Skoči na vsebino

Kawasaki VN


Priporočene objave

Objavljeno

:OK: Zelo dober motor. :OK:

Jaz sem ga imel 2 sezoni in sem bil zelo zadovoljen z njim. Še mi je sedaj malo žal, da sem ga prodal posebej, ker ko sem nazadnje videl kako njegov lastnik skrbi za njega :SS :cry: .

Drugače sem se skoraj vedno vozil v dvoje in ni bilo večjih problemov glede hitrosti in voznosti. Edino pri prehitevanjih se je pa malo poznalo, če je bil bolj obtežen.

Poraba se je gibala me 5 in 7 l/100km, mašina dela brez problemo tako, da sem delal samo obvezne servise ter tankal bencin in stvar je delala.

Pa še ena fotka. :)

post-593-1104446354_thumb.jpg

Objavljeno

se mi zdi da je vn800 mal nerentabilen... vzem rajš shadow 750 (pa to ne rečem sam zato k jo mam jst :devil: ), mogoč je kak tolar dražja ampak neki pršparaš pri registraciji... če ti pa registracija ni problem si pa vzem vn1600 k ga že vizualno v vsem prekaša (če bi se odločou za kavlna nad 750 bi definitivno uzev drifterja - edini problem je k jih je bore malo za kupt)

Objavljeno

Dolg časa sem se odločal in študiral kakšen motor naj kupim. :?

Najprej sem hotel VN1600, pa so mi ga odsvetovali ker sem totalni začetnik. Vozil se bom sam in mi 800 ccm in 55 konjev čisto zadostuje. Mogoče kasneje ko bom imel malo več izkušen pade celo VN2000 .)

Ker mi registracija in cena ne dela težav sem se odločil za tist motor ki mi je najbolj všeč in to je to VN800 Classic :)

Veseli me ker po vaših prispevkih vidim da stroj dela brez problemov in samo potrjuje mojo pravo odločitev!

Objavljeno

Mene pa tole rajca :hmm: ...sam nimam dost jajc, da bi kredo poču :unsure: ...

VN 1600 Mean Streak

post-870-1104601401_thumb.jpg

Objavljeno

PS: Moj podpis glih ne paše zraven :unsure: ...

Objavljeno

ce mas polna jajca, pol ga kr nabav, ker ce mas prazna, ga se premikat ne bos mogu, tko se je zgodil letos spomladi enmu, kko ga je kupu v D.K.S.-u ga je glih komi s trgovine ven spravu :cry:

Objavljeno

VN 1600 l.2005

Objavljeno

Karkoli kupis v segmentu chopper - cruiser ne mors sfalit! Odvisno je le, kolk imas dnarja; vsak pa hvali svojga.. Kar se pa tice voznih lastnosti so pa vsi tolk dobr skup narjeni, da se da z njimi pac samo premikat po cesti. Narejeni so bolj zato, da stojijo pred gostilno... :fredy:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

A lahka mal komentirate mojga VN-njčka?

Kok ste pa kej prevozil z njimi, jst sem 60kkm.

A ste že mel kšne tehnične okvare( elektrika, mašina, kardan)?

KAWASAKI VN 1500

stvar za voznika k si želi ceste

P.S. to je pa moja zverinca

post-5559-1109107042_thumb.jpg

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

KAWASAKI VN 900 -model 2006

903cc

vodno hlajenje

prenos preko jermena

post-1823-1126940004_thumb.jpg

post-1823-1126940018_thumb.jpg

post-1823-1126940028_thumb.jpg

Objavljeno

A lahka mal komentirate mojga VN-njčka?

Kok ste pa kej prevozil z njimi, jst sem 60kkm.

A ste že mel kšne tehnične okvare( elektrika, mašina, kardan)?

:OK: Ojla :OK:

Jaz sem kar neki let vztrajal na VN 800 Classic - neredil 166000 km (8 let) a so bili zdraven tudi majhni problemi .1997 leta sem bil na poti v Izrael (Gr-Tr-Si-Jordan- Izr.) ko mi je na začetku Izraela motor začel Štrajkati :BUA: - zadnji cilinder je laufal na suho .Vzrok je bila zundšpula-elektronika za vžig zadnjega cylindra- tako , da mi je zadnjo svečko kar zamastilo in motor je začel laufat samo na en cylinder - na suho. Ko sem očistil svečko sem se lahko potem peljal samo dobrih 50 - 100 km - in postopek ponavljal , vse do Trajekta , z katerim sem se mogel vrniti v Gr in potem nazaj v Italijo.Ko sem prispel domov , pa me je čakalo še večje presenečenje , saj sem moral menjati zadnji cylinder - medtem ko je laufal na suho so se stene cylindra zbrusile :kva2:

To pa je bil tudi edini problem na VN-u. Bil pa sem najbolj presenečen , ker sem vse te kilometre naredil z ENO - prvo kuplongo :kva2: Tudi ko sem ga prodal , moram omeniti , da je v njemu bil tudi prvi akumulator .

Pa še eno stvar sem pozabil - moral sem menjati še zadnji ležaj na kolesu. Servise sem delal celi čas na 5 do 6 000 Km , saj sem mnenja , da teh par tolarjev ki jih daš za svečke,olje in filtre ne pomeni nič napram temu , če bi zaradi tega moral ostati nekje sredi poti.

Pa en lep pozdrav vsem :yea1: :yea1:

post-297-1126945560_thumb.jpg

Objavljeno

Tale nov VN 900 je pa kr napredek glede na 800.

Zadaj ima disk, jermen za prenos, tudi vizuelno zgleda. :OK:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Spomladi sem vas sprašval kaj mislite o VN800, zdaj pa ima moja kawa že 8000 km :D

Sicer bi jih z veseljem naklepal več ampak sem prve mesece porabil za učenje (in izpit A), ker je to prva stvar na dveh kolesih z motorjem kar sem jih v življenju vozil. Full mi je manjkala mala šola na mopedu v najstniških letih.

Zdaj ko se že bolj sproščeno vozim ga lahko edino pohvalim.

Res, da ne dopušča ne vem kako športne vožnje, vendar se mi zdi za chopperja zelo okreten in lahko obvladljiv kljub relativno veliki teži.

Kar nekaj časa bova še prjatla :D

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

zanima me samo model drifter800cm :hmm: kolko stane novi(če je še v prodaji) ali rabljen do 5let. :unsure:kako je kaj z uvozom rab. motorjev v B) slo

Objavljeno

VN 800 je bil zelo trpežen motor. Tudi lepo je pospeševal tam nekje do 100km/h, potem je začel že malo sopihat, ampak šel je celo do 170km/h po števcu. Všeč mi je, ker je tak robusten, z enako debelima kolesoma spredaj in zadaj. Edina zamera je letela zaviranje, saj 1 disk spredaj res ni dovolj za tako lokomotivo.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Samo malo, da si še kredit zrihtam, pol pa bom nabavo VN 900, upam, da ga bom pred junijem že dobil. Baje je že kr lepa čakalna vrsta. No... bomo vidli, kako pa kaj.

:OK:

Glede VN 800 mi je 900 bolši zaradi položaja krmila, ki je malo nižje spuščen kot pri 800. Ni treba met rok tako stegnjenih. Jermen je pa tak zakon....

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

je že kdo nabavo vn 900?

Baje da bi moral čakat do konca junija, da bi ga dobil, ker je taka gužva. :angry:

vn 800 bi dobil v 14 dneh al pa še prej.... samo.... ma kdo kake veze?

:doze:

Objavljeno

A si klicu Panigaza.

Objavljeno

nič klical... ni telefonske.... :?

jo maš ti mogoče?

hvala

Objavljeno

Zanima me, če je na forumu kdo, ki ima tudi probleme s tem, da čok noče ostati zunaj pri VNu. Iščem idejo kako ga fiksirat v položaju, ker ko je motor mrzel, če ga ne držim zleze nazaj in mi motor crkne. Hvala za pomoč

Objavljeno

Ne to je že tovarniško tako. Sicer imam vn1500 ampak ga pravtako potegne nazaj. Bo kar treba kšno minutko ven ga vlečt pol ga pa lahka pa spustiš.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!