Jump to content

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
DAMI34
Message added by DAMI34,

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še.

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/

FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368

Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

 

Recommended Posts

pred 2 urami, franc pravi:

Dami, še en tak "dobronamerni" nasvet.

Če je cesta "podobna" tej na tvojih slikah in gre navzdol (pa ne veš kam) , ti priporočam, da se sprehodiš in preveriš, da se ne konča kje v gošči ali nad prepadom, ker je potem "veselje" spravljati motor nazaj v klanec.

lp

se strinjam, je tuba tut to povedala, ampak danes me je naflintala situacija, dam mal slikic. Ob AC so spremljevalne in dobro utrjene ceste, razrite sicer, da sem plato počohal nekajkrat a ni bilo problema. In pol gledam, 100m nad mano se vije nova cesta, zgleda lep kamen rdeč in zato nadaljujem, podlaga je kul, gre mi dobro (neverjetno kaj pomeni 1,5cm premaknjena balanca naprej) in se zaženem v klanec. Je kar strm, tu ni ustavljanja, na vrhu padem na novo cesto in direkt v ilovnato blato. Zguzam tistih 10-20 m, ko mi moped že opleta za popizdit. Ustavim na najboljši suhi poziciji. Grem pogledat naprej. Vse mokro ilovnato blato, ko je bager očitno rezal pot. Fino sem se uštel. Naprej ne bo šlo niti pod razno. Blato ravno prav drsi in se total zabija povsod, četudi bi mel boljše gume ne bi prišel nikamor. Samo na čevljih sem mel več kot kg blata.

Torej bo treba obrnit. Sem šel nazaj, pretacal celo pot, da sem našel najtrši teren in kje je največ kamna ali sprana pot. Sem si jo označil, nametal nekaj manjših vej čez in sem se zdrkal preko. Nekaj sem na roke rinil moped ob boku, ko se je prevesila zadeva v strmino, sem pa zavil v manjši potoček na najnižji del in zlagoma sklizal čez. Še najbolj ne je skrbela prečna udrtina od vode, ker sem vedel, da bodo gume blatne in bom moral počit čez. Navzgor sem jo kar preskočil z gasom, za dol pa v izi z zadnjo zavoro naravnost.

Malce sem spet počohal plato, ma ni hudega in se rešil. CCa 30minut zabave in fitnesa :D

Ampak jaz sem se mel dobro. Mopeda nisem vrgel po tleh. 

ps. sm ga pa doma, ko sem podstavil tačko je začel lest kontra preden sem kavalet namestil. Spet se je plata izkazala za dober nakup :D

prej:

20210223_133437_HDR.thumb.jpg.20d9c245f4af65e5f14c105da9e07aa4.jpg20210223_133513_HDR.thumb.jpg.88e1987af0ede79658eff3e4ae1a4a23.jpg

in potem:

20210223_134212_HDR.thumb.jpg.84d80377f9bb401eddb6a6813f106994.jpg

 

pred 33 minutami, Dagobert pravi:

Tole ste zlo dobr zdebatiral. Youtube šola in teorija je eno, jaz bi pa rabu mal praktične šole. Glih tok offroada, da bi se nekoliko bolj suvereno peljal po makedamih, kot se zdej. Nič specialnega, neki podobnega cesti od Snežniškega gradu do Mašuna. Tak tip avanture me zanima. Za nek bolj zahteven offroad mi je moje afrike škoda prevračat. Tko, da če je kak stručko, sem hitr za. Sem itak gledu če je kje kaka šola/tečaj, ki ne zahteva polnih žepov, pa nisem nič najdu.

ma ni druge kot..idi in vozi, po pameti :D boš kmal vedu kok je ura in kje :D

 

Link to comment
Share on other sites

Ta metoda je draga in boleča. Bi rajš kako manj "moško".

Valjda se bo najdu junak z velik izkušnjami, ki bi probal spacat en šnel kurs za "sendvič,pivo in status slo adventure guruja". Sem prepričan, da se najde. Mogoče pa bo nekega dne rudi v slo iz tega biznis ratu. Se javim za poskusnega zajčka.

Link to comment
Share on other sites

pred 23 minutami, Dagobert pravi:

Ta metoda je draga in boleča. Bi rajš kako manj "moško".

Valjda se bo najdu junak z velik izkušnjami, ki bi probal spacat en šnel kurs za "sendvič,pivo in status slo adventure guruja". Sem prepričan, da se najde. Mogoče pa bo nekega dne rudi v slo iz tega biznis ratu. Se javim za poskusnega zajčka.

četudi se najde guru, se boš moral vozit :D

 

Link to comment
Share on other sites

pred 59 minutami, Dagobert pravi:

Tkole lahko midva do drucga leta debatirava ?

a veš kaj sem se jaz naučil: če se pravočasno ustaviš in obrneš, ni nobenih problemov :P

Ej, bomo zorganizirali en izi "advenčr turizem" nekje po osredni Sloveniji, pa mal pobluzili in predebatirali. Sem zihr, da bo kak družbe željan profi tut uletel, pa dal kak nasvet. Mogoče bomo na relaciji, ki si jo izmislimo, kak odsek celo večkrat ponovili s korekcijo, pa valda se bomo kaj naučili.

Moram pa res poudarit, kot noč in dan je povprečna nastavitev krmila, stopalk in poza, ter optimalna. Veeelika razlika.

Jaz sem kar začel z :

-basic offroad body position

ter

ostalimi posnetki , ki nakazujejo kako in zakaj si nastaviš krmilo, ročice, tačke itd

Neverjetno kaka razlika je napram defoltu.

Link to comment
Share on other sites

pred 45 minutami, Dagobert pravi:

Evo to je beseda. Do takrat pa asfalt drgnem.

ma kkšen šoderček tut komot, sploh s štromom. to smo / sem celo s cestakom prakticiral, ker me vedno vleče na kake zanimive lokacije.

Link to comment
Share on other sites

Če bo vreme, časi in odprte občine/regije se z veseljem pridružim kakšni skupinski vožnji. Pa ne kot "guru", ker tolk pa ne obvladam :D

Če komu uspe najdit tole zadevo: https://www.webbikeworld.com/dual-sport-riding-techniques-wbw-video-review/ Se tudi splača imet doma za pogledat. Bolj osnovnega kompleta DVD-jev za dual sport vožnjo še nisem zasledil kje. 

Jaz sem mojo kopijo potegnil leta 2011 iz piranje, nažalost je pa 8Gb fajl in ga ne morem naložit na oblak da bi ga lahko delil :( 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ob 23. 2. 2021 ob 21:17, gasperX pravi:

Dej vrz na partis da si zdownloadamo :D

Pri moji povezavi 10/2Mb bo trajalo do 2022 ?? bo prej če DVD-je zapečem pa po pošti pošljem ??

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, miklavc said:

Pri moji povezavi 10/2Mb bo trajalo do 2022 ?? bo prej če DVD-je zapečem pa po pošti pošljem ??

image.thumb.png.a31005d9a6b7a34de891bf09b61cbfe6.png

Tkole pravi kalkulator :)

daj cez noc nalozi na tole:

https://www.swisstransfer.com/en

bi moralo delat: "Swisstransfer.com lets you send up to 50 GB of data in one go, free-of-charge and subscription-free. "

pa deli link z nami :) bom jaz dal pol na moj OneDrive.

Link to comment
Share on other sites

evo advenčr turizm :D

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami, nejc74 pravi:

image.thumb.png.a31005d9a6b7a34de891bf09b61cbfe6.png

Tkole pravi kalkulator :)

daj cez noc nalozi na tole:

https://www.swisstransfer.com/en

bi moralo delat: "Swisstransfer.com lets you send up to 50 GB of data in one go, free-of-charge and subscription-free. "

pa deli link z nami :) bom jaz dal pol na moj OneDrive.

Čak malo,... 10/2 je paket :) vleče pa ne tolk na enkrat ;)

Mam naročeno optiko z 300/40 in pa plan razširit oblan na 50Gb, tako da takoj ko bo to poštimano naložim ;) 

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, miklavc said:

Čak malo,... 10/2 je paket :) vleče pa ne tolk na enkrat ;)

Mam naročeno optiko z 300/40 in pa plan razširit oblan na 50Gb, tako da takoj ko bo to poštimano naložim ;) 

ah 2 dowloand ? sorry malo sem v navdušenje spregledal. Itak je nalagat tok velike datoteke preko browserja muka, ker jih ponavadi nekaj prekine, če ne drugega Murphy. Sem poskušal torrent najt, pa mi ni uspelo.

Link to comment
Share on other sites

strelišče...odličen poligon za učenje :D (če te ne dobijo)

20210226_135017_HDR.thumb.jpg.8f156d94b3ef3b3322da64c6008d7b73.jpg

Link to comment
Share on other sites

Včeraj odvozil TET od Unca do Kočevske reke (cca 100 km, za več mi je cajta zmanjkalo). Super razmere, nekaj asfalta, drugač pa gladek in kompakten makadam (se ni nič prašilo).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

a se da TET track razn gps variante tudi kako drugače videti, recimo v gugl zemljevidih? Bi mi prav prišlo, za kako idejo.

Link to comment
Share on other sites

Itak. Snemi gpx track iz tet, konvertiri v kml in uvozi v google maps. Maš čudo online konverterjev iz gpx v kml.

Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

a se da TET track razn gps variante tudi kako drugače videti, recimo v gugl zemljevidih? Bi mi prav prišlo, za kako idejo.

Ti ga na... ena od možnosti...

Link to comment
Share on other sites

pred 30 minutami, Dagobert pravi:

Ps. A kdo ve kdo skrbi za Gps track za Slo TET. Dva manjša felerja sem odkril.

https://transeurotrail.org/the-linesmen/

je pa tudi tema posvečena TETu tule na msju:

 

Link to comment
Share on other sites

2.500km imam na ADV mopedu, od tega je zihr 1.500 zunaj asfalta. Vsi so bili zabavni, sploh sem presenečen nad tem kaj zmore 21col spredaj in dovolj vzmetenja + šus plata

 

 

Nekaj vtisov, nekaj mnenj, namenjeno začetnikom, kot jaz..experte spustim vn (itak vedo vse, oziroma so na lastni koži stestirali), prav tako pravljična bitja ( kateri lahko goli izvedejo vse, in z motorjem, ki je cestna križarka) moj namen ni učenje boljših, kvečjemu informacija/spoznanje za podobne kot jaz.

1. OPREMA:

kar je cestnega sport programa, kar pozabite, usnje ni kul, pa čeprav se bolje počutim v njem. Prilagodljivost in možnost pranja tekstila ima svoje prednosti. 3je lejerji tudi, ko se lahko trenutno prilagajaš temp. situaciji, pa še velik zračnikov ima. Za extremne temperature pa zna bit dobra ali primerna kros oprema, torej navadna majica, body armor, zunanji ščitniki kros hlače, kros čevlji, vse odvisno od stila vožnje itd..

Čelada..primerne so kros oz ADV, z večjim vizirjem, podaljšanim gobcem, boljšim zračenjem.

2. TEHNIKA VOŽNJE

-prilagoditi jo je potrebno motorju in gumam. Še tako dobre gume, žal ne odtehtajo, da boš 200kg+ kravo vlekel skoz blato in podobne prepreke, že nasut šoder lahko krepko zagreni strme vzpone in zalomljene ovinke. Še vedno berem mnogo nasvetov, kdaj bom dal gume, ki bodo delovale kot gosenice pri ratraku (malomorgen)

-bolje preveri vnaprej, torej poglej, ovinek, podlago, strm spust, kot se zaleti oziroma izdelaj plan..spet preverjeno na lastni koži

-ohrani mirno kri, četudi nastanejo problemi..vse se da rešit

3.CILJI

-definitvno je bistven podatek, kaj je tvoj cilj. A je to mogoče težje dostopna točka in se do nje spuzaš v stilu "camel trophija" al ti je bistvo da nekaj izvedeš v stilu "dakarja". Razlika je velika in očitna, kot smo si vozniki.

Omejitve, ko prideš izven cone udobja pa predstavljam predvsem sam, moje znanje, teža motorja, višina vzmetenja, šele nato gume in ostalo.

4. ERGONOMIJA

 dobro nastavljena ergonomija, višina krmila, oddaljenost, tačke in ostalo v zvezi z vzmetenjem ter pozicijo/držo voznika, močno olajša in izboljša možnost premagovanja ovir, predvsem pa da prepotreben občutek, ko namesto mučenja postane "šodranje" užitek

5. ZAKLJUČEK

od vedno so me cilji izven urejenih asfaltnih podlag interesirali. Od vedno sem hotel videti nekaj več, videti kam gre, zakaj gre, kaj je na koncu...od vedno sem se po malem mučil z neprimernimi motorji. Ampak sedaj se mam fajn, al se vlačim po gozdu, al po travi in gledam srne kako šibajo, al ugotavljam do kje in kako me bo pripeljala šodrasta cesta, al pa ugotavljam, če bom zmogel teh 200m strmega vzpona preko nasutih skal, korenin in trave. Vse mi je nadpovprečno fajn. Pa čeprav vem, da motor mnogo bolj uničujem kot po cesti. Da bodo potrebni krajši servisni intervali, ter malce več kontrole celega sklopa kot pa pri cestaku. Tako da, komaj čakam sprostitve meja, da še mal na balkan pogledam :D

 

20210228_125015_HDR.thumb.jpg.3b741ed1a42fbe7785913e2b609ac204.jpg

20210228_125205_HDR.thumb.jpg.c2bf0239f0fd775a71a88dd1784ce7de.jpg

20210228_140136_HDR.thumb.jpg.9afa54db4896b31e73780b6bda918e80.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!