StormBringer Objavljeno November 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno November 19, 2003 Na svojem sem tudi lukne navrtal, pa mi ni blo dosti, zato sem odstranil še dušilca in nazaj namontiral originalne pokrove. Na zunaj se namreč nič ne vidi, sound je pa morilski. :yea2: Plehi pa so zdaj fiksirani z vijaki, namesto z neti kot so bili original. Na tehničnem sem pa že tudi bil dvakrat, pa ni nobeden nič posumil. :OK: :yea2: :OK:
Kreativc Objavljeno November 21, 2003 Opozori Objavljeno November 21, 2003 Ni treba menjat celotnaga auspuha.....VN ma tko simpl narjen,da rabš samo en dolgi sveder,pa pet lukenj not zvrtat........je pa pametno.....predvsem za tiste,ki že majo tehnične preglede,da si istočasno iz navadnega pleha naredijo pokrove,ki se jih našraufa na rore............ima krasen glas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To je vrjetno pri VN 800. Pri 15ki pa je pesmica povsem drugacna! ..ima namrec nek ekspanzijski izpuh.. Vrtanja sem se pa ze pred letom lotil, pa ni dosti pomagalo. unicil sem 4 svedre.. ne vem. Pa se vecji problem je katalizator pred zadnjo gumo.. tista stvarca pozre ogromno zvoka. Tako, da dvomim da je tako enostavno. Sem sprasevav ze Klemencica pa pravi, da se pri tem motorju ne da nic naredt. Morda hoce zasluzit. Vseeno bom pa spomladi se enkrat poskusil z vrtanjem, preden nabavim novega.
Kreativc Objavljeno November 21, 2003 Opozori Objavljeno November 21, 2003 Original dodatno opremo ma DKS Maribor, kar se pa tiče auspuha, pa poglej na internetu med VN forumi. :yea2: ..ce ves na pamet kaksen link, bi mi ga prosim posredovav?
Tratnjak Damijan Objavljeno November 21, 2003 Opozori Objavljeno November 21, 2003 Boljše je da original izpuhe pustiš pri miru in našraufaš gor druge. Če želiš ti jaz zelo poceni dam dva lonca, ki sta praktično direkt, sam en prekat ima notri. :)
StormBringer Objavljeno November 21, 2003 Avtor Opozori Objavljeno November 21, 2003 Tu maš dva linka: www.walter-bm.de www.vulcanier.de Nehomologirena auspuhe, ki so direkt, lahko dobiš tudi v HG ali LUIS-u.
Tomozuki Objavljeno November 21, 2003 Opozori Objavljeno November 21, 2003 Znimajo me vaše izkušnje ! Btv, a je imel že kdo probleme s sklopko pred 20K km? 33.000km brez česarkoli :)
Kreativc Objavljeno November 27, 2003 Opozori Objavljeno November 27, 2003 Men je pri ne vem kolkih kilometrih (ker sem pac 3. lastnik, zihr pa nima vec kot 30.000) crkno kardan!!! Sicer stroskov potem ni bilo toliko, kot so napovedovali "strokovnjaki", ampak 3x manj. Pa se vseeno 125.000 SIT. Od takrat naprej se sprasujem, zakaaaaaaj kardan???!!?
Kreativc Objavljeno Januar 27, 2004 Opozori Objavljeno Januar 27, 2004 (popravljeno) Zaenkrat sem do dokaj dobre stime prisev na tak nacin! Pa poceni! Komentirajte.. Popravljeno Januar 27, 2004. Popravil Kreativc
Damian Objavljeno Januar 27, 2004 Opozori Objavljeno Januar 27, 2004 Zaenkrat sem do dokaj dobre stime prisev na tak nacin! Pa poceni! Komentirajte.. Ti, ti lumpek....
Damian Objavljeno Januar 28, 2004 Opozori Objavljeno Januar 28, 2004 Men je pri ne vem kolkih kilometrih (ker sem pac 3. lastnik, zihr pa nima vec kot 30.000) crkno kardan!!! Sicer stroskov potem ni bilo toliko, kot so napovedovali "strokovnjaki", ampak 3x manj. Pa se vseeno 125.000 SIT. Od takrat naprej se sprasujem, zakaaaaaaj kardan???!!? Tudi kardan ni "večen" brez kakšnega servisa na vsakih nekaj km. Recimo Yamaha na 10 000 km kontrola (ali je celo menjava ?) olja v kardanu.
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 28, 2004 Opozori Objavljeno Januar 28, 2004 :? svasta :huh: in to gre cez tehnicnega, dej mal opis kojk je blo jebe s tem pa kaksni so ucinki
StormBringer Objavljeno Januar 29, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 29, 2004 Super ideja, ni kaj. :yea2: Zanima me samo, če ma kake stranske učinke (mislim glede laufanja, moči, itd.)? Pri 800-tki ti prevrtani auspuhi, če jih ne odpreš preveč, dajo še malo več "lufta" . :OK: :OK:
Kreativc Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 Pojma nimam ce ima kaksne stranske ucinke; se se nisem pelav. Vrjetno jih ima (slabe) na samo masinco, pa tud z odprto luknjo nebo sov 200 km/h. Ampak, glas je pa za tako malo vlozenga truda in denarja idealn. Resda ni stima tako kvalitetna kot pri V&H, ampak gate pa bol trga! Pa tud glasnejse je! :naughty: Najlepse prede pri stangasu, v visjih vrtljajih pa niti ne vem.. je preglasno. Bom povedav vec, ko se bom pelav, takoj ko sneg skopni s cest..
Kreativc Objavljeno Februar 9, 2004 Opozori Objavljeno Februar 9, 2004 Izpuh sem preiskusil: sploh ni tolk glasno, kot se mi je najprej zdelo. Je pa vseeno 2x glasnejsi kot original. Glas je povprecno chopperski; kubikov pa se se vedno ne slisi, kot bi se moralo. Ampak jaz sem vseeno zadovoln-zadovoljen. Zaenkrat. :D
ceco Objavljeno Marec 24, 2004 Opozori Objavljeno Marec 24, 2004 Za ljubitelje Kawasakijevih krav, konkretno VN 2000 (Vulcan), evo test: http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/v2ktest/
StormBringer Objavljeno September 28, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 28, 2004 A je keri že zmontiro K&N Dynojet na VN800Classic? :naughty: Če je naj malo opiše, kak se obnese :hmm:
bajsi Objavljeno September 28, 2004 Opozori Objavljeno September 28, 2004 @stormbringer - vprašaj pri Klemenčič clasic bikes v MB (ata Tona je verjetno že delal in ti bo iz prve roke povedal kak je na stvari) - boš pa verjetno moral bit potrpežljiv, ker ga je težko k telefonu dobit. LP Bajsi
mkosir Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 Moj vn 1500 jih ma že 55k km,pa je mal začela. mi je pa pr 30k km napenjalc verige za krmiljenje ventilov začel ružlt pa sm menu. A se je to še katermu zgodl
VN800 Objavljeno December 30, 2004 Opozori Objavljeno December 30, 2004 Najprej vsem skupaj en lep pozdrav! Po mnogih letih želja sem se odločil za nakup motorja. :P Želel sem motor s katerim se bom počas in brezbrižno vozil in prišel do zaključka da bo choper taprav zame. Na motorje se bolj malo spoznam in sem popoln začetnik zato sem se po nasvetih prijateljev, ki imajo že izkušnje odločil za kubikažo. Izbira je ostala samo še med Hondo, Yamaho, Suzukijem in Kavasakijem. Odločil sem se za slednjega, ker mi je od vseh naštetih najbolj všeč :wub: . Če kdorkoli na forumu pozna ta motor mi naj o njem kaj napiše. L.P.
gebre Objavljeno December 30, 2004 Opozori Objavljeno December 30, 2004 (popravljeno) Evo za začetek malo branja .) VN Pa pozdravljen na forumu :yea2: . Popravljeno December 30, 2004. Popravil gebre
Sanda7 Objavljeno December 30, 2004 Opozori Objavljeno December 30, 2004 Super motor sem se na njem prevažala skor tri leta,pa vozila tud xv650 in 1100 pa mela tud 1500clasica in nazdnje še letos 1500classic turerja ampak vn800je fajn edin reg je draga ker gre v najvišjo kategorijo drugače pa če ti je ušeč xv650classic kj je tud lep motor pa še reg je cenejša.V primeru da ti reg ne dela problemov ti želim dober nakup in srečno vožnjo
fifty Objavljeno December 30, 2004 Opozori Objavljeno December 30, 2004 Z njim sem prevozil 24.000 km. Mislim, da je v tej kategoriji nekaj najboljšega, kar lahko izbereš. V vseh pogledih. Priporočam! Srečno!
Mr.Moto Objavljeno December 30, 2004 Opozori Objavljeno December 30, 2004 Zame definitivno najboljši v svoji kategoriji, pa tudi najlepši ! Leta 1997 sem kupil novega, pa sem bil zelo zadovoljen. Imel sem ga dve sezoni in se je dobro obnesel. Popolnoma neproblematičen, zanesljiv, edino kar mu lahko očitam je , da bi lahko imel malo več navora, kar se pozna pri vožnji v dvoje, sploh,če imaš prtjago. Je pa veliko bolj vozen motocikel kot večji VN 1500, ki je precej okoren. Zelo dobro izgleda, če mu montiraš gume z belim robom. Srečno ! :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se