vulcan Objavljeno December 30, 2004 Opozori Objavljeno December 30, 2004 :OK: Zelo dober motor. :OK: Jaz sem ga imel 2 sezoni in sem bil zelo zadovoljen z njim. Še mi je sedaj malo žal, da sem ga prodal posebej, ker ko sem nazadnje videl kako njegov lastnik skrbi za njega :SS :cry: . Drugače sem se skoraj vedno vozil v dvoje in ni bilo večjih problemov glede hitrosti in voznosti. Edino pri prehitevanjih se je pa malo poznalo, če je bil bolj obtežen. Poraba se je gibala me 5 in 7 l/100km, mašina dela brez problemo tako, da sem delal samo obvezne servise ter tankal bencin in stvar je delala. Pa še ena fotka. :)
kOdEbLuE Objavljeno December 31, 2004 Opozori Objavljeno December 31, 2004 se mi zdi da je vn800 mal nerentabilen... vzem rajš shadow 750 (pa to ne rečem sam zato k jo mam jst :devil: ), mogoč je kak tolar dražja ampak neki pršparaš pri registraciji... če ti pa registracija ni problem si pa vzem vn1600 k ga že vizualno v vsem prekaša (če bi se odločou za kavlna nad 750 bi definitivno uzev drifterja - edini problem je k jih je bore malo za kupt)
VN800 Objavljeno Januar 1, 2005 Opozori Objavljeno Januar 1, 2005 Dolg časa sem se odločal in študiral kakšen motor naj kupim. :? Najprej sem hotel VN1600, pa so mi ga odsvetovali ker sem totalni začetnik. Vozil se bom sam in mi 800 ccm in 55 konjev čisto zadostuje. Mogoče kasneje ko bom imel malo več izkušen pade celo VN2000 .) Ker mi registracija in cena ne dela težav sem se odločil za tist motor ki mi je najbolj všeč in to je to VN800 Classic :) Veseli me ker po vaših prispevkih vidim da stroj dela brez problemov in samo potrjuje mojo pravo odločitev!
Black Knight Objavljeno Januar 1, 2005 Opozori Objavljeno Januar 1, 2005 Mene pa tole rajca :hmm: ...sam nimam dost jajc, da bi kredo poču :unsure: ... VN 1600 Mean Streak
Black Knight Objavljeno Januar 1, 2005 Opozori Objavljeno Januar 1, 2005 PS: Moj podpis glih ne paše zraven :unsure: ...
urqlle Objavljeno Januar 2, 2005 Opozori Objavljeno Januar 2, 2005 ce mas polna jajca, pol ga kr nabav, ker ce mas prazna, ga se premikat ne bos mogu, tko se je zgodil letos spomladi enmu, kko ga je kupu v D.K.S.-u ga je glih komi s trgovine ven spravu :cry:
Kreativc Objavljeno Januar 11, 2005 Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 Karkoli kupis v segmentu chopper - cruiser ne mors sfalit! Odvisno je le, kolk imas dnarja; vsak pa hvali svojga.. Kar se pa tice voznih lastnosti so pa vsi tolk dobr skup narjeni, da se da z njimi pac samo premikat po cesti. Narejeni so bolj zato, da stojijo pred gostilno... :fredy:
mkosir Objavljeno Februar 8, 2005 Opozori Objavljeno Februar 8, 2005 A lahka mal komentirate mojga VN-njčka? Kok ste pa kej prevozil z njimi, jst sem 60kkm. A ste že mel kšne tehnične okvare( elektrika, mašina, kardan)? KAWASAKI VN 1500 stvar za voznika k si želi ceste P.S. to je pa moja zverinca
rebel Objavljeno September 17, 2005 Opozori Objavljeno September 17, 2005 KAWASAKI VN 900 -model 2006 903cc vodno hlajenje prenos preko jermena
renegade Objavljeno September 17, 2005 Opozori Objavljeno September 17, 2005 A lahka mal komentirate mojga VN-njčka? Kok ste pa kej prevozil z njimi, jst sem 60kkm. A ste že mel kšne tehnične okvare( elektrika, mašina, kardan)? :OK: Ojla :OK: Jaz sem kar neki let vztrajal na VN 800 Classic - neredil 166000 km (8 let) a so bili zdraven tudi majhni problemi .1997 leta sem bil na poti v Izrael (Gr-Tr-Si-Jordan- Izr.) ko mi je na začetku Izraela motor začel Štrajkati :BUA: - zadnji cilinder je laufal na suho .Vzrok je bila zundšpula-elektronika za vžig zadnjega cylindra- tako , da mi je zadnjo svečko kar zamastilo in motor je začel laufat samo na en cylinder - na suho. Ko sem očistil svečko sem se lahko potem peljal samo dobrih 50 - 100 km - in postopek ponavljal , vse do Trajekta , z katerim sem se mogel vrniti v Gr in potem nazaj v Italijo.Ko sem prispel domov , pa me je čakalo še večje presenečenje , saj sem moral menjati zadnji cylinder - medtem ko je laufal na suho so se stene cylindra zbrusile :kva2: To pa je bil tudi edini problem na VN-u. Bil pa sem najbolj presenečen , ker sem vse te kilometre naredil z ENO - prvo kuplongo :kva2: Tudi ko sem ga prodal , moram omeniti , da je v njemu bil tudi prvi akumulator . Pa še eno stvar sem pozabil - moral sem menjati še zadnji ležaj na kolesu. Servise sem delal celi čas na 5 do 6 000 Km , saj sem mnenja , da teh par tolarjev ki jih daš za svečke,olje in filtre ne pomeni nič napram temu , če bi zaradi tega moral ostati nekje sredi poti. Pa en lep pozdrav vsem :yea1: :yea1:
vulcan Objavljeno September 17, 2005 Opozori Objavljeno September 17, 2005 Tale nov VN 900 je pa kr napredek glede na 800. Zadaj ima disk, jermen za prenos, tudi vizuelno zgleda. :OK:
VN800 Objavljeno Oktober 14, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2005 Spomladi sem vas sprašval kaj mislite o VN800, zdaj pa ima moja kawa že 8000 km :D Sicer bi jih z veseljem naklepal več ampak sem prve mesece porabil za učenje (in izpit A), ker je to prva stvar na dveh kolesih z motorjem kar sem jih v življenju vozil. Full mi je manjkala mala šola na mopedu v najstniških letih. Zdaj ko se že bolj sproščeno vozim ga lahko edino pohvalim. Res, da ne dopušča ne vem kako športne vožnje, vendar se mi zdi za chopperja zelo okreten in lahko obvladljiv kljub relativno veliki teži. Kar nekaj časa bova še prjatla :D
vismaior Objavljeno November 5, 2005 Opozori Objavljeno November 5, 2005 zanima me vse o tem motorju :?
vismaior Objavljeno November 18, 2005 Opozori Objavljeno November 18, 2005 zanima me samo model drifter800cm :hmm: kolko stane novi(če je še v prodaji) ali rabljen do 5let. :unsure:kako je kaj z uvozom rab. motorjev v B) slo
Tomozuki Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 VN 800 je bil zelo trpežen motor. Tudi lepo je pospeševal tam nekje do 100km/h, potem je začel že malo sopihat, ampak šel je celo do 170km/h po števcu. Všeč mi je, ker je tak robusten, z enako debelima kolesoma spredaj in zadaj. Edina zamera je letela zaviranje, saj 1 disk spredaj res ni dovolj za tako lokomotivo.
XDR Objavljeno Marec 16, 2006 Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 Samo malo, da si še kredit zrihtam, pol pa bom nabavo VN 900, upam, da ga bom pred junijem že dobil. Baje je že kr lepa čakalna vrsta. No... bomo vidli, kako pa kaj. :OK: Glede VN 800 mi je 900 bolši zaradi položaja krmila, ki je malo nižje spuščen kot pri 800. Ni treba met rok tako stegnjenih. Jermen je pa tak zakon....
XDR Objavljeno April 4, 2006 Opozori Objavljeno April 4, 2006 je že kdo nabavo vn 900? Baje da bi moral čakat do konca junija, da bi ga dobil, ker je taka gužva. :angry: vn 800 bi dobil v 14 dneh al pa še prej.... samo.... ma kdo kake veze? :doze:
XDR Objavljeno April 5, 2006 Opozori Objavljeno April 5, 2006 nič klical... ni telefonske.... :? jo maš ti mogoče? hvala
mkosir Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 (popravljeno) http://www.motoland.si/default.cfm?Kat=1,32 Popravljeno April 6, 2006. Popravil mkosir
jezst Objavljeno April 12, 2006 Opozori Objavljeno April 12, 2006 Zanima me, če je na forumu kdo, ki ima tudi probleme s tem, da čok noče ostati zunaj pri VNu. Iščem idejo kako ga fiksirat v položaju, ker ko je motor mrzel, če ga ne držim zleze nazaj in mi motor crkne. Hvala za pomoč
mkosir Objavljeno April 12, 2006 Opozori Objavljeno April 12, 2006 Ne to je že tovarniško tako. Sicer imam vn1500 ampak ga pravtako potegne nazaj. Bo kar treba kšno minutko ven ga vlečt pol ga pa lahka pa spustiš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se