Skoči na vsebino

Kawasaki VN


Priporočene objave

Objavljeno

Jaz imam Drifterja, pa ima na čoku eno čudno plastično matico, ki jo priviješ in čok lepo zunaj stoji. Tako, da mogoče imaš tudi ti kaj podobnega...

Objavljeno

Pred leti sem fural to lepoto.......

Jap.......čok samo od sebe povleče nazaj........pač....sem ga še enkrat potegnil ven........med tem pa se je že začel obnašati normalno.

Jaz se s tem nisem obremenjeval. Tebi svetujem enako.

Objavljeno

Prvo pravilo - nikar ne maži ali WDjaj ročice čoka. Druga možnost - pritegni vijake okoli ročice, če obstajajo. Nauk: preveč skrbi za vzdrževanje včasih celo škodi.

Povzeto po resničnih izkušnjah z F6C.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Čao!

V kratkem upam ,da bom kmalu postal ponosni lastnik motorja.

Imam pa sledeče vprašanje.

V oko mi je padel takšen motor. sedaj me pa zanima okvirna cena takšnega motocikla.

Je pa to letnik 98.

post-11209-1147277232_thumb.jpg

Objavljeno

zdravo

tud men se je letos uresničla želja in sem prejšni motor zamenjal za VN 800 je prav tako letnik 98 dal pa sem 900kSIT

post-3269-1147287934_thumb.jpg

Objavljeno

ŽE samo jaz bi 1500 pa vsa oprema naj bi bila original.

ta vn 1500 pa sem našel v profilu motosvetovca pa žal še ni odpisal.

Objavljeno

enih 1,4 mio je čez glavo dost za 98 letnik .) pa raj manj

Objavljeno

zdravo

Zanima me kaksne so kaj moznosti zame, da bi mi kateri od motosvetovcev ki vozijo VN800

dal za kaksen krog :D cca.par kilomtrov da vidim kaksna je razlika med VN800 in aquilo 250.

lahko tud na kaksno samotno cesto kjer ni prometa.noreti itak nimam namena,sam da vidim kako se pelje

dam za gajbo pira pa se podpisemo lahko kaj,...

oz kaksne so kaj zahteve ce nekdo posodi motor.

vem da nobeden to ne dela rad,samo vprasati pravijo ni greh

ce bi bil kdo tako dobrega srca naj mi napise PM.

hvala

lp

Objavljeno

Zanima me, če je na forumu kdo, ki ima tudi probleme s tem, da čok noče ostati zunaj pri VNu. Iščem idejo kako ga fiksirat v položaju, ker ko je motor mrzel, če ga ne držim zleze nazaj in mi motor crkne. Hvala za pomoč

Na čoku je matica, katero priviješ, da čok ostane v položaju (ko čok potegnaš ven, je zadaj, tam kjer je naprava vpeta na štel, ena z gumo prevlečena okrogla matica, ki jo rahlo priviješ, pa ostane zunaj) :naughty:

Potem, ko vredi laufa, ga spustiš za polovico in spet priviješ, če se ti mudi se lahko odpelješ, pa po nekaj sto metrih popolnoma spustiš čok, drugače pa počakaš kako minuto, pa je motor topel (to, da ga pustiš na pol privitega je najbolj važno, ko je zunaj mrzlo, ker drugače laufa kot kosilnica, pa poka in... :kva2: ) .

Glede WD, pa ti lahko povem, da je dosti boljše za take zadeve ( v mislih imam čok, razne el. zadeve, fertajler pri avtu, razne el. kontakte ... ) uporabljat kontakt sprej ( ena sonaksova piksna rumene barve), ker je v bistvu neke vrste olje in ne najeda gume, ne dela kratkih stikov, itd.

V glavnem super čoper, z njim sem naredu 50K +, brez problemov. Furo sn ga par let, pol sn pa šalto na Triumpha. :worship:

LP StormBringer

Objavljeno

Na čoku je matica, katero priviješ, da čok ostane v položaju (ko čok potegnaš ven, je zadaj, tam kjer je naprava vpeta na štel, ena z gumo prevlečena okrogla matica, ki jo rahlo priviješ, pa ostane zunaj) :naughty:

Potem, ko vredi laufa, ga spustiš za polovico in spet priviješ, če se ti mudi se lahko odpelješ, pa po nekaj sto metrih popolnoma spustiš čok, drugače pa počakaš kako minuto, pa je motor topel (to, da ga pustiš na pol privitega je najbolj važno, ko je zunaj mrzlo, ker drugače laufa kot kosilnica, pa poka in... :kva2: ) .

Glede WD, pa ti lahko povem, da je dosti boljše za take zadeve ( v mislih imam čok, razne el. zadeve, fertajler pri avtu, razne el. kontakte ... ) uporabljat kontakt sprej ( ena sonaksova piksna rumene barve), ker je v bistvu neke vrste olje in ne najeda gume, ne dela kratkih stikov, itd.

V glavnem super čoper, z njim sem naredu 50K +, brez problemov. Furo sn ga par let, pol sn pa šalto na Triumpha. :worship:

LP StormBringer

hvala za odgovor. Kje in kdaj ti lahko dam za pivo?

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zamrla tema!

Ali ima kdo, kakšne dele za VN 800 rabil bi sprednji konec (vilce, feltno, luči, rezervoar,...)

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

zanima se za nakup vn 800. prevoženih ca 35.000 km. cena 4.100,00 €. dobro ohranjen in na testnivožnji nič posebnega, vse zgleda ok. Se vam zdi cena primerna?????

lp

xdr :worship:

Objavljeno
zanima se za nakup vn 800. prevoženih ca 35.000 km. cena 4.100,00 €. dobro ohranjen in na testnivožnji nič posebnega, vse zgleda ok. Se vam zdi cena primerna?????

lp

xdr :worship:

Kateri letnik?

Objavljeno

..letnik'99 iz oglasa? Cene kar držijo, ja.

Objavljeno
Kateri letnik?

2002 letnik in drugi lastnik.. servisna knjiga potrjena in vsi računi so zraven. homologacija je pa še registriran je in tehnični mu velja do maja2008.

Objavljeno

Mislim, da je to čisto normalna cena za ta letnik. Sploh, če ima še papirje. Mašini nima kaj biti. Jaz sem svojega pred leti prodal z 48 Tkm, kot nov.

Želim ti dober nakup in srečno vožnjo.

Objavljeno

:worship:

predvsem pametno vožnjo..... pred časom - že dolgo nazaj sem na forumu zasledil zelo dober opis pravil, ki bi jih naj motoristi na cesti upoštevali... recimo varnostna razdalja, blatno cestišče, ...

kr nekja jih je bilo naštetih in zelo zelo koristnih... mogoče kdo ve kje je blo to????....

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav vsem vulkancem

Ima mogoče kdo slovenska navodila za VN 800 Drifter letnik 2000-2001?

Imam nemška vendar se zgubljampri nekaterih izrazih ( Bremsflussigkeitsbehalter :baa: ).

Bi pa bilo fajn če bi si človek prebral kaj, da vem kje je kaj.

Objavljeno
Lep pozdrav vsem vulkancem

Ima mogoče kdo slovenska navodila za VN 800 Drifter letnik 2000-2001?

Imam nemška vendar se zgubljampri nekaterih izrazih ( Bremsflussigkeitsbehalter :baa: ).

Bi pa bilo fajn če bi si človek prebral kaj, da vem kje je kaj.

Brems - zavore

flussig - tekočina

behalter - zaboj, rezervoar

Rezervoar zavorne tekočine.

LP,

Gorazd

Objavljeno

Zdaj so VN 900 že dve leti zunaj, že kakšne izkušnje, kako se obnesejo v primerjavi z VN800...?

Objavljeno
Zdaj so VN 900 že dve leti zunaj, že kakšne izkušnje, kako se obnesejo v primerjavi z VN800...?

Tudi mene zanimajo kakšne izkušnje - predvsem s klasikom. Na motrčič se še vedno vsedem vsakič ko ga vidim pri kakšnem prodajalcu. :D

LP Rok

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Nihče ne napiše, kako se kaj obnese, ta novi Classic 900. ga bo treba kupiti, pa da vidimo. 800 je bil zakon, upam, da bo 900 tudi. Sploh, ker ima jermen, tudi zadaj disk, pa direktni vbrizg. :worship:

Objavljeno
Nihče ne napiše, kako se kaj obnese, ta novi Classic 900. ga bo treba kupiti, pa da vidimo. 800 je bil zakon, upam, da bo 900 tudi. Sploh, ker ima jermen, tudi zadaj disk, pa direktni vbrizg. :worship:

lahko vprašaš lastnika direktno...veš kje :naughty:

Objavljeno
lahko vprašaš lastnika direktno...veš kje :naughty:

Saj malo sem načel to vprašanje, pa se nekako noče in noče razgovoriti... Edino, da se je Classica po nekajletni pavzi hitro navadil. Pa da je težak na mestu (kateri veliki chopper pa ni?), da se pelje nebeško...

Objavljeno
Saj malo sem načel to vprašanje, pa se nekako noče in noče razgovoriti... Edino, da se je Classica po nekajletni pavzi hitro navadil. Pa da je težak na mestu (kateri veliki chopper pa ni?), da se pelje nebeško...

Raje se v živo zmeniva, ali pa me direktno vprašaj, kaj te zanima. Saj veš kje :naughty:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!