Skoči na vsebino

BMW R 1300 GS


Loba

Priporočene objave

Ni mi tako grd, no.  
 

 

mam en filing, da se zdej blaaazno kritizira, v zivo bodo reakcije blage, po testni voznji pa vzhicene. Konc sezone bo 1250 trinajsto prase...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ni mi tako grd, no.  
 

 Konc sezone bo 1250 trinajsto prase...

.

... se bojim, da bo ostalo še kar "prvo prasence" :kva2:

 

 

ps.

... sicer pa ... kdor varčuje, si srečo kuje :D

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 10. 2023 ob 21:24, pik1 pravi:

.

... prodajam naprej :D

 

FB_IMG_1697916185683.jpg

...že od delč se vidi, da je tastar GSA dosti bolj udoben za vožnjo, kot tanov GS...   :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Zivnorc pravi:

...že od delč se vidi, da je tastar GSA dosti bolj udoben za vožnjo, kot tanov GS...   :D

.

... ja sej ja veš, da men pašejo "taudobne" :kva2:

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Zivnorc pravi:

...že od delč se vidi, da je tastar GSA dosti bolj udoben za vožnjo, kot tanov GS...   :D

Ja sam porabo ma pa tud večjo. Se pravi nahranit, oz. natankat je lažje novega vidim. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, HyperJack pravi:

Ja sam porabo ma pa tud večjo. Se pravi nahranit, oz. natankat je lažje novega vidim. 

.

.... hahaha ... stari, sam o porabi ne preveč :D

... pr tko "bagatelni" ceni za moped, je pa poraba glih zadnja stvar, ki bo zanimala lastnika :eek:

.... najbrž :kva2:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Zivnorc pravi:

...že od delč se vidi, da je tastar GSA dosti bolj udoben za vožnjo, kot tanov GS...   :D

ja, ja..sam ta noumu bi vadu dušo :P s ta starim bi se pa sam še žličkau :P

 

pred 43 minutami, HyperJack pravi:

Ja sam porabo ma pa tud večjo. Se pravi nahranit, oz. natankat je lažje novega vidim. 

dokler hudiča ne razvadiš. Pol pa sam še žre in žlampa :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fijuuuuu

" In the R 1200 and R 1250 models, the drive shaft should be changed every 60,000 kilometers - free of charge for customers. For the new R 1300 GS and the subsequent R 1300 models every 80,000 kilometers - but no longer free of charge."

Bring Me your Wallet   :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda se tudi verige menjujejo na lastne stroške in to še veliko prej? To ni velika sprememba, večja je prednji žaromet...kar se bo videlo v praksi. Italijani z Multistrado in MotoGuzzi v 100 ne skačejo v take spremebe...so bolj normalni. 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dizajn vsaj malo prednji konec bi lahko povzeli po XRju (ki zelo dobro izgleda), ampak izgleda da GS serijo furajo čisto po svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, vandrovec pravi:

Menda se tudi verige menjujejo na lastne stroške

Seveda! To je pri motociklih z vrigo v vsakem primeru pričakovan strošek. Pri velikem modrem pa je bila od prvega "kardanarja" pričakovana življenska doba kardana enaka življenski dobi motocikla.

ps, to si nisem izmislil jaz.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, MiNa pravi:

Seveda! To je pri motociklih z vrigo v vsakem primeru pričakovan strošek. Pri velikem modrem pa je bila od prvega "kardanarja" pričakovana življenska doba kardana enaka življenski dobi motocikla.

ps, to si nisem izmislil jaz.

 

BMW čist boli kita o tem, kok stroškov bo/ne bo imel nov lastnik. Zgradili so blagovno znamko, ki jo bodo fanom prodajali za mastne denarce. Debro je da je GS shujšal in ni več taka krava, slabo/izredno slabo je dizajniran prvi konec oziroma luč, pa vseeno "pravi bosanac vozi BMW". Karikiram, določeni modeli in tu je vmes tudi GS so user friendly za široke množice. Še daleč pa niso edina izbira. In kdor ni poskušil še kaj drugega, ali iskal še kaj drugega, bo prepričan ob nakupu, da je odkartal denarce za boga v žepu :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, MiNa pravi:

Seveda! To je pri motociklih z vrigo v vsakem primeru pričakovan strošek. Pri velikem modrem pa je bila od prvega "kardanarja" pričakovana življenska doba kardana enaka življenski dobi motocikla.

ps, to si nisem izmislil jaz.

 

Večina kupcev novega BMW-ja le tega zamenja pred prevoženimi 80.000 kilometrov. Potem pa cena motorju toliko pade, da se menjave izrabljenih delov kupcu rabljenega izplačajo. Nič ni večno...morda bo le malo prej padla cena rabljenim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ta model je zdaj jasno, da so vložili najvec denarnih sredstev v marketinske kampanje do sedaj. Ni ga YTuberja, ki se vsaj malo ukvarja z moto vloganjem, ki ne bi bil povabljen na testne voznje. Eventi pa se še kar vrstijo. S tem modelom so se oblikovno precej oddaljili od konvecionalne oblike in ne samo to; celo karakteristike teleleverja so v tem modelu približali bolj tradicionalnemu sportnemu blaženju, da bi dosegli več povratnih informacij pri vožnji. In v enem izmed komentarjev inženir govori, kako ima  sedaj novi gs izboljšano vzmetenje, da se ga bolje čuti na terenu. 
komentarji na nemskih forumih so prvič deljeni. In najvecji privrzenci pravijo da se ga bodo že navadili, čeprav jim sedaj še ni všeč, skratka, ni kaj, lepo je videti, in samo za čestitati je ljudem, ki so zaslužni za tak svetovni uspeh GSa in da ima tako veliko množico, ki jim sledi. Vsem novim kupcem želim veliko veselja in z veseljem bom pogledal prvo fotko 1300tke z novim lastnikom v tej temi. 
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Loba ..lepo si napisal...

...ampak tule na MS pa ga šinfajo(mo) in ocenjujejo(mo) v glavnem tisti, ki ga najverjetneje nikoli ne bomo imeli...  :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj kdo vozi, je v njegovi sferi.

Če pa kljub temu malo pokomentiram najnovejši polizdelek BMWja pa je moja ocena, da gre za fopanje ovc, ki to kupujejo. Ki so po moje istega profila kot imetniki npr. iphonea, ki menjajo na dve leti.

Odlični potrošniki, ki kupijo, ker je novo in bmw zato mora na trg ponudit nekaj novega, da ne preskočijo h konkurenci na razne KTM, Duće itd, ki vsak teden povečajo kubaturo.

Najlažje jih nategneš z novim dizajnom, da se že na daleč vidi, da gre za novo zadevo. Pa malo pobrusiš valje, da je 1.300, natrosiš zgodbo, da je lažji par kg in p.r. opravi še svoje.

Po drugi strani pa bi rekel, da gre za pravo razočaranje pri tem modelu in sicer, da še vedno niso uspeli ponudit avto/polavto menjalnika kot ga je videt pri določeni konkurenci.

Da premium moto model na trgu nima te tehnološke zadeve je kar žalostno.

To bi znatno izboljšalo, olajšalo vozniško izkušnjo in to bi bilo res nekaj novega, velika sprememba (a najbrž predrago za razvoj in prezahtevno glede na konstrukcijo).

Itak, da je že tudi brez tega razprodan :)

Tudi jaz želim vsem novim imetnikom GS 1300 in 1400 srečno in varno vožnjo.

p.s.

na koncu pa jih bo tak elektrika popapala....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Zivnorc pravi:

@Loba ..lepo si napisal...

...ampak tule na MS pa ga šinfajo(mo) in ocenjujejo(mo) v glavnem tisti, ki ga najverjetneje nikoli ne bomo imeli...  :P 

.

... prav res ga ne bomo nikoli imeli :D

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, pik1 pravi:

.

... prav res ga ne bomo nikoli imeli :D

sevede, k maš najlepšega gsa do sedaj. :D

ps. jz ga tut ne bom nikol meu :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Snečer pravi:

Če pa kljub temu malo pokomentiram najnovejši polizdelek BMWja pa je moja ocena, da gre za fopanje ovc, ki to kupujejo. Ki so po moje istega profila kot imetniki npr. iphonea, ki menjajo na dve leti.

V kater profil pa spadam jaz, ki običajno čakam, da pride nov in lahko kupim odhajajočega iz zaloge za nekaj k€ manj? :lol1:

 

Pa še en resen komentar oz. pomislek:

Tokrat so precej zavlačevali s predstavitvijo in sem dobil občutek, da polizdelek nikakor ni hotel postati izdelek. Na koncu so ga sicer morali predstaviti in spustiti v prodajo ampak se mi nekako dozdeva, da precej na silo.

Prav zanima me, koliko bo porodnih težav. Če prav pomislim, je bil 1250 zelo posrečen in praktično brez težav, če odmislim kardan, ki pa je bil enak in z enakim vpoklicem kot na 1200...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Joker pravi:

V kater profil pa spadam jaz, ki običajno čakam, da pride nov in lahko kupim odhajajočega iz zaloge za nekaj k€ manj? :lol1:

 

Pa še en resen komentar oz. pomislek:

Tokrat so precej zavlačevali s predstavitvijo in sem dobil občutek, da polizdelek nikakor ni hotel postati izdelek. Na koncu so ga sicer morali predstaviti in spustiti v prodajo ampak se mi nekako dozdeva, da precej na silo.

Prav zanima me, koliko bo porodnih težav. Če prav pomislim, je bil 1250 zelo posrečen in praktično brez težav, če odmislim kardan, ki pa je bil enak in z enakim vpoklicem kot na 1200...

črna ovca :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Joker pravi:

V kater profil pa spadam jaz, ki običajno čakam, da pride nov in lahko kupim odhajajočega iz zaloge za nekaj k€ manj? :lol1:

 

 

med škrtice :P

 

pred 15 urami, Joker pravi:

 

Pa še en resen komentar oz. pomislek:

Tokrat so precej zavlačevali s predstavitvijo in sem dobil občutek, da polizdelek nikakor ni hotel postati izdelek. Na koncu so ga sicer morali predstaviti in spustiti v prodajo ampak se mi nekako dozdeva, da precej na silo.

Prav zanima me, koliko bo porodnih težav. Če prav pomislim, je bil 1250 zelo posrečen in praktično brez težav, če odmislim kardan, ki pa je bil enak in z enakim vpoklicem kot na 1200...

Če bodo težave odpravljali v sklopu garancije in redno (in to baje BMW dobro dela) dejansko ne vidim nekih hudih problemov. Še luči se bomo navadili slej ko prej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!