Jump to content

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
DAMI34
Message added by DAMI34,

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še.

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/

FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368

Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

 

Recommended Posts

pred 3 minutami, raza pravi:

Starejši gospod rabi tršo sprednjo vzmet😜

.

... a na motorju ??? 😮😀😀😀

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

sori, tenere lahko vrževa ve iz kalkulacije, ne vidim prednosti niti prot 790S modelu.

Drugo, kot drugo, nikol ne bom čist zadovoljen, ker bom skos (tok se že poznam) iskal nekaj novega :P

Ena od variant je to kar smo že čvekal 701 al 690, mogoče je to trenutno dve stopnice več kot rabim, druga je nadgradnja vzmetenja na 790.

Povsod je tudi denar v igri. Verjetno za male pare nadgradim 790 s hyperprojem, ampak bistveno vprašanje, ki sem ga postavil?

Bom mel več hoda? bom lahko skočlil 30  cmjev brez da bi ubil motor? :P

 

Vse kar si mi predlagal, je dejansko prav, a gledaš na svojo kožo, jaz se tega kar ti počneš ne bom šel več (leta pa tu :P ) bi pa na 790 ki rad čist mal več..zaenkrat.

ps. treh motorjev pri meni ne bo, ker ni placa

Tenere ne moreš iz kalkulacije dat. Za moje oči naprimer je najlepša v tem rangu motociklov. Z mal fukiš dodelavami zgleda hudo. Je ozka, kar je vse kar rabiš. 

 

Link to comment
Share on other sites

Moja malenkost si je omislila starejšega drz-ja 400 in ga sedaj rihta.  Škoda mi je afrike za v partizane. Preveč šoldov v igri za jih metat po tleh. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 52 minutami, pik1 pravi:

.

.... v tej razlagi z omembo kilaže, manjka predvsem še en zelo pomemben parameter 😮 

.... starost gospoda 😀😀😀

 

 

a igrivost ne šteje? :P

 

pred 30 minutami, HyperJack pravi:

Tenere ne moreš iz kalkulacije dat. Za moje oči naprimer je najlepša v tem rangu motociklov. Z mal fukiš dodelavami zgleda hudo. Je ozka, kar je vse kar rabiš. 

 

teža je ista kot pri ktm, in ker smo v tej temi in ker ne bom metal denarja skoz okno bomo prvo mal naštudiral 790ko.

sem nekje v začetku te teme objavil "nafriziran" S model, k gre ko satan. Z drugim vzmetenjem. (pa drugim šoferjem itak)

Link to comment
Share on other sites

pred 22 minutami, BRANE pravi:

Moja malenkost si je omislila starejšega drz-ja 400 in ga sedaj rihta.  Škoda mi je afrike za v partizane. Preveč šoldov v igri za jih metat po tleh. 

ena od opcij, je tudi nabava budget motorja, pa pol porabit še 1x toliko za upgrejd...in kaj naj s 790 nardim? Nov je, škoda ga je.

 

Link to comment
Share on other sites

evo tole je bomba:

 

790 ADV S

This is Adventure S model with XPLOR pro front fork and rear shock , Rapid bike racing ECU, full titanium SC project exhaust system, Excel rims, Haan hubs and heavy duty spokes

Link to comment
Share on other sites

Drz ne rabi dosti apgrejta.  Samo določene stvari moram spraviti v red,  da bo tehnično brezhiben. 

Ima odlično dolgohodno vzmetenje,  res da spredaj ni upsidedown,  ma baje je odlično, dokaj dolge serijske intervale,  kolesa emduro velikosti,  teža ca 130 kil.  Kaj češ već. Sicer pa opravičilo za smetenje

Edited by BRANE
Link to comment
Share on other sites

Ko sem se jaz zanimal za nakup, DRZ ni bil "boh ve kaj" (ugodna cena in trpežnost, vse ostalo pa svetlobna leta od 690) . Žal 2008 ni bil več homologiran (drugače bi ga zaradi cene vzel) . Vzmetenje nikoli ni bilo odlično (razen, če je kdo menjal s kakšnega krosa) . 

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 22 minutami, BRANE pravi:

Drz ne rabi dosti apgrejta.  Samo določene stvari moram spraviti v red,  da bo tehnično brezhiben. 

Ima odlično dolgohodno vzmetenje,  res da spredaj ni upsidedown,  ma baje je odlično, dokaj dolge serijske intervale,  kolesa emduro velikosti,  teža ca 130 kil.  Kaj češ već. Sicer pa opravičilo za smetenje

ni smetenje, sem premaknil, da se lahko širše razgovorimo

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 27 minutami, DAMI34 pravi:

evo tole je bomba:

 

790 ADV S

This is Adventure S model with XPLOR pro front fork and rear shock , Rapid bike racing ECU, full titanium SC project exhaust system, Excel rims, Haan hubs and heavy duty spokes

To kar ta vozi, se da tudi z GSom, in to navadnim modelom.

Pač ma jajca, nič v glavi pa velik sreče. Žgat pa odpirat gas znamo vsi, dokler ti sreča služi.

Ta video je totalno preseravanje na dveh odsekih. Odvozi kaj resnega s takim tempom..tko cel dan ene 6 ur v kosu.

Če že mi je tale ljubši clip:

 

Edited by HyperJack
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 18 minutami, franc pravi:

Ko sem se jaz zanimal za nakup, DRZ ni bil "boh ve kaj" (ugodna cena in trpežnost, vse ostalo pa svetlobna leta od 690) . Žal 2008 ni bil več homologiran (drugače bi ga zaradi cene vzel) . Vzmetenje nikoli ni bilo odlično (razen, če je kdo menjal s kakšnega krosa) . 

lp

Bom poročal ko ga bom kaj več vozil. Po prvih  kilometrih mi deluje kar ok za moje potrebe in emšo.   Se pa mi zdi,  da cilja dosti bolj proti enduro specialkam ala EXC, WR,  kot proti kravam tipo LC4,  ali TT.. Vzmetenje; po izkušnjah vidim,  da razvoj vzmetenja gre s svetlobno hitrostjo.  Ogromne,  res ogromne razlike v kakovostih vzmetenja med  letniki 2004, 12 ali 21. Tu pišem o originalih na hardendurah. In 690 je fajn motor,  samo vzmetenje ima po moje za kakovostni razred slabše kot EXC. 

Link to comment
Share on other sites

pred 27 minutami, HyperJack pravi:

To kar ta vozi, se da tudi z GSom, in to navadnim modelom.

Pač ma jajca, nič v glavi pa velik sreče. Žgat pa odpirat gas znamo vsi, dokler ti sreča služi.

Ta video je totalno preseravanje na dveh odsekih. Odvozi kaj resnega s takim tempom..tko cel dan ene 6 ur v kosu.

Če že mi je tale ljubši clip:

 

Lej..sej vem da testosteron pa ostalo dela. Nared to z mojim in ga boš v najlon vrečki domov prinesel.

Pojdiva po vrsti:

V garaži je 790...kul motor. Zaenkrat bi ga upgrejdov. To je..sj mi je Frenkh že povedal...pol pa dalje.

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Lej..sej vem da testosteron pa ostalo dela. Nared to z mojim in ga boš v najlon vrečki domov prinesel.

Pojdiva po vrsti:

V garaži je 790...kul motor. Zaenkrat bi ga upgrejdov. To je..sj mi je Frenkh že povedal...pol pa dalje.

A ni pol bolš da Nordna upgrejdaš?

Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami, HyperJack pravi:

A ni pol bolš da Nordna upgrejdaš?

Ne.

Link to comment
Share on other sites

pred 27 minutami, DAMI34 pravi:

V garaži je 790...kul motor. Zaenkrat bi ga upgrejdov. To je..sj mi je Frenkh že povedal...pol pa dalje.

Ne vem, odvisno od vsakega posameznika. Sam bi raje motor prodal in kupil primernejšega za spremenjene potrebe. Čudi me, da imate veselje s težkimi kravami voziti izven asfalta. Sem bil mlajši sem imel Tenere pa mi je bila pretežka za po terenu, za skakanje smo imeli kros motorje. Sedaj, ko prihajam v leta, me pa sploh ne mika več kaj takega...enduro za po asfaltu je zame razkošje. 😀

Link to comment
Share on other sites

pred 19 minutami, vandrovec pravi:

Ne vem, odvisno od vsakega posameznika. Sam bi raje motor prodal in kupil primernejšega za spremenjene potrebe. Čudi me, da imate veselje s težkimi kravami voziti izven asfalta. Sem bil mlajši sem imel Tenere pa mi je bila pretežka za po terenu, za skakanje smo imeli kros motorje. Sedaj, ko prihajam v leta, me pa sploh ne mika več kaj takega...enduro za po asfaltu je zame razkošje. 😀

No zdj vidiš kok smo si različni 

Lej, a misliš da mi je problem kupit krosko od 250 al r50ccm? Najbrž ni, ma me ne zanima.

Zanima me težka neokretna krava na katero guknem 2 jurčka in bo še bolj žleht.

Ps. Ko boš peljal 790 ali 890 pa poročaj o neokretni kravi. 🤣

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, HyperJack pravi:

Tenere ne moreš iz kalkulacije dat. Za moje oči naprimer je najlepša v tem rangu motociklov. Z mal fukiš dodelavami zgleda hudo. Je ozka, kar je vse kar rabiš. 

 

 

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

teža je ista kot pri ktm, in ker smo v tej temi in ker ne bom metal denarja skoz okno bomo prvo mal naštudiral 790ko.

 

Dejmo iz komercijalnega vidika primerjat aktualna modela opevane/priljubljene T700 in nekako nepriljubljene 890R ob predpostavki terenskih in cestnih voznih lastnosti:

Če želiš T700 spravit na isto stopnjo terenskih zmogljivosti je verjetno investicija v amortizerje vsaj 2k kar pomeni da si že skoraj na ceni stock KTM 890R, ob tem ima 890R 30KM in 42nm navora več, večji tank in s tem doseg (ter isto kilažo potem ko večina na T700 navleče cevne zaščite), nižje težišče, boljše zavore, TC, ride modes, cornering in offroad ABS, TFT display in nenazadnje tudi možnost dodatnih elektronskih pomagal za doplačilo...

Izbira med enim in drugim modelom se vedno lomi na osebnih prepričanjih, v GEO pripadnosti izdelovalcem in s tem pregovorni (ne)zanesljivosti, zvoku motorja, vizualnih in oblikovnih preferencah, poprodajnih storitvah in nenazadnje cenovni občutljivosti... 

 

  

Edited by FrenkH
Link to comment
Share on other sites

pred 38 minutami, DAMI34 pravi:

No zdj vidiš kok smo si različni 

Lej, a misliš da mi je problem kupit krosko od 250 al r50ccm? Najbrž ni, ma me ne zanima.

Zanima me težka neokretna krava na katero guknem 2 jurčka in bo še bolj žleht.

Ps. Ko boš peljal 790 ali 890 pa poročaj o neokretni kravi. 🤣

Jaz bi skromno predlagal en tečaj triala.  Po ene 50 ur triala,  vsaka še tako težka krava zelozelo pridobi na gibčnosti,  pa neverjetno kako shujša! 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, BRANE pravi:

Jaz bi skromno predlagal en tečaj triala.  Po ene 50 ur triala,  vsaka še tako težka krava zelozelo pridobi na gibčnosti,  pa neverjetno kako shujša! 

že sedaj počnem neumnosti, pol bi šele bil urnebes :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, BRANE pravi:

Drz ne rabi dosti apgrejta.  Samo določene stvari moram spraviti v red,  da bo tehnično brezhiben. 

Ima odlično dolgohodno vzmetenje,  res da spredaj ni upsidedown,  ma baje je odlično, dokaj dolge serijske intervale,  kolesa emduro velikosti,  teža ca 130 kil.  Kaj češ već. Sicer pa opravičilo za smetenje

 

pred 3 urami, franc pravi:

Ko sem se jaz zanimal za nakup, DRZ ni bil "boh ve kaj" (ugodna cena in trpežnost, vse ostalo pa svetlobna leta od 690) . Žal 2008 ni bil več homologiran (drugače bi ga zaradi cene vzel) . Vzmetenje nikoli ni bilo odlično (razen, če je kdo menjal s kakšnega krosa) . 

lp

Težava starih modelov DRZ, TT in podobno je v dobavljivosti delov in plastik, poleg tega kar je Franc napisal, so sestavne komponente bolj kot ne tehnološko letnikom primerne, kdor je vozil starejše letnike je logično navdušen dokler ne proba novodobnih motociklov... 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, vandrovec pravi:

Ne vem, odvisno od vsakega posameznika.... Čudi me, da imate veselje s težkimi kravami voziti izven asfalta. Sem bil mlajši sem imel Tenere ... 

.

....  zato imam pa Tenere, ker sem pač še malo mlajši ... 😯

... ko bom pa stopil v leta teh starejših gospodov v tej debati, si bom pa tud jest mogoče še kej druzga umislu 🤣

Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, BRANE pravi:

@dami, govorim iz prve roke. Je drugače! 

absolutno se strinjam, vsaka šola, vsak trening, celo vsaka kila se pozna.

Teoretično si lahko tudi ebike nabavim.

Ampak štartal sem debato, (potem smo pa mal zavil s poti) imam v garaži 790, kaj pridobim s kakim upgrejdom za 2 jurčka? Ne bi pa Ra iz njega delal, ker je bolje v tem primeru tega prodat, pa drugega nabavit, ki ma na koncu cifre še R

Vsaj v prvi vrsti se mi še ne prodaja motorja, pa sem razmišljal o vzmetenju, seveda če pridobim s tem tudi kak cm več, nadalje pa me itak firbca it na nekaj od 150kg...ampak počasi, nimam nobene sile.

 

pred 14 urami, pik1 pravi:

.

....  zato imam pa Tenere, ker sem pač še malo mlajši ... 😯

... ko bom pa stopil v leta teh starejših gospodov v tej debati, si bom pa tud jest mogoče še kej druzga umislu 🤣

kr povej mu, da te kravce so čisto fajn lahke za se afnat po terenu.

Težke so edin za dvigovat z ležečega v stoječi položaj :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

absolutno se strinjam, vsaka šola, vsak trening, celo vsaka kila se pozna.

Teoretično si lahko tudi ebike nabavim.

Ampak štartal sem debato, (potem smo pa mal zavil s poti) imam v garaži 790, kaj pridobim s kakim upgrejdom za 2 jurčka? Ne bi pa Ra iz njega delal, ker je bolje v tem primeru tega prodat, pa drugega nabavit, ki ma na koncu cifre še R

Vsaj v prvi vrsti se mi še ne prodaja motorja, pa sem razmišljal o vzmetenju, seveda če pridobim s tem tudi kak cm več, nadalje pa me itak firbca it na nekaj od 150kg...ampak počasi, nimam nobene sile.

 

kr povej mu, da te kravce so čisto fajn lahke za se afnat po terenu.

Težke so edin za dvigovat z ležečega v stoječi položaj :P

 

.

.... prov vse je res, kar si napisal 👍

.... Tenere je res zelo lušten mopedek ... 👍 ... samo za padat pa res ni najbolj primeren 😯

tako kot si ugotovil ...  res jo je skrajno neugodno pobrat iz tal 😯

 

ps.

... pa če ti na nogco pade tud ni prov fajn ... tko da ...še zmer si hladim gleženj z ledom 😯😁

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, pik1 pravi:

... pa če ti na nogco pade tud ni prov fajn ... tko da ...še zmer si hladim gleženj z ledom 😯😁

Dobri MX škornji rešijo ta problem.

lp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!