Loba Objavljeno Marec 20, 2020 Opozori Objavljeno Marec 20, 2020 To je študija novega 1300 GS-a. Na trg bi naj prišel v začetku 2023. Bojda bo lažji in seveda močnejši; 1300 ccm, dobi tudi nov okvir. Dimenzioniran naj bi bil po načelu manj je več. Dizajner Stefan Kraft si je tokrat zadal nalogo, ki bi novega GSa naredila predvsem bolj "elegantnega" in s tem bi naj bil še bolj okreten. Vir: Motorrad dkee46, Vito23 in HyperJack 2 1
cisco Objavljeno Marec 20, 2020 Opozori Objavljeno Marec 20, 2020 manj je več.... s strani zlo potegne na novega vstroma 1050...
Loba Objavljeno Marec 20, 2020 Avtor Opozori Objavljeno Marec 20, 2020 To je študija Motorrad designerja, ki nakazuje tendenco k temu, da je inovativnost v tem, da je na motorju cim manj, istocasno pa v funkciji čim več. Bo zanimivo slediti. Čeprav se mi zdi, da se v povprecju lastnik GS istoveti ravno s tem, da je zelo viden, impozanten, še posebej v razlicici Adventure. Vse je robustno in veliko, ter trpežno. Še po menjalniku je treba po moško kresnit in mu to prej paše kot ne.
DAMI34 Objavljeno Marec 21, 2020 Opozori Objavljeno Marec 21, 2020 To je tendenca "moto industrije", da vsako leto doda 50ccm ter nekaj elektronskih gadegetov, ter nas prepričuje, da je vse v dodani vrednosti 500€ , vredno dodatnih 5000€, . Neglede na blagovno znamko mopeda. In najbolj žalostno na koncu je "must have" v moji glavi
Vito23 Objavljeno Marec 21, 2020 Opozori Objavljeno Marec 21, 2020 Bistvene razlike ni... ok edino motor pa še to ni nevem kaj. Tako, kot je Damir rekel... potem pride "must have" v glavi in ga kupiš! Da bojo tako hitro šli iz 1250 na 1300? Se ne čaka po navadi malo dalje?
Snečer Objavljeno Marec 21, 2020 Opozori Objavljeno Marec 21, 2020 pred 18 urami, Loba pravi: To je študija novega 1300 GS-a. Na trg bi naj prišel v začetku 2023. Bojda bo lažji in seveda močnejši; 1300 ccm, dobi tudi nov okvir. Dimenzioniran naj bi bil po načelu manj je več. Dizajner Stefan Kraft si je tokrat zadal nalogo, ki bi novega GSa naredila predvsem bolj "elegantnega" in s tem bi naj bil še bolj okreten. Vir: Motorrad dokler bodo štrleči cilindri, bo grdo, pa če se še tako trudijo z dizajnom gift 1
Loba Objavljeno Marec 21, 2020 Avtor Opozori Objavljeno Marec 21, 2020 15 hours ago, Loba said: To je študija Motorrad designerja, ki nakazuje tendenco k temu, da je inovativnost v tem, da je na motorju cim manj, istocasno pa v funkciji čim več. Bo zanimivo slediti. Čeprav se mi zdi, da se v povprecju lastnik GS istoveti ravno s tem, da je zelo viden, impozanten, še posebej v razlicici Adventure. Vse je robustno in veliko, ter trpežno. Še po menjalniku je treba po moško kresnit in mu to prej paše kot ne. Mogoče z vsebino teksta nisem bil najbolj razumljiv. Povedati sem hotel, da gre za študijo, ki so jo naredili v Motorrad Magazinu in ne v BMW-ju. Vendar pa ima Motorrad velik vpliv na razvojno ideologijo podjetij, ki so v motoindustriji. Seveda pa je skupina BMW poslovno tudi povezana na način donacij reviji v obliki reklam. S tem, ko je revija na prvi strani nove revije Motorrad (digital in tiskana verzija - jaz sem naročen na njihovo digitalno naročnino) objavilo render nove GS-ke, je dvignila naklado v zelo velikem številu. Še posebej sedaj v času korona krize, ko se je digitalna branost časnikov po svetu dvignila za 60 %. GS-ka kot najbolj prodajan motor je tudi najbolj aktivna tema na vseh področjih (forumih, družabnih omrežjih...). Magazin je dosegel svoj cilj s tem, ko je s tem člankom povečal branost in s tem prihodke svoji družbi. Nas bralce in potenicialne kupce pa nakuril na spet nekaj novega. V celotnem tekstu, ki je ne dveh straneh v reviji, pa v bistvu pravi to, da se jim zdi prav, da bi nov GS zgubil svojo "velikost" in ga raje vidijo kot bolj elegantnega, saj tako kot ste ostali že navedli v komentarjih, samo dodajanje nekih gadteov ni dodajanje vrednosti motorju in bi oni raje kaj odvzeli, samo da bi pridobili na teži. Vsekkor pa je dejstvo, da bodo BMW inženirji upoštevali trende in želje, ki jim zelo intenzivno sledijo in bodo upoštevali ta trend kot ideologijo za oblikovanje nove GS-ke. Po nemški forumih in soc. omrežjih že na polno debatirajo o konceptu nove GS 1300ke.
Vito23 Objavljeno Marec 21, 2020 Opozori Objavljeno Marec 21, 2020 pred 55 minutami, Snečer pravi: dokler bodo štrleči cilindri, bo grdo, pa če se še tako trudijo z dizajnom S tabo v karanteni more bit pa zelo mučno. MitcH', fish1968, Snečer in 4 others 1 5 1
Snečer Objavljeno Marec 21, 2020 Opozori Objavljeno Marec 21, 2020 pred 22 minutami, Vito23 pravi: S tabo v karanteni more bit pa zelo mučno. Mi je precej lažje, kot dizajnerjem nove GSke... gift, Tedybear, Vito23 in 2 others 4 1
vandrovec Objavljeno Marec 21, 2020 Opozori Objavljeno Marec 21, 2020 pred 49 minutami, Loba pravi: V celotnem tekstu, ki je ne dveh straneh v reviji, pa v bistvu pravi to, da se jim zdi prav, da bi nov GS zgubil svojo "velikost" in ga raje vidijo kot bolj elegantnega, saj tako kot ste ostali že navedli v komentarjih, samo dodajanje nekih gadteov ni dodajanje vrednosti motorju in bi oni raje kaj odvzeli, samo da bi pridobili na teži. Že sedaj sta na voljo lažji GS in težji GSA, ...bi bilo zanimivo videt, če res več kupcev izbere lažjega
DAMI34 Objavljeno Marec 21, 2020 Opozori Objavljeno Marec 21, 2020 pred 5 urami, Loba pravi: Mogoče z vsebino teksta nisem bil najbolj razumljiv. Povedati sem hotel, da gre za študijo, ki so jo naredili v Motorrad Magazinu in ne v BMW-ju. Vendar pa ima Motorrad velik vpliv na razvojno ideologijo podjetij, ki so v motoindustriji. Seveda pa je skupina BMW poslovno tudi povezana na način donacij reviji v obliki reklam. S tem, ko je revija na prvi strani nove revije Motorrad (digital in tiskana verzija - jaz sem naročen na njihovo digitalno naročnino) objavilo render nove GS-ke, je dvignila naklado v zelo velikem številu. Še posebej sedaj v času korona krize, ko se je digitalna branost časnikov po svetu dvignila za 60 %. GS-ka kot najbolj prodajan motor je tudi najbolj aktivna tema na vseh področjih (forumih, družabnih omrežjih...). Magazin je dosegel svoj cilj s tem, ko je s tem člankom povečal branost in s tem prihodke svoji družbi. Nas bralce in potenicialne kupce pa nakuril na spet nekaj novega. V celotnem tekstu, ki je ne dveh straneh v reviji, pa v bistvu pravi to, da se jim zdi prav, da bi nov GS zgubil svojo "velikost" in ga raje vidijo kot bolj elegantnega, saj tako kot ste ostali že navedli v komentarjih, samo dodajanje nekih gadteov ni dodajanje vrednosti motorju in bi oni raje kaj odvzeli, samo da bi pridobili na teži. Vsekkor pa je dejstvo, da bodo BMW inženirji upoštevali trende in želje, ki jim zelo intenzivno sledijo in bodo upoštevali ta trend kot ideologijo za oblikovanje nove GS-ke. Po nemški forumih in soc. omrežjih že na polno debatirajo o konceptu nove GS 1300ke. 1. sam trg jih sili vsake 2 leti metati nekaj novega na trg 2. GS je že zdavnaj (govorim za navaden model) izgubil sloves, pa tudi vizuelno, težke in velke krave, vsaj meni postaja ličen, celo lep. Itak, tut moj Mops je lep. Ampak tako je, fura se določena rdeča nit leta in leta, zato moped ne izgleda slabo, celo določene prednosti ima pred drugimi, ker je poseben. 50ccm gor al dol, ne igra bistvene vloge, tako kot ne 120, 150 ali 180 konjev na cesti. Igrajo jo kubiki, navor in moč v nižjih ter srednjih vrtljajih (za povprečnega kupca, ki ni ravno GP racer), kjer so lahko s povprečnim znanjem mnogo večji izkoristki in zadovoljstvo uporabnika. Teža: 230 ajd 10 gor al dol, je čisto povprečna teža za normalen dober in močen cestni motor. Ni to specijalka s 180kg/200konjev razmerja. gtgs, Quest in Loba 3
Vito23 Objavljeno Marec 21, 2020 Opozori Objavljeno Marec 21, 2020 pred 3 urami, vandrovec pravi: Že sedaj sta na voljo lažji GS in težji GSA, ...bi bilo zanimivo videt, če res več kupcev izbere lažjega Saj v prodaji zmeraj zmaga navadni GS kolikor jaz vem. Motor kolikor je velik ne kaže prave teže. Talo kot ke dami rekel... 10kg gor ali dol pomoje ne bo bistvene razlike. Se mi zdi, da bmw nekak ne tekmuje z konkurenco saj z močjo motorja ne. Pa na koncu ugotoviš, da ne rabis 160hp. Snečer in dkee46 1 1
Loba Objavljeno Julij 10, 2021 Avtor Opozori Objavljeno Julij 10, 2021 Če govorice za novi 1300 gs držijo, teleleverja ne bo več na novem modelu, prav tako bo bojda vodno v celoti hlajen. ? DAMI34, mladench in Vito23 1 1 1
DAMI34 Objavljeno Julij 11, 2021 Opozori Objavljeno Julij 11, 2021 zdej je še maskiran, potem bo lepši. Pa mal več kojnu ma spet...še mal, še mal, pa bo 200
ftp Objavljeno Julij 11, 2021 Opozori Objavljeno Julij 11, 2021 14 hours ago, Loba said: teleleverja ne bo več na novem modelu Na slikah testnega modela je telelever. Navsezadnje GS se od konkurence razlikuje prav po teleleverju in boxerju., ki so zaščitni znak tega modela. MiNa 1
DAMI34 Objavljeno Julij 12, 2021 Opozori Objavljeno Julij 12, 2021 pred 2 urami, gift pravi: ...1550 sneči ne, to pa čez 2 leti
hajamoto Objavljeno Julij 12, 2021 Opozori Objavljeno Julij 12, 2021 Ob 10. 7. 2021 ob 19:54, Loba pravi: Če govorice za novi 1300 gs držijo, teleleverja ne bo več na novem modelu, prav tako bo bojda vodno v celoti hlajen. ? Pa 4 cilindre ima, se prav lepo vidi po avspuhu.?
Vin Objavljeno Julij 12, 2021 Opozori Objavljeno Julij 12, 2021 (popravljeno) Mogoče je pa to nov XR in bo imel telelever. Kakorkoli, jaz na sliki ne vidim štirih cilindrov. Vse, vključno z relativno lepoto, se ujema z GS. Popravljeno Julij 12, 2021. Popravil Vin
Snečer Objavljeno Julij 12, 2021 Opozori Objavljeno Julij 12, 2021 pred 9 minutami, Vin pravi: Mogoče je pa to nov XR in bo imel telelever. Kakorkoli, jaz na sliki ne vidim štirih cilindrov. Vse, vključno z relativno lepoto, se ujema z GS. špice ma, pa na hudem off roadu je, to je lahko samo adventure
DAMI34 Objavljeno Julij 13, 2021 Opozori Objavljeno Julij 13, 2021 pred 17 urami, gtgs pravi: In spet bo imel Brembo zavore ... lah so brembo in tut primejo, mi pa niso pretirano všeč
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se