SarahMonroe Objavljeno Marec 7, 2013 Opozori Objavljeno Marec 7, 2013 bo kr 20 pravilno .) in od kdaj je ta novi zakon zunaj če smem vedet, mislim, kdaj od 1.7.2011 se je to spremenil, na 20, če je bilo jasno podano če hočeš imet kategorijo za neomejeno, so pogoji naslednji: 21 let + vsaj 2 leti predhodne kategorije, kar primer: pomeni če si šel delat pri 20 za A2, za neomejeno ne boš mogel delat prej kot pri 22 letih...
zeco Objavljeno Marec 7, 2013 Opozori Objavljeno Marec 7, 2013 in od kdaj je ta novi zakon zunaj če smem vedet, mislim, kdaj od 1.7.2011 se je to spremenil, na 20, če je bilo jasno podano če hočeš imet kategorijo za neomejeno, so pogoji naslednji: 21 let + vsaj 2 leti predhodne kategorije, kar primer: pomeni če si šel delat pri 20 za A2, za neomejeno ne boš mogel delat prej kot pri 22 letih... točno tako!
ISTERN Objavljeno Marec 7, 2013 Opozori Objavljeno Marec 7, 2013 :? Poglej v priročnik za uporabo. Tam je določeno, da se vložek filtra za olje menja pri 1000 km, pri 20.000 km, pri 40.000 km itd. Na pooblaščenem servisu se tega tudi držijo.
rosse20 Objavljeno Marec 7, 2013 Opozori Objavljeno Marec 7, 2013 (popravljeno) in od kdaj je ta novi zakon zunaj če smem vedet, mislim, kdaj od 1.7.2011 se je to spremenil, na 20, če je bilo jasno podano če hočeš imet kategorijo za neomejeno, so pogoji naslednji: 21 let + vsaj 2 leti predhodne kategorije, kar primer: pomeni če si šel delat pri 20 za A2, za neomejeno ne boš mogel delat prej kot pri 22 letih... lahko vam povem iz prve roke (ker ravno delam izpit za inštruktorja A in B in morem to vse vedet ): kategorijo A (neomejeneo) lahko greš delat pri dopolnjenih 24 letih! lahko pa ga delajo tudi tisti, ki že imajo A2 izpit. in potem je pogoj sledeči: najmanj 2 leti izpita za A2. potem pa moraš narediti 8 ur praktične vožnje in izpitno vožnjo. to pa pomeni, če je nekdo naredil izpit za A2 pri 18 letih in 1 teden (ponavadi se manj ne da, ker se na izpitno vožnjo ne moreš prijavit prej, preden si star 18 let), lahko za A dela izpit pri 20 letih in 1 teden. Popravljeno Marec 7, 2013. Popravil rosse20 nxyz, HyperJack, cikadina in 2 others 5
Fazer03 Objavljeno Marec 7, 2013 Opozori Objavljeno Marec 7, 2013 Poglej v priročnik za uporabo. Tam je določeno, da se vložek filtra za olje menja pri 1000 km, pri 20.000 km, pri 40.000 km itd. Na pooblaščenem servisu se tega tudi držijo. Drži. Ni pa mi logično. Jaz ob vsaki menjavi olja menjam tudi filter; strošek zanj je cca 10,00€, kar je ta hip cca 6 litrov in pol bencina, ki ga z lahkoto skuriš v enem popoldnevu na motorju. In nov filter ob novem olju v motorju sigurno ne more škoditi - prej obratno. cikadina 1
stuhec Objavljeno Marec 8, 2013 Opozori Objavljeno Marec 8, 2013 Glede tega ABS-a, pa to veste da se zaviranje z ABS-om podaljsa ? Pot zaviranja je daljsa
TakeALookAround Objavljeno Marec 8, 2013 Opozori Objavljeno Marec 8, 2013 ja......? Ce fliknes zihr dalj drsis. DAMI34 1
ISTERN Objavljeno Marec 8, 2013 Opozori Objavljeno Marec 8, 2013 (popravljeno) Drži. Ni pa mi logično. Jaz ob vsaki menjavi olja menjam tudi filter; strošek zanj je cca 10,00€, kar je ta hip cca 6 litrov in pol bencina, ki ga z lahkoto skuriš v enem popoldnevu na motorju. In nov filter ob novem olju v motorju sigurno ne more škoditi - prej obratno. Se s tabo popolnoma strinjam in bom to v bodoče tudi upošteval. Popravljeno Marec 8, 2013. Popravil ISTERN
Frips Objavljeno Marec 8, 2013 Opozori Objavljeno Marec 8, 2013 Na kerem servisu ti pa ne menjajo zraven olja tudi oljni filter? Čisto tako btw me zanima
cikadina Objavljeno Marec 8, 2013 Opozori Objavljeno Marec 8, 2013 Glede tega ABS-a, pa to veste da se zaviranje z ABS-om podaljsa ? Pot zaviranja je daljsa ja pot je daljša, kot če bi efektivno zaviral brez, ampak ponavadi, ko je treba na hitro ustavit, ni ravno čas za žongliranje med pristikom, da zavira na polno in tem da pride do zdrsa. Tako da navadn smrtnik bo še vedno bolj varno in hitreje ustavil z abs-om. borcik, DAMI34 in Fazer03 3
Bremzer Objavljeno Marec 8, 2013 Opozori Objavljeno Marec 8, 2013 Drži. Ni pa mi logično. Jaz ob vsaki menjavi olja menjam tudi filter; strošek zanj je cca 10,00€, kar je ta hip cca 6 litrov in pol bencina, ki ga z lahkoto skuriš v enem popoldnevu na motorju. In nov filter ob novem olju v motorju sigurno ne more škoditi - prej obratno. Za mašino je bolj važna menjava filtra kot olja ! ! olje tudi,če samo doliješ in prevoziš z njim 20K nebo nikakršnih problemov:ravno zadnjič sem bral na Nemškem forumu,da so te tako zgodnje menjave olja NEPOTREBNE in s tem služi samo ta oljni lobij, sicer pa so olje testirali z 50 K kil. in sploh ni izgubilo na kvaliteti mazanja.Nebom več pisal kaj so vse še testirali naj misli vsak po svoje in meja ,ko pač misli da je najbolje.Možak je z Mercedesom,ki je imel predhodno prevoženih 200K kil. in narejenimi vsemi obveznimi servisi še poskusno prevozil(testiral) 200K Kil. z ISTIM oljem,olje je po potrebi dolival in menjal je samo oljni filter na vsakih 50K kil.tako je imel prevoženih 400 K Kil.olje so dali na analizo v laboratorij in je imelo še vse mazalne lastnosti ! !
ISTERN Objavljeno Marec 8, 2013 Opozori Objavljeno Marec 8, 2013 Na kerem servisu ti pa ne menjajo zraven olja tudi oljni filter? Čisto tako btw me zanima Na pooblaščenem servisu Yamaha. Po servisu sem doma opazil, da mi niso menjali filtra, ko sem primerjal račun od prejšnjega leta. Ko sem jih poklical so mi pojasnili, da je tako pač določeno. No potem sem še sam pogledal v navodila in videl, da je res tako. Bom pa sedaj posebej zahteval menjavo filtra.
Frips Objavljeno Marec 8, 2013 Opozori Objavljeno Marec 8, 2013 Hecn....men so ga zmeraj, mi je to nekako normalno.
Roky994 Objavljeno Marec 8, 2013 Opozori Objavljeno Marec 8, 2013 Glede tega ABS-a, pa to veste da se zaviranje z ABS-om podaljsa ? Pot zaviranja je daljsa Krajša zavorna pot brez ABS-a ni skor nikol. Krajša bi bla, če bi ti res dobor poznou mejo gume, asfalta po katerem se trenutno peljše itd., recimo v nekaterih primerih na pisti. V 99,9% ostalih primerih pa sigurno ne. Sploh ko v paniki reagiraš stisneš na polno in takrat ABS odigra svoje.
Frips Objavljeno Marec 8, 2013 Opozori Objavljeno Marec 8, 2013 Kaksen poligon varne voznje in se naucit bremzat:) ne se na abs zanasat. Ni vse v stiskanju zavore na ful. Je pa res, da pa v kaksnem dezu zna pridet prav:) stuhec 1
rkasteli Objavljeno Marec 9, 2013 Opozori Objavljeno Marec 9, 2013 Kaksen poligon varne voznje in se naucit bremzat:) ne se na abs zanasat. Ni vse v stiskanju zavore na ful. Je pa res, da pa v kaksnem dezu zna pridet prav:) Ne moreš primerjat poligona s cesto. Poligon je kontrolirano okolje, poleg tega tam ni prave panike, adrenalina... Ti pomaga, da veš kako regirat na cesti, samo kljub temu ima cesta lahko čisto druge zakonitosti. Glede bremzanja sem kar natreniran pa mi je kljub temu šou motor brez ABSa dvkrat po tleh. Enkrat je bilo v krožnem, gladek asvalt, izsiljevanje in mi je ob prvi krajši blokadi spodneslo prvo gumo. Drugič ponoči, mokra mastna cesta, po cesti navzdol dovolj časa za kontolirano bremzanje samo kljub temu premalo časa, da bi se ustavil. Avto prišel nasproti, mene neslo na drugi pas in ni bilo druge kot, da ga zapeljem v mejo. V prvem primeru je bilo za cca 700€ škode, v drugem sem polomil oklep, žmigavec, ogledalo pa smo bili tudi na tisočaku. Z xj6 se mi je dosedaj ABS vklopil dvakrat. Enkrat zaviranje v sili, ko mi je skočil otrok na cesto, drugič podobno kot takrat po mokri cesti navzdol le , da sem se tokrat ustavil kot je treba. Mogoče imaš krajšo zavorno pot na dobri suhi cesti, čim je izven teh okvirjev pa ABS zmaga. skalaprava in DAMI34 2
stuhec Objavljeno Marec 9, 2013 Opozori Objavljeno Marec 9, 2013 Kaksen poligon varne voznje in se naucit bremzat:) ne se na abs zanasat. Ni vse v stiskanju zavore na ful. Je pa res, da pa v kaksnem dezu zna pridet prav:) Evo to
DAMI34 Objavljeno Marec 9, 2013 Opozori Objavljeno Marec 9, 2013 mislim, ne filozofirat, ABS je zakon, sicer pa bo itak kmal obvezen
norc 16 Objavljeno Marec 9, 2013 Opozori Objavljeno Marec 9, 2013 evo pa sem tudi jaz prebudil mojo "ljubico" iz zimskega spanja. Po kratkem krogu cca 5km sparkiram motor na dvorisce in vzamem coto da pobrisem prah ki se je nabral na njega a glej ga zlomka opazim da mi je levi semering na vilcah spustil. Kaj je mozno da je kaj zima pripomogla ali je pac slucajno zdaj spustil, ko pred koncem sezone ni blo ne duha ne sluha o olju. zanima me cca kolko me bo prislo popravilo in kam pelat rihtat(mb in okolici)
macak333 Objavljeno Marec 9, 2013 Opozori Objavljeno Marec 9, 2013 Jaz ti priporočam, da če menjaš menji oba, ker če je en šel, bo kmalu tudi drugi. Za MB nevem, je pa mene prišla menjava 100€ z njegovim materialom, s tem da sem mehaniku odnesel vilice. Drgač se pa priporoča, da se med zimo parkrat sprednje vilice stisnejo, sam nimam pojma zakaj.
norc 16 Objavljeno Marec 9, 2013 Opozori Objavljeno Marec 9, 2013 norc 16 kaj nisi prodal motorja? nisem sem ga dal zmes gor na net za dalec najnizjo ceno pa ni blo interesa pa sem rekel da ga nemislim nekomu tak hudo pod ceno dat. tak da ce koga zanima ga prodam, seveda prej se zamenjam oba semeringa. boko1978 1
stuhec Objavljeno Marec 9, 2013 Opozori Objavljeno Marec 9, 2013 Stisnit in pospricat jih je fajn vsake tolko casa, da se semering mal sprehodi po vilici
Roky994 Objavljeno Marec 9, 2013 Opozori Objavljeno Marec 9, 2013 ABS je kr zakon. Jz ga sicer nimam, ampak se me pelajl tudi že z ABS... Drugače pa sem biu na varni vožnji in pri zaviranju pr cca. 80km/h meu vsaj 5m daljšo zavorno pot, kot ostali z ABS-om in podobnim rangom motorja.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se