SarahMonroe Objavljeno Februar 7, 2012 Opozori Objavljeno Februar 7, 2012 Ahahahhaha ja nemoooorš Kako je sploooh to možno da ne vidš in se kar tako lepo zabiješ x) kako?? zdravih razlogov ne vidim, razn če so mu bremze zadnjo sekundo odpovedale In ja, če žmigavec utripa, in če te od zadaj kdo rukne, njegova krivda, ker itak more počakat unga pred sabo da spelje in držat more varnostno razdaljo, tako da tukaj nikoli ni izgovora za tistega od zadaj
Brudol Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 Ker se počasi bliža sezona in bo treba naredit servis pred sezono. Me zanima katero olje mi priporoćate, pa kolko ga gre noter? Motor se ne vozi penzionistično a to še ne pomeni da je skozi na blokadi. Jst stavim notri Motul 7100 10W-40 (polna sintetika) in tega priporočam tudi tebi. Sem dokaj zmeren voznik (če ne druzga zarad blokade ko je še vedno notri), drugače pa motor bolj poredko vidi rdeče polje - ja, še predobrega stavim notri. Če pogledamo mal cene Yamalube: Polna sintetika FS-4 10W-40 = 21,57 €/L (adijo pamet :grrr ) Pol-sintetika S-4 10W-40 = 11,40 €/L Mineralno M-4 10W40 = 10,66 €/L Motul 7100 10W-40 (100% sintetično) = 12,84 €/L (Herkules)
Brudol Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 Aja še neki. Danes mal miru profil na zadni gumi (Dunlop Sportmax Roadsmart) in bo hudič hmal za zamenat. Trenutno majo 8600 km, najmanjša namerjena globina profila je pa že 1,3 mm. Če je že kdo menju, kolko so vam zdržale ?
Roky994 Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 Aja še neki. Danes mal miru profil na zadni gumi (Dunlop Sportmax Roadsmart) in bo hudič hmal za zamenat. Trenutno majo 8600 km, najmanjša namerjena globina profila je pa že 1,3 mm. Če je že kdo menju, kolko so vam zdržale ? A si bil zadovoljen z Roadsmartkami ? Jaz sem jih dau gor sedaj, tako da bom videl kako se bodo obnesle... PS: Koliko ti pa leti motor z blokado, namreč imam jo tudi jaz, ampak še nimam priložnosti da bi se vozil...
Brudol Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 Lih nevemkolk gum še nism sprobu tku de ne morem podat strokovne ocene. Sem pa v preteklosti prešel iz Dunlopk na Metzeler in je blo ko dan in noč. Tko de v mislih imam Z8 za nasledne gume, čeprou sem slišu da je tud Roadsmart 2 zelo dobra, bistveno boljša od predhodnice. Kar se tiče končne, u homologacijskem piše 165 km/h, sam se po števcu pršu do 167 km/h, čeprou bi mogoče počasi zlezlo gor še kak kilometer ali dva. Moreš pa upoštevat da hitrost XJ6 najverjetneje izračunava glede na obrate gredi, ki žene prvi zobnik pri verigi. Na napako pri prikazovanju hitrost tako vpliva potencialno spremenjeno razmerje obeh zobnikov in premer pnevmatike. Ker se pnevmatika obrablja postaja premer manjši, hitrost na števcu pa vedno večja kot je dejanska. Če se nisem kej zmotu bi moralo veljati sledeče. Več kilometrov kot imaš na zadnji gumi, bolj ti bo lagal števec na motorju. V EU velja predpis ki določa za koliko procentrov lahko števec laže, seveda laže tebi ''v prid''. Po števcu se pelješ 50, tvoja dejanska hitrost pa je npr. 47. Najbolj natančno hitrost naj bi podal GPS, za model ki si ga lastimo pri hiši v specifikacijah piše da je ob dobrem signalu (skoraj vedno) natančnost v rangu + ali - 0,5 km/h. Hja mal se zašel, pa vseeno. Hotel sem povedat da tisto kar piše na števcu ni 100% sigurno, končna za 35kW blokado je okoli 165 km/h.
PMitja Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 Aja še neki. Danes mal miru profil na zadni gumi (Dunlop Sportmax Roadsmart) in bo hudič hmal za zamenat. Trenutno majo 8600 km, najmanjša namerjena globina profila je pa že 1,3 mm. Če je že kdo menju, kolko so vam zdržale ? Men zdržala tud do ene tuk Km-jev, s tem da se skos vozima dva, plus zadnji 52l kufar, velikokrat pa tudi stranski 2x35l. Gumo mam enako kot ti, z njo zelo zadovoljen. l.p.
Brudol Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Kaj tote kufre maš od Givi-ja ? Sm že neki študiru da bi kupu sam niso lih poceni ne. Uzeu bi verjetno stranske tak da je težišče čim nižje. Kolk si pa kej dau če ni skrivnost in kje si uzeu ?
Roky994 Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Lih nevemkolk gum še nism sprobu tku de ne morem podat strokovne ocene. Sem pa v preteklosti prešel iz Dunlopk na Metzeler in je blo ko dan in noč. Tko de v mislih imam Z8 za nasledne gume, čeprou sem slišu da je tud Roadsmart 2 zelo dobra, bistveno boljša od predhodnice. Kar se tiče končne, u homologacijskem piše 165 km/h, sam se po števcu pršu do 167 km/h, čeprou bi mogoče počasi zlezlo gor še kak kilometer ali dva. Moreš pa upoštevat da hitrost XJ6 najverjetneje izračunava glede na obrate gredi, ki žene prvi zobnik pri verigi. Na napako pri prikazovanju hitrost tako vpliva potencialno spremenjeno razmerje obeh zobnikov in premer pnevmatike. Ker se pnevmatika obrablja postaja premer manjši, hitrost na števcu pa vedno večja kot je dejanska. Če se nisem kej zmotu bi moralo veljati sledeče. Več kilometrov kot imaš na zadnji gumi, bolj ti bo lagal števec na motorju. V EU velja predpis ki določa za koliko procentrov lahko števec laže, seveda laže tebi ''v prid''. Po števcu se pelješ 50, tvoja dejanska hitrost pa je npr. 47. Najbolj natančno hitrost naj bi podal GPS, za model ki si ga lastimo pri hiši v specifikacijah piše da je ob dobrem signalu (skoraj vedno) natančnost v rangu + ali - 0,5 km/h. Hja mal se zašel, pa vseeno. Hotel sem povedat da tisto kar piše na števcu ni 100% sigurno, končna za 35kW blokado je okoli 165 km/h. Aha. Drugače je tako kot si rekel, da se hitrost meri na podlagi obratov gredi. Ampak to kar si pa potem pisal je pa bolj tako tako, seveda če se guma obrabi lahko zaradi manjšega obsega števec kaže malo več, ampak te obrabe in razlike so po mojem tako male, da so zanemarljive....
Brudol Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Seveda, govorimo o zelo majhnih odstopanjih. Mi je pa zanimivo da mi usaka tabla VI VOZITE pokaže drugačno številko ko mam na števcu 50 (če te sploh zazna).
Roky994 Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Seveda, govorimo o zelo majhnih odstopanjih. Mi je pa zanimivo da mi usaka tabla VI VOZITE pokaže drugačno številko ko mam na števcu 50 (če te sploh zazna). Ja, tako kot si že prej rekel je najbolj točen GPS . Drugače pa, koliko km imaš na svojem ? Si imel kaj težav itd ?
PMitja Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Kaj tote kufre maš od Givi-ja ? Sm že neki študiru da bi kupu sam niso lih poceni ne. Uzeu bi verjetno stranske tak da je težišče čim nižje. Kolk si pa kej dau če ni skrivnost in kje si uzeu ? Ja zadnga mam 52L maxia + givi nosilci ter plošča ( kok sem dal nevem ker je že ene 2 sezone od tega mislm da tm nekje 230€ skupaj kupil v TC), stranska pa monokey V35 + PLX-R 364 oba seveda givi . Stranske tudi kupu v TC-ji lanski božič, ku sm lahko še kupon vnovčil )) in me je skupaj prišlo tm cca 350€ nevem pa točn, morda pa še kak ojro manj HI HI
DAMI34 Objavljeno Februar 20, 2012 Opozori Objavljeno Februar 20, 2012 Jaz sem uporabljal zadnji V46 givi kovček in stranske 28-32 litrske torbe, je precej cenejši varianta kot kufri in manj glomazna. In to vožnja v dvoje + tank torba in vsa oprema za kampiranje
Brudol Objavljeno Februar 20, 2012 Opozori Objavljeno Februar 20, 2012 Skupni kilometri so malenkost čez 8600. Problema nobenga razen mogoče zastrašujoče majhna poraba enkrat sm pršu celo na 3,99 L/100km. Drgač pa res zelo lepo vodljiv, dokaj udoben položaj sedenja, agregat miren in linearen (kolkor sm ga upu občutit z blokado). Japonci vidiš ja, tu je nek vrednu. Prej sm meu nek taljanskega, olje scalo iz vseh lukenj, treslo ko da bi biu na frezi, in še vsake tolk se je pregrelo in te pustilo kjer je blo najmanj treba (če šabc bere tole bo že vedu o čem je govora - me je rešavu :lol: ). Zaenkrat res same pozitivne izkušnje okol XJ6-ke. Aja naroču sm tud 12V vtičnico pa nosilc za navigacijo (letos gremo v Brno) poslikam ko pride in zmontiram. Kar se tiče kufru, kolk široko pa pride če rukneš V35 gor ? Nek sem zgledu tud Givijeve TPH01 EASYLOCK. DAMI34 kake torbe si to meu ?
DAMI34 Objavljeno Februar 20, 2012 Opozori Objavljeno Februar 20, 2012 Imel sem givi t449 28-32 litrskehttp://www.tc-motosh...par-i3289.shtml, spraviš not boga in pol, sicer pa lahko kupiš kakršne že hočeš. Če kupiš te nosilce http://www.givi.it/a...1.man_te275.pdf, pa lahko dokupiš še tph01 trde 15 litrske torbe, ki gredo na iste nosilce. To uporabljam tudi sedaj na SXu. Za krajše fure so fajn TPH01 ker so male in popolnoma nemoteče. Kar se tiče vtičnice in ostalih slikic, poglejte malo moje predlanske objave nekje na začetku te teme, je vse vidno. Trenutno ima moja bivša xj6 diversion 30000km in prede kot ura. Olja ne pije popolnoma nič, tidi plastika in vse ostalo je kot iz škatlice...tukaj moram Yamaho pohvaliti, saj so res naredili odličen motor za mali denar. PMitja 1
Brudol Objavljeno Februar 20, 2012 Opozori Objavljeno Februar 20, 2012 Tole temo že en cajt spremlam ja in morem rečt da si res fajn opicanu svojga. Moj je takoj u štartu dubu crash pade (upam da ne bojo nihdar rabli) in to je blo to. Zdej bomo pa vidli kolk bo proračuna ^_^ . PMitja 1
PMitja Objavljeno Marec 4, 2012 Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 (popravljeno) Moji lubic čez zimo prvošu nov update "Bagsterja z gelom " Pred otvoritvijo moje sezone, pa sanjam še o MRA "šajbi" http://www.ebay.com/...8227336594#shId Popravljeno Marec 4, 2012. Popravil PMitja
cheeby Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 (popravljeno) Tako, jutri peljem motor na redni servis, če koga zanima, ga prodajam, zaradi pomankanja časa in preveč službe... Motor najdete na vsem znanem avtonetu... je edini tak. Lp Popravljeno Marec 12, 2012. Popravil cheeby
JanBirsa Objavljeno Marec 31, 2012 Opozori Objavljeno Marec 31, 2012 LP, Imam Yamaho XJ6n 2010 (pac zacetniski motor), in sedaj razmisljam o predelavi. Ker v nasprotnem primeru bi motor prodal, in kupil drugega. Ce pa ga predelam, mi bo ql se par let. Torej, menjal bi auspuh, ker mi gre zvok od stock na zivce. Najbolj me zanima tale: Ali kdo ve, kje v Sloveniji bi se ga dalo dobit, ali se ga da homologirat in kje se gibljejo cene za novega. LP
norc 16 Objavljeno April 1, 2012 Opozori Objavljeno April 1, 2012 (popravljeno) http://www.avto pika net/_MOTO/ad.asp?ID=5886525 Če kdo v fazi nakopuvanja. Popravljeno April 1, 2012. Popravil norc 16
Roky994 Objavljeno Maj 3, 2012 Opozori Objavljeno Maj 3, 2012 Kaj zdej, se kej vozte . Jaz sem naredil prvih 400km s Yamahco in sem zaenkrat super zadovoljen. Gor so roadsmartke 1 in so super zaenkrat, motor pa kljub 35kw blokadi kar solidno leti. Zanima me koliko km vi naredite z enim tankom (preden začne goreti rezerva) in koliko vam kaže ponavadi števec za temperaturo ? Meni kaže ko je segret tja od 75-100C kar je pomoje čisto normalno. Z tankom sm pa zaenkrat naredu največ 250km in sta bili še dve črtici samo. Lp
Fazer03 Objavljeno Maj 3, 2012 Opozori Objavljeno Maj 3, 2012 Kaj zdej, se kej vozte Zanima me koliko km vi naredite z enim tankom (preden začne goreti rezerva) in koliko vam kaže ponavadi števec za temperaturo ? Z tankom sm pa zaenkrat naredu največ 250km in sta bili še dve črtici samo. Imam dovoljenje da pišem v njenem imenu: Vozi se. (prvomajski prazniki: cca 1200 km; skupaj letos okoli 1350 km) Kar se pa tiče rezervoarja in porabe: v turističnem režimu vožnje naredi s polno posodo tam med 300 in 350 km. In še prikaz količinev posodi: ko je polna so vse črtice in potem izginjajo a ne? In ko pride na vrsto še zadnja, ta nekaj časa gori, potem pa začne utripati - istočasno se števec kilometrov preklopi v dodatni mode in ti začne šteti prevožene kilometre z rezervo - po izkušnjah jih lahko narediš med 40 in 50, potem pa je nujen postanek na pumpi. Bolj nazorno pa ne znam napisat. LP
jozexj6 Objavljeno Maj 3, 2012 Opozori Objavljeno Maj 3, 2012 Kaj zdej, se kej vozte . Jaz sem naredil prvih 400km s Yamahco in sem zaenkrat super zadovoljen. Gor so roadsmartke 1 in so super zaenkrat, motor pa kljub 35kw blokadi kar solidno leti. Zanima me koliko km vi naredite z enim tankom (preden začne goreti rezerva) in koliko vam kaže ponavadi števec za temperaturo ? Meni kaže ko je segret tja od 75-100C kar je pomoje čisto normalno. Z tankom sm pa zaenkrat naredu največ 250km in sta bili še dve črtici samo. Lp Si pa mal pozn začel. jst mam letos že ene 6000 km. Kar se pa porabe tiče. Odkar sem zamenjal izpuh in tudi vozim mal bolj dinamično, naredim z tankom 250 km. Ko je bil motor nov in sem ga moral še ulaufat sem delal 300 km s tankom.
Roky994 Objavljeno Maj 4, 2012 Opozori Objavljeno Maj 4, 2012 Si pa mal pozn začel. jst mam letos že ene 6000 km. Kar se pa porabe tiče. Odkar sem zamenjal izpuh in tudi vozim mal bolj dinamično, naredim z tankom 250 km. Ko je bil motor nov in sem ga moral še ulaufat sem delal 300 km s tankom. Jah nisem imel prej izpita, sej bom zdej nadoknadu Ja js imam pri 200-230km le še 2 črtice.
Roky994 Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Dej sem se odloču, da bom iz preventive zamenjal olje, ker nevem točno kdaj ga je prejšnji lastnik menjal. Zanima me katerega naj dam notri, ter na kakšen interval se zamenja še olj. filter ?
LooLekSLO Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Oljni filter menjaj kar z oljem, saj je strošek zanemarljiv. Drugače pa mislim, da se po papirjih menjuje na vsak drugi servis, ampak serviserji ga menjajo za vsako.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se