Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

TET : TET uradna stran 

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/ FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368 Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

ACT:

ACT HR_V01.GPX ACT It V01.GPX ACT RO v01 2.GPX ACT_Pyrenees_V01.GPX ACT-GR V01.GPX ACT-PT V1-80.GPX

fa325-ACT_Italy.gpx

Priporočene objave

@Sataopočasi boš moral organizirat "dor tu dor" oziroma "zidanca tu zidanca" po dalenjskih gričkih :P

Ker alkohol ni primeren za take izlete bomo kar cviček ruknli (na koncu fure itak) Vmes je pa lahku dalejnsku suhu sadje :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, vandrovec pravi:

chatGPT vas hebe...:jezik:

?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti to tako dragocenost kar tako v rob butneš.....:twak:

 

Pa dekl namontiri, da ti štrom ne pobegne ven...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil raza
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, raza pravi:

A ti to tako dragocenost kar tako v rob butneš.....:twak:

 

Pa dekl namontiri, da ti štrom ne pobegne ven...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

... za začetk ga bo magnet prehitu :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil na Krku. Veliko lahkega off roada. Naprimer od naselja Vrbnik proti Lokva Diviška. Sicer ne prideš čist do cilja, ker je potem ograja za ovce, ampak je pa cesta zlo lep makadam in okolica je meni osebno top. Res je pa na začetku ena tabla, ki je ne maramo prov preveč. Ampak, kaj moreš. Mal preč pogledaš pa je nisi vidu, al kako?

https://www.google.com/maps/dir/45.0681344,14.6773534/45.0017947,14.7528966/@45.0318215,14.7014284,10348m/data=!3m1!1e3

image.thumb.jpeg.7eca02649e9768d82eef19a723b8048b.jpeg

 

 

Potem pa še naprej oz. nazaj:

https://www.google.com/maps/dir/45.0017965,14.7528696/44.983648,14.7636342/@44.9994757,14.7510309,6157m/data=!3m1!1e3

 

Pa ena mal manj light, mogoče celo kr konkretno hard, ker je skozi sotesko oz. grapo oz. karkolsejižereče, precej mehek pesek po cesti. Skorej kot bi se po melišču ali plaži pelju. Jz sem napadu z drugo oz. tretjo prestavo in kr dost gas, drugač se takoj ukoplješ. Potem na vrhu je pa planota in lepa makadamska pot, ki vodi do stebrov elektro daljnovoda. Da je lep razgled mi morte na besedo vrjet, ker se mi ni ljubilo slikat. Se pa ne da googlom pokazat, ker cesta ni vrisana, se jo pa vidi na ortofoto posnetku. Štart je iz Stare Baške. Je pa na vrhu potem še več cest za prevozit, kot samo ta označena. Če greš tam na enem koncu 50 m peš, se lepo vidi v dolino Baške. 

image.thumb.png.825c6f0efc99506bf2a980d39b7a1499.png

 

Sem ga pa mal usral s terminom, ker sem šel med prazniki in je blo itak povsod ful kolesarjev in pohodnikov. Verjetno čez 14 dni ne bo žive duše. 

Nazaj grede sem šel pa po zahodni obali gor. Kr po gozdnih cestah, ki so označene kot kolesarske poti. Fajn. Sem spotoma najdu krasen zalivček:

image.thumb.jpeg.aa65635c2f76d9753f089428b5879cad.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še video po rdeči črti. Ker gopro, se strmine ne vidi, ampak ti povem, prvi del je kr strmo. Pa če bi se ustavu, vrjetno ne bi več spelju. 

Sem prilimal tole, da ne bi kakšnega z vštromom tole zamikal. Ker so luknje, kamni in majhne strugice od padavinske vode po cesti. Je fajn, da ima motor svoj trebušček  20 cm od tal. 

Lahko se pa motim. Bi blo zanimivo vidt isto zadevo s kakšnim 650xt in E08 gumo zadej. A je kakšen kandidat? :) 🤪😈

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem v fazi menjave..no v kakem letu bom 790adv zamenjal za nekaj lažjega, bolj okretnega, z večjim hodom vzmetenja, bolj offroad pnevmatikami. Ne bi rad zapravil preveč denarja ampak se odločam med PR7 in kove 450 Rally. Pri slednjem me moti relativno kratek interval menjave olja in predvsem kontrole ventilov. Kar se tiče moči, mi ni tak problem. 

Za daljše "light" fure bo prevzel obveznosti norden 901 (končno sem ga mal zaščitil, pa predvsem zrihtal predfilter), za krajše in bolj tehnične (ukul bajte), tja do vključno Bih bo pa potrebno nekaj drugega ubosti.

Katere pomankljivosti si mislil? Kok je interval menjave olja in kotrole ventilov? Tenx za info.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tej strani se je tip res poglobil v motor in lahko za vsako težavo prebereš obširno rešitev. 

https://www.trailknights.com/category/bikes/ajp-pr7/

 

Moja izkušnja s PR7 je sledeča:


Je letnik 2021, sam pa sem drugi lastnik od marca 2022, ko je imel prevoženih slabih 800 km. Sedaj je na števcu 8000 km. Opremljen je z Doma izpušnim sistemom in mapo, ki odpre motor - cca 60 konjičev. Nekaj časa sem se sicer vozil z dušilcem od Dome, ampak zadeva je za moj okus preglasna in nehomologirana - pač za dirkanje. Tako da sem obdržal cev in na konec nataknil originalni dušilec. Je bistvena razlika, ko greš mimo sprehajalcev ali čez dvorišča kmetij. So drugači pogledi. Moči je pa zame zadosti. Slabost, ki sem jo videl pri drugih uporabnikih je original krivina, ki po enem letu zarjavi. Preveri video od Greg Vilalobos. 


Dobre lastnosti so sigurno terenske zmožnosti, hodi vzmetenja, oddaljenost od tal, vzmetenje - zadeva je raketa za vozit po terenu. Na cesti gre tudi dobro, navečja hitrost je cca. 150 km/h. Pri 90 kmh ima 4150 obratov, pri 5000 obratih pa gre okoli 108 kmh, kar je še nekako sprejemljiva hitrost. Več obratov se potem vibracije preveč čutijo in ni ravno okusno za dlje časa. Pri 130 kmh je obratov malo čez 6000 in se fajn čuti vibracije povsod - ročke, tačke in rit.

 

Sem ga stehtal in je zadeva s polnim gorivom težka cca. 170 kg (17 litrov bencina tehta 12,75 kg). Doseg je cca. 260 km, torej poraba nekje okoli 6 litrov. 

 

Višina sedeža je 920 mm in za mojo višino 196 cm je to idealno. Ker pa je v primerjavi z naprimer 690 ali 701 razdalja med sedežem in tačkami kar nekaj manjša (tačke so pri PR7 višje od tal - kar je dobro za teren) je malo težje vstat oz. imaš občutek da na PR7 bolj sediš V motorju, na 690 oz. 701 pa bolj NA motorju.  Sedež je udoben. Nimam nobenih težav s sedenjem po 10 ur. 

Slabosti in ostalo:

Ogledala so za v gmajno slaba. Sem ga zadel v vejo in se je takoj odvil. Ker sem bil brez orodja, se je potem do doma skos vrtel. Sem jih nadomestil s pocenskimi prepogibnimi iz kitajske in dodatnimi 6 cm distančniki, ker drugače samo komolce gledaš. Se jih vidi na videu zgoraj.

Tablica (tabličini računalnik) ob nakupu ni delovala. Prvi lastnik je bil malo preveč navdušen pri uporabi vapa in jo je zalil z vodo. Sem sicer dobil zamenjavo v garanciji, ampak je trajalo 3 mesece + poštnino sem mogu plačat. Zdej imam novo in je super (uporablja DMD2 z odklenjenimi zemljevidi in funkcijami), dokler ne dežuje - kaplice po touchscreen niso ravno blagodejne in se ji začne mešat. Takrt jo izkopim. Pa ko ga perem, dam čez eno plastično vrečko. 

Največja zamera na tem motorju je sigurno pokrovček kestla in sam način izvedbe za tankanje. Ker je kestl pod sedežem in pokrov za tankanje spredaj, je vmes ena malo večja cev. Tako da ko vtakneš ročko za tankanje, ta ne gre cela notri. Poleg tega ne smeš do konca pritisniti na ročki, ker gre bencin takoj čez, ker je  oddušnik slabo narejen. Če naliješ polno, potem skozi ključavnico, ki služi kot odduh, ven teče bencin. To je pa res slabo, ker teče po sedežu in plastiki. Poleg tega pa še vse smrdi, če tankaš ravno preden parkiraš v garažo.  

Sem zamenjal pokrov z https://www.3dmoto.pl/details/p6718994_20309561.aspx

Je precej boljš, še vedno pa ni čist dobr. 

Po knjigi se menjava olja in pregled ventilov dela na 5000 km. Jz olje in filter menjam na 3000, ker se dostikat zataknem v gozdu na potkah in potem je veliko sklopke. Če bi vozil le TET in asfalt potem bi verjetno tut na 5000 menjal. Itak je pa to hitro narejeno, pa se mi zdi da ni drago. Filter je slabih 10 eur in 1,6 litra olja (jz dam motul 5100 10W50). 

Ob servisu na 5000 km sem rekel mehaniku, naj pogleda tudi ventile in so bili ok.  Takrat je tudi zamenjal ležaje v prvem kolesu. 

Ko sem ga kupil, kolesa niso bila balansirana in je treslo kot pri norcih - v feltnah so rimlock-i. Tako da sem to naredil sam. Ne vem ali tovarniško ni balansirano ali prvi lastnik ob menjavi gum tega ni naredil.

Aja, to je pa mogoče bolj osebne narave, ampak tačka za menjanje prestav ni nastavljiva po višini (bi jo rad nastavil nižje, pa ne gre, ker je tako narejen okvir motorja da se tačka zadane vanj). Poleg tega pa je nenavadno dolga in je razdalja med menjalnikom in tačko na kateri stojiš kar velika. Imam škornje številka 47 in težko dosežem menjalnik. Moram z nogo stati skoraj na peti, da jo normalno dosežem.

Kljub vsem težavam, zadeva generalno dela in ga ne zamenjam. Mislim ga imet še najmanj 5 let. Mogoče me bo potem ritje po blatu malo minilo in bom šel na kak T7 rang motorja. 

Me pa res zanima kako se bo obnesel Kove 450 rally. Sem zmenjen za ogled v živo, ko avgusta pridejo v Slovenijo. Ta na papirju in videih tako dobr zgleda, če ne bi mel PR7, bi ga verjetno že naročil.

Tako, na kratko. Pa upam, da ni preveč narobe, ker je to v tej temi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super in hvala za izčrpen odgovor. Da, tudi o uporabnosti modelov za "advenčr rajding" se lahko pogovarjamo v tej temi. Ni pa sicer nič narobe zapisat odgovor v temo o motorju, pa tule samo link postaviti ali obratno. Ker pa se gre za primerjavo (v moji glavi) dveh modelov, pač iščem informacije, kaj mi bo bolj sedlo.

Čakamo še prve vtise kove450rally. :D Tudi meni na papirju in sliki dobro izgleda, pa ker so Kitajci bolj nižje sorte upam, da so gabariti bolj primerni moji višini :D 174cm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si najdu ta cajt TET MTN, lajk za optimizem, augusta pa smucat u kitzbuhl pravs... :D 

Samo hrabro, ni predaje, uzivej na mesanih podlagah 😎

 

 

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 5. 2023 ob 7:09, Satao pravi:

zrel za psihiatrijo….🤦🏻😄…TET Montenegro…💪..

3935E138-F694-498E-A3A1-5D7CDE69EDDC.jpeg

.

... vidm da ga učas prov "do tačke" nažgeš :kva2::naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, pik1 pravi:

.

... vidm da ga učas prov "do tačke" nažgeš :kva2::naughty:

kar jaz vidm je, da ga užge do šus plate...in pol je na vrsti izkop :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 5. 2023 ob 7:09, Satao pravi:

zrel za psihiatrijo….🤦🏻😄…TET Montenegro…💪..

3935E138-F694-498E-A3A1-5D7CDE69EDDC.jpeg

... viš... če bi imel tavelzga GSa, bi se naslonu na cilindre, ko bi se zakopal....

...neki v tem stilu...

image.png.cb69527bdc02611529a6e7c8aea1cbba.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!