drice_z Objavljeno April 13, 2006 Opozori Objavljeno April 13, 2006 Jaz imam Drifterja, pa ima na čoku eno čudno plastično matico, ki jo priviješ in čok lepo zunaj stoji. Tako, da mogoče imaš tudi ti kaj podobnega...
klimbra Objavljeno April 13, 2006 Opozori Objavljeno April 13, 2006 Pred leti sem fural to lepoto....... Jap.......čok samo od sebe povleče nazaj........pač....sem ga še enkrat potegnil ven........med tem pa se je že začel obnašati normalno. Jaz se s tem nisem obremenjeval. Tebi svetujem enako.
ceco Objavljeno April 13, 2006 Opozori Objavljeno April 13, 2006 Prvo pravilo - nikar ne maži ali WDjaj ročice čoka. Druga možnost - pritegni vijake okoli ročice, če obstajajo. Nauk: preveč skrbi za vzdrževanje včasih celo škodi. Povzeto po resničnih izkušnjah z F6C.
casinoas Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Čao! V kratkem upam ,da bom kmalu postal ponosni lastnik motorja. Imam pa sledeče vprašanje. V oko mi je padel takšen motor. sedaj me pa zanima okvirna cena takšnega motocikla. Je pa to letnik 98.
ALEŠ M Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 zdravo tud men se je letos uresničla želja in sem prejšni motor zamenjal za VN 800 je prav tako letnik 98 dal pa sem 900kSIT
casinoas Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 ŽE samo jaz bi 1500 pa vsa oprema naj bi bila original. ta vn 1500 pa sem našel v profilu motosvetovca pa žal še ni odpisal.
kađiva Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 enih 1,4 mio je čez glavo dost za 98 letnik .) pa raj manj
borutz Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 zdravo Zanima me kaksne so kaj moznosti zame, da bi mi kateri od motosvetovcev ki vozijo VN800 dal za kaksen krog :D cca.par kilomtrov da vidim kaksna je razlika med VN800 in aquilo 250. lahko tud na kaksno samotno cesto kjer ni prometa.noreti itak nimam namena,sam da vidim kako se pelje dam za gajbo pira pa se podpisemo lahko kaj,... oz kaksne so kaj zahteve ce nekdo posodi motor. vem da nobeden to ne dela rad,samo vprasati pravijo ni greh ce bi bil kdo tako dobrega srca naj mi napise PM. hvala lp
StormBringer Objavljeno Maj 11, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 Zanima me, če je na forumu kdo, ki ima tudi probleme s tem, da čok noče ostati zunaj pri VNu. Iščem idejo kako ga fiksirat v položaju, ker ko je motor mrzel, če ga ne držim zleze nazaj in mi motor crkne. Hvala za pomoč Na čoku je matica, katero priviješ, da čok ostane v položaju (ko čok potegnaš ven, je zadaj, tam kjer je naprava vpeta na štel, ena z gumo prevlečena okrogla matica, ki jo rahlo priviješ, pa ostane zunaj) :naughty: Potem, ko vredi laufa, ga spustiš za polovico in spet priviješ, če se ti mudi se lahko odpelješ, pa po nekaj sto metrih popolnoma spustiš čok, drugače pa počakaš kako minuto, pa je motor topel (to, da ga pustiš na pol privitega je najbolj važno, ko je zunaj mrzlo, ker drugače laufa kot kosilnica, pa poka in... :kva2: ) . Glede WD, pa ti lahko povem, da je dosti boljše za take zadeve ( v mislih imam čok, razne el. zadeve, fertajler pri avtu, razne el. kontakte ... ) uporabljat kontakt sprej ( ena sonaksova piksna rumene barve), ker je v bistvu neke vrste olje in ne najeda gume, ne dela kratkih stikov, itd. V glavnem super čoper, z njim sem naredu 50K +, brez problemov. Furo sn ga par let, pol sn pa šalto na Triumpha. :worship: LP StormBringer
jezst Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 Na čoku je matica, katero priviješ, da čok ostane v položaju (ko čok potegnaš ven, je zadaj, tam kjer je naprava vpeta na štel, ena z gumo prevlečena okrogla matica, ki jo rahlo priviješ, pa ostane zunaj) :naughty: Potem, ko vredi laufa, ga spustiš za polovico in spet priviješ, če se ti mudi se lahko odpelješ, pa po nekaj sto metrih popolnoma spustiš čok, drugače pa počakaš kako minuto, pa je motor topel (to, da ga pustiš na pol privitega je najbolj važno, ko je zunaj mrzlo, ker drugače laufa kot kosilnica, pa poka in... :kva2: ) . Glede WD, pa ti lahko povem, da je dosti boljše za take zadeve ( v mislih imam čok, razne el. zadeve, fertajler pri avtu, razne el. kontakte ... ) uporabljat kontakt sprej ( ena sonaksova piksna rumene barve), ker je v bistvu neke vrste olje in ne najeda gume, ne dela kratkih stikov, itd. V glavnem super čoper, z njim sem naredu 50K +, brez problemov. Furo sn ga par let, pol sn pa šalto na Triumpha. :worship: LP StormBringer hvala za odgovor. Kje in kdaj ti lahko dam za pivo?
MK-R1 Objavljeno Oktober 19, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2006 Zamrla tema! Ali ima kdo, kakšne dele za VN 800 rabil bi sprednji konec (vilce, feltno, luči, rezervoar,...)
XDR Objavljeno November 10, 2007 Opozori Objavljeno November 10, 2007 zanima se za nakup vn 800. prevoženih ca 35.000 km. cena 4.100,00 €. dobro ohranjen in na testnivožnji nič posebnega, vse zgleda ok. Se vam zdi cena primerna????? lp xdr :worship:
royal Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 zanima se za nakup vn 800. prevoženih ca 35.000 km. cena 4.100,00 €. dobro ohranjen in na testnivožnji nič posebnega, vse zgleda ok. Se vam zdi cena primerna????? lp xdr :worship: Kateri letnik?
motofrik Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 ..letnik'99 iz oglasa? Cene kar držijo, ja.
XDR Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Kateri letnik? 2002 letnik in drugi lastnik.. servisna knjiga potrjena in vsi računi so zraven. homologacija je pa še registriran je in tehnični mu velja do maja2008.
motofrik Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 Mislim, da je to čisto normalna cena za ta letnik. Sploh, če ima še papirje. Mašini nima kaj biti. Jaz sem svojega pred leti prodal z 48 Tkm, kot nov. Želim ti dober nakup in srečno vožnjo.
XDR Objavljeno November 11, 2007 Opozori Objavljeno November 11, 2007 :worship: predvsem pametno vožnjo..... pred časom - že dolgo nazaj sem na forumu zasledil zelo dober opis pravil, ki bi jih naj motoristi na cesti upoštevali... recimo varnostna razdalja, blatno cestišče, ... kr nekja jih je bilo naštetih in zelo zelo koristnih... mogoče kdo ve kje je blo to????....
flokyyy Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Lep pozdrav vsem vulkancem Ima mogoče kdo slovenska navodila za VN 800 Drifter letnik 2000-2001? Imam nemška vendar se zgubljampri nekaterih izrazih ( Bremsflussigkeitsbehalter :baa: ). Bi pa bilo fajn če bi si človek prebral kaj, da vem kje je kaj.
Gorazd11 Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 Lep pozdrav vsem vulkancem Ima mogoče kdo slovenska navodila za VN 800 Drifter letnik 2000-2001? Imam nemška vendar se zgubljampri nekaterih izrazih ( Bremsflussigkeitsbehalter :baa: ). Bi pa bilo fajn če bi si človek prebral kaj, da vem kje je kaj. Brems - zavore flussig - tekočina behalter - zaboj, rezervoar Rezervoar zavorne tekočine. LP, Gorazd
motofrik Objavljeno Marec 2, 2008 Opozori Objavljeno Marec 2, 2008 Zdaj so VN 900 že dve leti zunaj, že kakšne izkušnje, kako se obnesejo v primerjavi z VN800...?
Kawl Objavljeno Marec 3, 2008 Opozori Objavljeno Marec 3, 2008 Zdaj so VN 900 že dve leti zunaj, že kakšne izkušnje, kako se obnesejo v primerjavi z VN800...? Tudi mene zanimajo kakšne izkušnje - predvsem s klasikom. Na motrčič se še vedno vsedem vsakič ko ga vidim pri kakšnem prodajalcu. :D LP Rok
motofrik Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 Nihče ne napiše, kako se kaj obnese, ta novi Classic 900. ga bo treba kupiti, pa da vidimo. 800 je bil zakon, upam, da bo 900 tudi. Sploh, ker ima jermen, tudi zadaj disk, pa direktni vbrizg. :worship:
royal Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 Nihče ne napiše, kako se kaj obnese, ta novi Classic 900. ga bo treba kupiti, pa da vidimo. 800 je bil zakon, upam, da bo 900 tudi. Sploh, ker ima jermen, tudi zadaj disk, pa direktni vbrizg. :worship: lahko vprašaš lastnika direktno...veš kje :naughty:
motofrik Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 lahko vprašaš lastnika direktno...veš kje :naughty: Saj malo sem načel to vprašanje, pa se nekako noče in noče razgovoriti... Edino, da se je Classica po nekajletni pavzi hitro navadil. Pa da je težak na mestu (kateri veliki chopper pa ni?), da se pelje nebeško...
tco_00 Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Saj malo sem načel to vprašanje, pa se nekako noče in noče razgovoriti... Edino, da se je Classica po nekajletni pavzi hitro navadil. Pa da je težak na mestu (kateri veliki chopper pa ni?), da se pelje nebeško... Raje se v živo zmeniva, ali pa me direktno vprašaj, kaj te zanima. Saj veš kje :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se