Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

TET : TET uradna stran 

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/ FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368 Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

ACT:

ACT HR_V01.GPX ACT It V01.GPX ACT RO v01 2.GPX ACT_Pyrenees_V01.GPX ACT-GR V01.GPX ACT-PT V1-80.GPX

fa325-ACT_Italy.gpx

Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 minutami, Buschi pravi:

Gledam skor cel posnetek...pa mi ni jasno...zakaj se ukvarjajo s Kravami...če ima BMW en tak lep motorček za takšna potepanja: 50 konjev pa 150 kil...?

to neb vedel. Gre se za "avanturo". Gre se za to kar sem zapisal "adventure turism". Ljudi. ki se pač radi potepajo in večinoma so na asfaltu. Sej ni nujno, da letiš 100km/h, gluposti se dogajajo celo pri malih brzinah. To kar je na posnetku so čisto tipične začetniške napake. Več al manj je vse dokaj izi prevozno. Seveda z nekaj razumevanja podlage, delovanja motorja, drže.

Vsaj zame so to tiste osnove, ki se jih je najprej potrebno naučit.

ps. loh je pa dnara zmanjkalo za lažje motorje. :D

 

Objavljeno
pred 3 urami, HyperJack pravi:

Sm pogledal par ur youtube posnetkov.

5 fur je šlo tud po 140 km/h po makedamu...sede. Pol sem letu iz ceste, na srečo samo 2 m globoko, med dvemi bukvami, brez kolenčnikov, sm na srečo sam 3 šive dobil na koleno...presekano do kolena. (Glava je bila nekje drugje, odreagiral sem katastrofalno, otrdel sem, abs je sam klikal, bremzalo ni nič pa sem šel v dolino...)

Pol sm se mal umiru, sam še vseeno nisem mel pravga filinga na makedamu...eno lepo soboto še brez tapravga filinga stoje nekontrolirano stisnil sprednjo bremzo...evo mene po utrjenem makedamu...mogoče bi manj škode naredu če bi po asfaltu vžgal...

no pol sm si najdu pomoč...sm plaču da mi je nekdo pokazal osnove offroada, in sm pogruntal da nimam pojma. Po prevoženih 100 h blata in 6000 km makedama, vidim, da mam mal pojma ampak še vedno premalo...

Makedam priznam me še vedno jebe...Da dohitim tvoj tempo in suverenost, me čaka verjetno še nekaj sezon.

 

140kmh po makadamu? 

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

to neb vedel. Gre se za "avanturo". Gre se za to kar sem zapisal "adventure turism". Ljudi. ki se pač radi potepajo in večinoma so na asfaltu. Sej ni nujno, da letiš 100km/h, gluposti se dogajajo celo pri malih brzinah. To kar je na posnetku so čisto tipične začetniške napake. Več al manj je vse dokaj izi prevozno. Seveda z nekaj razumevanja podlage, delovanja motorja, drže.

Vsaj zame so to tiste osnove, ki se jih je najprej potrebno naučit.

ps. loh je pa dnara zmanjkalo za lažje motorje. :D

 

se strinjam, da bi šli nasveti v "normalno" smer vožnje po "off roadu"

ker sicer dobimo dejanski pomen "izven ceste"

Objavljeno

Po poznanih poteh gre še več...

Objavljeno
pred 1 minuto, Buschi pravi:

Po poznanih poteh gre še več...

lahko tudi privat napišeš, kje je to :) 

Objavljeno

Ne napisat mogoce ma veze s policaji te bo prjavu  ?????????.

Ko sm se 100 pelu z mojo kravo po makedamu sm si mislu da letim. 140 pa hudo.... respect!  Mogoce pa tut jest kdaj.  Pa upam da dalec na okol nau ksnih stebrickov in podobnih reci.

Objavljeno

Makedamske poti, ki jih voziš dnevno ali tedensko in jih Poznaš, se da kamot prtisnat.

Pr men je ob Savinji taka lep raven makedam, kjer se da fajn peljat...sicer sedajle v času korone ne več, se je pa dalo... 

Nebi bilo slabo, da bi kdaj tudi Opice pršle pogledat, kako zgleda, ko korona športniki s svojimi psi navalijo na meni ljube potke...

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

lahko tudi privat napišeš, kje je to :) 

Meni na slovenskem makadamu še ni ratalo, na norveškem pa z lahkoto (edino tam baje ni policajev) . Pa imam že na avtocesti "pomisleke" pri 140 km/h.

lp

Objavljeno

sami diujaki :P

veliko je odvisno od "kakšen je makedam". al je utrjen, al je šodrast itd..

sicer pa, kok so sploh, če so omejitve hitrosti na makedamskih poteh? 

 

Objavljeno

Že, že, ampak pri nas imamo tudi nekatere državne ceste, ki so še vedno makadamske. Kaj pa tam? Najbrž 90, če ni drugače označeno.

Objavljeno

Zanimivo, o tem še ni bilo debate.

Vožnja s sopotnikom

 

Objavljeno

nekaj problemov, al pa razlik, ki jih cestni rajderji opazimo na adv rajdanju:

1. sport čelada se poti, ne diha dovolj, hitro je vroča. Naslednji problem je nizko sonce in odblesk, sleplenje. Rabim novo čelado ADV stila z veliko zračniki, zaslonko, velikim vidnim poljem, šilcem

2. usnje "no go", tudi tekstil, čeprav ima veliko zračnikov, bo poleti prehudo vroč, sploh ker je vožnja počasnejša, pa več gibanja. Rešitev mesh cunjice, še bolje pa body armor, kros rokavičke, dodatna zaščita nog,/kolen, podobleka z všitimi zaščitami, neck brace

3. nižji vizir

to je to, v začetku, kar bom nabavil.

 

Objavljeno
Ob 2. 2. 2021 ob 14:00, Snečer pravi:

140kmh po makadamu? 

se strinjam, da bi šli nasveti v "normalno" smer vožnje po "off roadu"

ker sicer dobimo dejanski pomen "izven ceste"

ker sem novo temo za bolj "izi riderje" odprl, lahko zlahka priznam.

Makedamske potke, od njive do njive, z veliko lužami, luknjami in podobno, gre brez problema 70km/h, pa čeprav kdaj ma skočim. Lep utrjen makedam, tam se lahko celo mal sanja pri 100km/h. Ostalo: rekordov ne postavljam, ker me ne zanimajo :D

 

Objavljeno

Dami, če hočeš na "teren" in obstaja večja verjetnost da se zvrneš, potem rabiš dobre škornje (MX ali podobno) , dobre kolenske ščitnike (da se ujemajo s škornji) , podložene kratke hlače, "body armour" , enduro ali "ADV" čelado, očala (obvezno neroseče in z dvoslojno peno, ostalo je sranje) , rokavice (kar koli ti odgovarja, dobra zaščita žal ne gre skupaj z zračnostjo in okretnostjo) in nekaj "za čez" (tu je važno (vsaj meni) samo da je komot) . Problem take opreme so luže in dež (vse gre skozi) .

Meni pomemben detajl, ki sem se ga naučil po "težji poti" , škornji morajo "držati" kolenske ščitnike. In če škornji niso dovolj "robustni" so precej neuporabni (če se ti motor "nasloni" na nogo, mora biti edini problem kako jo dobiti ven in ne kako bo noga otekla naslednji dan) .

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 14 minutami, franc pravi:

Dami, če hočeš na "teren" in obstaja večja verjetnost da se zvrneš, potem rabiš dobre škornje (MX ali podobno) , dobre kolenske ščitnike (da se ujemajo s škornji) , podložene kratke hlače, "body armour" , enduro ali "ADV" čelado, očala (obvezno neroseče in z dvoslojno peno, ostalo je sranje) , rokavice (kar koli ti odgovarja, dobra zaščita žal ne gre skupaj z zračnostjo in okretnostjo) in nekaj "za čez" (tu je važno (vsaj meni) samo da je komot) . Problem take opreme so luže in dež (vse gre skozi) .

Meni pomemben detajl, ki sem se ga naučil po "težji poti" , škornji morajo "držati" kolenske ščitnike. In če škornji niso dovolj "robustni" so precej neuporabni (če se ti motor "nasloni" na nogo, mora biti edini problem kako jo dobiti ven in ne kako bo noga otekla naslednji dan) .

lp

da, to mam vse preštudirano. Teren, kot sem ga vnaslovu teme omenil, je del poti. Kar pomeni da bom izvajal prilagajanja. Čelada bo z vizirjem, ne očali. Če greš v Bosno na njihove planote bo kup poti po cesti.

Kar se tiče obutve, dobri cestni škornji s torzijo in podobnim, gorotex izvedbe so čisto dovolj. Rokavice, se strinjam, zračnost + rezerva. Nikoli ne veš kaj na poti pride. Od mraza do dežja.

Načeloma pa, ne vidim potrebe po pretiranem zvračanju pri "advenčr turizmu". Seveda pa cestna in "potovalna" oprema še ni najboljša. Na ADV motorju, bo pač potrebna prilagoditev ali upgrejd

Še mal advenčr turizma, da bo bolj razumljivo kam tema cilja:

Kapetanovo jezero Črna gora

39400054_1914046438664899_8773969804580093952_n.jpg.2ff3a2c45afd48a25e284e3745723743.jpg

Vzpon na Kopaonik do anten

68834287_2492735184129352_434289208727699456_o.thumb.jpg.4879c60b7e4d7bf8cfe36f7f7f9be7c9.jpg

Prokoško jezero v Bosni

69269192_2492734390796098_3032824279134633984_o.thumb.jpg.5a64e711b8c0f31724af6ffbcca9feef.jpg

69241837_2492734670796070_7495785905202921472_o.jpg.57b2a82029b90a5226fa501ebde54f51.jpg

 

še veliko več in bolj zabavno se pa da s pravim motorjem in se bo.

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

predlagam prilagoditev hitrosti znanju in razmeram pa bodo naenkrat izginile vse težave :)

 

Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

predlagam prilagoditev hitrosti znanju in razmeram pa bodo naenkrat izginile vse težave :)

 

kje pa ti težave vidiš? :P

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

Kar se tiče obutve, dobri cestni škornji s torzijo in podobnim, gorotex izvedbe so čisto dovolj.

Niso, prenizki so (lahko verjameš, da je to preverjeno, pa so bili moji ADV izvedba) ne zaščitijo goleni. Za Črno goro in njihove makadame rabiš kar "hard opremo" .

lp

Tole ni bilo dovolj

image.jpeg.8b77c860085bd2970f42b41cfcd58b31.jpeg

 

Tole je bilo pa nekaj drugega:

image.jpeg.107beae49daaa5985c042bc120b5c097.jpeg

Popravljeno . Popravil franc
Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

kje pa ti težave vidiš? :P

 

narobe sem razumel temo, vidim, da gre za izmenjavo izkušenj

Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

narobe sem razumel temo, vidim, da gre za izmenjavo izkušenj

tudi

Objavljeno
pred 1 minuto, franc pravi:

Niso, prenizki so (lahko verjameš, da je to preverjeno, pa so bili moji ADV izvedba) ne zaščitijo goleni. Za Črno goro in njihove makadame rabiš kar "hard opremo" .

lp

Ma ja v teoriji, če maš dobre kolenske, take za pod obleko, potem je tudi ADV škorenj boljše kakovosti čisto dovolj. Pazi naslov teme je "turizem". Je nekaj informacij v prid dobrim ADV čevljem, nekaj pa zihr kot si rekel "KROS" opremi.

z dobrimi kolenskimi, takimi za pod obleko, ali pod navadne hlače, ne rabiš kros čevlja, sploh, ker je trd, ma debelejši prednji del, ni za peš hojo preveč.

Sej zato sem temo posebej dal.

 

Pa se ne gre, da se delam posebej pametnega, v končni fazi sem motorist vrsto let, določene drobnarije opažam, ki jih bo potrebno izboljšat, določene, ki niso nujno potrebne, nekaj se naučiš skoz vožnjo ko vidiš kaj prav pride.

Se strinjam, da najboljša možna varnost nudi najboljšo zaščito, tudi AIR BAG jo, pa ne vidim veliko "advenčr turizma" z airbagi :D

Največ pa je na tem, da prilagodiš brzino in se ne skipaš, oziroma da nekaj odvoziš brez padca :P

 

 

Objavljeno

Tisti, ki me poznajo vejo, da sem "turist" (softič) in da ne rinem v blato po nepotrebnem.

Z moje strani čisto dobrohoten nasvet. Če greš plansko na slabe ceste, se opremi kar je mogoče dobro (če te to doleti spotoma in je par 100 m ali kakšen kilometer dva, potem je vseeno) . Praktično vsi moji padci so bili na mestu ali hitrostih cca 5km/h (zvrnil sem se edino enkrat na ledu pri kakšnih 25-30 km/h) . Pa je vseeno ni čez dobro opremo. Dokler tega nisem "dojel" je bilo parkrat kar boleče, potem pa razen "okrnjenega ugleda" in umazane opreme prav nič. Dobri škornji so zlata vredni, enkrat sem med vožnjo z nogo zapel kakšnih 10 kg težko skalo in mi je nogo stisnilo med skalo in tačko, skalo je na srečo spulilo iz tal in premaknilo, edina posledica pa je bilo par prask na škornju in kar se je izkazalo kasneje, zrahljan vijak na škornju, ki je kasneje odpadel. Čutil pa nisem prav nič. Če so ti škornji prav ( "vliti po nogi" ) , kljub okornosti niso moteči in se v njih čisto solidno hodi, med vožnjo pa so (vsaj meni) bolj udobni kot "lažja" izvedba.

Jaz imam takšne kolenčnike (edino da so evo 2) , pa se z "ADV" škornji ravno ne ujamejo (ne da so neuporabni ampak so bistveno udobnejši s "pravimi" škornji) . To je nek minimum, kar je "lažjega" od tega je bolj za okras.

s-l1600.png

 

Objavljeno
pred 20 urami, franc pravi:

Niso, prenizki so (lahko verjameš, da je to preverjeno, pa so bili moji ADV izvedba) ne zaščitijo goleni. Za Črno goro in njihove makadame rabiš kar "hard opremo" .

lp

Tole ni bilo dovolj

image.jpeg.8b77c860085bd2970f42b41cfcd58b31.jpeg

 

Tole je bilo pa nekaj drugega:

image.jpeg.107beae49daaa5985c042bc120b5c097.jpeg

razumem, lahko pa kombiniraš s ščitnikom

eco30_crna.thumb.jpg.f6448b5e8633dfdcbc726f55aa93be63.jpg

spet je pa odvisno, kako in kje se voziš.

Hard vožnja hard oprema, turistična, pa nabiranje rožic (peš, ne v grabnu z motorjem :P ), je pa mal drugače.

Jaz sem zapisal, da mi dejansko skoraj nič cestnega ne pride v poštev.

 

Objavljeno
pred 4 urami, franc pravi:

Tisti, ki me poznajo vejo, da sem "turist" (softič) in da ne rinem v blato po nepotrebnem.

Z moje strani čisto dobrohoten nasvet. Če greš plansko na slabe ceste, se opremi kar je mogoče dobro (če te to doleti spotoma in je par 100 m ali kakšen kilometer dva, potem je vseeno) . Praktično vsi moji padci so bili na mestu ali hitrostih cca 5km/h (zvrnil sem se edino enkrat na ledu pri kakšnih 25-30 km/h) . Pa je vseeno ni čez dobro opremo. Dokler tega nisem "dojel" je bilo parkrat kar boleče, potem pa razen "okrnjenega ugleda" in umazane opreme prav nič. Dobri škornji so zlata vredni, enkrat sem med vožnjo z nogo zapel kakšnih 10 kg težko skalo in mi je nogo stisnilo med skalo in tačko, skalo je na srečo spulilo iz tal in premaknilo, edina posledica pa je bilo par prask na škornju in kar se je izkazalo kasneje, zrahljan vijak na škornju, ki je kasneje odpadel. Čutil pa nisem prav nič. Če so ti škornji prav ( "vliti po nogi" ) , kljub okornosti niso moteči in se v njih čisto solidno hodi, med vožnjo pa so (vsaj meni) bolj udobni kot "lažja" izvedba.

Jaz imam takšne kolenčnike (edino da so evo 2) , pa se z "ADV" škornji ravno ne ujamejo (ne da so neuporabni ampak so bistveno udobnejši s "pravimi" škornji) . To je nek minimum, kar je "lažjega" od tega je bolj za okras.

s-l1600.png

 

haha, glej moj post višje. Berem po vrsti, pa sem objavil iste ščitnike kot ti.

Hvala za nasvete in vsi so dobrodošli, tudi debata na koncu, mogoče ima kdo drugačen primer, drugo kombinacijo itd

Objavljeno

2021 plani, plani plani---dejmo mal sanjat.

Poleg Slovenije in maljona gozdnih cest, ter podobnega, kar že vem kam bi rad, mam v paci še (če nas ne zaprejo ali uvedejo covid potnega lista)

Letos mam plan predrkat Bosno, kjer je še veliko neasfaltiranih cest, pa ogromne planote, kjer se lahko cel dan izgubljam..za male pare itak

Šatorsko jezero

jezero župica

Veliki Vitorog

poleg običajnih, ki bodo za vikend padli, ko se v Paklo zapeljem

Kaj pa vi?

Vsaka ideja po Bosni&Hercegovini, mi pride prav, ma kdo še kako idejo?

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!