Skoči na vsebino

Enosledna električna vozila (e kolesa, e skiro itd.)


Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Low batery?

84B9066D-3D4D-4573-B841-58778577614D.jpeg

Objavljeno

kako je z vozniškim izpitom za te zadeve? Mora imeti pedala, da ga ne rabiš?

Zanima me tole: https://powerbikes.uk/electric-motorbikes-mopeds/pgr/surron-lbx-limited-black-edition__28603?fbclid=IwAR27iORYd5PlxRMFiEj-z0YsWtcdOpncpU8a1v1MB1DIBYopR5eBv9Q8wEc

oziroma, kdaj je zadeva ebike, kdaj pa motorbike?

 

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Zanima me tole: 

kupi, če te mika...sam bi raje imel primerljiv 50 ccm cross dvotaktni, oba sta tam nekje za po njivah 

Objavljeno
pred 7 minutami, vandrovec pravi:

kupi, če te mika...sam bi raje imel primerljiv 50 ccm cross dvotaktni, oba sta tam nekje za po njivah 

ma ni štos v tem. Mika mojega sina, nima A kategorije, pa bi rad vedel razliko, oziroma kako sploh je v reali. Zadeve so podobne e biku, ampak imeti probleme s policijo, ko se po makedamskih in kolesarskih cestah preganjaš ni ravno pametno.

 

Objavljeno

Nisem pravnik, ampak po moči in hotrosti bi bilo potrebno registrirat, ampak je verjetno mišljenl kot mali kros in verjetno se ne da homologirati. 

Objavljeno

Čisto teoretično, ali se lahko z neregistriranim motorjem voziš izven urejenih cest, razen zaprtih dirkališč?

Objavljeno

Ne!  Ta bicikl ni legalen. Ebike mora biti limitiran na 25 km/h. Ta kolikor vidim ni. Dejansko to ni kolo ampak nekašen hibrid med dawnhil in krosko na štrom.. 

Vprašanje kako bi modreci reagirali, da te z tem obravnavajo. 
Boruta pogrešam v takem primeru?

Objavljeno

To je električno motorno kolo, ki je enakovredno 50 cc motorjem z okrog 3 kW, hitrost pa je 45 mph (cca 72 kmh), le precej tišji in zato morda sprejemljivejši za kakšne gozdne fure.

Objavljeno

Potem verjetno tudi zadeva, ki jo omenja Živnorc na vrhu strani ni legalna, čeprav ima pedala, ker leti 70km/h

Uradnika pa ne pogrešam, ker itak ne bi dal pravega odgovora.

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj žalostno? Edina prednost bencinskega motorja je hitra polnitev in daljši doseg (in za nedorasle še hrup - sem moral dodati ?)

Elektriki majo večjo moč in predvsem večji navor. Jaz vidim eno od možnosti v gorivnih celicah. Vodik je lahek in iz njega nastaja elektrika. Pa si namestiš na bajto vetrnico ali sončne celice in lepo polniš gorivne celice in se voziš za male denarje.

P.S.: Predstavljaj si, da imaš hladilnik ali klimo, kjer kompresor poganja bencinski motor.

Popravljeno . Popravil Darko3g
  • 5 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Spet prihaja zima... vgradnja bafang motorjev na picikle ni več zanimivo (se ne splača zdej ko uturijo še carino in davek) ? 

Torej... Sedaj je na tapeti ideja predelave mopeda v e-moped... V nivem zakonu piše da do 4kw in 45km/h je dovoljeno kot moped. Torej če fliknem cca. 2kw elektromotor v tomosov okvir bi zadeva teoretično lahko bila za registracijo. 

Večje moči tako potegnejo buđet na 2x, s tako močjo bi lahko še uporabljal baterije za e-kolesa, torej je sama cena sestavih delov enaka kot za narest e-kolo. 

Objavljeno
4 hours ago, smasher said:

Spet prihaja zima... vgradnja bafang motorjev na picikle ni več zanimivo (se ne splača zdej ko uturijo še carino in davek) ? 

Torej... Sedaj je na tapeti ideja predelave mopeda v e-moped... V nivem zakonu piše da do 4kw in 45km/h je dovoljeno kot moped. Torej če fliknem cca. 2kw elektromotor v tomosov okvir bi zadeva teoretično lahko bila za registracijo. 

Večje moči tako potegnejo buđet na 2x, s tako močjo bi lahko še uporabljal baterije za e-kolesa, torej je sama cena sestavih delov enaka kot za narest e-kolo. 

Ni tako preprosto.....! Sem imel par idej, od e-Maxiscooter, do Vrod ogrodje na e-Vrod. Pa na LPPju zahtevajo kar nekaj papirologije, meritev itd. Vem, da zahtevajo nek elektro tokokrog (ne me držat za besedo).....pa sem potem raje nabavil e-Maxiscooter in vmes tudi prodal (brez baterij).....

On 8/29/2021 at 7:35 PM, Darko3g said:

Zakaj žalostno? Edina prednost bencinskega motorja je hitra polnitev in daljši doseg (in za nedorasle še hrup - sem moral dodati ?)

Elektriki majo večjo moč in predvsem večji navor. Jaz vidim eno od možnosti v gorivnih celicah. Vodik je lahek in iz njega nastaja elektrika. Pa si namestiš na bajto vetrnico ali sončne celice in lepo polniš gorivne celice in se voziš za male denarje.

P.S.: Predstavljaj si, da imaš hladilnik ali klimo, kjer kompresor poganja bencinski motor.

Pridelava vodika je dražja, kot bencina/nafte! Vodik uhaja iz zaprtih posod.....etc.

Objavljeno (popravljeno)
9 minutes ago, Roger G. Jagger said:

Ni tako preprosto.....! Sem imel par idej, od e-Maxiscooter, do Vrod ogrodje na e-Vrod. Pa na LPPju zahtevajo kar nekaj papirologije, meritev itd. Vem, da zahtevajo nek elektro tokokrog (ne me držat za besedo).....pa sem potem raje nabavil e-Maxiscooter in vmes tudi prodal (brez baterij).....

 

No jaz sem prebral zakon in nek članek, kjer je pisalo da je potrebno dokazati da je elektro motor z nominalno močjo max. 4kw, in potem magični stavek "v Sloveniji ni enotne zakonodaje za predelavo, zato se pozanimajte tam kjer imate namen opravljati homoligacijo, kakšne zahteve imajo" (lahko da sem kakšno besedo sfalil ampak to je bil pomen stavka) 

Ps: elektromotor z 4kw nominalne moči ima lahko tudi 7 ali 8kw hipne moči... Večina bencinskih skuterjev je zablokiranih na cca. 1.5kW, torej "odprti" na 4kW komot šibajo 80km/h. 

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

4 jurčke pljuneš in nabijaš zadevo, ki jo je @Zivnorclinkal. Fantje z naših koncev. Garant, preden sprazniš baterijo obnemoreš :P

 

Objavljeno
1 minute ago, DAMI34 said:

4 jurčke pljuneš in nabijaš zadevo, ki jo je @Zivnorclinkal. Fantje z naših koncev. Garant, preden sprazniš baterijo obnemoreš :P

 

Kje je trpljenje če kupiš zadevo ki dela? Itak za vozit nimam cajta... Poanta je v krvavih rokah, večerih prekilnjanja in da se v službi 2x pohvališ ?

Ps: se vidi da me ne poznaš, sem 50% gorenca in 50% ištrijan... samo žena uspe potegnit dnar iz moje denarnice, drugače so krvavi boji. Tudi če premagam gorenca v sebi mi potem trma ne dovoli dnarja vn potegnit ?????

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 3 minutami, smasher pravi:

Kje je trpljenje če kupiš zadevo ki dela? Itak za vozit nimam cajta... Poanta je v krvavih rokah, večerih prekilnjanja in da se v službi 2x pohvališ ?

Ps: se vidi da me ne poznaš, sem 50% gorenca in 50% ištrijan... samo žena uspe potegnit dnar iz moje denarnice, drugače so krvavi boji. Tudi če premagam gorenca v sebi mi potem trma ne dovoli dnarja vn potegnit ?????

a ne, se povlečem nazaj. To pa potem moraš nardit. (kawa bo nardila hybrid sampovem) :P

 

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

?😳😳😳

Objavljeno
pred 30 minutami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

?😳😳😳

.... a's ga čist nakonc povozu, k je avto mal poskoču...ko da bi čez neki zapelu?...   :huh:

Objavljeno

Ja - saj ni nakazal smeri😜😜😜

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Jaz sem v tem času preizkusil en hudo drag polno vzmeten Haibike. Noro, samo čisto predrago.

Tako, da sem še vedno v fazi "odločanja" .

lp

Objavljeno

Jaz sem nabavil Kitajski kit Bafang in Tongsheng, dva različna pogona, oba 48V in 750W...sicer nelegalna, nad 25 km/h in nad 250W. Sta zelo uporabna, še boljša bi bila na polnovzmetenem kolesu.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!