, si mislim WTF sem zaj to küpa....

Ma kdo kake izkušnje?

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam da je govora o zračnem filtru. Kolko tanku bencina si že ponucu od kar si kupu K&N ? Moja ma porabo 4.4 - 4.6 L/100 pa lahk vozim penzionistično al pa tišim, vozim samo naselja al pa samo avtocesto - je zmeri tam vmes. Je pa res da je 35kW blokada notri. Kje se teb številke gibajo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam da je govora o zračnem filtru. Kolko tanku bencina si že ponucu od kar si kupu K&N ? Moja ma porabo 4.4 - 4.6 L/100 pa lahk vozim penzionistično al pa tišim, vozim samo naselja al pa samo avtocesto - je zmeri tam vmes. Je pa res da je 35kW blokada notri. Kje se teb številke gibajo ?

 

Ja, zračni filter. ponucal 2 tanka, obakrat cca 5l/100km, pred tem pa 3,8-3,9.

Bom moral še izpuh menjati, baje potem pade potrošnja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, zračni filter. ponucal 2 tanka, obakrat cca 5l/100km, pred tem pa 3,8-3,9.

Bom moral še izpuh menjati, baje potem pade potrošnja...

Men je tud tu nekje rabila cc 5l/100km no je pa predvsem odvisno od desne roke ko se ta na gasu nahaja l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, zračni filter. ponucal 2 tanka, obakrat cca 5l/100km, pred tem pa 3,8-3,9.

Bom moral še izpuh menjati, baje potem pade potrošnja...

meni se poraba stalno giblje okrog 5l pa ne mislim da bi kaj narobe za motorjem tudito ni velika poraba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4,5 do 5 je normalno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, zračni filter. ponucal 2 tanka, obakrat cca 5l/100km, pred tem pa 3,8-3,9.

Bom moral še izpuh menjati, baje potem pade potrošnja...

Meni se to zdi super mala poraba :) Verjetno si ga malo bolj priganjal, ko si preizkušal kako je s filtrom :) Bi bil vesel take porabe ne bi se sekiral :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skoraj gotovo je tu faktor desna roka...če si prej mel pod 4 litre porabo si mogu skor da ne na štandgasu furat :D . jst sm mel na enocilindrašu s 50KM 4 litre porabe, ne pa da maš to na 4 cilindrašu :nono:

 

verjetno boš pa tko prej al slej začel vozit po starem in bo tud poraba spet tam. samo en filter pač ne more dvignit porabo za 20%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-PrL3k-
Če si meu res pod štir porabo je pa res varčna mašinca  :) men je samo enkrat uspelo pridet na 3,99L/100 z celim tankom, sem biu prou presenečen. Kater izpuh pa maš nagledan ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tako pravite, no potem pa se moram navaditi na tako potrošnjo :-)

 

 

Nimam neven kolko km še za sabo, enih par rezervarjev sem pa že pokuril

 

 

 

-PrL3k-
Če si meu res pod štir porabo je pa res varčna mašinca  :) men je samo enkrat uspelo pridet na 3,99L/100 z celim tankom, sem biu prou presenečen. Kater izpuh pa maš nagledan ?

 

Gledal sem Yoshimuro TRC izpuh, mogoče tudi MASS pade, se še odločam.  Prvo pa bi rad katalizator odstranil. Je že kdo delal?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tako pravite, no potem pa se moram navaditi na tako potrošnjo :-)

 

 

Nimam neven kolko km še za sabo, enih par rezervarjev sem pa že pokuril

 

 

 

 

Gledal sem Yoshimuro TRC izpuh, mogoče tudi MASS pade, se še odločam.  Prvo pa bi rad katalizator odstranil. Je že kdo delal?

mass, vse zrihta, poglej temo nazaj al pa na yutube. Katalizator gre stran, ror se gor privari (oblika po tvoji želji) mašina zadiha, dobi kakih 8 konjev več in pa glas, da ti ga vsak zavida :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

" Bom moral še izpuh menjati, baje potem pade potrošnja... "  ...  upati ni greh. (poudarek pa je na baje)

 

" ... dobi kakih 8 konjev več ... "  ... no ja no, ta je pa malo huda - več kot 10% prirastka moči - (ne fantu vzbujat lažnega upanja) ; mislim da tudi če bi menjal še krivine (se pravi da bi bilo vse iz Ivančne Gorice) ne bi niti slučajno prišel do te cifre.

 

Pa še o porabi: 1500x napisano: motor je luxus (in to vsak dan večji) in med 3,87876  L/100 in 4,20457 L/100 je razlika, ki ni vredna omembe - edino če delaš 30000 km na sezono ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče pa mislijo na občutek kot da je 8konjev več :P se pa strinjam s tabo da so to zelo optimistične številke (za primerjavo, pri akrapoviču za mojo mašino s celotnim racing sistemom, se pravi brez katalizatorja se moč poveča za 5konjev in teža zmanjša za slabe 3kg). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!